Strona 1 z 2

Nowe klany.

: 31 sty 2016, o 07:21
autor: Hakai
Obrazek Shakuton i Jinton Skwar i pył. Taką nazwę nosi DLC klanów na shinobi war które mogą trafić do nas już w 2016 roku. Oby dwa klany były by oparte o system Reberu choć Wt oczywiście stoi dla graczy otworem. By je odblokować musisz jedynie napisać komentarz "Za" pod tym postem. By nie pozostawiać was w jedynie domysłach opiszemy tu wam główne założenia ich umiejętności. Bardziej dociekliwi mogą kliknąć odnośniki znajdujące się pod zdjęciem wyżej. Obrazek Uwolnienie Skwaru (灼遁, Shakuton) - Jest połączeniem żywiołu ognia i wiatru. Element parzący opiera się nad władaniem kulami które podgrzewają ciała przeciwników i wyparowując wodę z ich ciał tworzą tak zwane "Mumie". Silne ? Oj tak. Da się oparzyć. Tak oto prezentuje się w skrócie pierwszy żywiołowy klan z DLC Skwar i pył.
Obrazek Uwolnienie Pyłu (尘遁, Jinton)- Jest połączeniem trzech żywiołów co tworzy ten klan bardzo innowacyjnym na forum.
Ziemia łączona z elementami Wiatru i Ognia tworzy ów pył. Ten element pozwala na manipulowanie cząsteczkami co czyni go bardzo niebezpiecznym i ciekawym. Swoją drogą ich techniki są Kekkei Tōta - "umiejętność ponad Kekkei Genkai". Biorąc ten klan musimy godzić się z bardzo powolnym rozwojem ale zwraca się nam to poprzez potęgę ich umiejętności. Co do samej mechaniki polega ona na łapaniu przeciwników w stworzone bariery i poprzez kulkę energii w środku dekonstrukcję ich ograniczonym wybuchem.

To tyle . Pisać na dole czy jesteście za wprowadzeniem tych urozmaicających rozrywkę klanów. ;d Oczywiście najpierw jeszcze czeka nas przemielenie niektórych obecnych bo wymagają aktualizacji.

Re: Nowe klany.

: 31 sty 2016, o 13:48
autor: Tsuyoshi
Jak ktoś zechciałby zająć się rozpisaniem mechaniki tych klanów, jak i technik to jestem jak najbardziej za <brawo>

Re: Nowe klany.

: 31 sty 2016, o 13:54
autor: Setsu
Nope. Just nope.

Re: Nowe klany.

: 31 sty 2016, o 14:34
autor: Kari
Za!

Re: Nowe klany.

: 31 sty 2016, o 15:02
autor: Mitsu
Jak dla mnie, kiedy ktoś wychodzi z pomysłem wprowadzenia nowego klanu, to mógłby go chociaż opracować wraz z technikami. Fajny pomysł, ale słabo opracowany xP

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 12:29
autor: Kamiru
Zostawiłbym kwestię wprowadzenia nowych klanów już po kompletnym reworku obecnych technik, chyba, że autor tematu chce sam opisać poszczególne techniki/stopnie reberu jintonu i shakutonu, a potem pokazać je światu (choć tu sędziami będą pewnie Def, Kan i Jiro).

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 13:12
autor: Kari
Ja to w takim razie opracuję :x

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:04
autor: Mitsu
Mam tylko wątpliwości. Czy nowe klany nie są niezgodne z fabułą? Bo zgodnie z kalendarium, lista klanów pozostaje niezmienna.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:07
autor: Defrevin
No co Ty - ktokolwiek tutaj fabułę traktuje na serio? <facepalm> Każdy ma ją głęboko w poważaniu.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:11
autor: Mitsu
Ja traktuję poważnie, więc jest zgodne czy też nie?

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:13
autor: Senshizu
Jestem za. Co do fabuły można wpleść ,że to nowe szczepy z północy. Możliwości jest wiele.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:24
autor: Defrevin
  1. W założeniu nie powinny ulegać już zmianie (co zaznaczyłem kolorem), m.in. z tego powodu, że potem będą problemu z umiejscowieniem ich w poszczególnych regionach geograficznych. Jak to rozwiązać - opcji jest kilka i według mnie warto o tych wspomnieć:
  2. albo edytujemy kalendarium i ujmujemy w nich również historię wymienionych klanów, szukamy dla nich prowincji gdzie dołączają jako szczepy
  3. albo wprowadzamy je dopiero z jakimś eventem przy założeniu, że przybyły zza muru/lub się wykształciły w nieznanych obszarach - prowincja rówież będzie się musiała znaleźć
  4. biorąc pod uwagę, że opcja pierwsza utyka - nikogo do tej pory takiego nie spotkano, nie ma ich nigdzie ujętych w zbiorach wiedzy (będzie trzeba wszystkie tematy edytować) - nie wprowadzamy tych klanów i zostajemy przy tym co mamy teraz.
PS. Medal dla Hakai'a za ignorowanie szablonu działu pomysłów.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:31
autor: Mitsu
Ja myślę, że albo ignorujemy, albo zza muru. Ewentualnie mogłyby rozwijać się w którymś z regionów kupieckich. Jak jakieś dzikie plemiona i właśnie tam je umiejscowić w późniejszej fazie gry. Dodatkowo myślę, że nie umieszczać ich jako klanów, a szczepy.

W przypadku bycia zza muru, można by to rozwiązać eventem, bądź jakąś wyprawą dla członków organizacji Kamiru.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:37
autor: Hikari
Jeżeli miałyby zostać dodane to tylko mogłyby przyjść z Tajemniczy Las, Głębokie Odnogi lub zza muru. Jako szczepy oczywiście. Tylko trzeba by było wymyślić do tego ładne, odpowiednie dopisanie fabularne itd.

Re: Nowe klany.

: 2 lut 2016, o 14:37
autor: Ichirou
Według mnie nie jest to obecnie potrzebne. Jeśli już, można to zostawić na dalszy plan, biorąc pod uwagę, że ponoć są planowane reworki istniejących klanów, co jest raczej ważniejsze. Realizację czegoś takiego można zostawić na czas, kiedy nie będzie ważniejszych rzeczy do zrobienia.
Poza tym, pasowałoby to również umotywować fabularnie. Opcja b Defa to jedyne sensowne rozwiązanie.