Problem: OP Takeda vs wszystkie inne tai i buki
- Ryuujin Kodai
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 maja 2023, o 15:13
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: 203cm | 157kg
- Widoczny ekwipunek: Zbroja, dwa miecze przy pasie
- Link do KP: viewtopic.php?p=207937#p207937
- Ando Giichi
- Postać porzucona
- Posty: 149
- Rejestracja: 6 lis 2022, o 17:11
- Wiek postaci: 20
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&p=200315#p200315
Re: Problem: OP Takeda vs wszystkie inne tai i buki
1. Wiesz, że do łuku refleksyjneg potrzeba 65 siły, żeby z niego strzelać, więc ambitny plan z 10 siły i 10 percepcji sobie za bardzo nie pogra.
2. Teoretycznie Takeda wydaje się być lepsza przez tego flata, ale trochę inne rzeczy dzieją się gdy gracz osiągnie cap (200 siły 200 percepcji/szybkości - percepcja dla takedy, szybkość dla innych). Niby Takedziarz będzie na 305 siły/szybkości przy ogromnej kuszy (135 flata), z techniką dostanie +50 percepcji, czyli dojdzie do 330 siły/szybkości pocisku, a później jest duużo wolniej.
No i to w zasadzie koniec, bo wspomagacze się mnożą przez ułamki. Przykładowo CS i dostajemy +40/+40 (dla takedy maks +32/+32). Ciężarki i +40 szybkości (dla Takedy tylko szybkostrzelność, więc niedostępne). Technika da +40/+50. Chakra Kogeki da kolejne +kilkadziesiąt, których nie użyjemy z bronią. Topowe buildy mogą przekroczyć statystyki 300 w trakcie walki, kompletnie zbudowana Takeda może i osiągnie to, ale później rozwija się dużo wolniej i to praktycznie tylko percepcją, co nie da możliwości uciekania przed wrogimi technikami czy biegaczami z dużą szykością. No i oczywiście jest to założenie, które właduje użytkownikowi walki dystansowej 200 w siłę do pewnie głównie strzelania z łuku. A żaden inny styl (może poza Rakankenem) nie ma aż takich wymagań jak Takeda względem broni.
Tak na prawdę to zamiast dodawać innym, lepiej byłoby zabrać Takedzie trochę flatów (po 5-40 w zależności od przedmiotu)
2. Teoretycznie Takeda wydaje się być lepsza przez tego flata, ale trochę inne rzeczy dzieją się gdy gracz osiągnie cap (200 siły 200 percepcji/szybkości - percepcja dla takedy, szybkość dla innych). Niby Takedziarz będzie na 305 siły/szybkości przy ogromnej kuszy (135 flata), z techniką dostanie +50 percepcji, czyli dojdzie do 330 siły/szybkości pocisku, a później jest duużo wolniej.
No i to w zasadzie koniec, bo wspomagacze się mnożą przez ułamki. Przykładowo CS i dostajemy +40/+40 (dla takedy maks +32/+32). Ciężarki i +40 szybkości (dla Takedy tylko szybkostrzelność, więc niedostępne). Technika da +40/+50. Chakra Kogeki da kolejne +kilkadziesiąt, których nie użyjemy z bronią. Topowe buildy mogą przekroczyć statystyki 300 w trakcie walki, kompletnie zbudowana Takeda może i osiągnie to, ale później rozwija się dużo wolniej i to praktycznie tylko percepcją, co nie da możliwości uciekania przed wrogimi technikami czy biegaczami z dużą szykością. No i oczywiście jest to założenie, które właduje użytkownikowi walki dystansowej 200 w siłę do pewnie głównie strzelania z łuku. A żaden inny styl (może poza Rakankenem) nie ma aż takich wymagań jak Takeda względem broni.
Tak na prawdę to zamiast dodawać innym, lepiej byłoby zabrać Takedzie trochę flatów (po 5-40 w zależności od przedmiotu)
1 x
- Ryuujin Kodai
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 maja 2023, o 15:13
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Dōkō
- Krótki wygląd: 203cm | 157kg
- Widoczny ekwipunek: Zbroja, dwa miecze przy pasie
- Link do KP: viewtopic.php?p=207937#p207937
Re: Problem: OP Takeda vs wszystkie inne tai i buki
Znaczy kaj wasza wola. Mi po prostu brzydko wygląda zapis o tym że przedmioty nie mają plusa do stat, a tu jednak mamy to w postaci stałej siły przedmiotu. Choć nie powiem, że osobiście bardziej bym proponowal dodać jakąś siłę innym broniom. Wtedy różny oręż miałby jakiś sens bo tak to nie ma różnicy za wyjątkiem opisowym gdy uderzamy kataną za 3k golda, a drewnianym bokenem za 500(?) biedacoinsów
0 x
Ryuujin:
Lis Taiyō:
Ptak:
- MandeLorean
- Posty: 32
- Rejestracja: 17 kwie 2023, o 09:04
- GG/Discord: deviler#4408
- Multikonta: Rokudo Gaika
- Aktualna postać: Kamiyo Ori
Re: Problem: OP Takeda vs wszystkie inne tai i buki
Mam aktualnie pomysł na Takedę, którym się zajmę, jak tylko rzeczy o wyższym priorytecie odejdą.
W skrócie planuje usunięcie flat bonusów za broń (z wyjątkami). Raczej nie będziemy dopasowywać reszty buki/tai pod nią
W skrócie planuje usunięcie flat bonusów za broń (z wyjątkami). Raczej nie będziemy dopasowywać reszty buki/tai pod nią
0 x
Is this is the wae?
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
Re: Problem: OP Takeda vs wszystkie inne tai i buki
No cóż. Pomysł na Takedę zaginął, ale problem pozostał.
W związku z tym, że Yami rozpoczął dyskusję nad ogólno-stylowymi problemami, pozwolę sobie przenieść dyskusje właśnie tam: viewtopic.php?p=209246#p209246
Tymczasem, ten temat zamykam.
W związku z tym, że Yami rozpoczął dyskusję nad ogólno-stylowymi problemami, pozwolę sobie przenieść dyskusje właśnie tam: viewtopic.php?p=209246#p209246
Tymczasem, ten temat zamykam.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości