W tym dziale można zapoznać się z poprawną kartą postaci, a także pobrać jej wzór, który należy uzupełnić i wrzucić do tego działu. Po otrzymaniu akcepta można zacząć rozgrywkę!
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2110 Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31
Post
autor: Defrevin » 17 lut 2015, o 21:13
Jeśli Wasza KP jest już skończona, prosimy o stosowną informację - albo o dodanie nowego posta w KP z informacją, że jest do sprawdzenia, albo dopisanie takiej informacji w tytule tematu. W ten sposób szybciej sprawdzimy Wasze KP, bo będziemy wiedzieć, że są już gotowe!
Prosimy o przemyślane dokonywanie wyborów. Wpisane zdolności, kekkei genkai bądź UW, natura chakry, styl walki czy rozdane atrybuty - nie podlegają zmianie po zaakceptowaniu Karty Postaci.
DANE PERSONALNE
IMIĘ: W tym miejscu wpisujemy imię naszej postaci - trzeba przy tym zaznaczyć, że musi być ono japońsko-brzmiące, co między innymi oznacza brak litery "L".
NAZWISKO: Tutaj podajemy nazwisko naszej postaci. Jeżeli postać pochodzi z jakiegoś klanu, można tutaj po prostu wstawić nazwę rodu.
KLAN: Podajemy tutaj nazwę klanu, z którego pochodzi nasza postać. Jeżeli jest ona bezklanowcem, podajemy to tutaj.
PRZYNALEŻNOŚĆ: Tutaj wpisywany jest ród, szczep bądź miasto kupieckie, któremu postać służy oraz organizacje, do których przynależy. W przypadku postaci niezależnych/wyrzutków, pole można zostawić puste.
WIEK: Wpisujemy aktualny wiek postaci.
DATA URODZENIA: Tu wpisujemy datę urodzenia - wystarczy sam rok, choć pełna data jest mile widziana. Minimalny wiek postaci wynosi 13 lat.
PŁEĆ: Shinobi (mężczyzna) lub kunoichi (kobieta).
WZROST | WAGA: Należy podać wzrost i wagę postaci. Oczywiście, wszystko we względnym umiarze.
RANGA: Rangą podstawową jest Dōkō (Uczeń). Później, w ramach awansu, podajemy tutaj następne. Informacje o rangach i warunkach awansu znajdziecie tutaj .
APARYCJA
WYGLĄD: Tutaj należy wprowadzić opis wyglądu postaci, im bardziej szczegółowy - tym lepiej. Dodatkowo można przedstawić obrazek (lub podać do niego link). Opis wymaga minimum 500 znaków tekstu.
UBIÓR: W tym miejscu pokazujemy wygląd naszej postaci. Możemy po prostu pokazać to za pomocą obrazka, lecz dokładny opis będzie mile widziany... i można za niego dostać kilka dodatkowych punktów na początek rozgrywki Opis wymaga minimum 500 znaków tekstu.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Wpisujemy tutaj znaki szczególne w wyglądzie postaci - o ile takowe posiada.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: W tym miejscu podajemy opis charakteru naszej postaci. Nie jest konieczne zbytnie rozpisywanie się, ale obszerny opis będzie chętnie przyjmowany. Opis wymaga minimum 500 znaków tekstu.
CIEKAWOSTKI: Opisujemy tutaj np. nawyk, jaki ma nasza postać. Nie musimy to być wcale nic negatywnego, jak na przykład przyjmowanie używek - np. drapanie się po głowie, gładzenie włosów, poprawianie okularów również tutaj pasują oraz wszelkie inne ciekawostki o postaci.
NINDO: Pole opcjonalne - jeżeli nasza postać wyznaje jakieś wartości lub ma jakąś życiową dewizę, możemy ją podać tutaj.
HISTORIA: Tutaj dajemy opis życia naszej postaci przed rozpoczęciem drogi ninja. Jeżeli opis będzie obszerny, można będzie otrzymać za niego dodatkowe Punkty Historii, lecz zwięzła historia również będzie przyjmowana, o ile będzie miała sens... i nie będzie ZBYT krótka. Opis wymaga minimum 500 znaków tekstu. Dokładne informacje odnośnie kultury każdego obszaru świata, co może być pomocne przy tworzeniu historii postaci, znajdują się tutaj .
WIEDZA
WIEDZA: Tutaj podajemy wszelką wiedzę na temat klanów, rodów i limitów krwi, o których istnieniu wie nasza postać. Początkowo postać posiada wiedzę zgodną z tematem Wiedza postaci .
POSTACIE: Tu wpisujemy postacie prowadzone przez innych, które nasz awatar napotkał na swojej drodze ninja. Gracz może wpisać tutaj bardziej rozpoznawalne osoby z TEGO tematu, które pochodzą z jego prowincji, krainy albo są znane na całym świecie.
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI / UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA: Jeżeli nasza postać jest klanowcem, to podajemy tutaj nazwę KG. Jeżeli nasza postać jest bezklanowcem, to podajemy nazwę umiejętności wrodzonej. Możemy ją wybrać z listy, która jest podana tutaj .
NATURA CHAKRY: Wybieramy pierwszy żywioł chakry, jaki posiada nasza postać. Jeśli postać posiada 2 żywioły chakry, wpisuje tutaj jeden nauczony. Nawet jeżeli nie posiada ona otwartej dziedziny żywiołowej, wciąż należy tę informację podać. Opisy poszczególnych żywiołów znajdziecie w tym wątku .
UMIEJĘTNOŚCI NABYTE: Po osiągnięciu pewnej siły naszej postaci możemy nabyć taką umiejętność. Dokładniej o progu PH po której możemy pójść na wyprawę po taką UN, a także liście tychże umiejętności możecie znaleźć informacje o tutaj.
PAKT: Początkowo brak. Jeżeli w trakcie fabuły zdobędziemy pakt, wpisujemy go tutaj.
ATRYBUTY PODSTAWOWE: W tym miejscu rozdzielamy punkty atrybutów (na start przysługuje nam 500 PH, które można wydać zarówno na atrybuty jak i na otwarcie dziedzin) - w każdym atrybucie musi być przynajmniej jeden punkt (podane w szablonie 1 nie jest za darmo!). Za dobre, rozbudowane opisy w Karcie Admin oceniający może przyznać kilka bonusowych punktów. Jeśli statystyka jest zwiększana przez jakiś mnożnik czy bonus (np. Premie samurajską przez szkoły, AnK, ciężarki) wypisujemy wartość już zwiększoną po znaku "|". Opis i koszt poszczególnych atrybutów znajdziecie tutaj . Prosimy zapoznać się z tematem!
SIŁA 1
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 1
PERCEPCJA 1
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: Wpisujemy tu sumę punktów atrybutów fizycznych (siła, szybkość, wytrzymałość) oraz percepcji. Ich suma potrzebna jest do określenia poziomu stylu/stylów walki. Do punktów wliczają się wszystkie trwałe bonusy (szkoły samurajów, UW etc.).
KONTROLA CHAKRY : Ta statystyka działa na podobnej mechanice jak dziedziny - każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z kontrolą chakry na randze E, później za Punkty Historii może wykupywać wyższe rangi (ceny i więcej informacji TUTAJ ). Wzrost rang Kontroli Chakry zmniejsza koszty technik.
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: Zaczynamy posiadając 100% chakry, chyba że mamy jakieś atrybuty dodatkowe z tym związane. Każde 10 wytrzymałości zwiększa pokłady chakry o 1%. Każde 20 punktów sumy psychiki i konsekwencji zwiększa pokłady chakry o 1% chakry".
SIŁA CHAKRY: Początkowo brak. Statystyka ta rozwijana jest opcjonalnie na późniejszym etapie gry i wzmacnia statystyki używanych przez gracza jutsu chakrowych.
MNOŻNIKI: Podajemy mnożniki i boosty (permanentne/czasowe), jakie mogą rozwinąć naszą postać. Mnożniki wpisujemy w sposób następujący: [Nazwa mnożnika/boosta]: +x [statystyka]
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ: Gracz przy zakładaniu Karty ma do wydania 500 PH startowych, które może wykorzystać do otwarcia poziomu rozwoju dziedzin, albo wydać na rozwinięcie atrybutów podstawowych. Uwaga! Dostęp do Kekkei Genkai zyskujemy dopiero po otwarciu dziedziny "Klanowe". W wypadku klanów żywiołowych shinobi musi najpierw znać oba żywioły składowe (i spełnić warunek, by oba z nich były otwarte na randze D). Informacje na temat dziedzin znajdziecie tutaj , natomiast o rozwoju dziedziny odpowiadającej za tworzenie mikstur (Dokutsukuru) tutaj
NINJUTSU
GENJUTSU
Style walki to zupełnie nowa mechanika, która działa na nieznacznie innych zasadach niż pozostałe dziedziny. Polega ona na wyszkoleniu naszej postaci w walce za pomocą broni (Bukijutsu) lub pięści/nóg (Taijutsu). Do wyboru mamy następujące style walki, opisane w tych dwóch tematach: Taijutsu lub Bukijutsu . Stylem walki jest na przykład Mokuzai (Bukijutsu) albo Goken (Taijutsu). Więcej o stylach, ich koszcie i sposobie rozwoju możecie przeczytać tutaj .
STYLE WALKI: x (zajmowany slot dziedziny Y): [x - ilość stylów walki, od 0 do 3, zajmowany slot dziedziny w zależności od ilości stylów walki]
IRYōJUTSU
DOKUTSUKURU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE:
KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU: Niezależnie od otwartych dziedzin, zawsze zaczynamy ze znajomością wszystkich Ninjutsu rangi E i jednego Fuuinjutsu rangi E. Do tego przy rozpoczęciu gry możemy wybrać za darmo dziesięć technik rangi D ze swoich otwartych powyżej dziedzin, które znamy na wejście i nie musimy ich opanowywać. Techniki rangi D są wymienne na jutsu rangi C, B, A oraz S, co po przeliczniku wygląda tak:
2 techniki rangi D = 1 technika rangi C,
3 techniki rangi D = 1 technika rangi B,
4 technik rangi D = 1 technika rangi A,
5 technik rangi D = 1 technika rangi S.
Przykładowa lista jutsu powinna wyglądać w sposób następujący:
Ninjutsu
(E) Bunshin no Jutsu
(E) Henge no Jutsu
(E) Kai
(D) Suienzou no Jutsu
Fuuinjutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Wyliczamy tutaj wyposażenie, którego nie możemy ukryć przed wzrokiem innych ludzi, jak na przykład zbroje bądź duża broń (katany, włócznie et cetera) albo woreczki czy kabury. Na początku posiadamy tylko odznakę ninja (jeśli jesteśmy ninja podlegli jakiemuś rodowi), Kartę Obywatela (jeśli jesteśmy obywatelami Unii Samotnych Wydm) i karambit (jeśli jesteśmy mieszkańcami Morskich Klifów). Można dokupić ekwipunek na start ze startowych pieniędzy.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Tu podajemy ekwipunek ukryty, o którego istnieniu inni dowiedzieć się mogą tylko w przypadku przeszukania lub gdy dobrowolnie go pokażemy. Na początku otrzymujemy 5 kunai i 5 shurikenów. Inną opcją jest dobranie 15 strzał/bełtów. Należy obok nich podać gdzie nasza postać je trzyma (przykładowo w kupionej na start kaburze czy torbie)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Należy założyć własne konto w banku (link podany tutaj ), i tam wypisujemy wszystkie zdobyte i wydane pieniądze (według rozpiski którą można odnaleźć w dziale). Uwaga! Początkowe 500 Ryo można rozdysponować na dokupienie ekwipunku na start. Wtedy zaczynamy z mniejszą ilością gotówki w zależności od przedmiotów, które dobraliśmy. Należy rozpisać początkowy wydatek w pierwszym poście tematu.
PH: Jak wyżej, wchodzimy w ten link i tam zakładamy rozpiskę, w której wypisujemy wszystkie zdobyte Punkty Historii, a także oznajmiamy tam ich wydanie. Należy rozpisać początowy wydatek w pierwszym poście tematu.
MISJE (dla klanu / inne): Podajemy tu ilość wykonanych misji wraz z linkami do postów w "Wynagrodzenie za misje" (chodzi o posty, w których misja wrzucana jest do rozliczeń, z informacją kto prowadził misje, jej opisem itd. np. viewtopic.php?p=10381#p10381 ).
D -
C - np. 1/1, 2, 3 (oznacza, że 1 misja rangi C została wykonana na rzecz rodu/szczepu, a 3 inne misje rangi C były wykonane z innym przeznaczeniem)
B -
A -
S -
WYPRAWY: Podajemy ilość wykonanych wypraw.
C -
B -
A -
S -
EVENTY: Podajemy nazwę oraz rangę eventów, w których brało się udział, wraz z linkiem do podsumowania eventu.
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Tutaj należy wpisywać wszelkie nagrody z konkursów, a także zamieścić link do transferu.
Poniższa część jest tylko dla klanu Inuzuka! Członkowie tego klanu podklejają to pod swoją KP.
NINKENY
IMIĘ: Zwyczajnie - jak nasz Ninken się wabi.
PŁEĆ: To również oczywiste. Męska albo żeńska.
RASA: Jedna z trzech podstawowych ras do wyboru, czyli: Esukimo, Urufu albo Hitsuji.
WYGLĄD: Ninken rośnie i jego waga wzrasta wraz z rozwojem dziedziny klanowej Inuzuki, lecz jego sierść może mieć inną barwę, może mieć jakąś część ubioru albo znaki szczególne pokroju blizn.
CHARAKTER: Niektóre Ninkeny są leniwe, niektóre radosne. Pokrótce opisujemy jaki jest nasz Ninken.
ATRYBUTY PODSTAWOWE: W tym miejscu wpisujemy punkty atrybutów naszego Ninkena. Początkowo wynoszą one tyle, o ile wzrastają z każdą rangą dziedziny klanowej. Znajdziemy to tutaj .
SIŁA
WYTRZYMAŁOŚĆ
SZYBKOŚĆ
PERCEPCJA
KONSEKWENCJA
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: Pies ma na stałe wartość 100%, nie da się jej powiększać.
MNOŻNIKI: Podajemy mnożniki i boosty (permanentne/czasowe), jakie mogą rozwinąć naszego Ninkena. Trzeba wziąć pod uwagę, że każda rasa psów ma specjalną cechę, która daje procentowy wzrost do jednej ze statystyk.
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Nasz Ninken zawsze może nosić na sobie jakiś ekwipunek, by pomóc Inuzuce w przechowywaniu użytecznych przedmiotów. Tutaj wpisujemy to, co widać gołym okiem.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): Jeżeli nasz Ninken ma na sobie jakąś kaburę, sakwę, plecak albo coś innego w czym można ukryć jakiś przedmiot, to wpisujemy go tutaj. Te przedmioty nie są widoczne dla innych graczy.
Poniższa część jest tylko dla klanu Jūgo! Członkowie tego klanu podklejają opanowane poziomy klątw pod swoją KP. Więcej informacji o ich zasadach w opisie klanu
Poziom Klątwa/Przemiana/Przeobrażenie
Wygląd Opis wyglądu Senninki
Chakra +X%
Statystyki Siła +X Wytrzymałość +X Szybkość +X Percepcja +X
Poniższa część jest tylko dla UW Pasożyt! Wybierający to podklejają to pod swoją KP.
Rodzaj Skalujący
Nazwa Nazwa eksperymentu (np. Trucizna)
Opis Dokładny opis eksperymentu. Należy wymienić zmiany w fizjonomii i potencjalnie zachowaniu. Możliwie dokładnie.
500-1000PH Stan z jakim eksperyment się zaczyna (np. Produkowanie trucizny Podstawowej)
1001-1500PH Ulepszenie poprzedniego poziomu (np. Produkowanie trucizny Zaawansowanej)
1501PH+ Ulepszenie poprzedniego poziomu (np. Produkowanie trucizny Mistrzowskiej)
Bonus Statystyka którą wzmacnia eksperyment
ALBO
Rodzaj Jednorazowy
Nazwa Nazwa eksperymentu (np. Powietrzne Rurki)
Wygląd Dokładny opis eksperymentu. Należy wymienić zmiany w fizjonomii i potencjalnie zachowaniu. Możliwie dokładnie.
Opis Możliwości jakie zyskuje postać w związku z eksperymentem (np. Używanie wachlarzowych technik Futon bez korzystania z wachlarza; Tworzenie WT)
Dziedzina Dziedzina z którą powiązana jest modyfikacja (np. Futon)
Bonus Statystyka którą wzmacnia eksperyment (np. +10% Percepcji)
WAŻNE!
Kalkulator w dokumentach google obliczający ph za nas - przydatna rzecz przy tworzeniu karty postaci, która pomoże nam uniknąć błędów. Najlepiej otworzyć swój dokument google prywatny i po prostu skopiować interesującą nas tabelkę do swoich prywatnych rozpisek.
Kopiuj [quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]DANE PERSONALNE[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NAZWISKO:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]KLAN:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PRZYNALEŻNOŚĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WIEK:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]DATA URODZENIA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WZROST | WAGA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]RANGA:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]APARYCJA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]UBIÓR:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ZNAKI SZCZEGÓLNE:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]OSOBOWOŚĆ[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]CIEKAWOSTKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NINDO:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]HISTORIA:[/b][/color]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]WIEDZA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[ghide][color=#bfc8fb][b]WIEDZA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]POSTACIE:[/b][/color] [/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]ZDOLNOŚCI[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[ghide][color=#bfc8fb][b]KEKKEI GENKAI / UMIEJĘTNOŚĆ WRODZONA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]NATURA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]UMIEJĘTNOŚCI NABYTE:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PAKT:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]SIŁA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]SZYBKOŚĆ[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PERCEPCJA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PSYCHIKA[/color] [/akap]
[akap][color=#bfc8fb]KONSEKWENCJA[/color] [/akap]
[color=#bfc8fb][b]SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]KONTROLA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:[/b][/color] 100%
[color=#bfc8fb][b]SIŁA CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:[/b][/color]
[list][*][color=#bfc8fb]NINJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]GENJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]STYLE WALKI[/color] 0 (zajmowany slot dziedziny E):
[list][*]---
[*]---
[*]---[/list]
[*][color=#bfc8fb]IRYōJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]DOKUTSUKURU[/color]
[*][color=#bfc8fb]FūINJUTSU[/color]
[*][color=#bfc8fb]ELEMENTARNE:[/color]
[list][*][color=red]KATON[/color]
[*][color=cyan]SUITON[/color]
[*][color=white]FUUTON[/color]
[*][color=sienna]DOTON[/color]
[*][color=yellow]RAITON[/color][/list]
[*][color=#bfc8fb]KLANOWE[/color][/list]
[color=#bfc8fb][b]JUTSU:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][u]Ninjutsu[/u][/color]
[list][*](E) Bunshin no Jutsu
[*](E) Henge no Jutsu
[*](E) Kai
[*](E) Kawarimi no Jutsu
[*](E) Kinobori no Waza
[*](E) Nawanuke no Jutsu[/list]
[color=#bfc8fb][u]Fuuinjutsu[/u][/color]
[list][*](E) Fūin no Jutsu[/list][/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]EKWIPUNEK[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]
[ghide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/ghide]
[hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]ROZLICZENIA[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]PIENIĄDZE:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PH:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MISJE (dla klanu / inne):[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]D - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]C - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]B - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]A - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]S - [/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]WYPRAWY:[/b][/color]
[akap][color=#bfc8fb]C - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]B - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]A - [/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]S - [/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]EVENTY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PREZENT OD ADMINISTRACJI:[/b][/color]
[/quote]
To kod na KP Ninkena. Podkleja się je pod własną KP, w jednym poście.
Kopiuj [quote][hr].[/hr][center][size=150][color=#bfc8fb][b]NINKENY[/b][/color][/size][/center][hr].[/hr]
[color=#bfc8fb][b]IMIĘ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PŁEĆ:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]RASA:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]WYGLĄD:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]CHARAKTER:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]ATRYBUTY PODSTAWOWE:[/b][/color] [u]tutaj[/u].
[akap][color=#bfc8fb]SIŁA[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]WYTRZYMAŁOŚĆ[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]SZYBKOŚĆ[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]PERCEPCJA[/color][/akap]
[akap][color=#bfc8fb]KONSEKWENCJA[/color][/akap]
[color=#bfc8fb][b]MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]MNOŻNIKI:[/b][/color]
[color=#bfc8fb][b]PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):[/b][/color]
[ghide][color=grey][b]PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):[/b][/color] [/ghide][/quote]
Kod na klątwę Jūgo.
Kopiuj [quote][tab=jutsu][tname=Poziom]Klątwa/Przemiana/Przeobrażenie[/tname]
[topis=Wygląd]Opis wyglądu Senninki[/topis]
[tname=Chakra]+X%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,25]+X[/tdial][tdial=Wytrzymałość,25]+X[/tdial][tdial=Szybkość,25]+X[/tdial][tdial=Percepcja,25]+X[/tdial][/tbox][/tname][/tab][/quote]
Kody na eksperymenty.
Kopiuj [quote][tab=jutsu][tname=Rodzaj]Skalujący[/tname]
[tname=Nazwa][/tname]
[topis=Opis][/topis]
[topis=500-1000PH][/topis]
[topis=1001-1500PH][/topis]
[topis=1501PH+][/topis]
[tname=Bonus][/tname][/tab]
ALBO
[tab=jutsu][tname=Rodzaj]Jednorazowy[/tname]
[tname=Nazwa][/tname]
[topis=Wygląd][/topis]
[topis=Opis][/topis]
[topis=Dziedzina][/topis]
[tname=Bonus][/tname][/tab]
[/quote]
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość . Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość