Statusy postaci
- Kamiyo Ori
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
- Souei
- Posty: 1115
- Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9235
Re: Statusy postaci
Przepraszam, ale ja mam PTSD po Inoszu i to dla mnie jeszcze za wcześnie za taki pomysł. Rany na psychice są zbyt świeże.
5 x
- Kamiyo Ori
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
- Boyos
- Moderator
- Posty: 3870
- Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
- Ranga: Starszy Kapral
- GG/Discord: Boyos#3562
- Multikonta: Ario
Re: Statusy postaci
A to nie mieliśmy ułatwiać mechaniki zamiast ją komplikować dodając kolejne statusy?
0 x
- Kamiyo Ori
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Wyrzutek B
- Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
- Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=7983
- GG/Discord: deviler_
- Multikonta: Rokudo Gaika
Re: Statusy postaci
@Boyos
Jestem bardzo otwarty na uproszczenie tych mechanik, ogólnie pomysł jak napisałem wziąłem z D&D, gdzie to jest jeszcze mocniej pokomplikowane i są advantage/disadvantage w zależności od różnych stanów. Naczelnym zadaniem tych statusów jest danie podkładki do tworzenia różnych akcji i kombinacji w walce, co w moim odczuciu znacznie by ją wzbogaciło.
Przy okazji umożliwi stosowanie technik z łapaniem, obezwładnianiem i duszeniem, just sayin'
A mówiłeś, że nie zaglądasz do pomysłów
Jestem bardzo otwarty na uproszczenie tych mechanik, ogólnie pomysł jak napisałem wziąłem z D&D, gdzie to jest jeszcze mocniej pokomplikowane i są advantage/disadvantage w zależności od różnych stanów. Naczelnym zadaniem tych statusów jest danie podkładki do tworzenia różnych akcji i kombinacji w walce, co w moim odczuciu znacznie by ją wzbogaciło.
Przy okazji umożliwi stosowanie technik z łapaniem, obezwładnianiem i duszeniem, just sayin'
A mówiłeś, że nie zaglądasz do pomysłów
0 x
- Obi Wan Nerobi
- Posty: 506
- Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
- Aktualna postać: Kisuke
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości