Jeden vs Dwa

Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Jeden vs Dwa

Post autor: Kakita Asagi »

PROBLEM
Ostatnio zastanowiła mnie jedna rzecz - jak to jest, że w mechanice forum nie ma różnicy, czy moja postać atakuje (lub blokuje) mieczem trzymanym jedną ręką, czy też dwiema. Generalnie, dla mnie całkiem spoko sytuacja ALE nie oddaje to sensu i rzeczywistości i chociaż bawimy się w realiach świata, gdzie ludzie plują ogniem i rażą prądem uważam, że nie powinno tak być.


ROZWIĄZANIE
Proponuję, by wszystkie akcje i techniki, w których postać trzyma broń będącą mieczem (w tym już od wakizashi) jedną ręką (lub też walczącą 2 brońmy jednocześnie), otrzymywała ujemny modyfikator do siły, w wysokości:
  • do 50% siły, czy może:
  • spadek tylko do 70%, a może:
  • uciąć do 2/3
Za każdym razem zaokrąglając w dół:

Co by się tutaj kwalifikowało:
  • Wszelkie techniki polegająca na zadawaniu cięcia jedną ręką np. Iaido i pochodne,
  • Wszelkie sytuacje w której postać walczy bronią trzymaną w jedną ręką, kiedy to przykładowo w drugiej składa sobie pieczęci (jak umie), przylepia notkę itp,
  • Sytuacje* i style w których wojownik walczy 2 brońmi jednocześnie.
*Pragnę zauważyć, że mając "tylko" chanbare mogę sobie opisywać ruchy walki 2 mieczami razem, nie ma za to bonusów, ale się da (inna kwestia, że to powinno być w chanbarze dopisane).

DODATKOWE UWAGI

Na zakończenie (i zanim mnie wszyscy zabiją) - uważam, że tak będzie fair. Walka bronią trzymaną tylko jedną ręką (albo dwiema brońmi jednocześnie) ma na razie same bonusy nad kimś, kto walczy trzymając oburącz (można atakować z większej liczby stron, składać jutsu jak ktoś umi, przylepić notkę, rzucić kunai, zwyczajnie uderzyć z bliska) - a powinien być jakiś balans: walczysz klasycznie, masz pełną siłę, walczysz nieszablonowo, no to trzeba "zapłacić" pewną cenę.

Oczywiście, można powiedzieć "GM o tym wiedzą i pilnują" a ja odpowiem "OK, a gdzie podstawa mechaniczna?" sam zdrowy rozsądek to tu nie wystarczy.

Można by zapytać: Ok, a co z walką zwykłym taijutsu? Jak uderzenie jedną ręką, to też chcesz ciąć po sile? - moja odpowiedź: tą zasadę liczyłbym tylko do korzystania z broni typu miecze i podobne i tyle.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Hitsukejin Shiga »

Na nie. Zbytnie skomplikowanie życia na forum. Ja rozumiem, Kakit, że jesteś entuzjastą i tym żyjesz, ale nie przesadzajmy, by bawić się w modyfikatory w zależności od trzymania broni...
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hiroki

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Hiroki »

A moim zdaniem Asagi ma rację, ale uważam, że 50% to dosyć spora kara, myślę, że siła zmniejszona w takim przypadku o 25% powinna być wystarczającym modyfikatorem.
0 x
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Nie chciałbym komplikować już wystarczająco skomplikowanego systemu. Ostatecznie doprowadzi to do cyrków takich, że ktoś ma 100 siły i nagle się okazuje że ma 50 i cyk, nic nie robi. Tym bardziej, że teraz atrybuty mają większe znaczenie niż przedtem, są znacznie jaśniej opisane.

Zbyt dużo innych rzeczy w mechanice trzeba by opracować by to działało...

TBH ta przeróbka wymagałaby też stosownej zmiany w mechanice rzucania jutsu, składania piczęci i dokładnego opisania przy jakich szybkościach jakie się otrzymuje na pieczęci jedną ręką etc. - Dla balansu rzecz jasna.

Co do Taijutsu... Wtedy doprowadzimy do sytuacji gdzie taijutsu jest idealnym zastępstwem dla mokuzai/chanbara które zadaje głównie miażdzone/cięte obrażenia[ kije etc ] bo w końcu można wziąć w obie ręce jakieś szpony, kastety czy tłuczki składać pieczęci i dalej korzystać z dobrobytu statystyk bez żadnej straty.

Takie kary bądź zmiany systemu w tym kierunku są bardzo problematyczne a to dopiero wierzchołek góry lodowej, bo co z bramowcami? Co z Samurajami? Co z Shinobi dla których nagle korzystanie z dwóch broni staje się passe. [ a i tak nie mogą pieczęci już składać w większości przypadków ]
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Obi Wan Nerobi »

No na nie. Bardzo nieprzemyślany ten pomysł, który popsuje bardzo dużo, a nie naprawi w zasadzie nic. Poza tym, walcząc jedną ręką masz tą swobodę działania, ale od tego są właśnie bronie jednoręczne? Nikt nie każe ich chwytać obiema rękoma, bo od tego są bronie... uwaga... dwuręczne! :D
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Yami »

Bronie jednoręczne też zazwyczaj są trzymane oburącz jeśli nie posiadamy niczego w drugiej dłoni (nie trzymamy tarczy bądź broni zapasowej).
Problem jest taki, że i tak mamy dość sporo mechanik z którymi trzeba się zaznajomić. Ciekawy jestem ile osób dokładnie wie jak korzystać z notek wybuchowych po tym jak wszedł dość obszerny opis. Wprowadzanie kolejnych mechanik sprawi, że trzeba będzie opisać wszystkie przedmioty jako jedno/dwu ręczne, nie licząc niechęci nowszych graczy do wiecznie ciągnącej się listy mechanik i zależności.
Na nie.
0 x
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Rokuramen Sennin »

Również na nie.
Nie uważam, by była to mechanika potrzebna.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Naoki
Gracz nieobecny
Posty: 668
Rejestracja: 5 sty 2019, o 21:44
Wiek postaci: 22
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Zielonowłosy młodzieniec, przeciętnego wzrostu.
GG/Discord: Abur#4841

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Naoki »

Też na nie.
Niepotrzebne komplikowanie mechaniki.
0 x
Wszystko co powiem, może być głupie i nikt nie ma prawa, użyć tego przeciwko mnie. Obrazek
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Kakita Asagi »

No cóż... generalnie, moja argumentacja była w pierwszym poście. Jeśli jest to uważane za zbytnie komplikowanie mechaniki (nie ukrywam, nie jest to jej ułatwienie), to może chociaż dopisek do chanbary/regulaminu walk w stylu:

"W przypadku, gdy walczący mają zbliżoną siłę i jeden z nich walczy bronią używając jednej, a drugi obu rąk, to ciosy tego drugiego są odczuwalnie mocniejsze"

Nie jest to wielkie wejście z buciorami w mechanikę zabawy, a jednak pewien ślad realizmu/rzeczywistości pozostawia. Jeśli i tutaj większość będzie przeciwna, to nie będę dalej tematu poruszał :)
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Ame
Postać porzucona
Posty: 645
Rejestracja: 11 sty 2018, o 21:22
Wiek postaci: 23
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: jak na av
Widoczny ekwipunek: *Zanbato na plecach
*Miecz obosieczny przy pasie
*Torba na zadzie

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Ame »

A może pójść w zupełnie drugą stronę? Jak tak się patrzy na to z boku to faktycznie korzystanie z broni dwuręcznej nie daje żadnego realnego bonusu, nie licząc ewentualnej łaski mg z tego wynikającej. Bonus z takiego zanbato wynika bardziej z posiadanych statystyk niż z samego zanbato. Pomijając, że jestem chyba jedyną osobą na forum, która się w to bawi - nie przeszkadza mi to, prowadzę postać w tym kierunku, bo hurr durr Zabuza i badassowość a nie dla realnych korzyści. Co nie zmienia faktu, że można by pomyśleć o dodaniu jakiegoś mechanicznego urozmaicenia w postaci bonusu za wytrwałość. To byłoby całkiem logiczne, że jak się dostanie tasakiem wielkości człowieka a kunaiem to jest mimo wszystko jakaś różnica w obrażeniach.

tl:dr
Zamiast odejmować siłę dla jednoręcznych można dać bonusową siłę dla dwuręcznych. Pomijam wątki nadmiernego skomplikowania mechaniki, z którymi się zgadzam.
0 x
Przez miesiące, patrzył na pełny lili wodnej staw i stawał się świadom, że nie może być to zwykły rekin morski. Element, który zmienił jego charakter to wlasnie wybor bestii. Kiedy wrócił był nieco inny. Nie posiadał jeszcze paktu, jednak już do czegoś się zobowiązał, reprezentowania cechy tego zwierzęcia swoim nastawieniem. - Hakai o Ame. Obrazek
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Która jest uwzględniana w opisach MG.
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Obi Wan Nerobi »

1. Nie będziemy nikomu odejmować siły za walkę jednoręczną bronią zgodnie z przeznaczeniem - jedną ręką;
2. Nie będziemy nikomu dodawać siły bo akurat sobie złapał broń w obie łapki;
3. Nie będziemy za tydzień rozpatrywać pomysłu dania + do szybkości dla jednoręcznych po tym jak daliśmy + do siły dla dwuręcznych;
4. Nie będziemy udupiać taiuserów w taki sposób;
5. Jeśli dla Was jedyną zaletą w korzystaniu z danej broni jest to ile stat z niej wyciągnięcie to przerzućcie się na kule ognia, serio;
6. Co na to łucznicy? kappa
0 x
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1831
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Kakita Asagi »

No, to chyba problem rozwiązany. Ja nie będę się dłużej upierał :)
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Jeden vs Dwa

Post autor: Rokuramen Sennin »

W takim razie przenoszę do odrzuconych (:
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości