Opisy Chanbary są pogmatwane, na tyle iż nie do końca czasem wiadomo jak używa się danych technik. Są nie intuicyjne dla szermierzy i nie są też w jakikolwiek połączone z szermierką, wymuszają dodatkowo dziwne kombinacje ataków. Np. Uragiri, którego miałem uczyć swojej postaci, mimo iż ktoś mi tłumaczył jak wygląda ta technika, to nic z niej nie mogę dalej zrozumieć. Do tego połowa technik jest zablokowana dla wielu ninja (Samuraj i materialny klon)
ROZWIĄZANIE nr.1
Usunięcie technik, przydzielenie odgórnie bonusu do korzystania z miecza w walce. W przeciwieństwie do walki wręcz, gdzie specjalne techniki mają większy sens, w walce na miecze nie ma jakoś specjalnych technik, które nie są uzależnione od anime i ich mocy. W Naruto miecze prawie nie istnieją. Techniki w szermierce, to tak naprawdę po prostu odpowiednie ruchy szermiercze. Więc w zależności od rozwoju Chanbary otrzymywałoby się odpowiedni bonus do każdego ataku mieczem w zależności od jakości broni. Wtedy sens będzie miało większe posiadanie dobrego miecza zamiast bieganie z wielkim kunajem.
ROZWIĄZANIE nr.2
Nowe techniki, mające podłoże nie tylko w Naruto, ale w szermierce (jako tako) i w innych anime. W Taijutsu są techniki, które pozwalają dobrze dostosować swoje ataki, tak by pasowały nam one do postaci. W Chanbarze tego nie ma, a branie technik z innych anime jest o tyle utrudnione iż moce się wklejają w te techniki. Dlatego zebrałem trzy technik, by uzupełnić możliwości Chanbary. Chciałbym by możliwości Chanbary nie były mniejsze niż ktoś kto ma Goken (I oczywiście Taijutsu Uniwersalne)
- Nazwa
- Shomen Giri
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość ostrza oraz ramienia
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły[color], trzymanie broni oburącz
- Opis Technika polega na wyprowadzeniu cięcia znad głowy, trzymając miecz oburącz. Gdy opuszcza się rękę, należy wyprostować ramiona i pociągnąć górną dłonią miecz w dół, a dolną do góry, tak jakby chciało się go pociągnąć ku sobie, co pozwala tymczasowo skorzystać w pełni z długości ostrza.
- Nazwa
- Yarazu no Ame
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 5 m
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +20 do szybkości
- Opis Technika polega na upuszczeniu swojego miecza i kopnięcia idealnie w jego koniec, w celu wystrzelenia go w przeciwnika, łapiąc go na braku przygotowaniu.
- Nazwa
- Samidare
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg ostrza
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +30 do szybkości
- Opis Technika stosowana do całkowitego zmylenia przeciwnika. Wyprowadza się atak trzymając miecz w jednej ręce, jednak po wyprowadzeniu ciosu wypuszcza się miecz, który chwyta się drugą ręką i wykonaniu cięcia.
poprawiłem ci tabelki z opisami bo się wywaliły
Exodia