Kotoamatsukami

Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 709
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Kotoamatsukami

Post autor: Keizo »

Serwus początkowy.

PROBLEM
Nazwa
Kotoamatsukami
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsza technika Genjutsu świata. Jest do tego stopnia potężna, że ofiara nie ma pojęcia o jej działaniu. Użytkownik wykonując technikę zmienia cały światopogląd swojej ofiary. Na czym to w praktyce polega? Uchiha jest w stanie dobrowolnie zmienić ofiarę. Wszystko zależy od samego wykonującego. Może to być zmiana na dobre lub złe. Można wymusić na kimś ochronę kogoś lub czegoś, a nawet chęć zniszczenia lub zabicia. Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę. Technika możliwa jest do wykonania raz na 10 lat fabularnych (w normalnych warunkach) lub raz na dzień ( w przypadku, gdy użytkownik posiada geny Senju). Dane oko nie może przez ten cały czas posiadać aktywnego Mangekyō Sharingan. W przypadku jego aktywacji pojawia się tylko w jednym, ale bonus do percepcji jest ten sam. Sytuacja ta nie zmienia się nawet po przeszczepie oczu. Pomóc może jedynie upływ czasu lub przeszczep genów Senju, które przyśpieszą regenerację oka (nawet tego które użyło techniki). Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 5% za użycie (wybrane oko) oraz zablokowanie Mangekyō Sharingan dla danego oka przez określony okres czasu.
Tak sobie myślę, że jak na wymagania i koszty - 10 lat bez oka, genjutsu A, Sharingana S, Kotoamatsukami ma zbyt wiele dróg na wyjście z niego, biorąc pod uwagę że to "najpotężniejsze genjutsu świata".
Impuls chakry. Kai. Pierwsza walka, w której dostaniemy nieco cięgi i odczujemy ból dający +90 konsekwencji. Bramy. SM. Bijuu.


ROZWIĄZANIE
Po pierwsze - bramy nie powinny w ogóle uwalniać z genjutsu, bo nie jest to reset (bramy 1-5) albo wprowadzenie obcej chakry do obiegu (6 i wyżej).
Kai oraz ból - z techniki powinien według mnie zostać usunięty tekst "Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów". Kai - biorąc pod uwagę że musi zostać użyte świadomie - nie ma racji bytu przy tym jutsu, skoro "Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę."
Możliwość wyjścia za pomocą bólu - według mnie do usunięcia.
SM, CS, Bijuu - no chyba spoko. W końcu to uber boosty.

I najbardziej newralgiczna kwestia, czyli impuls chakry przekazany przez inną osobę. Czy impuls przekazany by uwolnić z innego genjutsu zadziała także na to? Według mnie nie powinien. Impulsy także powinny działać w sposób "świadomy", i działać tylko na techniki o których wie przesyłający. Ale to chyba w ogóle problem całego genjutsu, które, wygląda na to, ciężko zbalansować i albo jest słabe, albo uber OP.


DODATKOWE UWAGI

Jeśli powyższe zmiany zostaną odrzucone - a tak zapewne będzie - zrekompensowałbym chociaż Koto dopiskiem, że NPC nie mają możliwości wyjścia z genjutsu.
Koto mogłoby być też dopisane do wszystkich innych boostów przełamujących genjutsu - było w stanie w końcu wyrwać Itachiego spod kontroli Kabuto, więc nawet jeśli Edo Tensei to ninjutsu, to działa chyba nieco podobnie.

Serwus końcowy.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Chise

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Chise »

Serwus!

Zgadzam się z tym, co napisał Keizaczek. Jak na taką technikę to jest zdecydowanie ze łatwo z niego wyjść.
Na pewno moim zdaniem nie powinno być możliwości przełamania przez Kai, z powodów, które wymieniono i ogólnie się zgadzam z tym wszystkim.
Dodałabym jeszcze jedną rzecz, że Uchiha nie są w stanie rozpoznać tego Genjutsu/przełamać go za pomocą oczkuf. Jest to logiczne jeśli popatrzymy na m&a, gdzie Shisui zamierzał rzucić to gen na cały klan czy na Itachiego, który chciał je rzucić na Saskacza. Choć może być to też kwestia tego, że wpajając komuś swoje przekonania nikt nie dostrzegał potrzeby uwalniania się z niego czy uwalniania innych.
0 x
Awatar użytkownika
Sabaku Kuroko
Gracz nieobecny
Posty: 158
Rejestracja: 17 sie 2018, o 19:47
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Krótkie, krwisto czerwone włosy oraz czerwona maska na twarzy. Oczy koloru jasnej żółci, wyglądają jak zwierzęce. Wysoki i szczupły. Czerwona koszulka i czarne luźne spodnie oraz czarne sandały o mocnej podeszwie. Na szyi biały, przewiewny szal.
Widoczny ekwipunek: Gurda na plecach oraz kabura na broń na prawym udzie

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Sabaku Kuroko »

Ja się jedynie nie zgodzę z tym co założyciel tematu napisał o bramach. Otworzenie bram zmienia kompletnie przepływ chakry. Chodzi mi o to, że nie płynie ona tak jak standardowo w momencie kiedy genjutsu jest rzuca, tylko płynie jej dużo więcej i płynie dużo szybciej przez wzgląd na otwarcie bram. Układ chakry w ciele shinobi działa wtedy trochę inaczej.

Co do wyjścia za pomocą Kai, czy bólu to jak najbardziej się zgadzam. Skoro Kotoamatsukami jest najsilniejszym genjutsu, to nie powinno być tak łatwo z niego wyjść jak za pomocą przegryzienia wargi czy zwykłego Kai.
0 x
Myśli | Mowa
Głos
DANCE DANCE EVERYBODY!!!!!Obrazek
JA Z MOJĄ ŻONĄ
Obrazek
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1475
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj
Widoczny ekwipunek: ---
- Wakizashi ze Stali Kantańskiej (imię tego miecza to Nikushi ( ニキシー ) co oznacza "Rusałkę".) (znajdujące się w pochwie przy pasie po lewej stronie)
- Torba #1 (przypięta do pasa, w okolicach lewego pośladka).
- Worek Mikołaja (przewieszony przez ramię, znajdujący się na plecach).
- Zbroja (ubrana) - opis w KP. Wizualizacja Zbroi: https://i.pinimg.com/564x/5c/f8/84/5cf8 ... cb17a6.jpg
- Opaska na głowę z różkami jelonka, działa jak ochraniacz na czoło (na czole)
- Namiot (na plecach, pod Workiem Mikołaja)
- Płaszcz (ubrany)
- Rękawiczki z blaszkami (na dłoniach)
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Yasuo »

A mi się wydaje, że to jutsu jest w ogóle niezbalansowane... przepraszam, że się tutaj wtrącę... po pierwsze, z tego co kojarzę, to forum wkrótce będzie obchodziło 4 rocznicę istnienia. 10 lat fabularnych to 5 lat rzeczywistych, więc gdyby ktoś grał od początku istnienia forum i od razu zaczynał grę z tą techniką (jakiś trasfer czy coś) i od razu na pierwszej misji jej użył, to dopiero za ponad rok (od dnia dzisiejszego) mógłby jej ponownie użyć. Z drugiej strony, posiadanie genów Senju (1 dzień fabularny to +- 12 godzin rzeczywistych lub 1 misja/fabuła) powoduje, że to jutsu jest cholernie spamerskie i po roku taka osoba władałaby wszystkimi graczami i npcetami istniejącymi w naszym świecie gry. To strasznie, kolosalnie duża dysproporcja. Nad zmianą cooldownów tej techniki bardzo bym się zastanowił.

A jeśli chodzi o to genjutsu i możliwość wyjścia z niego... przy takich cooldownach należałoby się bardzo mocno zastanowić, ale to nie jest takie proste. Technika o 5 letnim (w czasie rzeczywistym) cooldownie powinna być cholernie OP, praktycznie bez możliwości wyjścia z niej, praktycznie bez możliwości uniknięcia jej... Z drugiej strony taka OP technika dostępna co jeden dzień fabularny? Beznadziejny pomysł, zwłaszcza, że taki Uchiha pójdzie sobie do lidera klanu Senju, przejmie nad nim kontrolę i zdobędzie geny bez najmniejszego problemu.

Odnośnie graczy, w obecnej formie uważam, że techniki nie opłaca się używać na graczach, bo 5 letni cooldown jest zbyt wysoki, a 90% graczy (bez obrazy) nic nie znaczy w świecie gry. 90% graczy to zwykłe pionki. No może z wyjątkiem Natsume, który jest cesarzem (i paroma wyjątkami, takimi jak Ichirou, Murai czy Hikari, którzy mają dużą szansę na zdobycie władzy). Tej techniki powinno się używać na npcetach, liderach klanów, takich, którzy mają duży wpływ na politykę, ekonomię, itd. itp. i mieć nadzieję na to, że taki npcet przeżyje najbliższy event. Do tego oczywiście postać musiałaby zdobyć jakieś fabularne motywacje czy coś w ten deseń, bo przejęcie lidera klanu i nie wykorzystanie tego... trochę marnotrawstwo.

Generalnie proponuję przemyśleć tą technikę w całości, a nie tylko możliwość jej przełamania/uniknięcia.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3434
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Yasuo. Dzień fabularny jest bliżej niesprecyzowany. I właśnie po to jest te 10 lat by z niej nie korzystać.
Poza tym, wydaje mi się, że NIKT nie dostałby tej techniki na start. Nie ważne czy transfer czy cokolwiek. [ nie wyobrażam sobie kogoś z transferem na 5kph ] Inna kwestia to to, że nawet i gracze. Zakładając, że ktoś zrobi uciapkę po śmierci fabularnej. To i tak nie wydaje mi się by był w stanie tą technikę od tak mieć a i tak użycie jej kosztowałoby go dużo a zdobycie genów senju + przeszczep... Trochę to by trwało, Yosiek. Nie wiem też dlaczego zakładasz, że każdy od razu używałby jej na każdym napotkanym graczu czy npc.
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1475
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj
Widoczny ekwipunek: ---
- Wakizashi ze Stali Kantańskiej (imię tego miecza to Nikushi ( ニキシー ) co oznacza "Rusałkę".) (znajdujące się w pochwie przy pasie po lewej stronie)
- Torba #1 (przypięta do pasa, w okolicach lewego pośladka).
- Worek Mikołaja (przewieszony przez ramię, znajdujący się na plecach).
- Zbroja (ubrana) - opis w KP. Wizualizacja Zbroi: https://i.pinimg.com/564x/5c/f8/84/5cf8 ... cb17a6.jpg
- Opaska na głowę z różkami jelonka, działa jak ochraniacz na czoło (na czole)
- Namiot (na plecach, pod Workiem Mikołaja)
- Płaszcz (ubrany)
- Rękawiczki z blaszkami (na dłoniach)
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Yasuo »

Inoś, wiadomo, że nikt od razu by jej nie dostał. Bardzo mało prawdopodobne. W swoim poście po prostu założyłem hipotetyczną, nierealną sytuację, by łatwiej pokazać problem. W rzeczywistości gracz miałby dostęp do tej techniki po około 2 latach gry, więc jeszcze około 3 lata miałby ją na cooldownie i oczywiście, że użyje jej na jakimś liderze rodu (proponuję Senju, bo łatwiej potem o geny)

Poza tym, nie kupuję techniki, która ma kolosalny cooldown, po to, żeby jej nie używać. To po co w ogóle to brać?

No chyba, że Uciapa miałby geny Senju... hehe, spamerski władca świata.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 709
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Keizo »

Apropo jeszcze mojego pierwszego posta i ustępu: "Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów" - jeśli chodzi o Kai, nadal podtrzymuję zdanie że to jutsu działać nie powinno w ogóle, jednak - nie jestem do końca pewien jak działa genjutsu - jeśli chodzi też o to, że żeby nie dać się złapać w Koto potrzeba 95 konsekwencji więcej niż zwykle (czyli - jeśli Uchiha ma psychiki 100, to łapany potrzebuje konsekwencji 196, nie 101, by być bezpiecznym) to ten fragment powinien, zamiast usuwania, mieć zmieniony wording.

Kruci, ale długie zdanie. Nawet ja muszę je czytać dwa razy :v
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2746
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Za zmianami zaprezentowanymi przez Keizo, sprecyzowanymi potem przy pomocy Chise. Technika powinna mieć wypierd, skoro jest one-shot bez przeszczepu.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 709
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Keizo »

No ja skrytykować moderatorsko własnego tematu niestety nie mogę :v
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Shi

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Shi »

Za Keizo i Chise.

I za Kuroko w kwestii bram.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Support nr 6 »

Operując się złotą zasadą każda technika ma wady i każda technika ma odpowiednio wysokie zalety Kotoamatsukami staje się problematyczną techniką za sprawą tego, jak została przedstawiona w Naruto. Nie ma jednak technik One-Shot i nie będzie. Brak możliwości jakiejkolwiek reakcji na działania innego gracza są niedopuszczalne. Nie mniej jednak technika wymaga zmian i lepszego jej opisania.
Wyjątkowością techniki Kotoamatsukami jest nie tylko olbrzymi minimalny próg wyjścia (zwykła technika S to +20 od Psychiki, ta +95) ale również brak możliwości innej obrony po wejściu w genjutsu. Użycie na sobie Kai nie powinno pozwolić wyjść z techniki ze względu na wymaganą świadomość bycia w genjutsu. W kwestii Kai użytej przez inną osobę, nieuzasadnione użycie będzie bardzo mocno odbierane jako OOC więc też nie polecam.
Bramy mimo wszystko powinny wyswobadzać z Gen. Genjutsu jest niczym jak zawór za pomocą którego kontrolujemy przepływ czyjejś chakry aby uzyskać konkretny jej bieg. Brama polega na zerwaniu tego zaworu. Bez niego osoba kontrolująca nie jest w stanie opanować nad sytuacją.
Możliwa kwestia zmiany:
  • Zmiana czasu trwania bez DNA Senju (z 5 na 2 lata rzeczywiste), z DNA Senju (pół roku czasu rzeczywistego). Technika nie zostanie spamerska w late game a zmniejszenie czasu rzeczywistego pozwoli mimo wszystko na użycie techniki.
  • Brak możliwości wyjścia przy pomocy Kai na sobie.
  • Ze względu na skomplikowanie techniki dodałbym wzmiankę, że dostrzeżenie nieprawidłowości w układzie chakry danej osoby w tym Gen jest możliwa dla Sensorów z UN Zaawansowany Sensor i dou od Rangi A/S.
  • Osoba na którą nałożono to Genjutsu może wpaść w inne Genjutsu. Złożenie Kai pozwala wyjść z innego Gen. Kotoamatsukami wciąż jednak zostaje aktywne.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Support nr 6 »

Technika przejdzie zmiany w najbliższym czasie.
Przerzucam "Do wprowadzenia"
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Prehistoryczny temat, wiszący "do wprowadzenia" od kiedy pamiętam. Cofnijmy się więc kilka kroków wstecz.

Kotoamatsukami jest przedziwnym jutsu, zdecydowanie innym od wszystkiego innego, a tym bardziej od wielu genjutsu. W czasie dyskusji wywiązało mi się kilka kierunków w które można pójść z tą techniką.

1. Zostawiamy jak jest
2. Poprawiamy jedynie wartości lat na sensowniejsze (tj. skracamy czas bez genów i wydłużamy z genami senju)
3. Wywalamy technikę i całą ścieżkę w MSie
4. Robimy z techniki prawdziwe ultimate genjutsu, zmieniając tak, aby nie dało się z techniki wyjść

Zapraszam do dyskusji, bo sam jestem niezwykle ciekawy jak inni postrzegają to jutsu
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Kotoamatsukami

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Brak zainteresowania. Archiwum.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości