Drobiazgi do Kwasowego Terumi
: 14 maja 2024, o 17:38
PROBLEM
1. Podczas wprowadzenia reworku zapomniano wrzucić zbroję, która jest w jednej z technik.
Generalnie na KC A i klanówce A, za każdym razem lepiej jest użyć po prostu albo reberu A bez pieczęci, mogąc nawet walcząc wręcz, albo dopłacić do kwasowego reberu B (tylko 3 lub 4% chakry różnicy). Technika mogłaby po prostu nie istnieć, a szkoda, bo to zostawiłoby samo Reberu. Proponuję dodać jej trochę miłości.
1. Wyciągnięcie zbroi z tego tematu viewtopic.php?f=29&t=9857 i wrzucenie jej do wyposażenia/technik klanowych. Rozwazyłbym czy 6k Ryo i wyprawa A to rozsądna sprawa za +40 statów wymagających techniki A (i ciągnących chakrę, gdy technika dostała nerfa), gdy ciężarki dają +50 statów za 2k i wyprawę C. Jeśli inni by też zobaczyli tę analogię, można by np. ograniczyć do 6k i wyprawy B, zamiast A.
2. Tutaj drobna zmiana - kary po 5 na cel zwiększone do 15 (poziom reberu B) - zapewni to, że faktycznie będzie wybór między ogólnym użyciem reberu zwykłego/kwasowego, a tą techniką - silniejsza od reberu, ale w jednym punkcie, bez sterowania i z włączonym friendly fire.
Lawowy Terumi to syf wymagający sporego reworku i nie chcę się zajmować tym teraz z partyzanta. Kwasowy ma ręce i nogi, a te rzeczy to drobne poprawki.
1. Podczas wprowadzenia reworku zapomniano wrzucić zbroję, która jest w jednej z technik.
- Nazwa
- Futton: Kairiki Musō
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Koń
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- opis Użytkownik poprzez wrzenie chakry emituje ze swojego ciała duże ilości gorącej pary. Dzięki temu jest w stanie zwiększyć swoją szybkość i siłę ataków (+20 siły i szybkości postaci na czas działania techniki). Istnieje możliwość zdobycia specjalnej zbroi, która podwaja przyrost siły i szybkości uzyskiwanych za pomocą tej techniki.
Generalnie na KC A i klanówce A, za każdym razem lepiej jest użyć po prostu albo reberu A bez pieczęci, mogąc nawet walcząc wręcz, albo dopłacić do kwasowego reberu B (tylko 3 lub 4% chakry różnicy). Technika mogłaby po prostu nie istnieć, a szkoda, bo to zostawiłoby samo Reberu. Proponuję dodać jej trochę miłości.
- Nazwa
- Futton: Kōmu no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Koń -> Ptak -> Baran (Baran podtrzymywany w chwili wypluwania)
- Statystyki
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Opis Użytkownik Futtonu wypluwa z ust żrący kwas w formie strumienia niewielkich kropelek cieczy. Wypuszczany kwas nie rozchodzi się w powietrzu, ani nie utrzymuje jak standardowa para. Strumień leci w linii prostej, w posłanym kierunku paląc wszystko na co trafi na swojej drodze.
- Uwaga Po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -5 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się z turami spędzonymi w kwasie wytworzonym przy pomocy reberu i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
1. Wyciągnięcie zbroi z tego tematu viewtopic.php?f=29&t=9857 i wrzucenie jej do wyposażenia/technik klanowych. Rozwazyłbym czy 6k Ryo i wyprawa A to rozsądna sprawa za +40 statów wymagających techniki A (i ciągnących chakrę, gdy technika dostała nerfa), gdy ciężarki dają +50 statów za 2k i wyprawę C. Jeśli inni by też zobaczyli tę analogię, można by np. ograniczyć do 6k i wyprawy B, zamiast A.
2. Tutaj drobna zmiana - kary po 5 na cel zwiększone do 15 (poziom reberu B) - zapewni to, że faktycznie będzie wybór między ogólnym użyciem reberu zwykłego/kwasowego, a tą techniką - silniejsza od reberu, ale w jednym punkcie, bez sterowania i z włączonym friendly fire.
- Nazwa
- Futton: Kōmu no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Koń -> Ptak -> Baran (Baran podtrzymywany w chwili wypluwania)
- Statystyki
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Opis Użytkownik Futtonu wypluwa z ust żrący kwas w formie strumienia niewielkich kropelek cieczy. Wypuszczany kwas nie rozchodzi się w powietrzu, ani nie utrzymuje jak standardowa para. Strumień leci w linii prostej, w posłanym kierunku paląc wszystko na co trafi na swojej drodze.
- Uwaga Po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -15 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się z turami spędzonymi w kwasie wytworzonym przy pomocy reberu i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Lawowy Terumi to syf wymagający sporego reworku i nie chcę się zajmować tym teraz z partyzanta. Kwasowy ma ręce i nogi, a te rzeczy to drobne poprawki.