Hoshigaki

Hakai

Hoshigaki

Post autor: Hakai »

PROBLEM
Problem w działaniu technik Hoshigaki jest taki, że nie różnią się działaniem zbyt bardzo od suitonu. Wiele technik można by było stworzyć za pomocą przedstawionych technik kanonicznych w żywiole i ich działanie było by bardzo zbliżone jak nie identyczne. By wyróżnić klan zainstalowano w nim małe rzeczy które mają go wyróżnić jednak takie środki urozmaicenia mechaniki nie tworzą ten klan tak wyjątkowym bo ich działanie jest na tyle znikome, że w 99% wychodzi efekt osiągalny przez suitonowe techniki.

ROZWIĄZANIE
Moim rozwiązaniem jest lepsze opisanie działania KG jak i zmienienie kwesti jutsu

Kwestia opisu KG nie była zbyt trudna. Nie ma tu bowiem zbyt wiele różnic. Oczywiście zapraszam do zapoznania się z jej zawartością jednak nie liczył bym tu na nic co może wywołać oklaski tłumów w stronę mojej osoby. Jednak text ten jest ściśle powiązany z resztą i stanowi z nią spójną całość.

Same no Karada – Hoshigaki to z pewnością wyjątkowy szczep. Nawet zwykły człowiek jest w stanie to stwierdzić po ich budowie ciała. Hoshigaki bowiem są swojego rodzaju hybrydą rekinów i ludzi. Ichkształtt ciała jest ludzki jednak sama jego budowa posiada wiele śladów podwodnej natury. Skóra jest gruba i nietypowego bo błękitnego koloru. Jest pokryta równie niebieskimi łuskami i z pewnością jest to rzecz która wpada w oko. Ich jama ustna jest ozdobiona przez ostre niczym żyletki kły które bez wątpienia mogły by ciąć spore kawałki mięsa. Na ciele posiadają równierz skrzela, które pełnią swą naturalną funkcję kiedy członek szczepu znajduje się pod wodą gdzie czuje się niczym ryba w wodzie. Kończąc aspekty wizualne warto wspomnieć o ich oczach które mimo ledwie delikatnych różnic od tych ludzkich są jednak idealnie przystosowane do obserwowania otoczenia i swoich ofiarszczególniee w głębinach. Jednak szczep ten to nie tylko budowa ciała. Dzięki szerokiemu połączeniu z wodą Hoshigaki mogą popisać się silnymi technikami Suiton których rzucaniem nie dał by rady popisać się zwykły shinobi. Z pewnością szczep ten potrafi wyciągnąć maksimum z władania cieczą.

Przechodzimy do passywów na których kończy się ten edit klanu. Dlaczego? Wszystko opisane pod zmianą.

*Wygląd użytkownika to mieszanka cech ludzkich i rybich (specyficzny kolor skóry, skrzela, ostre zęby)
*Użytkownik porusza się w wodzie z większą Szybkością niż na powierzchni (1,2 * Szybkość)
*Dzięki skrzelom użytkownik zyskuje zdolność swobodnego oddychania pod wodą i mówienia.
*Żywiołem Wrodzonym MUSI być Suiton.
*Nie należy rozwijać dziedziny klanowe. By opanować Jutsu B musimy mieć jedynie Suiton na B ponieważ techniki tu zawartę są tylko Suitonem o zwiększonej mocy dzięki naturze szczepu.
*Użytkownik może używać technik suitonu o 1/3 kosztu chakry mniej.

A więc tu docieramy do głównych zmian. Pierwszą jest brak potrzeby rozwijania klanówki. Dlaczego? A czy nie na tym powinien polegać klan? Wiele technik nie różni się zbyt bardzo od zwykłego suitonu poza level upem mocy co idealnie konponuje się z logicznym tym, że po prostu jako rybo ludzie mają większe powiązanie z żywiołem i mogą wyciskać więcej mocy na danej randze i to ich kg. Dotychczasowe rozwijanie klanówki i suitonu jednocześnie było mocno osłabiające klan. By użyć A muszisz mieć suiton B i takim szablonem rosnąco. Teraz się to nie zmieni z tym, że by użyć Jutsu C musisz mieć suiton C i to tyle wymagań. Jutsu w opisie klanu staną się wybitnie trudnymi jutsu dla zwykłych ludzi którzy nie są w stanie ich poczuć żwyiołu głębin tak jak Hoshigaki który płynie w ich krwi co z tym idzie nauczyć się go.

A kolejną zmianą jest trochę nerf. Pokłady chakry z 150% zmieniają się na tańsze techniki suiton. Zastanawiał bym się nad usunięciem tego całkowicie jednak uznałem, że może jeszcze nie. Wydaje mi się że te 150% było tak wepchane na siłę by jakośzrekompensowaćć ten drogi rozwój. Teraz się to zmienia więc i to wypadało by zmienić. Zaoszczędzone PH można wydać na KC i na ogół jest spoko więc może te 150% to zbędna rzecz
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Hoshigaki

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Nie jestem przekonany do tych dwóch punktów. Nie byłoby może lepiej dać coś na zasadzie, że aby wykonać "rekinią technikę" rangi B, trzeba mieć Suiton na B i kontrolę chakry też na B? W tych technikach główną zaletą jest ich kształt, a przez niego jednocześnie masa, siła i szybkość. Właśnie dlatego kontrola mogłaby mieć tu większe znaczenie.
Co do mniejszego kosztu technik Suiton to pewnie już byłaby przesada żebym miał 150% chakry i jeszcze mniej za techniki płacił. Byłoby miło, nie zaprzeczę ale jestem w stanie zrozumieć nadchodzące oburzenie niektórych osób do tej kwestii :P

Usuwanie bonusu chakry w zamian za te koszty Suitonów i brak konieczności rozwijania klanówki w sumie wyrówna wszystko. Ciężko chyba doliczyć się co byłoby bardziej opłacalne, ale z pewnością 150% chakry bardziej przyciąga nowych graczy do tego klanu niż koszt Suitonów mniejszy o 1/3, tak mi się wydaje :P
0 x
Narubi

Re: Hoshigaki

Post autor: Narubi »

Powiem tak:

Jeśli Hoshigaki używałby jedynie technik Suiton to koszt zmniejszony o 1/3 byłby lepszy niż dodatkowe 50% chakry. Wiecie czemu ten klan ma 50% więcej chakry? Ponieważ w mandze i anime jedyny znany przedstawiciel Hoshigaki - Kisame - miał niewyobrażalne pokłady chakry i dlatego wrzucili to do jednego klanu.

Ja bym nic nie zmieniał w tym klanie. Jest dobrze jak jest. Gdybyście chcieli wywalić konieczność rozwijania dziedziny klanowej ... to po co byłoby rozwijanie dziedziny klanowej? Co takiego by dawało? Gówno prawda. To głupi pomysł. Techniki Hoshigaki może można podpiąć typowo pod Suiton, jednak to techniki klanowe, które zna tylko jeden klan. Podobnie jak techniki Manipulacji Cieniem (Kage Mane) to nic innego jak Ninjutsu, ale Ninjutsu, które zna tylko jeden klan (zakazane dla innych) i dlatego rozwój dziedziny klanowej ma sens. Jeśli chcecie wprowadzić tą zmianę to zmieńcie to też w przypadku Shabondama, Douhito i paru innych klanów.

Jedyne z czym mogę się zgodzić to usunięcie konieczności rozwoju Suitonu, ale tak czy siak musi być minimum na D. Dziedzina klanowa musi być rozwijana. Tyle. A jeśli ktoś uważa, że to za duży buff, to trudno. Ja bym nic nie zmieniał, a jak już to tylko to.
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Hoshigaki

Post autor: Papyrus »

Matematyka z Rejełem:
150% Chakry wystarcza na użycie 12 technik rangi D przy Kontroli Chakry rangi E.
1/3 kosztów Suitonu wystarcza na użycie 25 Suitonów rangi D przy KC E. Przy KC C to już 50 Suitonów rangi D. EDIT: Narubi poniżej ma rację. Źle przeczytałem.

Do tego warto dodać, że Hoshigaki startują z Suitonem na D i to ich główna broń. W skrócie - 1/3 kosztów jest zbyt OP.
Druga sprawa - Kisame miał gigantyczne pokłady chakry, a nie zmniejszone koszta używania Suitonów, więc powinno pozostać 150%. Co prawda pewnie w tym wszystkim pomagała mu Samehada, ale to już inny temat.

Jedno muszę przyznać Hakaiowi - Hoshigaki nie brzmią zachęcająco.
150% Chakry jest fajne, ale to żaden "game changer". Bezklan może sobie to zastąpić odpowiednią UW.
Szybkość w wodzie i oddychanie w niej, to też żadna uber sprawa, bo Hozuki mogą stać się jej częścią i niemalże teleportować w niej. Żadna to jakaś specjalna sprawa.
Techniki Hoshigaki są bardzo fajne, ale wymóg tego Suitona o rangę niżej morduje wszystko. Nie dość, że trzeba dla nich rozwijać klanówkę (a nie są jakieś wyjątkowe, bo to wciąż Suitony, ale zastrzeżone dla Hoshigakich), to jeszcze trzeba rozwijać żywioł. Według mnie to cholerne marnowane PH. Jeszcze żeby ta klanówka umożliwiała jakieś sprytne WT, ale 90% WT, które można wymyślić dla Hoshigakich, to da się przepchnąć w zwykłym Suitonie.
Nie wiem co można z tym zrobić. Może usunąć zupełnie te rangowe zdolności Hoshigakich i wklepać ich techniki do Suitonu z zaznaczeniem, że tylko oni mogą ich używać. Rozwijaliby sobie tylko Suiton. Zresztą ciężko ich zdolności określić nawet w klanowej. To że mają powiązanie z rybami sprawia, że wraz z jakimś nie wiem jakim rozwojem łatwiej lepią rekiny z wody? Błagam.
Jeżeli już zostawiony zostałby ten rozwój klanówka + suiton, to Hoshigaki potrzebują innego buffa, który według mnie powinien też odnosić się do tych ogromnych pokładów chakry. Tutaj proponowałbym jakieś ułatwienie w rozwoju KC. Powiedzmy, że dla nich KC jest tańsze o X%. Może 10%, może 20%.

W tym momencie ten szczep nie wygląda zachęcająco w żadnym stopniu dla mnie. Nie daje niczego specjalnie ciekawego, a ich umiejętności da się zastąpić innymi.

EDIT2: Wyraziłem swoje zdanie. Nie chodzi mi o stworzenie Hoshigakiego z innych klanów jak wspomniał Kan, tylko o to, że jego zdolności łatwo zastąpić innymi. + są przeszczepy. No, chodzi mi tylko o to, że Hoshigaki są mało zachęcający. Co z nimi zrobicie to już wasza sprawa, bo to nie jest słaby lub zły szczep, a zwyczajnie mało przyciągający.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Sarutobi Kazumi

Re: Hoshigaki

Post autor: Sarutobi Kazumi »

Będzie krótko bo w większości zgadzam się z Rayem, ale...

1. Olbrzymie nie jeśli idzie o zmniejszenie kosztów rozwijania KC - ten atrybut i tak jest zbyt tani w porównaniu do tego, co daje
2. 150% jest chyba dość optymalną liczbą by podkreślić siłę Hoshigaki - tak samo boost do poruszania się pod wodą
3. Z jednej strony techniki klanu to suiton, bardzo silny suiton - ale wyrzucenie klanówek to zbyt duża oszczędność PH i rozwój hoshigaki byłby baaaardzo prostu (maksuje się żywioł i ta dam, jestem lepszy od innych suitonowców). W takiej sytuacji również Hoozuki mogliby chcieć przerzucenia klanówek do żywiołowych bo związek z wodą olbrzymi. ~


Wyłaczenie suitonu o rangę niżej w wymaganiach wydaje się rozsądnym pomysłem (aczkolwiek sam żywioł na D muszą mieć otwarty do rozwoju klanówki).
0 x
Narubi

Re: Hoshigaki

Post autor: Narubi »

Nie 1/3 kosztów Suitonu, a "techniki Suiton tańsze o 1/3", czyli technika Suiton rangi D tańsza o 1/3 kosztowałaby 8% (KC - E) i taki ninja mógłby wykonać ją 12 razy czyli tyle samo co gdyby miał 150% chakry. Za to ta 1/3 zmienia tyle, że po zażyciu pigułki żywnościowej ninja zyskuje dodatkowe 40% chakry co w przypadku technik tańszych o 1/3 daje dodatkowe 5 technik rangi D, a w przypadku 150% - daje tylko 3 dodatkowe techniki rangi D.

Plus zgadzam się z Kazumim.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Hoshigaki

Post autor: Hikari »

Wszystko było omawiane podczas reworku. Co do indywidualności... Widzisz Ray tutaj możesz zastąpić poprzez UW, lub inny szczep, ale tylko część. Nie zastąpisz sobie wszystkiego i musisz wybierać tylko jedną z dostępnych rzeczy. Tutaj jako Hoshigaki masz dostęp do tego plus indywidualnych zdolności Suitonowych. (Hozuki nie ma szybszego poruszania się pod wodą, a za to może się z nią łączyć, inna mechanika). Łącząc wszystkie bonusy jakie się dostaje i możliwości dla mnie jest opłacalne granie taką rybką i daje sporo możliwości. Indywidualność klanu może być także poprzez łączenie pewnych rzeczy, które mogą pojawiać się w innych rzeczach trochę inne, ale tylko ten klan może je połączyć jednocześnie. Albo UW wielka chakra, albo Hozuki. Nie zrobisz Rayku i jednego i drugiego jednocześnie. Dodatkowo brak boosta pod wodą, Hoshigaki nie wyparuje od Katonu Rangi A jak Hozuki.

Co do reszty to myślę, że Kamirczak odpowiedział wystarczająco wiele, chociaż nie widzę powodu żadnych zmian. Rybka forumowa nie narzeka, podoba mu się klan i mówił o tym, a gra nim.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Narubi

Re: Hoshigaki

Post autor: Narubi »

Hikari, zapomniałeś o czymś. Właśnie, że można połączyć Wielką Chakrę z Hoshigaki. Jak? Musisz być Bezklanowcem i dokonać przeszczepu (dostaniesz tylko pasywy, bez dostępu do technik, ale dodatkowe 50% chakry się do nich zalicza).

Ponadto zapomnieliście o jeszcze jednej ważnej rzeczy. Techniki Suiton z klanu Hoshigaki są mega mocne i moim zdaniem dużo potężniejsze niż normalne Suitony. No i jeszcze taka rzecz, że Hoshigaki ma możliwość wytworzenia zbiornika wodnego, a inni Suitonowcy potrzebują do tego zbiornika. To kolejny potężny bonus tego klanu.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Hoshigaki

Post autor: Hikari »

Można, ale wtedy traci się możliwość innego przeszczepu i nie zyskuje technik, więc nie ma po co o tym wspominać jak dla mnie. Mówiłem dlaczego klan jest oryginalny, nawet jak posiada zdolności, które można uzyskać w inny sposób, dlatego, że wybierając coś na start możesz zyskać tylko najwyżej część tego co on i w innej formie. To było odpowiedź na brak tej unikalności, bo można wziąć UW wielka chakra, Hozuki, ale i nawet ich biorąc nie zyska połowy tego co on. Musi wybierać.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Hoshigaki Seiki

Re: Hoshigaki

Post autor: Hoshigaki Seiki »

Po przeczytaniu wszystkiego, stwierdzam że chyba aktualna sytuacja w mechanice Hoshigaki jest wystarczająca, ewentualnie żeby nie było nudno zaproponowałbym jeden dodatek ale o nim na koniec kappa

Klanówki to Hijutsu wykorzystujące medium (wodę) więc nie ma co przerzucać ich do ogólnych wodnych technik. Rozwijanie klanówek ma wtedy sens. Nie czuję się pokrzywdzony :v

150% chakry stanowi zachęcający do wyboru tego Szczepu dodatek. Fakt, że można zrobić bezklanowca z UW (czy jakoś tak) ale wtedy właśnie nie ma się technik.
Możliwość jako jedyny Szczep do tworzenia ogromnych zbiorników wodnych dobrze łączy się z bonusami do pływania. Dobrze, ale jakby się zastanowić to jednak można mieć zastrzeżenia.
1,2 * szybkość postaci
Czyli normalnie pływa się tak szybko jak się biega? To szczerze mówiąc zaskakujące, bo w walce z Kisame, Gai dosyć mozolnie jak na swoje możliwość poruszał się pod wodą. Wypadałoby więc po prostu ustalić, że normalnie szybkość pływania dla zwykłych osób to powiedzmy 1/3 szybkości postaci a Hoshigaki mają 1:1.

A co do mojej propozycji ciekawego dodatku dla Hoshigaki to dałbym siłę. Kisame był całkiem mocny skoro rozerwał drewniane dyby, zaraz po dostaniu manta od Gaia na 7 bramie. Jakiś niewielki (ale też nie śmiesznie mały) bonusik byłby tak troszeczkę bardziej zachęcający do wybrania tego Szczepu ;>
0 x
Narubi

Re: Hoshigaki

Post autor: Narubi »

Nie zgadzam się z Seikim w jednej kwestii: Bezklanowcy też mają techniki kappa

A poza tym, 1:1 przelicznik do pływania pod wodą (gdzie inni mają 1/3) wydaje się całkiem ok. Chociaż to też nie jest do końca dobre, bowiem przeciwnicy dzięki:
Nazwa
Suimen Hokō no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Są w stanie walczyć nawet jeśli Hoshigaki użyje swoich technik i będzie pływał pod wodą. Oczywiście można by było zbuffować technikę:
Nazwa
Bakusui Shōha
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Zależy od kosztu chakry
Koszt
Opisany poniżej
Dodatkowe
Suiton C
Opis Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki. Koszt chakry jest różny w zależności od tego, jak dużo wody chcemy wygenerować:
  • Wielkość podobna do basenu - E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
  • Zalew - E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Jezioro - E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
Tak, żeby nie pozwalała na używanie Suimen Hokō no Waza, ale wtedy myślę, że byłoby to zbyt OP.

Można by było zbuffować ten klan w ten sposób, żeby każdy rekin miał prędkość równą 1,5x Szybkość twórcy.

I jeszcze nie podoba mi się jedna rzecz:
Nazwa
Dai Bakusui Shōha
Pieczęci
Baran
Zasięg
100 metrów kwadratowych
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Bakusui Shōha, Suiton B
Opis Jak łatwo się można domyślić jest to lepsza wersja techniki Bakusui Shōha. Lepsza pod niemalże każdym względem. Jutsu polega, podobne jak pierwowzór, na wypluciu ogromnych ilości wody pod siebie i w efekcie stworzenie czegoś na wzór góry spiętrzonej wody wypluwanej na bieżąco z naszych ust. Kiedy odpowiednia ilość wody zostanie uformowana, użytkownik przerywa technikę i utrzymuje formę skupionej wody wedle swojej woli. Kiedy uzna, że najlepszy moment właśnie nadszedł, zbita w kupę woda zmienia się w ogromny strumień fal mknący w kierunku przeciwnika i ostatecznie zalewający ogromne obszary w kierunku poruszania się fali. Przedstawiciel Hoshigaki natomiast porusza się wraz z falami na ich grzbietach i steruje ruchem ogromnych mas wody, samemu spokojnie utrzymując się na powierzchni. Z uwagi na duże pole rażenia tej obszarowej techniki, ucieczka przed nią jest zadaniem bardzo ciężkim i podjęcie nieodpowiedniej decyzji skutkować może porwaniem przez falę i wylądowanie na dnie całkowicie nowego zbiornika wodnego, czyli finalnego efektu jutsu.
Przepraszam, 100 metrów kwadratowych, tak? Wiecie ile to jest? Nie? To ja Wam powiem ile. 100 metrów kwadratowych to okrąg o promieniu 5,64 metra lub kwadrat o boku 10 metrów i to ma niby być lepsze od Bakusui Shōha, które pozwala na stworzenie jeziora? Prawdopodobnie najmniejsze jezioro w Polsce (klik) ma 1,4 hektara, co daje ... 14 tysięcy metrów kwadratowych. Oczywiście to technika ofensywna (chyba), ale nie jest wcale lepsza od Bakusui Shōha. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd. Ta technika jest w stanie stworzyć co najwyżej małej wielkości basen (dla porównania: baseny pływackie mają wymiary 25 x 12,5 metra wg wiki).

I jeszcze jedna sprawa: Chodzi o technikę:
Nazwa
Bakusui Shōha
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Zależy od kosztu chakry
Koszt
Opisany poniżej
Dodatkowe
Suiton C
Opis Jutsu idealne w sytuacji potyczki w niesprzyjających warunkach bez wodnego zbiornika w pobliżu. Technika polega na wypluciu ogromnych ilości wody pod ciśnieniem, którą wypluwamy pod siebie bądź w wybraną stronę. Wydobywająca się z naszych ust woda szybko zalewa okolicę i w sprzyjających warunkach może stworzyć większe bądź mniejsze akweny, niezbędne wręcz do skutecznego wykorzystania pozostałych technik naszego szczepu. Podczas wypluwania wody ogromne ciśnienie wywołuje zjawisko odrzutu i w efekcie ciężko jest nam utrzymać równowagę, potrzebne jest więc odpowiednie skupienie. W przypadku wypluwania wody bezpośrednio pod siebie, ta może wynieść nas w górę i tym samym wystawić nas na ataki oponentów, w efekcie jednak woda generowana jest nieco szybciej. Warto dodać, że nie jest to proces błyskawiczny i od pierwszych wyplutych kropel do oczekiwanego efektu może minąć kilka chwil, które są momentami naszej słabości - tym bardziej, że musimy stać w miejscu na czas trwania techniki. Koszt chakry jest różny w zależności od tego, jak dużo wody chcemy wygenerować:
  • Wielkość podobna do basenu - E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
  • Zalew - E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Jezioro - E: 35% | D: 30% | C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
O ile jeszcze wielkość basenu mogę zrozumieć (chociaż są baseny większe i mniejsze; basen olimpijski wg wiki ma 4 razy większą powierzchnię niż basen pływacki!) to "Wielkość Zalewu" i "Wielkość Jeziora" to zupełnie mi nic nie mówi. Sosina (zalew, znajdujący się w moim mieście) ma 50 hektarów powierzchni. Jezioro Dołgie - 1,4 hektara. To umówmy się tak: Ja jak będę grał Hoshigaki to będę sobie robił taką 50-hektarową Sosinę za 25% Chakry, a Seiki będzie robił Dołgie o powierzchni 1,4 hektara za 35% Chakry kappa kappa kappa kappa kappa.

Reasumując: weźcie może poprawcie opisy tych dwóch technik, bo to się kupy nie trzyma. Nie piszcie czegoś w rodzaju "Wymiary Jeziora", "Wymiary Zalewu", bo to czy to zalew czy jezioro to nijak się ma do powierzchni zajmowanej przez dany zbiornik wodny. Jasno określcie ile metrów kwadratowych ma dany zbiornik wodny (a ... i nie piszcie czegoś w stylu 100 metrów kwadratowych, bo Was znowu wyśmieję hahahahhahahahahahah).
0 x
Hakai

Re: Hoshigaki

Post autor: Hakai »

Według mnie to hijutsu suitona do których dostęp mają tylko członkowie szczepu.Wtedy oparcie wymagań suitona do technik klanu jest jak najbardziej logiczne. I wtedy też nie potrzebowali byśmy odblokowywać klanówki.

Jednak mam też i tu drugą propozycję która może dobrym argumentem dlaczego można by było pozwijać klanówkę i wtedy techniki mogłby by w niej spokojnie zostać

Poziomy rozwoju Same no Karada
  • Ranga D - Pierwszym poziomem rozwoju tego Kekkei Genkai jest pasywne wzmocnienie twardości łusek. Dzięki temu przeciętnie rzucane kunaie czy shurikeny nie są w stanie wbić się w naszą skórę. Na dodatek nasza szybkość poruszania się pod wodą wzrasta o 0.1.
  • Ranga C - Drugi poziom sprawia, że łuski stają się jeszcze twardsze niż poprzednio. W parze z grubą rekinią skórą możemy być pewni, że nie zadrapiemy się zwykłymi brońmi miotanymi a zwykłe ostrza mogą zostać trochę sparowane. Od poziomu tego nasze oczy również stają się bardziej przyzwyczajone do morskich głębin przez co możemy wykazać się większą spostrzegawczością w ciemności. Pokłady chakry wzrastają o 20%.
  • Ranga B - Na tym poziomie zyskujemy ciekawą umiejętność. Hoshiaki mogą wyczuć krew znajdującą się do 100 metrów od nas. Na dodatek nasza szybkość pod wodą wzrasta razem o 0.3 a pokłady chakry do 35%.
  • Ranga A - Posiadacz rangi A może wykazać się już swojego rodzaju pancerzem. Łuski stają się bardzo twardę i mogą opierać się już silnym uderzeniom ostrzy(należy pamiętać, że mimo braku cięć kości mają swoją normalną wytrzymałość). Skóra za to z powodu swojej grubej konstrukcji jest w stanie sparować część taijutsu. Pokłady chakry wzrastahą do 50%
  • Ranga S - Mistrzostwo w dziedzinie klanowej daje użytkownikowi kolejne bonusy - Rekin osiąga jeszcze większą żwawość bo 1.5 szybkości postaci podczas przebywania w wodzie. Wyczuwanie krwi wzrasta do 200 metrów a 400 pod wodą i pozwala nam ocenić jak dawno krew się ulała. Ostatnim bonusem jest już grubość łusek i skóry która pozwala nam chwytać zwykłą mocno rozpędzoną katanę za pomocą dłoni bez zagrożeń
[/akap]
0 x
Narubi

Re: Hoshigaki

Post autor: Narubi »

W pomyśle Hakaia nie podoba mi się tylko to opancerzenie. Rekiny nie mają tak grubej skóry. W porównaniu do smoków.
0 x
Hoshigaki Seiki

Re: Hoshigaki

Post autor: Hoshigaki Seiki »

A ja nie widziałbym dalej sensu grać tym klanem. Po co bonusy, ktore dają niby coś ale w sumie niezbyt wiele dopiero po wymaksowaniu um. Klanowej? Zanim to zrobie to padne bo kaln daje mi do tego czasu tyle co nic.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Hoshigaki

Post autor: Jawa »

W pomyśle Hakaia wiele rzeczy mi się nie podoba, a te nowsze to tyn bardziej kappa

Ogólnie rzecz biorąc Hoshigaki się rodzą rybami. Nie rozumiem więc dlaczego wraz ze wzrostem dziedziny klanowej mieliby dostawać nowe "bajery". A zgodnie z rozpiską Hakaia powinny nimi być ogromna wytrzymałość łusek, umiejętności sensoryczne 200m wykrywania krwi (!), większa prędkość pływania i jeszcze 35% chakry.

No nie. Tego zdecydowanie jest za dużo. Takie rzeczy powinny napływać z wiekiem ryboluda, a nie rozwoju dziedziny. Zostaje jak jest.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość