Pajączki

Awatar użytkownika
Harisham
Martwa postać
Posty: 797
Rejestracja: 17 sty 2020, o 01:23
Multikonta: Harikido, Prosiaczek

Pajączki

Post autor: Harisham »

PROBLEM
W sumie nawet nie do końca problem. Ot ostatnio pracowałem nad nowym klanem. Jasne, klanów mamy sporo, jednak daleko nie wszystkie, a jednak różnorodność i danie nowym graczom większego wyboru przy budowaniu kp, to zawsze jakiś plus. Zdaję sobie sprawę, że techniczni są zarobieni reworkami i milionem innych rzeczy, dlatego zrobiłem trzon, czy bazę i teraz imo zostało zrobić jedynie poprawki i może trochę popracować nad balansem.


ROZWIĄZANIE
Obrazek
Obrazek
Nazwa
Kuma no te: Reberu Di
Ranga
D
Podstawowa ranga Kekkei Genkai. Tutaj użytkownik jest w stanie wytwarzać ze swoich dłoni bardzo cienkie nitki, które są bardzo lepkie. Nici nie są jeszcze specjalnie wytrzymałe, ale bez problemu są w stanie utrzymać ciężar dorosłego człowieka, lub spętać słabszych przeciwników.
Wytrzymałość
Bardzo Słaby (20)
Szybkość
Słaby (60)
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Nazwa
Kumo Sōkei
Ranga
D
Pieczęci
brak
Zasięg
zasięg odpowiedni obecnemu reberu
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Opis Technika użyteczna głównie w celu pilnowania miejsca, w którym się znajdujemy. Użytkownik wypuszcza na obszarze dookoła siebie wiele pojedynczych nici, które są podłączone do palców jego rąk. W ten sposób jest w stanie wyczuć wszelkie drgania nici, a co za tym idzie potrafi ocenić liczbę poruszających się osób po obszarze techniki.
Nazwa
Kumo Nento
Ranga
D
Pieczęci
brak
Zasięg
15 m
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Siła potrzebna do zerwania nici to 20
Opis Technika świetnie nadająca się do łapania i spowalniania przeciwników. Użytkownik wypluwa ze swoich ust strumień nici, które gdy trafią przeciwnika pętają go. Użytkownik może w dowolnym momencie dezaktywować technikę uwalniając wroga.
Nazwa
Kumo Nenkin
Ranga
D
Pieczęci
brak
Zasięg
zasięg rzutu
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 shurikeny/kunaie, 2 strzały)
Dodatkowe
wymaga rozwinięcia dziedziny klanowej do rangi B
Opis Łatwa technika, dzięki której można rozwinąć swój arsenał posiadanej broni. Użytkownik za pomocą Lepkiego Złota wytwarza broń, która momentalnie zasycha w kształcie shurikenów, kunai, lub strzał. Wytworzona w ten sposób broń niczym nie odstępuje sklepowym odpowiednikom.
Obrazek
Nazwa
Kuma no te: Reberu Shi
Ranga
C
Drugi poziom rozwoju umiejętności klanowych. Nici stają się tutaj zdecydowanie wytrzymalsze i bez problemu mogą służyć do unieszkodliwiania przeciwników. Rośnie też ich szybkość. Przede wszystkim jednak od tego poziomu można tworzyć różnego rodzaju sieci i inne bardziej skomplikowane kształty złożone z nici.
Wytrzymałość
Słaby (60)
Szybkość
Mierny (100)
Zasięg
20 metrów
Koszt Chakry
E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Kumo Sōka
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
20 m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 sieci)
Dodatkowe
Opis Świetna technika do użycia w walce z wieloma wrogami. Użytkownik niemal momentalnie tworzy w ustach sieci, które z bardzo szybko wypluwa w wybraną przez siebie stronę. Główną zaletą tej techniki jest możliwość wyrzucenia w krótkim czasie dużej liczby sieci.
Nazwa
Kumosōkai
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
20 m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Opis Pierwsza z technik obszarowych opartych na sieciach. Użytkownik zbiera nici w ustach, po czym wypluwa je na swoje dłonie w postaci kuli. Następnie używając wszystkich sześciu dłoni odpowiednio ją formuje i wyrzuca w stronę wroga. Technika obejmuje spory obszar (okrąg o średnicy 15 m) i jest w stanie jednocześnie pochwycić wielu wrogów.
Obrazek
Nazwa
Kuma no te: Reberu Bi
Ranga
B
Trzeci, bardzo istotny z poziomów tego Hijutsu. Użytkownik na tej randze uzyskuje możliwość wytwarzania i dowolnego kształtowania za pomocą swoich ust Lepkiego Złota, czyli materiału, który szybko zasycha stając się bardzo twardym i sztywnym. Otwiera to możliwości do nowych rodzajów ataków. Nici ponadto zwiększają swoją wytrzymałość i szybkość.
Wytrzymałość
Przeciętny (140)
Szybkość
Mierny (100)
Zasięg
25 metrów
Koszt Chakry
E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Kumo Senkyū
Ranga
B
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Opis Wytwarzając za pomocą swoich ust sporą ilość Lepkiego Złota, użytkownik formuje specjalny łuk. Łuk siłą odpowiada Łukowi Refleksyjnemu, jednak jako, że za cięciwę służą nici wytworzone przez użytkownika, ten nie musi spełniać żadnych wymagań siły, aby móc korzystać z tej broni. Łuk nie otrzymuje żadnych negatywnych efektów po zetknieciu z wodą.
Nazwa
Kumo Shibari
Ranga
B
Pieczęci
brak
Zasięg
30 m
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kumosōkai
Opis Kolejna technika wypluwania sieci, znacznie silniejsza od swojej poprzedniczki. Poza zwiększeniem zasięgu i wytrzymałości sieci, podstawową zaletą tej techniki jest brak konieczności rozwijania sieci swoimi rękami. Użytkownik jest w stanie w przeciągu krótkiej chwili wypluć sieć w wybranym przez siebie kierunku. Technika obejmuje spory obszar (25 m) i jest w stanie pochwycić jednocześnie wielu wrogów.
Obrazek
Nazwa
Kuma no te: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni poziom Kuma no te. Poza zwiększeniem szybkości nici oraz wytrzymałości wszystkich wytworzonych przez użytkownika tworów podstawową zmianą jest możliwość wytwarzania Lepkiego Złota z każdego otworu w swoim ciele oraz na całej powierzchni skóry. Teraz użytkownik nie jest już ograniczony tylko do swoich ust.
Siła
Przeciętny (140)
Wytrzymałość
Przeciętny (140)
Szybkość
Ponadprzeciętny (180)
Zasięg
30 metrów
Koszt Chakry
D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Nenkin no Yoroi
Ranga
A
Pieczęci
brak
Zasięg
bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Opis Użytkownik wytwarza na całej powierzchni swojej skóry warstwę Lepkiego Złota, która po zetknięciu się z tlenem momentalnie zastyga i sztywnieje. Uzyskuje się w ten sposób ochronę przed nadchodzącymi atakami. Technika jest jednak podatna na wszelkie techniki przebijające oraz nie osłania oczu. Po wykonaniu jakiegokolwiek ruchu, Lepkie Złoto rozpada się i użytkownik traci tym samym ochronę przed atakami.
Obrazek
Nazwa
Kuma no te: Reberu Esu
Ranga
S
Finalny poziom rozwoju umiejętności klanowych. Użytkownik osiąga mistrzostwo w kontrolowaniu i wytwarzaniu swoich nici oraz Lepkiego Złota. Jego twory stają się jeszcze szybsze i jeszcze wytrzymalsze, zapewniając mu kolejną przewagę na polu bitwy,
Wytrzymałość
Wielka (220)
Szybkość
Ponadprzeciętny (180)
Zasięg
50 metrów
Koszt Chakry
C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)

DODATKOWE UWAGI
Myślę, że będzie to klan nieco inny, od tego, co mamy obecnie dostępne. Mało mamy na forum łuczników, a ten klan pod to pasuje. Brakuje mu może jakichś stricte ofensywnych technik, ale cóż, opierałem się na tym, co jest w anime, plus samo unieruchomienie wroga to też spory plus. Lepkie Złoto natomiast moim zdaniem ma spory potencjał w wt. Dodatkowe ręce są dosyć problematyczne. Uzależniłem używanie dodatkowych kończyn od klanówki, jednak spokojnie widzę tutaj dorzucenie również percepcji. Wtedy klan będzie mocniej ukierunkowany na łucznictwo. No i tak wiem, obrazki prawdopodobnie trzeba inaczej poprzycinać i sformatować. Nie znam się jednak na tym, więc póki co wrzuciłem tak jak jest.
Zdaję sobie sprawę, że najprawdopodobniej zasięgi technik oraz szybkości wytrzymałość reberu mogą wymagać poprawy. Być może coś więcej. Chętnie bym z kimś popracował nad tym, bo zdaję sobie sprawę, że to co obecnie prezentuję nie jest finalną wersją. Bez ciśnienia jednak. Jak to przejdzie, to fajnie, forum będzie bogatsze. Jak nie, to cóż... I tak mamy już sporo klanów.
Zdaję sobie też sprawę, że taki klan należy wprowadzić jeszcze fabularnie. Tutaj jednak tak naprawdę ogranicza nas głównie wyobraźnia. Czy to będzie kolejny klan, który przybył zza Muru, czy może jakiś inny klan eksperymentował od lat na ludziach i uzyskał nowe KG, czy może to sprawka Hana? Możliwości jest wiele i myślę, że spokojnie można za parę eventów (nie wiem, jak daleko zakrojone plany mają fabularzy) dałoby się ów klan wprowadzić i to akurat nie jest imo zbyt duży problem.
0 x
5 linijek i do przodu. To moje nindo. Dobre, nie?

W związku z licznymi problemami:
Mianownik: Harisham
Dopełniacz: Harishama
Celownik: Harishamowi
Biernik: Harishama
Narzędnik: Harishamem
Miejscownik: o Harishamie
Wołacz: Harishamie
Awatar użytkownika
Kirei
Postać porzucona
Posty: 15
Rejestracja: 10 sie 2020, o 21:09

Re: Pajączki

Post autor: Kirei »

Wypowiem się pierwszy bo co mi tam.

Pomysł na wprowadzenie nowych klanów wydaje się ciekawy, ale nie jestem pewien, na ile ma to ręce i nogi względem planów administracji co do fabuły i mechaniki. W każdym razie doceniam włożoną w przygotowanie tematu pracę :D
0 x
Obrazek
Mowa
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1830
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Pajączki

Post autor: Tamaki Hyūga »

Ciekawe podejście, ciekawy klan, wiadomo że nie pali się i nie trzeba niczego na siłę na szybko wrzucać. Opracowany wstępnie jest, więc techniczni mają sporą część pracy już zrobioną, pozostaje tylko jakoś to dopasować do balansu itd i powinno móc śmigać.
Klan bazowo już jest spoko i do tego może się bardzo fajnie rozwinąć poprzez ciekawe WT
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Yoshimitsu
Martwa postać
Posty: 485
Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Multikonta: Arata

Re: Pajączki

Post autor: Yoshimitsu »

Ciekawa sprawa ale wydaje mi się, że przez ilość percepcji której będzie wymagał stanie się całkowicie niegrywalny, a jeśli taki się stanie to po co go dodawać na forko. Mam mieszane odczucia.
0 x
Obrazek -Mowa Myśli
Jinta
Postać porzucona
Posty: 73
Rejestracja: 23 lip 2020, o 03:07
Wiek postaci: 22
Ranga: Ronin
Krótki wygląd: Murzyn z afro
Widoczny ekwipunek: Tachi przy lewym boku

Re: Pajączki

Post autor: Jinta »

Pomysł mi się całokształtowo podoba i jestem za wprowadzeniem go, jednakże może być problem, bo w regulaminie Własnych Technik jest owa linijka:


Warto też zauważyć, że zdolności Kidomaru wyglądają bardziej jakby były skutkiem eksperymentu (sześć rąk, pajęcze cechy).
Więc w teorii można by było zrobić Eksperyment w którym uzyskujemy takie zdolności, a potem na podstawie tego przepychać te techniki przez WT. Z takim czymś byłoby znacznie mniej roboty niż przy wprowadzaniu całkowicie nowego klanu.
Tym bardziej biorąc pod uwagę upgrade pasożyta/eksperymentów jaki omawiany jest w temacie obok.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Pajączki

Post autor: Support nr 6 »

I tym o to miłym akcentem przerzucam do... "Do wprowadzenia" aby mieć na wierzchu bo chyba kilka z tych technik nie ma a w sumie mogłyby zostać dodane do Brakujących.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości