Odniosę się do jednej rzeczy napisanej przez Shifu
Ale co? Dlaczego tak? To byłoby w cholerę niesprawiedliwe wobec osób idących pod staty. Dalej te artefakty pod SC miałaby śmietanka forum, która jako pierwsza poszła po nie i nie odda ich łatwo. Nie, nie i jeszcze raz nie. To tylko pogłębi problem o którym pisał Kisuke - koksy zgarniają najlepsze artefakty, a bambiki mogą się pałować.. Plus to co powiedział Kutaro - podbicie siły chakry nawet o te 20 czy 30 punktów spierdzieli balans.
Teraz ode mnie:
Błagam, nie demonizujcie tak kuźni Nie pamiętam, kiedy ostatni raz ktoś zrobił artefakt. Trochę się zmieniło od czasów, gdy był stary skład kuźni. Co do artefaktów robionych przez graczy - problem ich siły nie wynika jednak z niechęci kuźniarskich do artefaktów (a przynajmniej nie tylko z tego...), ale też z tego, że każdy chciałby + do statystyk, bo "przecież opis nic nie znaczy". Zaczęło się robić powoli z tego forum błędne koło, gdzie brak konkretów powoduje konfuzję.
Do tej pory nie ma określonej siły reberu, a wszystkie żywioły mają takie same statystyki. Są nieścisłości i dziury mechaniczne, które pozwalają na tworzenie chorych combosów. Jak w takich warunkach ma być mowa o tworzeniu nowych rzeczy, skoro przez to, że artefakt trafi w "niewłaściwe" ręce, nagle stanie się OP?. Przykład? Proszę bardzo. Weźmy artefakt zwiększający wytrzymałość reberu o +30. No spoko, normalny niby artefakt, ktoś ma twardsze reberu, ale penetracyjne nadal dadzą radę.
Teraz nagle wpada Koseki, zabija poprzedniego właściciela i przejmuje artefakt. I co wtedy? A no nagle na randze B jego pancerz ma 210(!) flatowej wytrzymałości. Czyli nie przebije go absolutnie żadna technika poza S-kami i najsilniejszymi taiuserami. Dodajmy do tego coś, co jeszcze zwiększa SC (np. CS-a) i dochodzimy do obrony absolutnej.
Nie można moim zdaniem wprowadzać nowych rzeczy, mechanik, gdy system jest dziurawy jak sito. Dopóki administracja nie przeprowadzi reworków różnicujących pomiędzy sobą klany i żywioły, dopóty ruszanie tego to igranie z ogniem.
Wiem, że chcielibyście mieć artefakty, które czynią Was wyjątkowymi. Ja też bym chciał taki artefakt. Ale system wymaga zmian i reworków. Wiemy jakie jest tempo wprowadzania zmian. Dopóki się ono nie zmieni to ja nie widzę opcji na jakiekolwiek zmiany w tej i podobnych kwestiach.
Artefakty
- Ao
- Postać porzucona
- Posty: 297
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 23:19
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, przystojny brunet o niebieskich oczach, ubrany w ciemnogranatowe kimono.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy pasie.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9506
- GG/Discord: Aka#1339
- Multikonta: Akio Maji, Doge
- Tamaki Hyūga
- Martwa postać
- Posty: 1830
- Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Wyrzutek C
- Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5229
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Toshiki Oden
- Lokalizacja: To tu, to tam
Re: Artefakty
Nie wiem jak u innych wyglądał proces próby przepychania artefaktu przez kuźnię ani również nie byłem w niej nigdy modem, więc bazuję moją opinię w tym na tym co słyszałem i z mojej własnej próby zrobienia artefaktu który de facto miał na celu wzmacnianie niektórych technik klanowych a skończyło się na tym że zostało to podciągnięte pod punkt regulaminu i całkowicie zablokowane pod każdym względem. Rozumiem że przy każdym artefakcie wygląda to z pewnością nieco inaczej ale z tego co jest mi wiadome to artefakty nie mają w zwyczaju opuszczać kuźni przez inne drzwi niż prowadzące do archiwum.
0 x
- Gundan
- Martwa postać
- Posty: 587
- Rejestracja: 27 mar 2019, o 21:55
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek C
- Krótki wygląd: Krótkie, białe włosy oraz złote oczy.
195cm oraz 93kg - Widoczny ekwipunek: Kamizelka Shinobi - Tors
Torba - Prawy pośladek
Kabura x2 - Prawe i lewe udo - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33 ... 42db79c7bb
- Multikonta: Mangetsu
- Shinsu
- Posty: 811
- Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
- Wiek postaci: 23
- Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
- Link do KP: viewtopic.php?p=193383#p193383
- GG/Discord: Shins#7007
Re: Artefakty
Ja bym chciał zauważyć, że idea artefaktu jest taka, że to jednak przedmiot rzadki i wyjątkowy. Czy grupa przedmiotów, którą będzie posiadał każdy gracz na 2k+ PH to dalej artefakt? Chyba tylko z nazwy, bo z istoty artefaktyczności nic nie zostaje. Dziś ciężko jest zrobienie artefaktu, który miałby sens, ale to nie jest niemożliwe. Po prostu jeśli ktoś by chciał, żeby artefakt walczył za niego, albo podwyższał siłę technik o próg, to chyba nie w tym kierunku powinno iść?
0 x
- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Re: Artefakty
To zaproponuj swoją wersję przedmiotu ala artefakt Shinsu.
Druga rzecz - w świecie gdzie postacie graczy to naprawdę cyferka marginalna to wciąż będą artefakty. Ooc podejście do nich jednak rzeczywiście się by zmieniło.
Druga rzecz - w świecie gdzie postacie graczy to naprawdę cyferka marginalna to wciąż będą artefakty. Ooc podejście do nich jednak rzeczywiście się by zmieniło.
0 x
- Tamaki Hyūga
- Martwa postać
- Posty: 1830
- Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Wyrzutek C
- Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5229
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Toshiki Oden
- Lokalizacja: To tu, to tam
Re: Artefakty
Ogólnie co do artefaktów własnych to proponuję żeby można było je tworzyć na takie żeby siłą były mniej lub bardziej zbliżone do tych już obecnych, artefaktów globalnych (oczywiście mam na myśli we sensowne a nie Bashōsen czy Akusho). No i też uważam że przyda się rework a przynajmniej jakieś dokładniejsze doprecyzowanie sporej części artefaktów, których umiejętności są opisane bardzo mgliście i ciężko w ogóle określić czy są warte wyprawy swojej rangi czy niezbyt.
Tutaj zamieszczam listy takowych artefaktów, które w moim mniemaniu wymagają reworku bądź doprecyzowania.
Rework:
Tutaj zamieszczam listy takowych artefaktów, które w moim mniemaniu wymagają reworku bądź doprecyzowania.
Rework:
Bashosen - chciałbym powiedzieć że na papierze wygląda to sensownie ale właściwie to tak nie jest. Techniki, które wykonuje wachlarz są bardzo nieprecyzyjne i nie za bardzo jest do czego się w przy nich odnieść, do tego jeszcze dochodzi umiejętność wykorzystania wachlarza jako tarczy żywiołowej ale też w sumie nie wiadomo jak to ma działać, przynajmniej ja nie mam bladego pojęcia
Akusho - no ogólnie myślę że zamysł wydaje się w miarę fajny ale trochę kogoś poniosło podczas projektowania tego a potem podczas balansowania tego i skończyliśmy z dziwnym przedmiotem z niebotycznymi kosztami chakry po którego właściwie mógłby się połasić co najwyżej jakiś taiuser który ma za dużo chakry bo nie korzysta z technik
Doprecyzowanie:
Akusho - no ogólnie myślę że zamysł wydaje się w miarę fajny ale trochę kogoś poniosło podczas projektowania tego a potem podczas balansowania tego i skończyliśmy z dziwnym przedmiotem z niebotycznymi kosztami chakry po którego właściwie mógłby się połasić co najwyżej jakiś taiuser który ma za dużo chakry bo nie korzysta z technik
Hiramekarei - wydaje mi się że przydałoby się jakoś określić jak mocno silniejsze są te uderzenia w dużej formie, określić jak mocne chakra flow jest wbudowane w ten miecz
Kiba - "mogąc bez problemu przeciąć nawet głazy, stal... praktycznie wszystko" no dobra, jest to opisane jakby w fabularnym opisie ostrzy, jednak jak to się przekłada na naszą forumową mechanikę? Daje jakieś konkretne bonusy czy dosłownie przecina wszystko?
Kusanagi - tak właściwie to z grubsza to samo co w przypadku Kiba, przydałoby się jakoś sprecyzować ostrość tego miecza.
Tu są moje komentarze odnośnie niektórych artefaktów, oczywiście nie wymieniłem powyżej wszystkich z którymi jest problem, jedynie te w których jestem w stanie określić co jest problemem i co z tym można zaradzić. Mam nadzieję że jeszcze trochę ożywi to dyskusję i inni również podzielą się swoimi opiniami i przemyśleniami odnośnie tegoKiba - "mogąc bez problemu przeciąć nawet głazy, stal... praktycznie wszystko" no dobra, jest to opisane jakby w fabularnym opisie ostrzy, jednak jak to się przekłada na naszą forumową mechanikę? Daje jakieś konkretne bonusy czy dosłownie przecina wszystko?
Kusanagi - tak właściwie to z grubsza to samo co w przypadku Kiba, przydałoby się jakoś sprecyzować ostrość tego miecza.
0 x
- Tamaki Hyūga
- Martwa postać
- Posty: 1830
- Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
- Wiek postaci: 19
- Ranga: Wyrzutek C
- Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=5229
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Toshiki Oden
- Lokalizacja: To tu, to tam
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
Re: Artefakty
Rework artefaktów był planowanych i był na całkiem zaawansowanym etapie. Niestety musimy zacząć to wszystko od nowa. Pomysł przenoszę do archiwum. Do dyskusji wrócimy gdy nowe artefakty otrzymają już jakiś kształt.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości