Chanbara
: 20 lut 2023, o 14:30
PROBLEM
Opisy Chanbary są pogmatwane, na tyle iż nie do końca czasem wiadomo jak używa się danych technik. Są nie intuicyjne dla szermierzy i nie są też w jakikolwiek połączone z szermierką, wymuszają dodatkowo dziwne kombinacje ataków. Np. Uragiri, którego miałem uczyć swojej postaci, mimo iż ktoś mi tłumaczył jak wygląda ta technika, to nic z niej nie mogę dalej zrozumieć. Do tego połowa technik jest zablokowana dla wielu ninja (Samuraj i materialny klon)
ROZWIĄZANIE nr.1
Usunięcie technik, przydzielenie odgórnie bonusu do korzystania z miecza w walce. W przeciwieństwie do walki wręcz, gdzie specjalne techniki mają większy sens, w walce na miecze nie ma jakoś specjalnych technik, które nie są uzależnione od anime i ich mocy. W Naruto miecze prawie nie istnieją. Techniki w szermierce, to tak naprawdę po prostu odpowiednie ruchy szermiercze. Więc w zależności od rozwoju Chanbary otrzymywałoby się odpowiedni bonus do każdego ataku mieczem w zależności od jakości broni. Wtedy sens będzie miało większe posiadanie dobrego miecza zamiast bieganie z wielkim kunajem.
ROZWIĄZANIE nr.2
Nowe techniki, mające podłoże nie tylko w Naruto, ale w szermierce (jako tako) i w innych anime. W Taijutsu są techniki, które pozwalają dobrze dostosować swoje ataki, tak by pasowały nam one do postaci. W Chanbarze tego nie ma, a branie technik z innych anime jest o tyle utrudnione iż moce się wklejają w te techniki. Dlatego zebrałem trzy technik, by uzupełnić możliwości Chanbary. Chciałbym by możliwości Chanbary nie były mniejsze niż ktoś kto ma Goken (I oczywiście Taijutsu Uniwersalne)
Samidare zamiast Uragiri
DODATKOWE UWAGI
poprawiłem ci tabelki z opisami bo się wywaliły
Exodia
Opisy Chanbary są pogmatwane, na tyle iż nie do końca czasem wiadomo jak używa się danych technik. Są nie intuicyjne dla szermierzy i nie są też w jakikolwiek połączone z szermierką, wymuszają dodatkowo dziwne kombinacje ataków. Np. Uragiri, którego miałem uczyć swojej postaci, mimo iż ktoś mi tłumaczył jak wygląda ta technika, to nic z niej nie mogę dalej zrozumieć. Do tego połowa technik jest zablokowana dla wielu ninja (Samuraj i materialny klon)
ROZWIĄZANIE nr.1
Usunięcie technik, przydzielenie odgórnie bonusu do korzystania z miecza w walce. W przeciwieństwie do walki wręcz, gdzie specjalne techniki mają większy sens, w walce na miecze nie ma jakoś specjalnych technik, które nie są uzależnione od anime i ich mocy. W Naruto miecze prawie nie istnieją. Techniki w szermierce, to tak naprawdę po prostu odpowiednie ruchy szermiercze. Więc w zależności od rozwoju Chanbary otrzymywałoby się odpowiedni bonus do każdego ataku mieczem w zależności od jakości broni. Wtedy sens będzie miało większe posiadanie dobrego miecza zamiast bieganie z wielkim kunajem.
ROZWIĄZANIE nr.2
Nowe techniki, mające podłoże nie tylko w Naruto, ale w szermierce (jako tako) i w innych anime. W Taijutsu są techniki, które pozwalają dobrze dostosować swoje ataki, tak by pasowały nam one do postaci. W Chanbarze tego nie ma, a branie technik z innych anime jest o tyle utrudnione iż moce się wklejają w te techniki. Dlatego zebrałem trzy technik, by uzupełnić możliwości Chanbary. Chciałbym by możliwości Chanbary nie były mniejsze niż ktoś kto ma Goken (I oczywiście Taijutsu Uniwersalne)
- Nazwa
- Shomen Giri
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość ostrza oraz ramienia
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły[color], trzymanie broni oburącz
- Opis Technika polega na wyprowadzeniu cięcia znad głowy, trzymając miecz oburącz. Gdy opuszcza się rękę, należy wyprostować ramiona i pociągnąć górną dłonią miecz w dół, a dolną do góry, tak jakby chciało się go pociągnąć ku sobie, co pozwala tymczasowo skorzystać w pełni z długości ostrza.
- Nazwa
- Yarazu no Ame
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 m
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +20 do szybkości
- Opis Technika polega na upuszczeniu swojego miecza i kopnięcia idealnie w jego koniec, w celu wystrzelenia go w przeciwnika, łapiąc go na braku przygotowaniu.
- Nazwa
- Samidare
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg ostrza
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +30 do szybkości
- Opis Technika stosowana do całkowitego zmylenia przeciwnika. Wyprowadza się atak trzymając miecz w jednej ręce, jednak po wyprowadzeniu ciosu wypuszcza się miecz, który chwyta się drugą ręką i wykonaniu cięcia.
poprawiłem ci tabelki z opisami bo się wywaliły
Exodia