- Nazwa
- Plecak
- Typ
- Torba
- Objętość
- 350
- Pojemność
- Torba może pomieścić przedmioty do 70 cm długości. Wejdzie 300 objętości.
- Opis Największy możliwy przenośny schowek, który pomieści w sobie zdecydowanie więcej przedmiotów niż kabura na broń czy torba. Właśnie dlatego warto posiadać ten przedmiot, jeśli nie zna się sztuki pieczętowania, a wykorzystywanie sprzętu w dużej ilości jest czymś powszechnym dla danej osoby. Przedmiot ten charakteryzuje się niską ceną jak na swoją pojemność, jednakże przypłaca to trudnym dostępem do ekwipunku podczas walki, z racji braku wygodnej alternatywy niż noszenie go na plecach.
- Cena
- 250 Ryō za sztukę
Zagadnienie pierwsze: gurda.
Objętość plecaka to 350, objętość widocznie większej od niego gurdy to zaledwie 270.
Proponuję zwiększenie objętości gurdy do 450
Zagadnienie drugie: namiot.
Przy obecnych objętościach namiot (zakładam, że mowa tu o złożonym namiocie, ponieważ w tej formie byłby przenoszony / pieczętowany) ma objętość 600. Dla porównania są to prawie dwa plecaki, ponad dwie gurdy, albo dokładnie dwie Samehady. Nawet jeżeli technologia nie jest zaawansowana i namiot po złożeniu jest dość duży, skoro można nosić go pod plecakiem (jak wyraźnie wskazuje opis), proponuję dać mu objętość równą dużemu zwojowi - 90.
Obecna wersja wszystkich wspomnianych przedmiotów w spoilerze poniżej.
- Nazwa
- Gurda
- Typ
- Schowek
- Objętość
- 270
- Pojemność
- Opis Pojemne, ceramiczne naczynie noszone zazwyczaj na plecach. Można ją napełnić wszystkim, od wody poprzez piasek i trucizny, a na owadach skończywszy. Wykonanie, pomimo użytego materiału, nie pozostawia nic przypadkowi. Charakteryzuje się dużą wytrzymałością, jednakże jak wszystkie tego typu przedmiotu, jest niestety podatna na uderzenia.
- Wymagania
- Dodatkowe W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaką brakuje nam w atrybucie wytrzymałości i siły (suma), oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sama gurda stanowi dla naszego ciała coś zupełnie "naturalnego", nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
- Uwaga
- W KP należy sprecyzować w jakim stopniu gruda jest wypełniona.
- Cena
- 200 Ryō za sztukę
- Nazwa
- Namiot
- Typ
- Namiot
- Objętość
- 600
- Opis Składający się materiału i metalowych rurek przedmiot, w którym po rozłożeniu miło mieści się dwójka osób, co prawda, muszę się do siebie poprzytulać, ale przynajmniej jest ciepło. Namiot skutecznie chroni przed deszczem i wiatrem, a także częściowo przed temperaturą na zewnątrz. Zestaw zawiera również krótkie linki i tzw. śledzie służące do ustabilizowania czaszy. Po złożeniu, nosi się go na, lub pod plecakiem.
- Dodatkowe W zestawie znajduję się ponad to cieplusi kocyk i zrolowana mata bambusowa x 2
- Cena
- 750 Ryo
- Nazwa
- Samehada
- Typ
- Ostrze długie / żywa istota
- Styl
- Chanbara
- Rozmiary
- Właściciel
- Brak
- Opis Samehada jest to wielki miecz, którego powierzchnię stanowią setki twardych, dość dużych rekinich łusek. Rękojeść miecza zrobiona jest z twardego splotu wiklinowego, na którego końcu znajduje się niewielka, ludzka czaszka. Do końca rękojeści przymocowany jest również sznurek z koralikami, z których każdy pomieścić może jedną kroplę krwi zabitego przeciwnika. Jest to jedyny na świecie przedmiot, który prawdopodobnie został złączony z duszą żywej istoty. Pośród tych, którzy wierzą w taką wersję powstania miecza, znaczna część jest przekonana, że był to oczywiście rekin lub członek klanu Hoshigaki, skąd nazywany jest także Skórą Rekina. Dzięki tej właściwości, Samehada zachowuje się niczym zwierzę, które ma swoje uczucia, wyraża pewne emocje oraz wchodzi w interakcje z innymi istotami.
- Właściwości Absorpcja chakry - Samehada posiada niezwykle rozwiniętą zdolność pochłaniania chakry. Może tego dokonać na różne sposoby, z których każdy charakteryzuje się inną ilością pobranej energii:
- przebywanie w pobliżu (max. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
- kontakt fizyczny (np. dotknięcie, oparcie się o cel) - pochłania chakrę w ilości do 10% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-C.
- wgryzienie się w cel - pochłania chakrę w ilości do 25% na turę. Tak duży ubytek chakry w tak krótkim czasie może powodować nawet omdlenie. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-B.
Chakra, którą wchłania Samehada może być na bieżąco przekazywana użytkownikowi, o ile ten trzyma rękojeść miecza. Dzięki temu może on uzupełniać własne jej zasoby oraz leczyć własne rany. Ilość przekazywanej chakry to jednak 50% tego, co zostanie pobrane od celu, zaś reszta stanowi źródło pokarmu dla Broni.
Poruszanie się - Samehada jako istota żywa, posiada zdolność poruszania się, jednak z racji swojej budowy są to ruchy bardzo ograniczone. Z reguły są to zwykłe wygięcia, którymi miecz może wykonywać uniki, które mają zmylić wroga lub doprowadzić do bliższego kontaktu czyli ostatecznie do pobrania większej ilości chakry.
Samoobrona - Samehada niczym zwierze, przywiązuje się do właściciela i w przypadku, gdy ktoś inny próbuje ją chwycić, uwalnia z rękojeści ostre kolce, która ranią ofiarę. Przywiązanie do właściciela może ulec zmianie w okolicznościach, w których nowy pretendent do dzierżenia broni, dysponuje niebanalną chakrą, potężniejszą i "smaczniejszą". Jak na rekina przystało, Samehada uwielbia ośmiornice, dlatego posiadacz Hachibiego jest dla niej najbardziej smakowitym żywicielem, którego nie opuści z własnej woli.
Fuzja - Samehada jako miecz posiadający rekinią duszę, może dokonać połączenia z inną istotą, w której żyłach płynie krew rekina. Dzięki fuzji, posiadacz Samehady przybiera postać jeszcze bardziej przypominającą rekina, zyskuje możliwość absorbowania chakry (tylko poprzez ugryzienie, jednak pobiera całość dla siebie) zaś jego prędkość poruszania się w wodzie wzrasta (szybkość x 2). - Wymagania
- Zdobycie
- Wyprawa rangi S, duży udział postaci w fabule
- Nazwa
- Zwój
- Typ
- Dodatek
- Objętość
- Wysokość
- Pojemność
- Pojemność zwojów opisana jest w dziale z technikami pieczętującymi.
- Opis Zwoje, to nic innego jak nawinięte na rolkę połacie materiału, których używa się w wielu dziedzinach życia. Występują w kilku rozmiarach, od małych do ogromnych. Ninja korzystają z nich do pieczętowania przedmiotów, poprzez umieszczenie odpowiednich symboli zgodnych ze sztuką Fuuinjutsu. Na zwojach da się też zapisywać informacje, tak samo jak w książkach, jednak w sposób bardziej trwały. Raz naniesione symbole pozostają na nim na zawsze, muszą być jednak naniesione atramentem. Zwoje są wodoodporne. Zwoje można zapieczętować w innym zwoju tylko wtedy, kiedy w nich samych nie ma nic zapieczętowanego.
- Cena