Kaln Jugo

Kenzai

Kaln Jugo

Post autor: Kenzai »

Problem
Otóż ucząc się mechaniki panującej na forum zauważyłem pewną potrzebę zmian. Jak wiadomo Klan Jugo w dużej mierze opiera się na Taijutsu i zwiększaniu poziomu atrybutów poprzez kolejne fazy Przeklętej Pieczęci. W dodatku mają oni też do dyspozycji wiele technik które w jakimś stopniu wpływają na ich siłę, szybkość itp.

Forum bazuje w dużej mierze na liczbowych odwzorowaniach atrybutów. W przypadku klanu, który bazuje na Taijutsu ważne są takie mechaniczne konkrety.

Przykład:
Obrazek Jigoku Burō Opis: Kolejna umiejętność związana z umiejętnością pobierania chakry natury, jaką posiada wyżej opisany szczep. Użytkownik przesyła nagromadzoną energię do jednej ze swoich rąk. Pod wpływem transformacji objętość tkanki mięśniowej gwałtownie się rozrasta, a skóra staje się niezwykle twarda, przyjmując zarazem szarą barwę (typową dla Senninka). W wyniku takiego działania siła ciosu pięścią znacząco rośnie, zaś trafiony przeciwnik... co tu dużo mówić, ma pecha. Ręka jest nieznacznie mniej wrażliwa na obrażenia niż w przypadku przedramienia bez aktywowanej techniki, zaś siła takich mięśni jest zauważalnie większa...
Obrazek Kassokuken: Ichishiki Opis: Jest to jedna z technik dostępnych dla tych członków klanu Jūgo, którzy osiągnęli najwyższy stopień wtajemniczenia w sztuce swego szczepu - transformacji natury poziomu trzeciego. Jest to też wzmocniona wersja Būsutā - Aktywujący tę sztukę przesyła chakrę natury do swojego przedramienia, wytwarzając z niego wzmacniacz odrzutowy. Jak to działa? Po zadaniu ciosu, wzmacniacz ten pozwala dodatkowo napędzić swoją rękę chakrą, sprawiając że uderzenie staje się dosłownie miażdżące. W ramach bonusu można użyć tego jako jetpacka, pokonując szybko dosyć długie odległości.


Rozwiązanie

Konkrety... Należy przełożyć słowa na liczby bo "znacznie zwiększa siłę ciosu" niedużo mi mówi
Dla Jigoku Burō dałbym +15 Siły podczas ciosu bo to pierwszy poziom...
Dla Būsutā + 20 podczas ciosu po to drugi poziom...
Dla Kassokuken: Ichishiki +30 do Siły lub Szybkości w zależności od sposobu użycia techniki.


Dodatkowe uwagi

Polecam zmianę obrazka dla Teashi no Kakuchō bo obecny nie przedstawia owej techniki...
Macie tutaj ->
Obrazek

Tylko dodajcie swoją czarna ramkę i logo :P
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Kaln Jugo

Post autor: Support nr 6 »

Wtedy pasowałoby też to samo zrobić dla osób bawiących się na maksa z taijutsu, bo ich ciosy będą przecież lepsze, niż kogoś, kto ma tę dziedzinę gdzieś. Poza tym, naprawdę chcemy robić kolejne staty, bawić się w to wszystko? Siła takiego ciosu powinna pozostać dla oceny sędziego, który z racji swojej funkcji, na pewno bierze takie rzeczy pod uwagę. ;)

Jeżeli nikt nic nie doda, 24h i odrzucam.
0 x
Soh

Re: Kaln Jugo

Post autor: Soh »

Atrybut siły nie dotyczy tylko siły uderzenia, więc nie możesz dostać do niego żadnych bonusów. Zgadzam się z Sayuri, że wystarczy zostawić to w rękach MG, raczej nie będzie miał on problemów z oceną takiego ciosu.
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: Kaln Jugo

Post autor: Defrevin »

Brak odzewu autora, odrzucam.
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości