Nakama power lub inny power up
: 15 maja 2024, o 19:13
PROBLEM
Nie jest to właściwie problem, ale wydaje mi się, że fajną formą urozmaicenia rozgrywki byłaby możliwość użycia zdolności (jutsu/następny poziom reberu lub wspomagacza) w sytuacji skrajnego zagrożenia podczas misji, wyprawy lub innego wydarzenia. Tak, jak w wielu A&M, gdy bohaterowie postawieni pod ścianą odkrywali u siebie większy potencjał i polepszali nagle możliwości bojowe. Niby byli na straconej pozycji, ale po nagłym power upie rozprawiali się z przeciwnikami dzięki nowym mocom. U nas byłoby to oczywiście możliwe pod warunkiem spełnienia wszystkich wymagań, które dana rzecz zawiera w opisie.
ROZWIĄZANIE
Wprowadzenie opcji użycia (np. w trakcie trwania misji) techniki, większego poziomu reberu lub wspomagacza pod warunkiem spełnienia ich wymagań bez wcześniejszego ich posiadania. Umożliwienie użycia tylko w przypadku na przykład napisania zgody do administracji i zamrożenia ewentualnych kosztów PH już w rozliczeniach. Po misji lub wyprawie konieczność natychmiastowego napisania treningu danej zdolności.
DODATKOWE UWAGI
Wyłączeniem byłyby tutaj wspomagacze lub techniki zakazane, które wymagają wyprawy, a gracz chciałby ich użyć na innej wyprawie (no bo 3 miechy limitu czasowego).
Nie jest to właściwie problem, ale wydaje mi się, że fajną formą urozmaicenia rozgrywki byłaby możliwość użycia zdolności (jutsu/następny poziom reberu lub wspomagacza) w sytuacji skrajnego zagrożenia podczas misji, wyprawy lub innego wydarzenia. Tak, jak w wielu A&M, gdy bohaterowie postawieni pod ścianą odkrywali u siebie większy potencjał i polepszali nagle możliwości bojowe. Niby byli na straconej pozycji, ale po nagłym power upie rozprawiali się z przeciwnikami dzięki nowym mocom. U nas byłoby to oczywiście możliwe pod warunkiem spełnienia wszystkich wymagań, które dana rzecz zawiera w opisie.
ROZWIĄZANIE
Wprowadzenie opcji użycia (np. w trakcie trwania misji) techniki, większego poziomu reberu lub wspomagacza pod warunkiem spełnienia ich wymagań bez wcześniejszego ich posiadania. Umożliwienie użycia tylko w przypadku na przykład napisania zgody do administracji i zamrożenia ewentualnych kosztów PH już w rozliczeniach. Po misji lub wyprawie konieczność natychmiastowego napisania treningu danej zdolności.
DODATKOWE UWAGI
Wyłączeniem byłyby tutaj wspomagacze lub techniki zakazane, które wymagają wyprawy, a gracz chciałby ich użyć na innej wyprawie (no bo 3 miechy limitu czasowego).