Nowe klany i mur...

Heiji

Nowe klany i mur...

Post autor: Heiji »

Nie wiem czy była tego typu rozmowa, ale ktoś musi zacząć ten temat.

Więc tak, chodzi o wszystkie klany które nie zostały jeszcze wprowadzone na Shinobi War. Mówię mniej więcej o klanach typu Hotaru, Kumojin, Abumi oraz innych nie ujętych w aktualnym spisie klanów na SW.

Forum bardzo fajnie idzie i moim zdaniem można by ożywić nieco rozgrywkę i wprowadzić kilka pomysłów na eventy tworząc klany, których nie ma i dając graczą możliwość założenia KP za murem. Jak narazie wszystko rozgrywa się przed murem, ale przecież z tego co widzę to "mur" miał być główną atrakcją tego forum... W ten sposób można by wprowadzić nowe wojny, wydarzenia światowe oraz swego rodzaju walkę o kontrolę nad obszarami. Np. Gracze (z przed muru) vs gracze (za muru). Wiem, że nie weszło by to szybko w akcje bo ktoś musiał by najpierw założyć te KP za murem i musi być trochę więcej tam osób żeby można było fabulić, ale uważam, że kiedyś te klany powinny wejść na rynek... Nie wiem co inni myślą na ten temat, więc może ktoś się wypowie... Zapraszam :)
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Reika »

Po pierwsze, jest coś takiego jak szablon pomysłu, bo tego zawsze się czepiają admini/modzi. Po drugie, zapewne na razie nowe klany nie będą wprowadzane, gdyż cały czas trwają reworki tego, co obecnie mamy na forum, a jest tego całkiem sporo. I owszem, ten temat był już wcześniej poruszany i zapewne tym razem również zostanie odrzucony, do czasu uporządkowania obecnych spraw. No ale na ten temat zapewne więcej powiedzą techniczni, którzy się z tym wszystkim męczą.
0 x
Midori

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Midori »

Mysle ze jest mozliwosc dodania jak ktos z graczy opracuje naprawde dobrze i tu wstawi. w innym nikt nie ma czasu czy cos co modi mowia nam
0 x
Meido

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Meido »

Nie wiem jak z nowymi klanami, ale odnośnie muru. Z tego co się orientuję, paru graczy już robiło postacie pochodzące zza muru, więc to pewnie nie byłby problem.
0 x
Heiji

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Heiji »

Skoro tak mówicie, to fajnie by było gdyby się tutaj zgłosiło kilka osób chętnych do opracowywania klanów, ja sama co mogę zrobić... Miło by było gdyby ktoś z administracji się wypowiedział, żeby później nie wyszło że ktoś rzeczywiście opracuje, a później się okaże że nie potrzebnie tracił na to czas.
0 x
Midori

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Midori »

Ale co ze tak? Odc 484 - 488.

Edit. Aktualny jest post klanu poprawiony przez chuichiego niżej
Obrazek Nazwa Szczepu: Chinoike
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Szczep ten pochodzi z niezbadanych terenów kontynentu za murem przez co dalej pozostaje bardzo tajemniczy i rzadki dla świata shinobi. Jednostki które przedostały się przez barierę powoli zaczynają pojawiać się w wioskach, a wraz z nimi ich umiejętności Kekkei Genkai. Dzięki swojemu Dojutsu Ketsuryūganie klan może władać prostymi jednak potężnymi iluzjami i specyficzną wynikającą z oczu chakrą. W ich technikach często ważnym aspektem jest ich krew.
Cechy charakterystyczne:
  • Zakrwawione oczy podczas używania umiejętności.
Miejsce zamieszkania: Tereny za murem
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu , Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Chinoike


Obrazek

Obrazek
Technika polega na przekrwieniu oczu / aktywowaniu Ketsuryūgan po czym wpłynięciu nim na przeciwnika tak, iż ten nie zauważa kiedy my niczym za pomocą Kawarimi no Jutsu przeskakujemy w miejsce do 30m od niego tylko, że bez pieńka. Bardzo prosta technika jednak dzięki temu bardzo wygodna i użyteczna.
Nazwa
Ketsuryūgan: Kawarimi
Wymagania
Ketsuryūgan
Zasięg
30 metrów.
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: 1%
Obrazek
Technika klanu zaczyna się aktywacją Dojutsu. Przekrwienie oczu jest w tym momencie na tyle silne iż krew zaczyna spływać niczym łzy z naszej twarzy. Po chwili członek klanu znika ze swojego miejsca i pojawia się za swoim przeciwnikiem który zmierzony Ketsuryūgan zamiera. Jeśli wszystko się powiedzie i Dojutsu utrzyma osobę wystarczająco długo to nie powinno być problemu z podejściem do przeciwnika i odcięciem mu głowy.
Nazwa
Nisshoku
Wymagania
Ketsuryūgan, Psychika
Zasięg
5 metrów.
Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)
Technika polega na ulaniu krwi do zbiorników wodnych czy strumyków po czym za pomocą Ketsuryūgan pobudzić rozcieńczoną krew i wytworzyć ze zbiornika kilku wytrzymałych jak i zarazem szybkich smoków. Smoki cały czas połączone są z źródłem wody które jest niestety istotne jednak potrafią być bardzo duże co daje im dobry zasięg i morderczość bo w paszczy zmieszczą spokojnie dwóch ludzi lub jednego akamichi.
Nazwa
Kerryū Shōten
Wymagania
Ketsuryūgan, Ulanie własnej krwi do zbiornika wody
Zasięg Smoków
15 metrów od granicy wody
Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (4 smoki)
Obrazek
Technika Dojutsu. Za pomocą zbliżenia się do przeciwnika na bardzo bliską odległość jesteśmy w stanie nałożyć za pomocą wzroku nałożyć na przeciwnika układ chakry elementy naszej chakry. Dzięki temu jesteśmy w stanie przejąć władzę nad jego ciałem do tego stopnia iż zostanie z niego posłuszna kukiełka dążąca do pierwszego nadanego mu przez Ketsuryūgan celu. Ciała te będą walczyć z pełnią swoich statystyk, bez braków na gracji. Na dodatek podczas zadania rany ciału ich krew zaczyna skraplać wybuchowa chakra która łączy ów zombie w okrągłą bombe i po chwili wybucha. Jeśli w okolicy zranionych zostało pare ciał na raz bomba moze sie połączyć i wybuchnąć mocniej. Jest to też i mankament tej techniki ponieważ nawet shuriken może detonować ciało z ukrycia. Technika jednak jest możliwa do zatrzymania. Zombie da się uleczyć jednak wytrącenie chakry szczepu chinoike jest bardzo trudne i może być do tego potrzebny ktoś widzący ów układ. Minusem już ostatnim jest to, że technika jest raczej przeznaczona do używania na słabszych osobnikach przez co raczej doswiadczony shinobi będzie obawiać się bardziej ataku kukiełek niż zostania jedną z nich.
Nazwa
Kibaku Ningen
Wymagania
Ketsuryūgan, Ofiara konsekwencji mniejszej niż 100
Zasięg
5 metrów.
Koszt Chakry E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 8% | S: 5% | S+: 4%( 5 kukieł)
Technika polega na wepchaniu umysłu naszego przeciwnika do stworzonej iluzji gdzie oblewa go szybko wzburzone morze naszej krwi. Na krwawym niebie nie ma słońca, a są jedynie wielkie oczy ukazujące Ketsuryūgan. Sama technika jest bardzo silnym Genjutsu z którego trudno się wyrwać. Mało kto potrafi mu się oprzeć jednak złamanie go jest możliwe za pomocą Sharingan: San Tomoe.
Nazwa
Chinoike Yume
Wymagania
Ketsuryūgan, Kontakt wzrokowy
Zasięg
30 metrów
Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Obrazek
Technika która umożliwia składowanie swojej chakry w ciele przeciwnika aby w ten sposób zamienić go w bombę jak ta z techniki zombie. Aby przekazać chakrę należy nałożyć ją ostrze, a te wyładuje ją za każdym razem kiedy cięcie zrani przeciwnika. Chakra w oczekiwaniu na odpowiedni moment będzie składować się, aż w pewnym momencie zgrupuje się na chakrze przeciwnika i wytworzy z nich okrągłą i wybuchającą bombę. Samo przekazywanie chakry w tak bezpośredni sposób może odbyć się i ręcznie jeśli dotkniemy rany ofiary. Nasza chakra spłynie wtedy szybko i odpali bombę niemal natychmiastowo.
Nazwa
Manyuaru Kibaku Ningen
Wymagania
Pociski , ostrza czy dotyk. Ketsuryūgan, 5 cięć do wybuchu
Zasięg
Bezpośredni
Koszt Chakry KC E - 50%, KC D - 30%, KC C - 25%, KC B - 20%, KC A - 10%, KC S - 5%, KC S+ - 5% (za 5 cięć)
Obrazek
Najsilniejsze Jutsu klanu Chinoike i zarazem rozwinięcie Chinoike Yume. Podczas gdy spojrzymy na przeciwnika udaje się on do świata Ketsuryūganie gdzie wpada do wody i zostaje szatany ogromnymi nurtami krwawej wody. W Iluzji wytwarza się również powoli wodny cyklon który skutecznie wciąga przeciwnika i podtapia. Jeśli ktoś nie wydostanie się na czas jego osoba może umrzeć na jego ciało będzie niczym warzywko. Bardzo trudno nie ulec tej technice jednak moc EMS jest w stanie zatrzymać te jutsu.
Nazwa
Chinoike Ōdama Yume
Wymagania
Ketsuryūgan,Kontakt wzrokowy,Chinoike Yume
Zasięg
5 metrów.
Koszt Chakry C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Support nr 6 »

Po pierwsze, olewanie wzoru jakim podlegają tematy w tym miejscu nie jest miło odbierane. Po to jest ów "szablon" by jak najklarowniej wyrazić swoje myśli.

Po drugie, warto przed dodaniem pomysłu przejrzeć dział czy aby już nie poruszano tej sprawy wcześniej. Ja wiem, nudne, żmudne i w ogóle nie chce się w tym nikomu grzebać, bo skoro zostało odrzucone, to może tym razem się uda... No. Jak widać, tematy zostały odrzucone chociażby z powodów, które podała Reika wyżej.


Po trzecie, mur nie miał stanowić głównej atrakcji forum w fabule (z tego, co mi wiadomo). To, że opisałem urzędującą tam organizację i przez krótki czas cieszył się pewną popularnością niewiele znaczy w skali forum, gdzie obecnie dzieją się inne wydarzenia ("zmartwychwstanie" Hana, wojny między klanami).


A teraz trochę informacji ode mnie, mogę się powtarzać:
  • Admini i modzi wolą skończyć reworki całej mechaniki forum w tych elementach, które poprawy wymagają - praca mozolna, ale ciągle idąca naprzód i miło mieć świadomość, że jesteśmy bliżej, niż dalej.
  • Pojawienie się nowych "klanów" (a raczej szczepów, nikt nikomu ziemi nie odda za nic) wymagałoby pojawienia się ów szczepów w konkretnych miejscach - wędrówka zza muru / ukrycie w głębokich odnogach czy tajemniczym lesie / przybycie zza morza. Każda opcja wymaga nie tylko opracowania ów nowych dziedzin, ale też powiązania fabularnie zdarzeń by uzasadnić ich pojawienie się.
Hakai
  • Zdolności, które opisałeś to mieszanka kg, hijutsu i wpływu dziwnej chakry. Zdolności, które pochodzą z odcinków opartych nie na mandze, a na powieści). Zdolności, które nie tylko są słabo opisane, ale też niewyważone względem reszty forum, oraz zbyt... Po prostu zbyt. Nie przeczę, że są klany/zdolności warte opisania, tym bardziej, że wiele o nich mówi manga, anime i wikipedia - rysunki Saia, każdy przedstawiciel czwórki dźwięku poza Jirobo, kekkei tota Tsuchikage etc. Ten wytwór wygląda jak pomieszanie kilku średnich pomysłów by w ostateczności dać coś. Klan gen userów których nie obchodzi Kai, a jedynie posiadacze sharingana... Fajnie.
Podsumowując - jeśli gracze zechcą zadać sobie ten trud, by opisać klan i pokazać go administracji... Nie mam nic przeciwko. Informuję jednak, że trzeba się liczyć z tym, że administracja (albo i całe forum jako takie) uzna twór za coś rakowego, niepotrzebnego lub po prostu błędnego... Z drugiej strony, ułatwienie nam pracy jest bardzo w cenie, bo reworki nadal trwają, a skoro tak bardzo chcecie nowych klanów (porzucając przy tym swoje obecne postacie/prosząc o multi jak mniemam) to pokażcie, że potraficie zaprezentować spójną wizję zbalansowanego i oddającego oryginał z mangi klanu/szczepu/rodu.

A postacie pochodzące zza muru nie są problem (jeśli mowa o bezklanowcach, bo klanowiec musiałby się wybronić baaaardzo dobrą historią) - trzeba się liczyć z minusami pochodzenia z tamtych terenów.
0 x
Midori

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Midori »

Teraz już przepisane. Myślę, że duża część twoich zmartwień powinna już zniknąć. Postarałem się to złapać w lepsze ramy ;)
0 x
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Vulpie »

Dalej nie znikły, a sprawiają, że chcę to dalej odrzucić. Nawet Doujutsu. Zobacz jak wyglądają na forum takie rangi, jak się nazywają itd.
Nie mam ochoty Ciebie uczyć ani nikt z administracji jak ma to wyglądać. Myślę, że w tej kwestii Kamirczak wypowiedział się jasno, jak ktoś opracuje coś dobrze, zgodnie z tym jak jest obecnie na forum to może wysłać to na pw, bo każda pomoc się ceni, ale nie będzie to wprowadzone w najbliższym czasie. Fabuła obecnie jest zaplanowana jak i kolejne eventy też już w przygotowaniu, a taki klan dopiero z właśnie wielkim wydarzeniem jak event jest możliwy, że wejdzie.

Więc temat odrzucam.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Support nr 6 »

Temat odblokowany do dalszej dyskusji / po prostu do zapoznania się z ostatnimi postami by nie musieć grzebać w dziale ~
0 x
Chuichi

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Chuichi »

Klan można opracować nawet tak, żeby był grywalny. Osobiście strasznie mi się podoba wizja jego wprowadzenia. Postaram się trochę ogarnąć opisy i mechanikę, którą zaproponował Hakai. Dajcie mi ze dwa dni. Zainteresowanie jest.
0 x
Awatar użytkownika
Kenshi
Postać porzucona
Posty: 425
Rejestracja: 3 sty 2017, o 12:21
Wiek postaci: 25
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Wysoki, szczupły brunet o jasnych, żółtych tęczówkach. Cechą charakterystyczną jest głęboka blizna przecinająca twarz. Mężczyzna nosi lekki, przewiewy strój w którego skład wchodzą spodnie, tunika, okrycie głowy i szyi - wszystko w odcieniach bieli.
Widoczny ekwipunek: Płaszcz, tunika, okrycie głowy i szyji, rękawiczki, blaszane plakietki na nadgarstkach oraz pochwa z kataną przypasana u boku.
Multikonta: Azuma
Lokalizacja: Atsui

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Kenshi »

Zastanawiałem się trochę nad fabularnym uzasadnieniem pojawienia się nowego/nowych klanów. Pomyślałem, że wytłumaczeniem ich fabularnego wprowadzenia do rozgrywki... mógłby być upadek muru. W chwili obecnej nie odgrywa on żadnego wpływu na fabułę innych graczy. Żadni gracze nie przynależą do Shinsengumi, a więc takie rozwiązanie nie uderzyłoby nikogo po fabule.

Nie powiedziane jest, że życie za murem nie jest determinowane klanami i połąciami terenów pod ich jurysdykcją. Gdyby mur upadł, taka wieść dotarłaby do innych klanów. W zależności od pokierowania fabułą przez administrację (myślę, że w grę wchodziłby event...) można by nawiązać relacje między przywódcami klanów.

Od strony mechanicznej wystarczyłoby jedynie poprawić mapkę i tereny za murem podzielić na prowincję. W ten sposób zyskujemy zarówno przestrzeń fabularną jak i wytłumaczenie istnienia innych klanów, a w ten sposób spokojnie co najmniej 4 nowe klany dałoby się wprowadzić.

Propozycja to tylko zarys. Nie rozpisywałem się zbytnio bo może nieprzypadnie to innym do gustu, ale wydaje mi się, że lepiej uczynić w ten sposób niż "z dupy" wrzucać do rozgrywki nagle nowe klany. To miałoby chociaż jakieś fabularne uzasadnienie, dlaczego nigdy wcześniej o takich klanach nie słyszano. Znika również problem tego, w jakich prowincjach miałyby się znajdować...
0 x
Wiem, że niektórzy mają ser­ca jak dzwon

Silne, głośne, pra­wie niez­niszczal­ne

Lecz zim­ne jak żela­zo, z które­go je odlano
Obrazek
Chuichi

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Chuichi »

Dzięki wielkie dla Hakaia za opracowanie podstaw tematu. Trochę zmieniłem, trochę dodałem, trochę zbalansowałem. Parę słów na początek. Część jest przeciwna, bo filler, inni bo to kolejne doujutsu. Chcę tylko wskazać na klan Ranmaru, który moim zdaniem jest bardziej nie na miejscu niż poniższej doujutsu. Tsūjitegan miał być w założeniu wrogiem Byakugana, a tak naprawdę właściwościami prawie się od niego nie różni. Zmiana jest jedynie w zasięgu widzenia i tym, że Hyuugasy mają uderzenia w tenketsu, a czerwone oczy ukrywają chakrę i mają jedną iluzję. No i dodatkowe, niewytłumaczalne przywracanie sił życiowych, bo czemu by nie. Chinoike jest za to klanem, który nie kopiuje sharingana. Nie ma jego OP kopiowania technik, ruchów, nie ma dodatków do percepcji, dostrzegania małych przedmiotów i toru ich lotów, nie widzi kolorów chakry, nie potrafi strzelać płomieniami, technikami czasoprzestrzennymi, nie robi magicznej zbroi, której prawie nic nie może zniszczyć, nie rzuca genjutsu zaginających postrzeganie czasu czy kontrolę nad przeciwnikiem, który nawet nie jest tego świadomy, ani też nie pozwala na oszukanie śmierci czy zamknięcie przeciwnika w wycinku czasu, który cały czas powtarza. To tak, dla tych osób, które chcą porównywać go do sharingana, bo korzysta z genjutsu. A słyszałem, że takie głosy już są. A teraz jeszcze parę słów co do rozpiski:

1. Bonusy za oczy: stałe, niesumujące się o takiej, a nie innej wielkości. Nie dają żadnych bajerów do chakry, widzenia, słyszenia, przewidywania ruchów, nic. Jedynie dodatek do psychiki, który nie jest przesadzony. Dla porównania tsūjitegan dostaje 40 do percepcji na randze S + wszystkie bajery podstawowe, sharingan dostaje aż 60 percepcji plus dodatki, a byakugan dostaje jej 30 + dodatki z oczu.

2. Zużycie chakry za oczy: jednostajne, bez kosztu na turę. Powody takie same, co wyżej.

3. Ostatnia technika rangi S: oczywiście zakazana.

4. Ranga B - smoki: Miałem oczywiście na myśli tę technikę
Nazwa
Suiton: Suishū Gorugon
Pieczęci
Smok → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Dodatkowe
Średniej wielkości zbiornik wodny
Opis Zaawansowana i dość chakrożerna technika, która jednak jest bardzo skuteczna i silna. Wymaga ona posiadania pod ręką zbiornika wodnego rozmiarów sporego stawu. Shinobi wytwarza z wody sporego węża, który przechwytuje szarżującego przeciwnika poprzez... zjedzenie go. Następuje wtedy zamknięcie paszczy i uwięzienie przeciwnika w dużej bańce z wody. Takie uwięzienie najczęściej kończy się utonięciem nieszczęśnika.
Obrazek Nazwa Szczepu: Chinoike
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Szczep ten pochodzi z niezbadanych terenów położonych za murem, przez co nadal owiany jest mgiełką tajemnicy i niezrozumienia. Od pewnego czasu pojedyncze jednostki zaczęły przełamywać zabezpieczenia kontynentu i przedostawać się do bardziej cywilizowanej części świata. Wraz z ich pojawieniem na wierzch wypłynęły plotki o ludziach, których oczy są czerwone jak krew, a nawet chwilowe nawiązanie z nimi kontaktu wzrokowego potrafi doprowadzić człowieka do szaleństwa. Ich doujutsu zwane ketsuryūganem pozwala użytkownikowi na używanie genjutsu mogących rywalizować mocą z sharinganem. Co więcej, za jego pomocą mogą również manipulować krwią, a dokładniej mówiąc - żelazem, które się w niej znajduje.

Cechy charakterystyczne:
  • Przekrwione oczy podczas aktywacji doujutsu i krwawe łzy podczas używania technik
Miejsce zamieszkania: Tereny za murem
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: Genjutsu , Ninjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Chinoike


Obrazek
Nazwa
Ketsuryūgan
Oczy te są tajemnicą klanu Chinoike. Podczas aktywacji białka zachodzą krwistą czerwienią, a źrenice rozszerzają się, finalnie tworząc czarny, poziomy prostokąt. Natomiast podczas korzystania z klanowych technik z oczu płynie ciągle czerwona strużka krwi. Ketsuryūgan umożliwia nie tylko używanie genjutsu wzrokowych i kontrolę nad żelazem znajdującym się w krwi, ale dzięki swej unikatowej zdolności zwiększa także zaawansowanie shinobiego w sztuce iluzji niezwiązanych z jego limitem krwi. Dodatkowo, ich ciało przyzwyczajone jest do utraty krwi potrzebnej do wykonania technik. Inaczej ma się sprawa w przypadku ran zadanych przez przeciwnika, które oddziałują już na klanowicza tak, jak na resztę ludzi.
Bonusy
D: +15 | C: +25 | B: +35 | A: +45 | S: +55 psychiki (nie sumuje się)
Koszt Chakry
E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: niezauważalny | S+: niezauważalny
Obrazek
Technika ta jest udoskonaleniem podstawowej techniki znanej każdemu ninja - Henge no Jutsu. W tym przypadku ród Chinoike korzysta jednak z manipulacji krwią. Poprzez wpłynięcie na nią chakrą można zwiększyć jej ilość, co wpływa na ogólny wygląd ciała, nie wyrządzając przy tym szkody używającemu. Zmiana wyglądu obejmuje jedynie zwiększenie masy człowieka, a nie zmodyfikowanie jego twarzy. Mimo tego, taka zmiana pozwala na skuteczne ukrycie się w tłumie. Jutsu można także zastosować na kimś innym. Aby przerwać jego efekt należy naciąć swoje ciało, co powoduje wypłynięcie tylko nadprogramowej krwi. Po tym rana się zasklepia.
Nazwa
Chi no henkan no jutsu
Wymagania
Ketsuryūgan
Zasięg
-
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 1% | S+: 1%
Obrazek
Pierwszy etap w używaniu klanowych genjutsu. Do wykonania techniki potrzeba nawiązania kontaktu wzrokowego. Po spełnieniu tego warunku członek klanu Chinoike przesyła impuls chakry w stronę przeciwnika, który sprawia, że ten staje w miejscu na dwie sekundy. Jego stan przypomina omdlenie z tą różnicą, że ciało zastyga w bezruchu, a nie opada na ziemię. Przeciwnik nie jest w stanie przypomnieć sobie, co działo się podczas tych dwóch sekund. Technika pozornie niegroźna, jednak umożliwia stworzenie sobie okazji do ataku lub zmiany pozycji.
Nazwa
Genjutsu: Ketsuryūgan
Wymagania
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy
Zasięg
3 metry.
Koszt Chakry E: %15 | D: 10% | C: 8% | B: 5% | A: 4% | S: 3% | S+: 1%
Obrazek
Technika polega na dodaniu własnej krwi do zbiorników wodnych, a następnie za pomocą Ketsuryūgan pobudzenia rozcieńczonej krwi, aby w efekcie stworzyć ze zbiornika maksymalnie osiem smoczych głów przypominających swoim wyglądem legendarnego Yamato no Orochi. Stwory cały czas połączone są ze zbiornikiem wodnym, więc ich wielkość i możliwość poruszania się zależą bezpośrednio od niego. Maksymalnie mogą być tak okazałe, jak ich suitonowe odpowiedniki, a ich paszcze są na tyle duże, że spokojnie pomieszczą w środku dwójkę ludzi.
Nazwa
Kerryū Shōten
Wymagania
Ketsuryūgan, dodanie własnej krwi do zbiornika wodnego
Zasięg Smoków
30 metrów od granicy wody
Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4% (za 4 smoki | 1/2 zużycia chakry na turę)
Technika polega na uwięzieniu umysłu naszego przeciwnika w iluzji, w której zalega go wzburzone morze krwi. Otoczenie dookoła niego zmienia się drastycznie. Gdzie nie sięgnie się wzrokiem, tam rozpościera się woda, a na niebie ukazane są oczy członka rodu Chinoike, które następnie zaczynają krwawić. Właśnie w tym momencie zaczyna się ruch wody, który wciąga pod swoją powierzchnię złapanego shinobi i nie pozwala mu wypłynąć na wierzch niezależnie od jego wysiłku. Technika ta jest bardzo silnym genjutsu, z którego nieudane wyjście (powyżej dwóch postów) będzie powodowało jednodniową utratą przytomności. Genjutsu to można również nałożyć na umysł sojusznika. Wtedy uaktywni się dopiero w momencie próby wyciągnięcia z niego jakichś informacji i automatycznie zostanie w nie złapany shinobi próbujący odczytać jego wspomnienia.
Nazwa
Chinoike Yume
Wymagania
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy
Zasięg
15 metrów
Koszt Chakry E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Obrazek
Dzięki zbliżeniu się do przeciwnika jesteśmy w stanie, za pomocą wzroku, wpędzić go w niezwykle przydatne genjutsu, dzięki któremu jesteśmy w stanie przejąć władzę nad jego ciałem do tego stopnia iż stanie się posłuszną kukiełką podążającą do wskazanego mu celu. Rozkaz nie może być jednak skomplikowany i powinien ograniczać się jedynie do określenia miejsca detonacji oraz nastawienia ciała do osób próbujących mu przeszkodzić w dotarciu do celu. Złapani w iluzje będą poruszali się niczym zombie, a podczas walki osiągną jedynie połowę statystyk. Nie mogą używać żadnych technik. Aby zatrzymać takie marionetki, należy je zabić bądź też unieszkodliwić genjutsu powodującym sen lub utratę przytomności. Technika ta używana najczęściej w połączeniu z Manyuaru Kibaku Ningen.
Nazwa
Kibaku Ningen
Wymagania
Ketsuryūgan, ofiara o konsekwencji mniejszej niż 100
Zasięg
5 metrów.
Koszt Chakry E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 15% | A: 8% | S: 5% | S+: 4% (za 2 kukły)
Jutsu pozwalające na wprowadzenie własnej chakry do układy chakry przeciwnika i tym samym jego "zatrucie". Członek rodu Chinoike może ją wprowadzić na dwa sposoby: poprzez nałożenie jej na ostrze i zadawanie ran; poprzez bezpośrednie dotknięcie rany. W pierwszym przypadku ilość przekazanej chakry jest znacznie mniejsza, więc wymaga się zadania minimum pięciu ran nim będzie można uzyskać pożądany efekt. W przypadku dotknięcia odsłoniętej rany przekazanie chakry odbywa się niemalże natychmiastowo. Gdy w ciele oponenta zgromadzi się już jej odpowiednia ilość, wtedy można zainicjować wybuch, który poprzedza nagłe puchnięcie oponenta i jego zamiana w fioletową kulę. Miejsce zranienia jest również miejscem, w którym gromadzi się obca chakra. Ta samoistnie nie znika. Do jej usunięcia potrzeba wykwalifikowanego medyka oraz sensora, który wskaże miejsce zranienia, bowiem po przelaniu chakry członek rodu Chinoike ma możliwość zasklepienia rany, co utrudnia rozpoznanie. Przeżycie takiego wybuchu przez zranionego jest niemożliwe. Dla osób postronnych, wybuch ten dorównuje siłą wybuchowi ładunku C2 u Kibaku.
Nazwa
Manyuaru Kibaku Ningen
Wymagania
Ketsuryūgan, zadanie minimum pięciu ran lub też dotyk
Zasięg
Bezpośredni
Koszt Chakry KC E - 50%, KC D - 30%, KC C - 25%, KC B - 20%, KC A - 10%, KC S - 5%, KC S+ - 5% (za 5 cięć/bezpośrednie przelanie chakry)
Obrazek
Najsilniejsze jutsu klanu Chinoike i zarazem rozwinięcie Chinoike Yume. Podczas wymiany spojrzeń z przeciwnikiem udaje się on do świata Ketsuryūgana, gdzie znowu znajduje się na morzu krwi. Tym razem jednak iluzja jest gwałtowniejsza, co potwierdza wodny cyklon znajdujący się w niedalekiej oddali. Ten szybko przybliża się do złapanego shinobiego i zaczyna wciągać go do wody, a następnie nie pozwala mu z niej się wydostać. Ruch wody oraz samo tornado uniemożliwia sprawne ruchy, a uczucie podtapiania utrudnia koncentrację. Jeśli ktoś nie przerwie iluzji na czas, jego umysł przepadnie całkowicie, a na ziemi zostanie jedynie ciało bez duszy i rozumu.
Nazwa
Chinoike Ōdama Yume
Wymagania
Ketsuryūgan, kontakt wzrokowy, znajomość Chinoike Yume
Zasięg
5 metrów.
Koszt Chakry C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Midori

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Midori »

Mój głos "za" . Powiew świerzości na tym forum. Klan jak najbardziej miesci sie w naruto ;P
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3878
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Nowe klany i mur...

Post autor: Papyrus »

No, i z czegoś co na początku nie miało rąk i nóg wyszedł bardzo ciekawy i, co najważniejsze, spójny klan. Jestem całkowicie za, chociaż chciałbym lepiej wiedzieć jak działają te smoki z rangi B. Mogę je dowolnie kontrolować na zasięgu 30 metrów od granicy zbiornika? Czy one zostają wystrzelone i mogę jedynie częściowo celować nimi, a jak osiągnął zasięg 30 metrów to znikają?
Co do też "Kibaku Ningen" - konsekwencja niższa niż 100. Okej. Ale to dalej genjutsu, więc jak użytkownik Ketsuryuganu ma psychiki 200, a ofiara 101 konsekwencji, to nie da się go schwytać w to genjutsu? Określiłbym też czas trwania takiej kontroli oraz zasięg oddalenia od użytkownika Ketsuryuganu, żeby nie było, że proste polecenie "idź do Hyuo" i ktoś idzie z Samotnych Wydm na piechotę do Hyuo, aby tam zamarznąć. I żeby też nie było "ukryj się i czekaj na rozkazy" i ktoś siedzi, aż zemdleje z głodu/pragnienia lub umrze z wychłodzenia. Idk. Wiem "Rozkaz nie może być jednak skomplikowany i powinien ograniczać się jedynie do określenia miejsca detonacji oraz nastawienia ciała do osób próbujących mu przeszkodzić w dotarciu do celu.", ale "powinien" nie znaczy "musi" i doprecyzowałbym. Reszta jest miodzio. <3
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość