Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Awatar użytkownika
Mujin
Postać porzucona
Posty: 1143
Rejestracja: 1 paź 2019, o 22:14
Wiek postaci: 34
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Wysoki (197cm). Kobieca uroda i długie włosy ukryte pod czapką. Wątłej, niepozornej budowy. Maska na twarzy. Bandaże na rękach. Kurta, workowate spodnie, czapka z niewielkim daszkiem. Wszystko w ciemnozielonym kolorze. Lekkie buty ninja.
Widoczny ekwipunek: Duża torba przy prawym boku, duży zwój na plecach, po bukłaku przy pasie, ręce obwinięte bandażami
GG/Discord: Wolfig#2761

Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Mujin »

6 x
Awatar użytkownika
Kamiyo Ori
Posty: 1054
Rejestracja: 27 sty 2020, o 22:25
Wiek postaci: 18
Ranga: Wyrzutek B
Krótki wygląd: Drobnej budowy , nawet jak na jego wiek. Na głowie ma czupryne czarnych włosów, dość matowych i nie świecących się zbytnio, spiętych w kucyk rzemieniem.
Widoczny ekwipunek: Duża torba na pośladkach przyczepiona paskiem.
GG/Discord: deviler_
Multikonta: Rokudo Gaika

Re: Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Kamiyo Ori »

Tak jak na Discordzie, chciałem wyrazić poparcie dla tego pomysłu, który wyraźnie bierze sobie do serca czas naszej administracji i stres związany z ich decyzjami u niektórych graczy(kto wie, ten wie <kek> ). Dodatkowo wyeliminowałoby potrzebę robienia hotfixów, co jeszcze bardziej przyśpieszyłoby pracę w ekipce i mogliby się zająć ważnymi rzeczami, jak opracowanie Jashinistów czy naprawa wytki <catgiggle>

PEACE OUT!
1 x
PH | Ryō | KP | Notes
Awatar użytkownika
Shabondama Haruki
Posty: 322
Rejestracja: 11 lip 2021, o 19:57
Wiek postaci: 19
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: Białe włosy, błękitne oczy, błękitna Yukata w bańki i fale. Dmuchawka za pasem.
Widoczny ekwipunek: Dmuchawka za pasem.
GG/Discord: Silens#9436
Multikonta: Panda

Re: Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Shabondama Haruki »

Gotowe reworki przed wrzuceniem chyba leżą w becie i tam są oceniane przez zamknięte grono beta testerów (technicznych i ogólnych) <catok>, ale no, zgadzam sie z kolegami wyżej, to by usprawniło
0 x
Polecam używać mojego ID do ukrywanej treści. Obrazek

Wszystkie moje grafiky są autostrwa najlepszego forumowego grafika. Kaisy. Polecam użytkowniczkę.
Awatar użytkownika
Uchiha Matsu
Posty: 111
Rejestracja: 2 paź 2021, o 20:25
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z logiem Uchiha, Katana na plecach, torba na prawym udzie, kabura na każdej z nóg.
Multikonta: Nima

Re: Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Uchiha Matsu »

Jako że feedback graczy jest ważny dla rozwoju każdego rodzaju gry popieram pomysł. Aczkolwiek I tak ostateczna decyzja należy do grona twórczego czy takie opinie brać pod uwagę czy nie.

Rozwiązanie to może ukazać problemy za wczasu, dodatkowo oszczędzając przy tym roboty przy ewentualnych poprawkach. To jest bez dwóch zdań rzecz warta implementacji.

Z drugiej strony można by zastrzec z samego początku, że opinie typu: "nie podoba mi się", "teraz bedzie gorzej" beda od razu usuwane. Jest to bezpodstawna krytyka, czy tez hejt, który tylko przysporzy więcej problemów. Potrzeba przedstawiać uzasadnienia dla każdego argumentu popierając je faktami, doświadczeniem. Bez takiej formy ten temat nie będzie miał sensu.

Powiedział co chciał.

Peace
0 x
Obrazek MG SPOT REKLAMOWY:
"Nuży Cię czekanie na Twojego MG? Chcesz solidnej misji z ciekawą fabułą I rozwojem swojej postaci? Może lubisz szybkie odpisy I budząc się z rana siadać sobie z kawką do kolejnego posta? Nie szukaj więcej. MG Uchiha Matsu jest na wyciągnięcie ręki. Napisz PW lub Discord ze swoimi wymaganiami, A ja dostosuje się do Ciebie. Zapraszam serdecznie. Ps. Podmiot nie jest odpowiedzialny za Twoją ewentualną śmierć.
  • Mówię o tak
  • Myślę o tak
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1047
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Souei »

Ale przecież prowadzone już były dyskusje przed reworkami i widać, że i tak nie wprowadza to niczego oprócz frustracji graczy, którzy mają jeszcze jakąś chęć w ogóle angażować się w ten zacny projekt reworku całego forum.
Yuki, Senju, Koseki zostały wprowadzone z pociskami o sile 10-30, mimo że w feedbacku było jasno wypunktowane, że nie ma to najmniejszego sensu. Nie zważając na to, reworkowujący zdecydowali się zacząć budować ten dom od dachu, zamiast najpierw opracować jakieś fundamenty w postaci normalnego systemu wytki postaci/barier i technik pociskowych. Na obecną chwilę mamy więc techniki/klany, które JUŻ są zepsute oraz mechanikę, która JESZCZE nie jest naprawiona. Ten okres przejściowy można liczyć już w miesiącach.
Sabaku było konsultowane przed wprowadzeniem, a czeka właśnie na drugi czy tam trzeci hotfix po reworku. Jugo było konsultowane z liczbami roboczymi, które miały być "jeszcze do zmiany", ale po feedbacku nie nastąpiła żadna refleksja i wprowadzono to tak jak jest teraz.
Ja to widzę tak, że wszystkie projekty "konsultowane" z graczami przed wprowadzeniem okazują się nieskazitelne, a uwagi o błędach czy proponowane poprawki bezzasadne, więc odnosząc się do samego pomysłu uważam, że nie ma najmniejszego sensu konsultować projektów z graczami przed wprowadzeniem, bo to tylko strata czasu obu stron.
1 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4095
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Admin Ogólny
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Ruushi Fea

Re: Temat do dyskusji po reworkach jest u podstaw źle zrobiony

Post autor: Jawa »

Jak widać po zmianach w wytrzymałości, nawet przy wrzuceniu proponowanych zmian tydzień wcześniej, wypowiada się tylko garstka graczy. Dostosowanie się do sugestii absolutnie nic nie zmieniło. Temat archiwizuje.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości