Problemy młodego Douhito

Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Problemy młodego Douhito

Post autor: Shins »

PROBLEM
Zgodnie z mechaniką klanu (zapis ten na pewno był przed reworkiem, teraz go nie widzę, ale pewnie uznawane jest tak samo) Douhito wie, gdzie znajdują się jego figury, jednak w żaden sposób nie odbiera z nich żadnych bodźców.

Według mangi i anime Deidara miał jednak takie możliwości.

ROZWIĄZANIE
I tutaj mam dwie propozycje.
1. Dodać uwagę, że Douhito odbiera przynajmniej wzrok i słuch swoich figur
2. Zdaję sobie sprawę, że zapis z punktu pierwszego może dawać bardzo duże możliwości, być może nawet aż za duże (wtporównaniu np. do techniki rodu Sabaku), dlatego można zrobić tak, że do otrzymywania tych bodźców Douhito musi podtrzymywać pieczęć, a jego percepcja w tym czasie spada n+1 krotnie, gdzie n to ilość naraz kontrolowanych w ten sposób figur. To by sprawiło, że Douhito chcąc wejść w "tryb szpiegowski" nie mógłby równocześnie walczyć, w jakiś sposób balansując tę zdolność. No i wtedy oczywiście Douhito wybierałby, z których figur ma w ten sposób korzystać. Taką opcję można by dodać w formie dodatkowej techniki podtrzymywanej na randze D.

DODATKOWE UWAGI
Źródła:
https://www.mangareader.net/naruto/248/6
Naruto Shippuuden 003: "Wyniki treningu" - od minuty 15:30
Oba linki odnoszą do tej samej sceny, tylko jedna w mandze, a druga w anime. Deidara posyła swoje pająki, po czym odpowiada - sam do siebie - na tekst powiedziany przez jednego ze strażników będąc cały czas na ptaku nad miastem, co uniemożliwia mu usłyszenie tego teksu samodzielnie.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2746
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Telepatia między Douhito, a i tak bardzo silnymi glinianymi tworami?
Soh by się ucieszył, mogąc wczuć się w smoka i z pierwszej osoby oglądać killa na nastu osobach :v Nie no, a tak poważnie - odbieranie zmysłów ze swoich tworów to stanowczo za dużo jak dla mnie.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Ichiro
Gracz nieobecny
Posty: 203
Rejestracja: 2 lip 2019, o 19:17
Wiek postaci: 15
Ranga: Doko
Krótki wygląd: young_madara.png

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Ichiro »

trzeba by sprawdzić czy jak Kakashi i Naruto gonili Deidarę to ogarniał on ich przy pomocy stworków, bo nie pamiętam

ale generalnie to na nie, bo klan byłby wtedy zbyt OP, miałbyś prawie że sensora, poza tym, odbieranie bodźców od tylu rzeczy naraz wykończyłoby psychicznie, nie da się ogarnąć informacji z aż tylu źródła
0 x
Obrazek

Icirek | Itemy | #FF6600
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2835
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25
Multikonta: Reigen

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Yami »

Pozwolę wstawić tutaj dwa memy, które świetnie opisują poziom zmiany, która jest przedstawiana oraz jak bardzo OP byliby i tak już mocni Douhito gdyby weszła w życie.
Obrazek
Obrazek
0 x
Awatar użytkownika
Yoshimitsu
Martwa postać
Posty: 485
Rejestracja: 26 sie 2018, o 16:16
Wiek postaci: 21
Ranga: Pazur
Multikonta: Arata

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Yoshimitsu »

Shins najchętniej wróciłby do momentu, w którym na randze D miał siłę wybuchu notki. Dohito i tak są mocni więc jestem przeciwny wzmacnianiu ich.
0 x
Obrazek -Mowa Myśli
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Też jestem przeciwko wzmacnianiu tego jeszcze bardziej, tym bardziej że był to jeden kadr a nie jakiś atut tego KKG i jego rzeczywiste wykorzystanie.
Anyway, jeśli nagle pojawiłaby się jakaś miażdżąca demokracja za tą zmianą to na upartego i dla świętego spokoju po prostu wiernie oddamy to co zostało zaprezentowane czyli możliwość słyszenia max od jednego tworu z dokładnie zaprezentowanej odległości.
Ogólnie gorąco jestem za odrzuceniem pomysłu w całości i damy 48h na jego obronę bo na razie głosów za nie ma.
0 x
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Shins »

Generalnie chciałem zrobić WT, które miałaby oddawać podobną mechanikę, ale kazano mi najpierw wrzucić tutaj.

Absolutnie rozumiem, że wrzucenie tego jako możliwość widzenie i słyszenia wszystkiego, co mogłyby odebrać wszystkie figury mogłoby być mocno przesadzone, ale skoro w m&a widać, że podobne zagranie jest realizowalne w zakresie tego KKG to chciałem aby było to możliwe w jakikolwiek sposób.

Bardziej myślałem o formie techniki podtrzymywanej, ale skoro miało iść do pomysłów to wrzuciłem to troszkę inaczej.
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 709
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Keizo »

Obecnie jestem w 95% na nie -> idąc słowo w słowo za mangą zostawiamy z tyłu jakiekolwiek złudzenia o balansie między klanami, bo Dohito byliby wtedy naprawdę jak szwajcarski scyzoryk, do wszystkiego (no i prosiłbym wtedy o +50% chakry dla Senju, bo wiadomka, wybitny klan).

To pozostałe 5% to przepuszczenie takiej umiejętności jako coś w stylu - wzrok i słuch jednego tworu małych rozmiarów, wymóg KC albo klanówki na S, wyłączenie własnych zmysłów.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Awatar użytkownika
Shins
Martwa postać
Posty: 1682
Rejestracja: 7 kwie 2018, o 16:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Dōkō, Pazur
Krótki wygląd: Nijaki. Zazwyczaj skryty w czarnym stroju ninja - do misji się przebiera. Brak cech szczególnych poza ustami na rękach i piersi.
Widoczny ekwipunek: Torba na glinę u pasa, dwie torby z tyłu. Maska na twarzy, rękawiczki na dłoniach. Miecz zawieszony na plecach. Płaszcz.

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Shins »

To skoro Keizo dał szansę temu jako technice, nikt więcej się chwilowo nie wypowiada a mam 48h na jakąś formę obrony to zaproponuję by dodać po prostu klanowi Douhito odpowiednią technikę.

Zakładając wstępnie, że w takiej formie - czyli jako technika - mogłoby to przejść porównam jej ewentualne możliwości z techniką Daisan no Me klanu Sabaku.

W mojej ocenie można by to rozwiązać dwojako.
1. Pierwsza opcja to niemalże kopiując technikę Sabaku i lekko ją modyfikując poprzez dodanie także słuchania - ale za to zwiększając jej poziom z D na C/B. Wbijanie jej wyżej to byłby lekki absurd.
Przykład tutaj z założeniem podbicia na B:
Nazwa
Nazwa do wymyślenia
Ranga
B
Pieczęci
Lewą ręką pół pieczęci barana, prawa - przyłożona do stworzonej figury
Zasięg
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Opis Użytkownik tworzy najpierw glinianą figurę, po czym nakłada na nią tę technikę. Od tej chwili wzrok, słuch lub oba na raz przenoszone są do figury. Innymi słowy użytkownik nie słyszy/widzi co dzieję się wokół niego, ale za to może odbierać bodźce od figury.

Do odbierania bodźców użytkownik musi utrzymywać pół pieczęci barana.
2. Albo w formie może bardziej zbliżonej do innych technik i bardziej odpowiadającej temu, co widzi Keizo. Z tym, że wrzucanie tego na S wydaje mi się trochę przegięciem. Tutaj też widziałbym B.
Nazwa
Nazwa do wymyślenia
Ranga
B
Pieczęci
Baran (podtrzymywanie efektu)
Zasięg
Zależny od opanowania dziedziny klanowej (detonacja)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 małą figurę)
Dodatkowe
20g za małego
Opis Podobnie jak przy technice C1:Shi Wan użytkownik tworzy figurę, przy czym jej cechą szczególą jest to, że użytkownik - utrzymując pieczęć barana - może odbierać zmysł wzroku, słuchu lub obu na raz z tej figury zamiast swoich własnych. Aby dokonać detonacji innych figur użytkownik musi przerwać pieczęć barana, co na tę chwilę przerywał odbieranie informacji z figury. Użytkownik może odnowić kontakt, jednak nie jest to błyskawiczne i musi minąć conajmniej kilka sekund zanim zacznie rozpoznawać odbierane bodźce.
Co sądzicie o takich rozwiązaniach?
0 x
Karta Postaci <> Mechanika technik rodu Dōhito <> WT <> Kuźnia <> Dziennik młodego zabójcy Twarda spacja:
Awatar użytkownika
Keizo
Gracz nieobecny
Posty: 709
Rejestracja: 16 gru 2017, o 21:39
Wiek postaci: 20
Ranga: Ogar
Widoczny ekwipunek: Mundur Shinsengumi, pod nim czarna zbroja; rękawiczki, torby przy pasie, guandao na plecach

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Keizo »

Nie musi być wrzucane na S, ale chodziło mi o wymóg klanówki albo KC na S, nawet jeśli technika byłaby C-rankiem.
0 x
Obrazek
¯\_(ツ)_/¯
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4110
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Jawa »

Też nie jestem przekonany. Sam fakt znajomości lokalizacji tych tworów daje zwiadowczą opcję podobną do tej, jaką mają Aburame. Słyszenie i widzenie (widzenie nie zostało pokazane) w połączeniu ze sporymi zasięgami jakie mają Dohito zrobiłby z klanu jeden z najlepszych klanów do zwiadu.
Co najwyżej opcja samego słyszenia przy pomocy słuchu dla pojedynczego tworu. Na jakimś nieprzesadzonym zasięgu i ze sporym wymogiem, coś jak proponował Keizo. Wtedy przynajmniej nie będzie, że ignorujemy kanon, ale z drugiej strony zostanie zachowany jakiś tam umiar i twory Dohito nie staną się lepszymi narzędziami do zwiadu niż do niszczenia.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Problemy młodego Douhito

Post autor: Support nr 6 »

Z namaszczenia sił wyższych, temat odrzucony.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości