Wzór Karty Postaci
: 17 lut 2015, o 21:13
Jeśli Wasza KP jest już skończona, prosimy o stosowną informację - albo o dodanie nowego posta w KP z informacją, że jest do sprawdzenia, albo dopisanie takiej informacji w tytule tematu. W ten sposób szybciej sprawdzimy Wasze KP, bo będziemy wiedzieć, że są już gotowe!
Prosimy o przemyślane dokonywanie wyborów. Wpisane zdolności, kekkei genkai bądź UW, natura chakry, styl walki czy rozdane atrybuty - nie podlegają zmianie po zaakceptowaniu Karty Postaci. Poniższa część jest tylko dla klanu Inuzuka! Członkowie tego klanu podklejają to pod swoją KP. Poniższa część jest tylko dla klanu Jūgo! Członkowie tego klanu podklejają opanowane poziomy klątw pod swoją KP. Więcej informacji o ich zasadach w opisie klanu Poniższa część jest tylko dla UW Pasożyt! Wybierający to podklejają to pod swoją KP.
Kopiuj
To kod na KP Ninkena. Podkleja się je pod własną KP, w jednym poście.
Kopiuj
Kod na klątwę Jūgo.
Kopiuj
Kody na eksperymenty.
Kopiuj
Prosimy o przemyślane dokonywanie wyborów. Wpisane zdolności, kekkei genkai bądź UW, natura chakry, styl walki czy rozdane atrybuty - nie podlegają zmianie po zaakceptowaniu Karty Postaci. Poniższa część jest tylko dla klanu Inuzuka! Członkowie tego klanu podklejają to pod swoją KP. Poniższa część jest tylko dla klanu Jūgo! Członkowie tego klanu podklejają opanowane poziomy klątw pod swoją KP. Więcej informacji o ich zasadach w opisie klanu Poniższa część jest tylko dla UW Pasożyt! Wybierający to podklejają to pod swoją KP.
ALBO
- Rodzaj
- Skalujący
- Nazwa
- Nazwa eksperymentu (np. Trucizna)
- Opis Dokładny opis eksperymentu. Należy wymienić zmiany w fizjonomii i potencjalnie zachowaniu. Możliwie dokładnie.
- 500-1000PH Stan z jakim eksperyment się zaczyna (np. Produkowanie trucizny Podstawowej)
- 1001-1500PH Ulepszenie poprzedniego poziomu (np. Produkowanie trucizny Zaawansowanej)
- 1501PH+ Ulepszenie poprzedniego poziomu (np. Produkowanie trucizny Mistrzowskiej)
- Bonus
- Statystyka którą wzmacnia eksperyment
- Rodzaj
- Jednorazowy
- Nazwa
- Nazwa eksperymentu (np. Powietrzne Rurki)
- Wygląd Dokładny opis eksperymentu. Należy wymienić zmiany w fizjonomii i potencjalnie zachowaniu. Możliwie dokładnie.
- Opis Możliwości jakie zyskuje postać w związku z eksperymentem (np. Używanie wachlarzowych technik Futon bez korzystania z wachlarza; Tworzenie WT)
- Dziedzina Dziedzina z którą powiązana jest modyfikacja (np. Futon)
- Bonus
- Statystyka którą wzmacnia eksperyment (np. +10% Percepcji)
WAŻNE!
Kalkulator w dokumentach google obliczający ph za nas - przydatna rzecz przy tworzeniu karty postaci, która pomoże nam uniknąć błędów. Najlepiej otworzyć swój dokument google prywatny i po prostu skopiować interesującą nas tabelkę do swoich prywatnych rozpisek.
[quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]DANE PERSONALNE[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NAZWISKO:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]KLAN:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PRZYNALEŻNOŚĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WIEK:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]DATA URODZENIA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WZROST | WAGA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]RANGA:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]APARYCJA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]UBIÓR:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ZNAKI SZCZEGÓLNE:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]OSOBOWOŚĆ[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]CIEKAWOSTKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NINDO:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]HISTORIA:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]WIEDZA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[ghide][color=#bfc8fb][b]WIEDZA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]POSTACIE:[/b][/color] [/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]ZDOLNOŚCI[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[ghide][color=#bfc8fb][b]KEKKEI GENKAI / UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NATURA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PAKT:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]SIŁA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]SZYBKOŚĆ[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PERCEPCJA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PSYCHIKA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]KONSEKWENCJA[/color] [/akap]
[color=#bfc8fb][b]SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]KONTROLA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:[/b][/color] 100%
[color=#bfc8fb][b]SIŁA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:[/b][/color]
[list][*][color=#bfc8fb]NINJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]GENJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]STYLE WALKI[/color] 0 (zajmowany slot dziedziny E):
[list][*]---
[*]---
[*]---[/list]
[*][color=#bfc8fb]IRYōJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]DOKUTSUKURU[/color]
[*][color=#bfc8fb]FūINJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]ELEMENTARNE:[/color]
[list][*][color=red]KATON[/color]
[*][color=cyan]SUITON[/color]
[*][color=white]FUUTON[/color]
[*][color=sienna]DOTON[/color]
[*][color=yellow]RAITON[/color][/list]
[*][color=#bfc8fb]KLANOWE[/color][/list]
[color=#bfc8fb][b]JUTSU:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][u]Ninjutsu[/u][/color]
[list][*](E) Bunshin no Jutsu
[*](E) Henge no Jutsu
[*](E) Kai
[*](E) Kawarimi no Jutsu
[*](E) Kinobori no Waza
[*](E) Nawanuke no Jutsu[/list]
[color=#bfc8fb][u]Fuuinjutsu[/u][/color]
[list][*](E) Fūin no Jutsu[/list][/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]EKWIPUNEK[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]
[ghide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]ROZLICZENIA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]PIENIĄDZE:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PH:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MISJE (dla klanu / inne):[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]D - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]C - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]B - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]A - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]S - [/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]WYPRAWY:[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]C - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]B - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]A - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]S - [/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]EVENTY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PREZENT OD ADMINISTRACJI:[/b][/color]
[/quote]
[quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]NINKENY[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]RASA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color] [u]tutaj[/u].
[akap][color=#bfc8fb]SIŁA[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]SZYBKOŚĆ[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PERCEPCJA[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]KONSEKWENCJA[/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]
[ghide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/ghide][/quote]
[quote][tab=jutsu][tname=Poziom]Klątwa/Przemiana/Przeobrażenie[/tname]
[topis=Wygląd]Opis wyglądu Senninki[/topis]
[tname=Chakra]+X%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,25]+X[/tdial][tdial=Wytrzymałość,25]+X[/tdial][tdial=Szybkość,25]+X[/tdial][tdial=Percepcja,25]+X[/tdial][/tbox][/tname][/tab][/quote]
[quote][tab=jutsu][tname=Rodzaj]Skalujący[/tname]
[tname=Nazwa][/tname]
[topis=Opis][/topis]
[topis=500-1000PH][/topis]
[topis=1001-1500PH][/topis]
[topis=1501PH+][/topis]
[tname=Bonus][/tname][/tab]
ALBO
[tab=jutsu][tname=Rodzaj]Jednorazowy[/tname]
[tname=Nazwa][/tname]
[topis=Wygląd][/topis]
[topis=Opis][/topis]
[topis=Dziedzina][/topis]
[tname=Bonus][/tname][/tab]
[/quote]