Co jest OP, a co warte pogrzebu? - TEMAT ZAMKNIĘTY

Tutaj trafiają wszystkie przedawnione wątki, które nie są już potrzebne, ale mogą się kiedyś do czegoś przydać. Znajdziesz tu dawne misje, przedmioty, techniki i karty postaci, które zostały odrzucone bądź zginęły one w fabule.
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Co jest OP, a co warte pogrzebu? - TEMAT ZAMKNIĘTY

Post autor: Support nr 6 »

Witajcie! Nie jest to pomysł jako taki, ale pytanie skierowane do każdego gracza z osobna. Prosiłbym o wypełnienie poniższych formularzy bez żadnych śmieszków - no chyba że wniosą coś istotnego do tematu. Nie obiecuję, że wasze głosy natychmiast zmienią system, ale są cenną opinią.


1. OP!
  1. Klan - ród/szczep który obecnie jest czystą potęgą i nie trzeba wysilać mózgu by wygrywać nim starcia.
  2. UW - które uw jest waszym zdaniem najprzydatniejsze, daje najwięcej w porównaniu do innych
  3. UN - które UN powoduje, że cieknie wam ślinka i marzycie o zdobyciu go w pierwszej kolejności.
2. Szkoda gadać...
  1. Klan - wpisujecie szczep/ród który waszym zdaniem w obecnej formie jest kompletnie niegrywalny i lepiej się zabić, niż nim grać.
  2. UW - ibidem
  3. UN - ibidem
3. Braki, zmiany?
  1. Klan - którego klanu wam na forum brakuje najbardziej, czy też który obecnie wymaga największej/najszybszej zmiany.
  2. UW - jakiej ciekawej UW wam brakuje, lub której potrzebny jest rework.
  3. UN - ibidem
Jeśli któraś umiejętność wspomagająca wpasowuje się w którąś kategorię to także możecie ją wpisać. Ogólnodostępne dziedziny także. Ba, nawet wyposażenie/artefakty. No i wiadomo, uzasadnienie ma znaczenie!
0 x
Midori

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Midori »

Pewnie wiele osób mnie poprze

2. Szkoda gadać...
  1. Klan - Kaminari. Przydało by się coś tam ogarnąć.
  2. UW - Pasożyt. Logiczny paradox. Wybierasz UW zamiast klanu by móc przeszczepić sobie klan i płacić za all jak w byciu klanowcem. Dał bym tu buffa w formie korzystniejszego drugiego przeszczepu aby i ten był wyraznie lepiej wchłanialny bo narazie 2 jest jak 1 u all wiec tak an czysto to te UW nic nie daje poza fabularką.
  3. UW2 - Wielka Chakra - Zmienił bym z 10% na 20% za rangę. Hoshigaki mają na start 150 a z tym uw musisz miec kc s by tyle miec wiec jesli wzrosnie to bedzie spoko tak mysle.
  4. UN - Alchemik. Głównie z powodu rozwijania iro oraz płacenia ekstra za różne stany skupienia, a na dodatek sam slot UN Zostawił bym, ale zabrał bym te płacenie ph za stany w robieniu lekarstw albo inaczej zbuffował. albo usunal i dał go za 200 Ph ten wzmacniajacy lek bo tak serio poza tym nie daje za wiele porzadanych rzeczy a duzo wymaga
0 x
Kyoto

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Kyoto »

W miarę będę dodawać ale na pierwszy ogień idzie:

2. Szkoda gadać...
  1. Klan -
  2. UW - Farciarz: strasznie to niejednoznaczne jeśli chodzi o pomoc MG, bo niby może pomagać cały czas niby nie, tak właściwie to nic nie wiadomo prócz konkretnej informacji o większym wynagrodzeniu. Fajnie gdyby to określić w jakiś sposób i sprawić by było miarodajne np: wyjście z beznadziejnej sytuacji raz na misję, wyprawe itp.
  3. UN- Pamięć fotograficzna - no tutaj można tylko przytoczyć sytuację, że ktoś tak się wczuł w postać, która w charakterystyce ma wypisane roztrzepanie i nie przywiązywanie uwagi do szczegółów. W każdej innej sytuacji każdy z graczy wypisze fakt który jest mu akurat potrzebny i ciężko tu się rozwodzić czy jego postać może akurat pamiętać ten szczegół czy też nie.
0 x
Masaru

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Masaru »

2. Szkoda gadać...
  1. Klan -
  2. UW- Wielka Chakra, zbufować to trzeba bo za mało.

    Teraz najlepsze-Farciarz no ja się pytam jakie z tego są profity poza większą kasą. Już dla przyzwoitości dodajcie że plus 25% za prowadzenie też. I dajcie mu jakieś widoczne bonusy, a nie że kunai co w niego leci go ominie. Bo co ktoś będzie farta miał stanie zamknie oczy na polu walki i nawalajcie do niego, trafi go czy nie?
  3. UN- Popieram wyżej wypowiedź o Alechmiku. Boli te dziwactwo ze stanem skupienia za PH. Ale co ważniejsze zbufować trzeba te rzeczy rangi A i S. Bo właściwie różnica między A i B jest niewidoczna przez mało klarowne opisy które można interpretować różnorako. Poza tym trucizny na S dewastuje ciało po troszku. No przepraszam, Kankuro jak dostał od Sasoriego to się poskładał i leżał na glebie. Niech te trucizny z S działają tak samo jak wszystkie inne czyli od momentu aplikacji do organizmu.
3. Braki, zmiany?
  1. Klan - Aytsuri tutaj większa pogadanka. Może mało obiektywne bo sam nim jestem, ale prędkość lalek.
    Pamiętacie że jak Sasori używał Kazekage, a Kankuro Sasoriego, to mimo że mogli używać ich większej ilości to tego nie robili? Prościej i szybciej ci kierować jedną kukłą niż 3. Wtedy wyciągasz z niej więcej. Może by zrobić coś takiego że ta prędkość obecna 0,7 szybkości + 0,3 percepcji jest tylko jak używamy maksymalnej ilości kukiełek. A z każdą kukłą mniej jest szybciej. Projekt poniżej, taki luźny poglądowy.
  2. UW
  3. UN Mistrz Analizy, zmniejszyć próg percepcji bo aż przykro się robi xD Dla kogoś kto po prostu ładuje 2 punkt w szybkość i 1 w percepcje żeby trzymać balans to masakra. A profity nie są aż tak wysokie, bo znasz jego statystyki powierzchowne, a nie techniki i cała resztę. Do tego nie policzysz percepcji,psychiki i konsekwencji.
Szybkość lalek według Masaru.
Po pierwsze założenie że jest opóźnienie między poruszeniem palcem a ruchem lalki jest słuszne, ale mało to widać według tego wykresu. Dlatego osłabiam szybkość z 0,7 do 0,5.
Przy używaniu maksymalnej ich ilość 0,5 szybkości+0,4 percepcji
Przy używaniu o 1 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,4 percepcji
Przy używaniu o 2 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,4 percepcji
Przy używaniu o 3 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,45 percepcji
Przy używaniu o 4 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,5 percepcji

Przy używaniu o 5 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,5 percepcji
Przy używaniu o 6 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,55 percepcji
Przy używaniu o 7 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,6 percepcji
Przy używaniu o 8 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,7 percepcji
Przy używaniu o 9 mniej niż maksymalna ilość 0,5 szybkości+0,8 percepcji
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Support nr 6 »

Midori - Kaminari kilka dni temu dostali możliwość używania czarnych piorunów + dwie silne techniki z tym związane. To naprawdę mocny boost.


Masaru - duża zmiana/sprecyzowanie pojawi się w Ayatsuri (obecnie nadal nad tym pracujemy by śmigało bez zarzutów). Szybkość lalek też jest brana pod uwagę, spokojnie.


Co do Alchemika, Wielkiej Chakry, Farciarza i Pamięci Fotograficznej - rozmowa kilku szarych i czerwonych powinna przynieść jakieś zmiany, ale niczego na szybko obiecać się nie da.

Mistrz Analizy - wymóg wysokiej percepcji jest dość zrozumiały, bo postać musi być w stanie wyłapywać wiele szybkich i delikatnych znaków u swojego rozmówcy. No i ma się trzy sloty na UN, nikt nie każe brać na pierwszym właśnie analityka jeśli postać ma za małą percepcję.
0 x
Kyoto

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Kyoto »

3. Braki, zmiany?
  1. Klan - Nara ---> kompletny brak mechanicznej zależności prędkości cienia oraz wymogów przeciwstawiania się i oporowaniu ich technikom cień vs siła
  2. Klan - Aburame ----> Generalnia ranga dziedziny to jest już coś co daje nam dostęp do technik z tej samej rangi. W wyjątkowych przypadkach, technika należy do zakazanych zwój do niej dzierży głowa klanu. Jednak wymóg zdobywania robaczkó niezbędnych do wykonywania flagowych technik aburame połączonych poziomem wyprawy/misji z rangą techniki mocno potęguje poziom tudności w opanowaniu tych technik. Jest to uwaga względem innych klanów. Rozumiem, ze te robaczki trzeba gdzieś pozyskać ale kto tu się pokusi o misję A lub S mając techniki range niższą? Podaje ten przykłąd bo aburame to klan stricte opierający się na swoim Hijutsu więc dostają mocno po tyłku. Propozycja: Obniżyc wymagany poziom misji na każdego robaczka?
0 x
Chuichi

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Chuichi »

^up

Pierwszy klan mam na celowniku reworków i niedługo się nim zajmę. Też uważam, że te kwestie trzeba uregulować.

Aburame ma problem, faktycznie. Też go widziałem. Uważam uwagi za słuszne, a na robaczki będzie trzeba dorzucić inne wymagania albo zmniejszyć obecne. Wymyśli się coś.

Ogólnie dziękujemy z góry za wszystkie propozycje i uwagi. Na pewno się przydadzą i być może pokażą nam problemy, na które nie zwróciliśmy uwagi sami. Także zachęcam do dalszych postów.
0 x
Kyoto

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Kyoto »

3. Braki, zmiany?
  1. Klan - Koseki ----> Bardziej brak niż zmiana i to kosmetyczna. Mianowicie w opisie klanu jest ujęta wytrzymałość i wada w postaci prędkości kreowania tworów z kryształu jednak nie ma wzmianki, że żywiołem na, który jest Shoton podatny jest Raiton.Lepiej raczej mieć podparcie przy ewentualnych argumentacjach i decyzjach podczas sędziowania.
EDIT:

3. Braki, zmiany?
  1. UW/UN - Ślepiec ----> Wypadałoby rozdzielić tę umiejętność na wariant wrodzony i nabyty. No chyba, ze jeśli ktoś straci zrok w wyniku obrażeń czy uprzejmości innej osoby to zostaje lebiodą do końca gry. Oczywiście można założyć, ze wariant nabyty będzie słabszą wersją wariantu wrodzonego.
0 x
Meido

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Meido »

Ktoś wypowiadał się, że UW "Pasożyt" jest czymś czysto fabularnym. Śmiem się nie zgodzić. Dlaczego? Otóż Pasożytami są Bezklanowcy, a Bezklanowiec dostaje dodatkowe dziedziny do wykupienia bez "kar" w postaci zwiększonych PH. Uchiha może rozwinąć maksymalnie 3 dziedziny rangi S bez dopłacania; pasożyt - 4 dziedziny rangi S bez dopłacania. To powoduje dużą różnicę moim zdaniem.

Jestem za tym co powiedział Kyoto odnośnie "nabytego" ślepca.

I od siebie dodam:

3. Braki, zmiany?
  1. Klan - Kamirari
Chodzi o te nieszczęsne chmury. O ile jeszcze "wiązki" mogę zrozumieć, to "chmury" w Reberu ... do tej pory nie wiem jak działa mechanika chmur wytwarzanych przez Kaminari.
0 x
Kyoto

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Kyoto »

3. Braki, zmiany?
  1. Klan - Yamanaka ----> "Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki."
    Zmieniłbym to na premię do konsekwencji. Technika tego klanu rządzi się trochę innymi prawami niż genjutsui na logike dochodzi do stacia dwóch osobowości vs Yamanaka. Czemu miałby to być insta sukces?
    Przykład działania techniki na dwie osobowości mamy po zastosowaniu tej techniki na Jubiim kontrolowanym przez Obito.
EDIT:

3. Braki, zmiany?
  1. UN - Składanie pieczęci jedną ręką ---> Jakiś odnośnik jak się to ma do pieczęci specjalnych wypadałoby dać oraz czy obejmuje pieczęci podtrzymujące.
0 x
Midori

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Midori »

SŁABEEE


A i HOSHIGAKI. Słabe. Cos obadac by mieli taniej suiton bo klanówka droga. Ja bym dał suiton - 50% /-25% oni rozwijaja tez klanowke wiec sie rowna dalej z górką zasciezke suiton nin. nie to jak w sabaku hehe. I taki buff dla nich spoko.
0 x
Kaz

Re: Co jest OP, a co warte pogrzebu?

Post autor: Kaz »

1. OP!
  1. Klan - Sabaku - zawsze go uważałem za jeden z najsilniejszych klanów na różnej maści forach, ale to po prostu ze względu na wszechstronność jaką daje. Jeśli ktoś dobrze zna się na walce niszczy niemożliwie tym szczepem; jeśli ktoś się nie zna, jest duża szansa, że też wyjdzie cało ze starcia. Jednak nie uważam, że powinno się go nerfić. Taka natura KG. (ograniczyłbym ilość miejsc, ale to nie to forum, rozumiem zamysł SW)
  2. UW - Mistrzowska Kontrola - nie uważam, za super OP, dużo silniejsze jest na tle innych UW umiejętność wykrywania chakry "sensor", jednak zastanawia mnie, czy mistrzowska kontrola w połączeniu z ostatnią zmianą wytrzymałości, która dodaje chakre, nie pozwoli pewnym buildom na niemal nieskończony spam mocnymi, obszarowymi technikami. Chyba, że o to chodziło przy tworzeniu tej UW, wtedy spoczko, tak tylko mi się nasunęło.
  3. UN - Mistrz Reberu oraz Berserker wydają mi się dużo silniejsze czysto mechaniczne/"na papierze" od pozostałych UN. Z dużym naciskiem na mistrza reberu. Techniki stają się sporo tańsze i do tego ten duuży wzrost zasięgu. Berseker trochę mniej przez to ograniczenie turowe.

2. Szkoda gadać...
  1. Klan -
    Aburame, wiem, że dużo osób by się nie zgodziło, ale jest obecnie tyle sposobów na zniszczenie robaków, że szkoda gadać, zwłaszcza, że na frm dominują chyba właśnie buildy pod AOE, ogólnie pojęty spam technikami + notki (dobrze, że są droższe), z łatwością eksterminują Kikkaichu, których wysysanie chakry według mnie jest zdecydowanie za małe.
  2. UW - Odporny na Ból - po prostu personalnie bardziej traktuje to jako sporą wadę niż korzyść.
  3. UN - Świetny kucharz, nie wiem co by musiało się stać, żebym wziął tą UN. Ew. jakbym był w Akimichi, typowo pod fabułę. Gotowanie = które jest czysto dla przyjemności graczy, bo nikt nie respektuje głodu/pragnienia nigdzie (nie żebym był za zmianą tego, bez przesady, to nie prawdziwe życie xD), zwiększyłbym odporność na trutki. Zwłaszcza, że wytrzymałością możnaby było zastąpić tą UN o ile się nie mylę.
Jeśli chodzi o zmiany, z przyjemnością powitałbym na forum odpowiedniki klanowe piątki dźwięku. Wystarczy pominąć fakt, że były to eksperymenty Oro. W gruncie rzeczy dużo się nagina pod tym względem. Przepraszam za czepialstwo Sabaku, ale mnóstwo piaskowym wojowników chodzących po świecie, mimo, że tu głównie chodziło o Bijuu/ew. magnetyzm czy tam Kakuzoidy. 5 dźwięku nie była jakaś przesadzona, a mają sporo ciekawych mechanik w swoich zdolnościach ^^

Długo mnie nie było, więc nie traktować tego w 100% na poważnie, bo nie znam się aż tak bardzo, ale mam nadzieję, że wprowadzę jakieś ziarenko idei czy pomyślunku wśród czerwonych. <jaszczureł>
0 x
Zablokowany

Wróć do „Archiwum”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości