Seido/Takeda - szybkość pocisku zależna od percepcji, a siła od siły użytkownika (nie ma żadnej zależności między szybkością pocisku, a jego siłą). Rozwiązanie nielogiczne i kompletnie odklejone od rzeczywistości.
- Nazwa
- Seido
- Zasięg
- Zależy od możliwości użytkownika
- Specjalizacja
- Broń miotana
- Opis Styl walki bazujący na percepcji. Dzięki niemu użytkownik szkoli się w sztuce walki na daleki dystans. Adept ma do dyspozycji dużą gamę broni miotanych, począwszy na shurikenach i kunai, kończąc na ich większych odpowiednikach. Posługuje się nimi znacznie lepiej od zwykłego Shinobi, mogąc rzucać nimi znacznie dalej i z większą precyzją. Podejście do mistrza Seido na odległość miecza jest niezwykle problematyczne.
- Właściwości Użytkownik tego stylu otrzymuje większe szanse na trafienie bronią miotaną oraz lepszą technikę rzutu pozwalającą zwiększyć odległość lotu pocisku na każdą Rangę.
- Domyślny zasięg rzucanej broni wynosi 15 + 10% Siły użytkownika oraz zwiększa się z każdą posiadaną Rangą Seido o +5 m (już od rangi D).
- Siła pocisku równa jest Sile użytkownika, zaś jego szybkość równa jest jego Percepcji.
- Nazwa
- Takeda
- Zasięg
- Zależy od rodzaju łuku
- Specjalizacja
- Łuki
- Opis Styl walki oparty na percepcji. Podobnie jak w Seido - sztuce Shurikenjutsu - użytkownik specjalizuje się w posługiwaniu bronią dystansową, lecz główną różnicą jest jej rodzaj. Tutaj - w przeciwieństwie do broni miotanej ze stylu Seido - shinobi skupia się na używaniu broni strzeleckich, w szczególności łuku. Dzięki szkoleniu się w tym kierunku użytkownik jest w stanie wykonywać celniejsze strzały z większych dystansów.
- Właściwości Użytkownik tego stylu otrzymuje większe szanse na trafienie z broni strzeleckiej.
- Zasięg oraz siła łuków zależna jest od jego rodzaju.
- Szybkość pocisku jest zależna od rodzaju łuku oraz jest powiększona o 25% Percepcji użytkownika.
- Nazwa
- Seido
- Zasięg
- Zależy od możliwości użytkownika
- Specjalizacja
- Broń miotana
- Opis Styl walki bazujący na percepcji. Dzięki niemu użytkownik szkoli się w sztuce walki na daleki dystans. Adept ma do dyspozycji dużą gamę broni miotanych, począwszy na shurikenach i kunai, kończąc na ich większych odpowiednikach. Posługuje się nimi znacznie lepiej od zwykłego Shinobi, mogąc rzucać nimi znacznie dalej i z większą precyzją. Podejście do mistrza Seido na odległość miecza jest niezwykle problematyczne.
- Właściwości Użytkownik tego stylu otrzymuje większe szanse na trafienie bronią miotaną oraz lepszą technikę rzutu pozwalającą zwiększyć odległość lotu pocisku na każdą Rangę.
- Domyślny zasięg rzucanej broni wynosi 15 + 10% Siły użytkownika oraz zwiększa się z każdą posiadaną Rangą Seido o +5 m (już od rangi D).
- Siła oraz szybkość pocisku równa jest Sile użytkownika, celnosć i skuteczność trafienia w pełni zależna jest od Percepcji użytkownika. Im wyższa, tym większe prawdopodobieństwo trafienia.
- Nazwa
- Takeda
- Zasięg
- Zależy od rodzaju łuku
- Specjalizacja
- Łuki
- Opis Styl walki oparty na percepcji. Podobnie jak w Seido - sztuce Shurikenjutsu - użytkownik specjalizuje się w posługiwaniu bronią dystansową, lecz główną różnicą jest jej rodzaj. Tutaj - w przeciwieństwie do broni miotanej ze stylu Seido - shinobi skupia się na używaniu broni strzeleckich, w szczególności łuku. Dzięki szkoleniu się w tym kierunku użytkownik jest w stanie wykonywać celniejsze strzały z większych dystansów.
- Właściwości Użytkownik tego stylu otrzymuje większe szanse na trafienie z broni strzeleckiej.
- Zasięg oraz siła łuków zależna jest od jego rodzaju.
- Szybkość pocisku jest zależna od rodzaju łuku oraz jest powiększona o 25% Siły użytkownika.
Nie róbmy proszę z ninja niepełnosprawnych - jeśli chcesz używać takich stylów walki musisz liczyć się w pakowanie PH w siłe. Bez tego ani rusz. Dzięki takiemu rozwiązaniu korelujemy siłę i ułatwiamy mechanikę stylów, która po reworku została poplątana i stała się totalnie nielogiczna. To samo tyczy się takedy, odkąd percpecja może w jakikolwiek zwiększyć szybkosć pocisku? Tak naprawdę nawet siła nie powinna tu mieć znaczenia, a jedynie przy szybkości wystrzeliwania strzał, ponieważ można ich strzelić szybciej poprzez szybsze napięcie cięciwy dzięki dużej sile, która z łatwością przełamuje naprężenie cięciwy, która stawia opór. Jednak bonus z tytułu siły jak najbardziej jest logiczny i ma sens, stąd warto go pozostawić.
Nie można mieć wszystkiego, więc nie róbmy tego proszę.