Strona 1 z 1

Boost Inuzuka

: 20 cze 2019, o 12:30
autor: Shi
PROBLEM
Techniki klanu Inuzuka dotyczące walki w zwarciu nie dają im bonusowych statystyk na czas używania techniki. Taijutsu, Bukijutsu oraz klany jak Akimichi, Kaguya czy Hyuuga również mają bonusowe punkty w technikach.

ROZWIĄZANIE
Dodać punkty do statystyk.
Nazwa
Tsūga
Pieczęci
Brak
Zasięg
25 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
Opis Jedno z podstawowych jutsu ofensywnych klanu Inuzuka. Użytkownik po aktywacji tej techniki zaczyna kręcić się wokół własnej osi z dość znaczącą prędkością. Gdy podczas obracania natrafi on na cel (np. człowieka), zadaje mu dość duże obrażenia, działając nieco na zasadzie wiertła. Technika jest na tyle silna, by używający jej shinobi mógł bez problemu przeszyć sobą dość grubą gałąź.
Nazwa
Gatsūga
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Wymaga znajomości Tsūgi
Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości
Opis Szersza wersja Tsūgi. Shinobi tym razem jednak porusza się szybciej, a żeby tego było mało - jednocześnie ze swoim czworonogim towarzyszem. Dzięki temu mogą we dwóch zadać dosyć znaczące obrażenia przeciwnikowi, na którego natrafią, a ich siła spokojnie pozwala na zniszczenie kamiennej ściany. Pies może poruszać się niezależnie od właściciela, dzięki czemu mogą oni zaatakować z różnych stron, utrudniając unik.
Nazwa
Gatenga
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
Opis Swego rodzaju wariacja na temat Gatsūgi. Tym razem jednak zarówno shinobi, jak i jego pies wirują wokół innej, poziomej osi obrotu, co sprawia, że zmieniają się oni w coś w rodzaju dysków. Krańce tychże wytworów są bardzo ostre, co skutkuje ogromnymi obrażeniami zadanymi celowi. Nie mówiąc już o tym, że drzewa i kamienne ściany są bez szans. Dyski poruszają się ze znaczącą prędkością i trudno ich uniknąć.
Nazwa
Garōga
Pieczęci
Brak
Zasięg
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Na czas używania techniki dostajemy +40 do szybkości
Opis Technika wymaga użycia Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Po zmianie w wielkiego dwugłowego wilka użytkownik i pies zaczynają się kręcić, tym samym wprowadzając w ruch wilka. Jest to podobna technika do Gatsugi. Bezpośrednie trafienie tą techniką najczęściej kończy się śmiercią. Jedynym minusem tej techniki jest to, że wilkiem ciężko się steruje, ponieważ nic się nie widzi, dlatego również niezbędne jest użycie techniki Dainamikkumakingu, w celu naznaczenia celu. Dzięki temu użytkownik może trafić w cel, za pomocą węchu.
Nazwa
Ooiga Gatenga
Pieczęci
Brak
Zasięg
50 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Kongō Henge: Santōrō
Na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości
Opis Potężniejsza wersja Gatengi wykorzystująca przemianę w trójgłowego wilka Santōrō. Tak samo jak w poprzedniej wersji użytkownik zaczyna się kręcić wokół pionowej osi tworząc niesamowicie ostry dysk. Technika jednak umożliwia oderwanie się od podłoża i obracanie dyskiem ustawiając go pod dowolnym kątem do gleby. Również można nim sterować skręcając na boki mimo większej siły. Przecinanie głazów czy nawet stalowych kolumn nie jest problemem. Prędkość również wzrasta co w połączeniu ze sterowaniem sprawia, że technika ta jest niemal nie do uniknięcia.
Nazwa
Chō Garōga
Pieczęci
Brak
Zasięg
100 metrów
Koszt
Brak
Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości
Opis Technika będąca jedynie usprawnieniem jutsu Garōga. Wykonanie jest niemalże identyczne, lecz tym razem użytkownik wraz ze swoim Ninkenem potrzebują chwili czasu na przygotowanie się, by po chwili ruszyć wielokrotnie szybciej i z większą siłą niż w słabszej wersji. To jednak nie koniec - technika nie wymaga jak poprzedniczka użycia Dainamikkumakingu, by trafić w cel. Zakres sterowania jest równie niski jak w przypadku techniki Garōga. Słabsza wersja niemalże przebijała jedną bramę Rashōmon, to jutsu bez problemu przebija się przez Kuchiyose: Sanjū Rashōmon, czyli trzy bramy nie tracąc nawet na swojej początkowej sile. To właśnie brutalna moc czyni tą technikę tak potężną.
DODATKOWE UWAGI
Brak.

Re: Boost Inuzuka

: 20 cze 2019, o 12:39
autor: Papyrus
Tylko inne klany nie mają tego:
Nazwa
Shikyaku no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Specjalizacja
Walka wręcz w zwierzęcym stylu
Opis Proste jutsu, dostępne tylko dla klanu Inuzuka. Technika ta pozwala na wyostrzenie użytkownikowi zmysłów do poziomu, który standardowo osiągnąć mogą tylko zwierzęta. Tym jednak, co poprawia się najbardziej, jest węch - staje się on niezwykle wyczulony, co pomaga np. w tropieniu. Technika pozwala również wydłużyć sobie pazury i biegać na czworaka, przy zwiększeniu siły i szybkości. Sygnałem aktywacji jest otoczka chakry.
Bonusy Wzmocniony węch
D: +10 Szybkość, +10 Siła
C: Szybkość +15, +15 Siła
B: Szybkość +20, +20 Siła
A: Szybkość +25, +25 Siła
S: Szybkość +30, +30 Siła
Bonusy na każdej randze nie sumują się
No i techniki innych klanów o których wspomniałeś nie zmieniają cię w wiertło penetrujące wszystko co napotka na swojej drodze. Typowe Taijutsu.

Na nie.

Re: Boost Inuzuka

: 20 cze 2019, o 12:56
autor: Yamanaka Inoshi
Podbijam Exodię.


O ile ruchy Taijutsu dają bonusy do statystyk w innych wypadkach, tutaj masz specyficzny styl walki który ci te bonusy daje, zresztą... Te techniki też nie są typowym taijutsu które polegają na ciosach czy kopnięciach w specyficzny sposób, są bardziej podobne do jutsu dlatego sądzę, że nie zasługują na bonusy które jeszcze dodatkowo miałby je wzmocnić, są wystarczająco sile.

W sumie nie wiem nawet jak miałbym to jako mg rozpatrywać. Bardziej rozszarpujesz bo masz więcej siły w trakcie bycia świdrem czy jak?

Re: Boost Inuzuka

: 20 cze 2019, o 14:44
autor: Hitsukejin Shiga
Na nie. Te techniki to jak rozwinięcie tego, co wrzucił Exodia. To tak jakby ktoś wymagał, by dwa ruchy przypisane do Chakra kogeki dawały dodatkowego boosta.

Re: Boost Inuzuka

: 20 cze 2019, o 16:07
autor: Yami
Mus pięknie to spiął wrzucając jedną technikę.
Na nie.

Re: Boost Inuzuka

: 25 cze 2019, o 10:28
autor: Support nr 6
Tradycyjnie 24h na kontrargumenty. Jeśli takowych zabraknie, chyba będzie trzeba jednak pomysł odrzucić.

Re: Boost Inuzuka

: 7 lip 2019, o 09:37
autor: Sans
24h minęło, kontrargumentów brak. Odrzucam.