1. OP!
- Klan - Sabaku - zawsze go uważałem za jeden z najsilniejszych klanów na różnej maści forach, ale to po prostu ze względu na wszechstronność jaką daje. Jeśli ktoś dobrze zna się na walce niszczy niemożliwie tym szczepem; jeśli ktoś się nie zna, jest duża szansa, że też wyjdzie cało ze starcia. Jednak nie uważam, że powinno się go nerfić. Taka natura KG. (ograniczyłbym ilość miejsc, ale to nie to forum, rozumiem zamysł SW)
- UW - Mistrzowska Kontrola - nie uważam, za super OP, dużo silniejsze jest na tle innych UW umiejętność wykrywania chakry "sensor", jednak zastanawia mnie, czy mistrzowska kontrola w połączeniu z ostatnią zmianą wytrzymałości, która dodaje chakre, nie pozwoli pewnym buildom na niemal nieskończony spam mocnymi, obszarowymi technikami. Chyba, że o to chodziło przy tworzeniu tej UW, wtedy spoczko, tak tylko mi się nasunęło.
- UN - Mistrz Reberu oraz Berserker wydają mi się dużo silniejsze czysto mechaniczne/"na papierze" od pozostałych UN. Z dużym naciskiem na mistrza reberu. Techniki stają się sporo tańsze i do tego ten duuży wzrost zasięgu. Berseker trochę mniej przez to ograniczenie turowe.
2. Szkoda gadać...
- Klan -
Aburame, wiem, że dużo osób by się nie zgodziło, ale jest obecnie tyle sposobów na zniszczenie robaków, że szkoda gadać, zwłaszcza, że na frm dominują chyba właśnie buildy pod AOE, ogólnie pojęty spam technikami + notki (dobrze, że są droższe), z łatwością eksterminują Kikkaichu, których wysysanie chakry według mnie jest zdecydowanie za małe.
- UW - Odporny na Ból - po prostu personalnie bardziej traktuje to jako sporą wadę niż korzyść.
- UN - Świetny kucharz, nie wiem co by musiało się stać, żebym wziął tą UN. Ew. jakbym był w Akimichi, typowo pod fabułę. Gotowanie = które jest czysto dla przyjemności graczy, bo nikt nie respektuje głodu/pragnienia nigdzie (nie żebym był za zmianą tego, bez przesady, to nie prawdziwe życie xD), zwiększyłbym odporność na trutki. Zwłaszcza, że wytrzymałością możnaby było zastąpić tą UN o ile się nie mylę.
Jeśli chodzi o zmiany, z przyjemnością powitałbym na forum odpowiedniki klanowe piątki dźwięku. Wystarczy pominąć fakt, że były to eksperymenty Oro. W gruncie rzeczy dużo się nagina pod tym względem. Przepraszam za czepialstwo Sabaku, ale mnóstwo piaskowym wojowników chodzących po świecie, mimo, że tu głównie chodziło o Bijuu/ew. magnetyzm czy tam Kakuzoidy. 5 dźwięku nie była jakaś przesadzona, a mają sporo ciekawych mechanik w swoich zdolnościach ^^
Długo mnie nie było, więc nie traktować tego w 100% na poważnie, bo nie znam się aż tak bardzo, ale mam nadzieję, że wprowadzę jakieś ziarenko idei czy pomyślunku wśród czerwonych.
