Rzecz oczywista, ale tak naprawdę to nie

Awatar użytkownika
Sasame
Posty: 844
Rejestracja: 21 cze 2021, o 23:40
Wiek postaci: 23
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: ~
- Średniego wzrostu
- Szczupła lecz dobrze zbudowana
- Burza czerwonych włosów
- Błękitne oczy
Ubiór: ~
- Czarna sukienka-kimono w czerwone chmurki
- Wysokie czarne sandały shinobi
Widoczny ekwipunek: ~
- Kabura na lewym udzie
- Kabura na prawym udzie
- Czarna torba przy pasie z tyłu na środku
- Tanto zamocowane poniżej torby
- Czarny płaszcz w czerwony chmurki
- Duży zwój
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Ruushi Fea
Lokalizacja: Nawabari (Daishi)

Re: Rzecz oczywista, ale tak naprawdę to nie

Post autor: Sasame »

Oto moja propozycja, wzorowana na obecnej mechanice wytrzymałości ludzi:

Siła ataku poniżej 1/4 Wytrzymałości przedmiotu/bariery/martwej materii - ataki nie przynoszą żadnego efektu, niezależnie czy jest to rzeczy chakrowa czy nie-chakrowa.

Siła ataku pomiędzy 1/4 a 1/2 Wytrzymałości przedmiotu/bariery/martwej materii - ataki mają problem z zadaniem jakichkolwiek uszkodzeń. W przypadku rzeczy nie-chakrowych, może być potrzebne kilkadziesiąt uderzeń aby się przebić.

Siła ataku pomiędzy 1/2 a 3/4 Wytrzymałości przedmiotu/bariery/martwej materii - atak potrafi uczynić widoczne szkody w swoim celu, jednak daleko im do spowodowania poważnych uszkodzeń. W przypadku rzeczy nie-chakrowych, może być potrzebne od kilku do kilkunastu uderzeń aby się przebić, w zależności od tego czy Siła jest się bliżej 3/4 czy 1/2 Wytrzymałości.

Siła ataku pomiędzy 3/4 a Wytrzymałością przedmiotu/bariery/martwej materii - atak potrafi wyrządzić duże szkody, jednak w nie jest wystarczająco silny aby zniszczyć cel za pierwszym uderzeniem. W zależności od tego ile Siły brakuje aby przewyższyć próg Wytrzymałości, mogą być potrzebne 2 albo 3 ataki z taką siłą aby się przebić.

Siła ataku powyżej Wytrzymałości przedmiotu/bariery/martwej materii - atak zachowuje swoje pełne efekty i całkowicie niszczy swój cel bądź jego część w zależności od tego w co był wymierzony atak.


EDIT: Oczywiście jest również ważne podejście do tego przez MG, który dostosuje opisy do charakterystyki ataków oraz rzeczy która jest atakowana, jednak na forum funkcjonuje wiele rzeczy w sferze opisowej, więc nie sądzę żeby to było problemem.
0 x
Obrazek | Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT |
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Rzecz oczywista, ale tak naprawdę to nie

Post autor: Sans »

Sprawa załatwiona reworkiem wytrzymałości przedmiotów, tak więc przerzucam do odrzuconych.
0 x
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość