Strona 1 z 1

Atrybuty

: 19 paź 2016, o 20:31
autor: Hoshigaki Seiki
PROBLEM
Zauważyłem dość dziwną rzecz odnośnie aspektów fizycznych. Otóż aktualnie wszystkie dzielą się na kilka kategorii:
link
-BARDZO SŁABY (1-40)
-SŁABY (41-80)
-MIERNY (81-120)
-PRZECIĘTNY (121-160)
-PONADPRZECIĘTNY (161-200)
-WIELKI (200-240)
-MONSTRUALNY (241+)

Wszystko fajnie dopóki nie spojrzy się chociażby w temat z bronią gdzie przy dużych mieczach mamy pokazane wymagane progi siły.
Dla Miecza-tasaka potrzeba "aż" 50 siły a dla Zanbatō "aż" 70.
Dlaczego "aż"? Bo wychodzi na to, że Darui, Kisame, Zabuza i inne postacie, które walczyły tak wielkimi kawałami metalu klasyfikowały się jako "-SŁABY (41-80)"

Według mnie bardzo słaby to był Konohamaru w pierwszych odcinkach, a ponadprzeciętny (w sile) był właśnie Darui, gdyż bardzo sprawnie posługiwał się tak mało poręczną bronią.

ROZWIĄZANIE
wziąć w jedną rękę spis rzeczy, które wymagają jakiejś konkretnej statystyki, wziąć w drugą rękę progi atrybutów i to ładnie, logicznie dopasować, co tu więcej gadać.

DODATKOWE UWAGI
Jeśli ktoś chce bawić się wielkimi mieczami to niech przypakuje a nie będzie ledwie słabiakiem. Wiem, że rozwijanie atrybutów jest kosztowne, ale niestety każdy wie na co się decyduje więc albo gram pod Ninjutsu albo pod atrybuty i macham wielkim kawałem metalu jak zapałką, ale mogę za to przeciąć wroga na pół zanim chociaż pierdnie chakrą.

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 10:13
autor: Jiro
Nazwa statystyk nie odnosi się do ich rzeczywistej siły, tzn gość co ok 100 siły, jest tutaj prawdziwym siłaczem. Więc według mnie po prostu źle zinterpretowałeś to wszystko, więc zmiany nie są potrzebne. Zauważ że zwykli ludzie (nie samurajowie, ani shinobi) mają około 5-20 atrybutów, a żołnierze na oko 20-40. Jestem na nie.

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 11:12
autor: Ryūji
No i to, że Zabuza czy Kisame jak posługiwali się takimi mieczami to nie znaczy, że mieli akurat wymagany próg, też jestem na nie

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 11:42
autor: Narubi
Jakoś mi się to nie widzi kappa

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 11:58
autor: Reika
Już od dłuższego czasu było mówione, że nazwy progów atrybutów są do bani, bo nie odzwierciedlają prawdziwej siły na danym poziomie, z czym akurat się nie zgadzam. Jak jednak zostało wcześniej powiedziane, nazwy są tylko przykładowe i nie mają przełożenia w fabule. Liczy się tylko to, co reprezentuje dany próg, czyli jego definicja. Z resztą, patrząc na tych wszystkich koksów z uniwersum, to takie 100 w jakimś atrybucie serio jest mierne XD Odnośnie broni, to chciałabym zauważyć, że nie tylko statystyki są tutaj ważne. Wymóg siły określa po prostu fakt, że jesteś w stanie unieść takie żelastwo i nim machać, a jak dobrze nim machasz, o tym decyduje już poziom Kenjutsu, więc również jestem na nie. Moim zdaniem wszystko jest w porządku.

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 12:04
autor: Sarutobi Kazumi
Te progi to minimum by walczyć nimi sprawnie, a nie męczyć sie od zamachu (choc przy dluuugiej walce to i wytrzymałość sie liczy)

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 13:10
autor: Narubi
A ja bym po prostu pozmieniał nazwy tych progów.

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 15:03
autor: Midori
o ile się nie mylę niedługo mają być w atrybutach jakieś usprawnienia wiec mogli by niby to zmienic ale dla mnie to szegół tak mało znaczący że wręcz nie istotyny

Re: Atrybuty

: 20 paź 2016, o 16:56
autor: Tenshi
Moim zdaniem system jest ok, atrybuty trochę drogie co do ogółu, a do pomysłu konkretnie, to zmieniłbym jedynie nazwy poszczególnych stopni, mimo, że większego znaczenia to nie ma bo w opisie jest zawarte wszystko co potrebne.

Re: Atrybuty

: 22 lis 2016, o 00:45
autor: Support nr 6
Ogólnie statystyki mają dostać lepsze opisy, a jak wspomnieli już inni, są to wartości "na oko", pozwalające władać bronią bez problemów.


Temat przenoszę, nikt się nie odzywał.