- Nazwa
- Kumo Sōkei
- Ranga
- D
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- zasięg odpowiedni obecnemu reberu
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Opis Technika użyteczna głównie w celu pilnowania miejsca, w którym się znajdujemy. Użytkownik wypuszcza na obszarze dookoła siebie wiele pojedynczych nici, które są podłączone do palców jego rąk. W ten sposób jest w stanie wyczuć wszelkie drgania nici, a co za tym idzie potrafi ocenić liczbę poruszających się osób po obszarze techniki.
W sumie nawet nie do końca problem. Ot ostatnio pracowałem nad nowym klanem. Jasne, klanów mamy sporo, jednak daleko nie wszystkie, a jednak różnorodność i danie nowym graczom większego wyboru przy budowaniu kp, to zawsze jakiś plus. Zdaję sobie sprawę, że techniczni są zarobieni reworkami i milionem innych rzeczy, dlatego zrobiłem trzon, czy bazę i teraz imo zostało zrobić jedynie poprawki i może trochę popracować nad balansem.
ROZWIĄZANIE
- Nazwa
- Kuma no te: Reberu Di
- Ranga
- D
- Podstawowa ranga Kekkei Genkai. Tutaj użytkownik jest w stanie wytwarzać ze swoich dłoni bardzo cienkie nitki, które są bardzo lepkie. Nici nie są jeszcze specjalnie wytrzymałe, ale bez problemu są w stanie utrzymać ciężar dorosłego człowieka, lub spętać słabszych przeciwników.
- Wytrzymałość
- Bardzo Słaby (20)
- Szybkość
- Słaby (60)
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 7% | D: 6% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Nazwa
- Kumo Nento
- Ranga
- D
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- 15 m
- Koszt
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Dodatkowe
- Siła potrzebna do zerwania nici to 20
- Opis Technika świetnie nadająca się do łapania i spowalniania przeciwników. Użytkownik wypluwa ze swoich ust strumień nici, które gdy trafią przeciwnika pętają go. Użytkownik może w dowolnym momencie dezaktywować technikę uwalniając wroga.
- Nazwa
- Kumo Nenkin
- Ranga
- D
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- zasięg rzutu
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 shurikeny/kunaie, 2 strzały)
- Dodatkowe
- wymaga rozwinięcia dziedziny klanowej do rangi B
- Opis Łatwa technika, dzięki której można rozwinąć swój arsenał posiadanej broni. Użytkownik za pomocą Lepkiego Złota wytwarza broń, która momentalnie zasycha w kształcie shurikenów, kunai, lub strzał. Wytworzona w ten sposób broń niczym nie odstępuje sklepowym odpowiednikom.
- Nazwa
- Kuma no te: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Drugi poziom rozwoju umiejętności klanowych. Nici stają się tutaj zdecydowanie wytrzymalsze i bez problemu mogą służyć do unieszkodliwiania przeciwników. Rośnie też ich szybkość. Przede wszystkim jednak od tego poziomu można tworzyć różnego rodzaju sieci i inne bardziej skomplikowane kształty złożone z nici.
- Wytrzymałość
- Słaby (60)
- Szybkość
- Mierny (100)
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt Chakry
- E: 16% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
- Nazwa
- Kumo Sōka
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- 20 m
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 sieci)
- Dodatkowe
- Opis Świetna technika do użycia w walce z wieloma wrogami. Użytkownik niemal momentalnie tworzy w ustach sieci, które z bardzo szybko wypluwa w wybraną przez siebie stronę. Główną zaletą tej techniki jest możliwość wyrzucenia w krótkim czasie dużej liczby sieci.
- Nazwa
- Kumosōkai
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- 20 m
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Opis Pierwsza z technik obszarowych opartych na sieciach. Użytkownik zbiera nici w ustach, po czym wypluwa je na swoje dłonie w postaci kuli. Następnie używając wszystkich sześciu dłoni odpowiednio ją formuje i wyrzuca w stronę wroga. Technika obejmuje spory obszar (okrąg o średnicy 15 m) i jest w stanie jednocześnie pochwycić wielu wrogów.
- Nazwa
- Kuma no te: Reberu Bi
- Ranga
- B
- Trzeci, bardzo istotny z poziomów tego Hijutsu. Użytkownik na tej randze uzyskuje możliwość wytwarzania i dowolnego kształtowania za pomocą swoich ust Lepkiego Złota, czyli materiału, który szybko zasycha stając się bardzo twardym i sztywnym. Otwiera to możliwości do nowych rodzajów ataków. Nici ponadto zwiększają swoją wytrzymałość i szybkość.
- Wytrzymałość
- Przeciętny (140)
- Szybkość
- Mierny (100)
- Zasięg
- 25 metrów
- Koszt Chakry
- E: 27% | D: 21% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Nazwa
- Kumo Senkyū
- Ranga
- B
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Opis Wytwarzając za pomocą swoich ust sporą ilość Lepkiego Złota, użytkownik formuje specjalny łuk. Łuk siłą odpowiada Łukowi Refleksyjnemu, jednak jako, że za cięciwę służą nici wytworzone przez użytkownika, ten nie musi spełniać żadnych wymagań siły, aby móc korzystać z tej broni. Łuk nie otrzymuje żadnych negatywnych efektów po zetknieciu z wodą.
- Nazwa
- Kumo Shibari
- Ranga
- B
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- 30 m
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Kumosōkai
- Opis Kolejna technika wypluwania sieci, znacznie silniejsza od swojej poprzedniczki. Poza zwiększeniem zasięgu i wytrzymałości sieci, podstawową zaletą tej techniki jest brak konieczności rozwijania sieci swoimi rękami. Użytkownik jest w stanie w przeciągu krótkiej chwili wypluć sieć w wybranym przez siebie kierunku. Technika obejmuje spory obszar (25 m) i jest w stanie pochwycić jednocześnie wielu wrogów.
- Nazwa
- Kuma no te: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Przedostatni poziom Kuma no te. Poza zwiększeniem szybkości nici oraz wytrzymałości wszystkich wytworzonych przez użytkownika tworów podstawową zmianą jest możliwość wytwarzania Lepkiego Złota z każdego otworu w swoim ciele oraz na całej powierzchni skóry. Teraz użytkownik nie jest już ograniczony tylko do swoich ust.
- Siła
- Przeciętny (140)
- Wytrzymałość
- Przeciętny (140)
- Szybkość
- Ponadprzeciętny (180)
- Zasięg
- 30 metrów
- Koszt Chakry
- D: 36% | C: 28% | B: 20% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
- Nazwa
- Nenkin no Yoroi
- Ranga
- A
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- bezpośredni
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Opis Użytkownik wytwarza na całej powierzchni swojej skóry warstwę Lepkiego Złota, która po zetknięciu się z tlenem momentalnie zastyga i sztywnieje. Uzyskuje się w ten sposób ochronę przed nadchodzącymi atakami. Technika jest jednak podatna na wszelkie techniki przebijające oraz nie osłania oczu. Po wykonaniu jakiegokolwiek ruchu, Lepkie Złoto rozpada się i użytkownik traci tym samym ochronę przed atakami.
- Nazwa
- Kuma no te: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Finalny poziom rozwoju umiejętności klanowych. Użytkownik osiąga mistrzostwo w kontrolowaniu i wytwarzaniu swoich nici oraz Lepkiego Złota. Jego twory stają się jeszcze szybsze i jeszcze wytrzymalsze, zapewniając mu kolejną przewagę na polu bitwy,
- Wytrzymałość
- Wielka (220)
- Szybkość
- Ponadprzeciętny (180)
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt Chakry
- C: 40% | B: 32% | A: 24% | S: 16% | S+: 8% (na turę)
DODATKOWE UWAGI
Myślę, że będzie to klan nieco inny, od tego, co mamy obecnie dostępne. Mało mamy na forum łuczników, a ten klan pod to pasuje. Brakuje mu może jakichś stricte ofensywnych technik, ale cóż, opierałem się na tym, co jest w anime, plus samo unieruchomienie wroga to też spory plus. Lepkie Złoto natomiast moim zdaniem ma spory potencjał w wt. Dodatkowe ręce są dosyć problematyczne. Uzależniłem używanie dodatkowych kończyn od klanówki, jednak spokojnie widzę tutaj dorzucenie również percepcji. Wtedy klan będzie mocniej ukierunkowany na łucznictwo. No i tak wiem, obrazki prawdopodobnie trzeba inaczej poprzycinać i sformatować. Nie znam się jednak na tym, więc póki co wrzuciłem tak jak jest.
Zdaję sobie sprawę, że najprawdopodobniej zasięgi technik oraz szybkości wytrzymałość reberu mogą wymagać poprawy. Być może coś więcej. Chętnie bym z kimś popracował nad tym, bo zdaję sobie sprawę, że to co obecnie prezentuję nie jest finalną wersją. Bez ciśnienia jednak. Jak to przejdzie, to fajnie, forum będzie bogatsze. Jak nie, to cóż... I tak mamy już sporo klanów.
Zdaję sobie też sprawę, że taki klan należy wprowadzić jeszcze fabularnie. Tutaj jednak tak naprawdę ogranicza nas głównie wyobraźnia. Czy to będzie kolejny klan, który przybył zza Muru, czy może jakiś inny klan eksperymentował od lat na ludziach i uzyskał nowe KG, czy może to sprawka Hana? Możliwości jest wiele i myślę, że spokojnie można za parę eventów (nie wiem, jak daleko zakrojone plany mają fabularzy) dałoby się ów klan wprowadzić i to akurat nie jest imo zbyt duży problem.