Nara buff
: 25 cze 2024, o 07:07
PROBLEM
Stała wartość siły potrzebna do wyswobodzenia się z technik Kagemane rodu Nara powoduje, że w późniejszej fazie gry klanowa zdolność staje się bezużyteczna. Cytat: "Siła o 40 większa od progu powoduje natomiast praktycznie natychmiastowe wyrwanie się z paraliżu. " Próg wynosi 200, czyli przy silniejszych wrogach na przykład na misjach A/S nikogo nie unieruchomimy cieniem.
ROZWIĄZANIE
Wprowadzić inną zależność, która pozwala się uwolnić, uzależnioną na przykład także od siły/wytrzymałości używającego techniki. Na przykład:
Tabela zasięgów i siły:
DODATKOWE UWAGI
Dodać też może jakąś notatkę w stylu:
Notka x: Zły stan osoby wykonującej technikę powoduje, że ofierze łatwiej wydostać się z działania Kagemane. Otrzymanie przez użytkownika rany lekkiej obniża próg siły o 5 punktów, rany średniej o 10 punktów, natomiast rany ciężkiej o 20 punktów. Wartości te nie sumują się. Oznacza to, że na przykład na randze D po otrzymaniu przez używającego rany średniej ofiara będzie potrzebowała wyłącznie 1 PA Siły więcej od Nary, żeby się uwolnić, natomiast przy ciężkiej nawet nie dojdzie do paraliżu.
Ogólnie, to nie jestem dobry w pomysłach i w łataniu mechaniki, no ale problem jest, natomiast powyższe rozwiązanie jest tylko propozycją. Może ktoś będzie miał lepszy pomysł.
Stała wartość siły potrzebna do wyswobodzenia się z technik Kagemane rodu Nara powoduje, że w późniejszej fazie gry klanowa zdolność staje się bezużyteczna. Cytat: "Siła o 40 większa od progu powoduje natomiast praktycznie natychmiastowe wyrwanie się z paraliżu. " Próg wynosi 200, czyli przy silniejszych wrogach na przykład na misjach A/S nikogo nie unieruchomimy cieniem.
ROZWIĄZANIE
Wprowadzić inną zależność, która pozwala się uwolnić, uzależnioną na przykład także od siły/wytrzymałości używającego techniki. Na przykład:
Tabela zasięgów i siły:
- Ranga D
- Ranga C
- Ranga B
- Ranga A
- Ranga S
Dodać też może jakąś notatkę w stylu:
Notka x: Zły stan osoby wykonującej technikę powoduje, że ofierze łatwiej wydostać się z działania Kagemane. Otrzymanie przez użytkownika rany lekkiej obniża próg siły o 5 punktów, rany średniej o 10 punktów, natomiast rany ciężkiej o 20 punktów. Wartości te nie sumują się. Oznacza to, że na przykład na randze D po otrzymaniu przez używającego rany średniej ofiara będzie potrzebowała wyłącznie 1 PA Siły więcej od Nary, żeby się uwolnić, natomiast przy ciężkiej nawet nie dojdzie do paraliżu.
Ogólnie, to nie jestem dobry w pomysłach i w łataniu mechaniki, no ale problem jest, natomiast powyższe rozwiązanie jest tylko propozycją. Może ktoś będzie miał lepszy pomysł.