Ja nie wiem czy to jest faktycznie tak nie zrozumiałe, w końcu w prawdziwości też mamy twory proste i skomplikowane.
W przypadku Yukich bym to interpretował jak rzeźbienie w lodzie, tzn. bryły geometryczne takie jak kula, sześcian, graniastosłup, walec, stożek są tworem prostym zdoln. Stworzenie czegoś co składa się z kilku brył będzie już skomplikowane, no i tworzenie ogromnych tworów których twórca nie jest w stanie ogarnąć jednym spojrzeniem też jest skomplikowane.
Re: Yuki - gesty
: 20 wrz 2021, o 23:57
autor: Yasuo
Małe rzeczy czasem mogą być z 1000 razy bardziej skomplikowane niż wielkie bryły. Dlatego nie uzależniałbym tego od objętości, wielkości czy masy.
Proponuję wywalić ten dopisek odnośnie tego machania rękami jak małpy w cyrku. Ewentualnie zmusić Yukich do machania rękami jak małpy w cyrku w każdej sytuacji.
Albo tak:
Albo tak:
Jedno z dwóch. W zależności czy chcemy buffować czy nerfić.
Re: Yuki - gesty
: 24 wrz 2021, o 17:17
autor: Moderator
Małe rozmiary w reberu zostaną sprecyzowane, jednak nie w tym momencie. Oczywiście w razie wątpliwości zapraszam na Discorda, gdzie rozwiejemy wątpliwości.
Póki co przenoszę do wprowadzenia.
Re: Yuki - gesty
: 17 paź 2022, o 12:36
autor: Obi Wan Nerobi
Nie komplikujmy prostych spraw poprzez dodawanie multum opisów i liczb do czegoś co można zamknąć w jednym zdaniu oraz pozostawić w kwestii logicznego myślenia graczy. Proste kształty to proste kształty. Sędzia (bądź administracja w przypadku odwołania) będzie to rozstrzygać.