Nara buff

Awatar użytkownika
Takashi
Posty: 1072
Rejestracja: 2 mar 2019, o 14:02
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Wysoki na około 178cm | czarne włosy spięte w kucyk | srebrne kolczyki w uszach | często widziany z grymasem na twarzy | ubrany w ciemny kombinezon oraz kamizelkę shinobi
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie | kabura na lewym udzie | torba nad prawym pośladkiem | torba nad lewym pośladkiem | kamizelka shinobi | ochraniarz "Zjednoczonych Sił Sogen" na lewym ramieniu
GG/Discord: Takaś#4124
Lokalizacja: Warszawa

Nara buff

Post autor: Takashi »

PROBLEM
Stała wartość siły potrzebna do wyswobodzenia się z technik Kagemane rodu Nara powoduje, że w późniejszej fazie gry klanowa zdolność staje się bezużyteczna. Cytat: "Siła o 40 większa od progu powoduje natomiast praktycznie natychmiastowe wyrwanie się z paraliżu. " Próg wynosi 200, czyli przy silniejszych wrogach na przykład na misjach A/S nikogo nie unieruchomimy cieniem.

ROZWIĄZANIE
Wprowadzić inną zależność, która pozwala się uwolnić, uzależnioną na przykład także od siły/wytrzymałości używającego techniki. Na przykład:

Tabela zasięgów i siły:
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
DODATKOWE UWAGI
Dodać też może jakąś notatkę w stylu:

Notka x: Zły stan osoby wykonującej technikę powoduje, że ofierze łatwiej wydostać się z działania Kagemane. Otrzymanie przez użytkownika rany lekkiej obniża próg siły o 5 punktów, rany średniej o 10 punktów, natomiast rany ciężkiej o 20 punktów. Wartości te nie sumują się. Oznacza to, że na przykład na randze D po otrzymaniu przez używającego rany średniej ofiara będzie potrzebowała wyłącznie 1 PA Siły więcej od Nary, żeby się uwolnić, natomiast przy ciężkiej nawet nie dojdzie do paraliżu.

Ogólnie, to nie jestem dobry w pomysłach i w łataniu mechaniki, no ale problem jest, natomiast powyższe rozwiązanie jest tylko propozycją. Może ktoś będzie miał lepszy pomysł.
0 x
TakashiMinamotoRokubi
themekpgłosphbankbrudnopis

Obrazek
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 202
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Nara buff

Post autor: Shins Hyo »

Imo - od tego głównie jest SC. Jestem bardzo przeciw ustawianiu siły techniki zależnie od statystyk gracza. Poza tym - to wymusza na Narze rozwój siły, co imo jest mało sensowne.
0 x
Awatar użytkownika
Sumi
Posty: 200
Rejestracja: 1 maja 2024, o 23:18
Wiek postaci: 18
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Krótkie czarne włosy, niska, szczupła, delikatne rysy twarzy
Widoczny ekwipunek: Torba
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Jawa

Re: Nara buff

Post autor: Sumi »

Przecież jak zadasz przeciwnikowi ranę to jego siła spadnie i tak, więc będziesz miał łatwiej go złapać cieniem
0 x
Kolorek Sumi
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Nara buff

Post autor: Yasuo »

Nie wiem, ale się wypowiem.

W ogóle mi się wydaje, że mechanika Nara nie jest dostosowana do obecnego systemu i to jest problem.
Mamy tabelkę z "siłą potrzebną do stawienia oporu", ale na przykład Kage Nui, które jest stricte techniką ofensywną nie ma w ogóle rozpisanej siły techniki dlatego nie da się stwierdzić jaką ranę dostanie ktoś kto oberwał Kage Nui.

Mój pomysł jest taki:
I teraz wyjaśnienie:
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
͏͏͏͏Αkira͏͏͏͏
Posty: 232
Rejestracja: 18 lut 2024, o 15:07
Wiek postaci: 24
Ranga: Mieszkaniec miasta
Widoczny ekwipunek: ◈ Torba
Multikonta: Mijikuma | Ryū

Re: Nara buff

Post autor: ͏͏͏͏Αkira͏͏͏͏ »

Dla mnie dziwne jest, że szybkość techniki jest w ogóle zależna od szybkości ataku, nie powinno tak być, więc w ramach buffa nie ruszałbym siły (bo wcale nie jest tak, że na A/S standardem jest 240 siły przeciwnika), a zmienił szybkość na flat statystyki tak jak to ma się w przypadku każdej innej techniki jutsowej

edit: też sobie zacząłem czytać mechanikę Nara i zmieniłbym również ten zapisek
Imo trochę przestarzały zapis, bardzo łatwo ustalić progi w jakich się tutaj działa - czy to ma być różnica pokroju jednego progu itp, żeby nie było tak, że w jednej walce te różnice mogą być nieznaczne i mieć debuff a w innej dużą przepaść i wyjść na mniejszy minus. Wiecie, uznaniowość bad

Błagam, 100 percy to ma każdy bambik, weźcie to podnieście odrobine
Nazwa
Kage–Kubishibari no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Smok → Tygrys → Szczur
Zasięg
Patrz: Tabelka, ranga C
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Należy uprzednio złapać cel w Kagemane no Jutsu|Technika trwa tyle tur, ile pozostało do anulowania Kagemane no jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
[/topis]
Opis Brutalna technika polegająca na częściowej materializacji cienia, jednak z ograniczeniem do ciała przeciwnika. Cień porusza się po oponencie w postaci dwóch rąk, które mogą wyrządzać fizyczne szkody. Za ich pomocą można przykładowo złamać komuś palca bądź poddusić i tym samym pozbawić przytomności. Możliwe obrażenia zależą jedynie od Wytrzymałości ofiary - im mniejsza, tym większe szkody Nara będzie w stanie wyrządzić. Musi się z tym jednak spieszyć, bowiem technika trwa nie dłużej niż trwałoby normalne Kagemane no Jutsu.
W tej technice też wypadałoby określić jaka jest siła tych łapek. Przy Kage Nui no Jutsu też wypadałoby dostosować siłę techniki do aktualnych realiów bo 90 siły na technice B jest troszku zabawne i useless.
0 x
Awatar użytkownika
Sugiyama Orochi
Posty: 342
Rejestracja: 19 cze 2021, o 23:33
Wiek postaci: 30
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Przystojny mężczyzna koło trzydziestki, zazwyczaj ubrany w ekstrawaganckie, bogate szaty z motywami kości i florystycznymi, odsłaniającymi jego dobrze zbudowaną klatkę piersiową.
Widoczny ekwipunek: Łańcuch z kusarigamą, rękawica łańcuchowa, torba z ekwipunkiem.
Multikonta: Rin Noboru

Re: Nara buff

Post autor: Sugiyama Orochi »

Nie wiem jak reszta, ale ten zapisek odnośnie Percepcji to w sumie faktycznie miałby sens. Albo podnieść, albo uzależnić od poziomu rozwinięcia dziedziny klanowej?
0 x
Avki podrasowane przez Nanę. <3
Awatar użytkownika
Generał Nerfious
Posty: 97
Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu

Re: Nara buff

Post autor: Generał Nerfious »

Jak zapewne widzieliście (albo może i nie, to wtedy info dla Was) - pracuję obecnie nad poprawą tabelek w klanach. Zgodnie z pomysłem klany nieżywiołowe otrzymają tabelki zgodne z ninjustu.
Ninjutsu E
Ninjutsu D
Ninjutsu C
Ninjutsu B
Ninjutsu A
Ninjutsu S
W takim wypadku siła potrzebna do wyrwania się z Kage Mane będzie jak widzicie wzmocniona.

Na pewno do przeróbki jest długość trzymania przeciwnika, jest modyfikator -3 do 3... ale tutaj nie może to być w ten sposób, że decyduje MG. Trzeba wyznaczyć zasady jak ten bonus się nalicza, bo teraz nie ma żadnych zasad.

Paraliż przy pomocy kunaia z notką - tutaj albo dodanie podtrzymania jak w podstawowej technice, albo ograniczenie ilości tur.

Prędkość technik - wydaje mi się, że powinna być zależna od dziedziny, a nie od szybkości użytkownika. Szczególnie w Kage Nui no Jutsu i Kageyose no Jutsu - to zwykłe techniki ofensywnw.

Kuro Higanbana - dosyć mały kasz jak za kontrolę 20 osób. Nie wiem, czy bym tego nie zmniejszył.
0 x
Awatar użytkownika
Generał Nerfious
Posty: 97
Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu

Re: Nara buff

Post autor: Generał Nerfious »

Jak zapewne widzieliście (albo może i nie, to wtedy info dla Was) - pracuję obecnie nad poprawą tabelek w klanach. Zgodnie z pomysłem klany nieżywiołowe otrzymają tabelki zgodne z ninjustu.
Ninjutsu E
Ninjutsu D
Ninjutsu C
Ninjutsu B
Ninjutsu A
Ninjutsu S
W takim wypadku siła potrzebna do wyrwania się z Kage Mane będzie jak widzicie wzmocniona.

Na pewno do przeróbki jest długość trzymania przeciwnika, jest modyfikator -3 do 3... ale tutaj nie może to być w ten sposób, że decyduje MG. Trzeba wyznaczyć zasady jak ten bonus się nalicza, bo teraz nie ma żadnych zasad.

Paraliż przy pomocy kunaia z notką - tutaj albo dodanie podtrzymania jak w podstawowej technice, albo ograniczenie ilości tur.

Prędkość technik - wydaje mi się, że powinna być zależna od dziedziny, a nie od szybkości użytkownika. Szczególnie w Kage Nui no Jutsu i Kageyose no Jutsu - to zwykłe techniki ofensywnw.

Kuro Higanbana - dosyć mały kasz jak za kontrolę 20 osób. Nie wiem, czy bym tego nie zmniejszył.
0 x
Awatar użytkownika
Takashi
Posty: 1072
Rejestracja: 2 mar 2019, o 14:02
Wiek postaci: 24
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Wysoki na około 178cm | czarne włosy spięte w kucyk | srebrne kolczyki w uszach | często widziany z grymasem na twarzy | ubrany w ciemny kombinezon oraz kamizelkę shinobi
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie | kabura na lewym udzie | torba nad prawym pośladkiem | torba nad lewym pośladkiem | kamizelka shinobi | ochraniarz "Zjednoczonych Sił Sogen" na lewym ramieniu
GG/Discord: Takaś#4124
Lokalizacja: Warszawa

Re: Nara buff

Post autor: Takashi »

No to mnie uspokoiłeś. W takim razie czekam na zmiany <catflushed>
0 x
TakashiMinamotoRokubi
themekpgłosphbankbrudnopis

Obrazek
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 202
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Nara buff

Post autor: Shins Hyo »

Możemy to zrobić na 2 sposoby - albo tutaj razem - i wtedy w temacie tego klanu ruszał już nie będę, ale tam zrobię to samodzielnie (będzie można się jeszcze wypowiadać, ale no, to wydłuży koniec) - ale wtedy narzekać nie biorę pod uwagę <catuwu>
0 x
Awatar użytkownika
Shoku
Posty: 66
Rejestracja: 22 mar 2022, o 15:08
Wiek postaci: 19
Ranga: Łuska
Widoczny ekwipunek: - Kabura na broń - lewa noga na wysokości uda
- Kabura na broń - prawa noga na wysokości uda
- Torba - przy pasie z prawej strony
- Ochraniacz na czoło - zawieszony na szyi
- Opaska - na każdym nadgarstku
- Kamizelka shinobi

Re: Nara buff

Post autor: Shoku »

Wylałem raz na czacie swoje żale odnośnie tego klanu, to ktoś mnie zrugał, że powinienem się wypowiedzieć... i miał rację, pozdrawiam tego gracza <catlove>

Nawet dwa dni temu przysiadłem, odpaliłem sobie pliczek i zacząłem pisać. Wszystko fajnie, dopóki nie zdałem sobie sprawy z tego jak bardzo obecny system atrybutów jest nieperfekcyjny, żeby nie użyć innych określeń. No ale jak to mi raz powiedziano odnośnie innego tematu - tak zostanie i nie poruszaj tematu.

No to poruszę chociaż to, co uważam że całkowicie niszczy ten klan (Nara).
Zasięg - to woła o pomstę do nieba.
Z góry ustalony zasięg ogólnie nie jest zły ALE systemowa wzmianka o wykorzystywaniu innych cieni w otoczeniu sprawia, że to się po prostu kupy nie trzyma.
Dlaczego? Skąd taki nerf? Nie jest on uzasadniony zupełnie niczym, jest wymysłem kogoś, kto najwyraźniej miał okazję dostać łomot od Nary. Innego wyjaśnienia nie widzę.
To jest najważniejsza rzecz do poprawy na ten moment. Kagemane nie jest techniką, która sama w sobie zabija, nie jest nawet techniką, która gwarantuje unieruchomienie, zwłaszcza w systemie, który pozwala rozwijać atrybuty w nieskończoność, co przy mechanice postaci pośmiertnych pozwala tworzyć prawdziwe demony w tym aspekcie i nie udawajmy, że tak nie jest. To po prostu bezpieczne wziąć sobie na pośmiertnej dużo speeda, żeby mieć większe szanse przeżycia i dobicia sobie dopiero po tym innych dziedzin czy atrybutów.

Widzę dwie opcje:

1) chcemy prostych rozwiązań
Ustalamy stały zasięg cienia + każdy dodatkowy cień jest traktowany jako darmowy zasięg.

2) chcemy zrobić coś porządnie i sprawić, że ktoś grający jako Nara będzie miał odrobinę poczucia tego, że ten klan wymaga używania głowy
Ustalamy stały zasięg cienia + każdy dodatkowy cień jest traktowany jako darmowy zasięg + bierzemy pod uwagę ułożenie Nara wobec słońca. Tutaj chodzi o to, że jeśli słońce znajduje się bezpośrednio nad graczem, no to jego cień ma zasięg całkowicie podstawowy,. Jeśli zaś mamy wschód/zachód słońca to ten cień powinien być znacznie dłuższy, zyskać dodatkowy bonus. Nie ma może sensu dzielić tego aż na jakieś przedziały godzinowe, ale chociaż z 5 różnych "pór dnia" warto byłoby dorzucić, dla urozmaicenia gry. No ja osobiście tęsknię za czasami, gdzie nad postem w walce trzeba było się trochę pogłowić, a nie tylko napisać "Kagemane, ruszaj!" i tylko była kwestia tego czy sędzia uznał czy nie.

Ogólnie to odsyłam do mangi, powinniśmy się na niej podpierać jak najmocniej z prostego powodu - zmieniamy jedną rzecz w mechanice? Okazuje się, że później inna przez to wydaje się nieodpowiednia. Zmieniamy również ją, okazuje się że jeszcze kolejna przez taką zmianę zaczyna wykraczać poza normy i w ten sposób, krok po kroku rozwalamy cały system, jakikolwiek balans stworzony przez autora mangi.

Naruto chapter 107 - Shikamaru vs Temari
W tym chapterze jest sporo, przydatnych informacji, polecam się zapoznać.

__________________________________________________________________

Jeśli chodzi o szybkość, siłę techniki i jej wytrzymałość (cienia? wtf?) to nie zgodzę się w tym, że powinno to być uzależnione od dziedziny Ninjutsu.

Chciałbym odnieść się najpierw do "Generał Nerfious » 27 cze 2024, o 09:09" czyli ostatni post z tą tabelką.

Ogólnie prezentuje się to jakoś względnie fajnie, ale według mnie nie ma zbytnio sensu, a z pewnością nie powinno zadowolić kogoś, kto chciałby zagrać prawdziwym Narą.

Wiem, że wpadł jakiś pomysł z Ninjutsu, ale niby z jakiej racji tutaj? Pozwoliłem sobie przejrzeć forum i nigdzie nie ma słowa o tym, żeby samo rozwinięcie dziedziny Ninjutsu poprawiało używanie chakry, jej siłę itp. Od tego są zupełnie inne atrybuty i są to konkretnie:
Ninjutsu to jest osobna "dziedzina" i klanowa (czyli Kage Mane ogólnie) to jest osobna "dziedzina". Jedna nie może wpływać na drugą.
Na Ninjutsu i na niektóre klanowe jak np. na Kage Mane mogą wpływać atrybuty i tego należałoby się trzymać. Trzeba zestawić to czego chcemy się dowiedzieć, naprzeciwko tego co jest najlogiczniejszą "parą".

__________________________________________________________________

Na ten moment pozwolę sobie zakończyć, bo i tak sporo tu nabazgrałem.
Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogę wprowadzić dobre zmiany <cathug>
0 x
Awatar użytkownika
Shins Hyo
Posty: 202
Rejestracja: 12 gru 2023, o 07:02
Wiek postaci: 30
Ranga: Wyrzutek D
Krótki wygląd: Shins ubrany jest w czarny strój zasłaniający większość jego ciała. Widoczne są jedynie niebieskie oczy.
Widoczny ekwipunek: Wielki Kunai na plecach
Płaszcz
GG/Discord: shintarguar

Re: Nara buff

Post autor: Shins Hyo »

Oj, zostałem źle zrozumiany jeśli chodzi o ninjutsu. Nie chciałem, żeby ninjutsu wzmacniało Kage Mane, tylko żeby Kage Mane miało analogiczne statystyki, co ninjutsu. Czyli większe, niż obecne.
0 x
Awatar użytkownika
Generał Nerfious
Posty: 97
Rejestracja: 28 sie 2023, o 18:58
Aktualna postać: Shinsu

Re: Nara buff

Post autor: Generał Nerfious »

Okey, trzeba trochę pocisnąć reworkowanie klanów, a skoro jest osobny post do Nara, a nikt inny nie wykazuje chęci poprowadzenia tematu, to pozwolę sobie postawić pewną propozycję.

Statystyki do technik Nara byłyby takie same, jak obecnie dla Ninjutsu.
Ninjutsu E
Ninjutsu D
Ninjutsu C
Ninjutsu B
Ninjutsu A
Ninjutsu S
Oznacza to zmiany w tabelce Tabela zasięgów i siły:
Ranga D
Ranga C
Ranga B
Ranga A
Ranga S
Jeśli chodzi o zasięgi - wydaje mi się, że rozbijanie tego na pory dnia mocno skomplikuje walkę. Obecnie staramy się, żeby pewne decyzje były jak najprostsze do podjęcia, a takie wydłużanie/skracanie cienia jest mocno utrudniające jednoznaczną ocenę. Jeśli chodzi o zasięgi - 50m na S + możliwe 25m to jest całkiem sporo. Mógłbym się zgodzić na pewne wydłużenie, bo są i techniki o dłuższych zasięgach, ale chciałbym poznać więcej opinii na ten temat, czy takie zmiany w tym klanie wydają się potrzebne. Na pewno jednak nie widzę opcji wydłużania cienia w nieskończoność.
Na szybko mam taki pomysł - cień może mieć 50m poruszania się niezależnie od nasłonecznienia, plus na przykład 50m w cieniu. Wtedy w zacienionych miejscach będzie miał zasięg 100, ale w pełnym słońcu spada do 50. Daje to jakieś pole do kombinowania, ale też jest mniejszym boostem niż wydłużenie o 25m przy przejściu przez pojedynczy cień.

Teraz czas kontroli - a głównie komponent zmiany długości kontroli. Obecnie jest +/- 3 tury, uznaniowo przez MG. Co sprawia, że w zasadzie nie wiadomo jak to liczyć. Dodałbym następujący zapis - jeśli technika ma siłę większą od złapanej osoby, to za każde 30 różnicy zwiększa się jej czas trwania o 1 - max. 3. Analogicznie, jeśli ktoś jest silniejszy od techniki - to za każde 30 różnicy zmniejsza się czas kontroli.
0 x
Awatar użytkownika
Shoku
Posty: 66
Rejestracja: 22 mar 2022, o 15:08
Wiek postaci: 19
Ranga: Łuska
Widoczny ekwipunek: - Kabura na broń - lewa noga na wysokości uda
- Kabura na broń - prawa noga na wysokości uda
- Torba - przy pasie z prawej strony
- Ochraniacz na czoło - zawieszony na szyi
- Opaska - na każdym nadgarstku
- Kamizelka shinobi

Re: Nara buff

Post autor: Shoku »

Bez sensu... Oczywistym jest, że Nara nie będzie w stanie przecież łapać cieniem kogoś w lesie z odległości 5km, bo jest pełno cienia. Nie widzi wroga więc może co najwyżej posłać cień przed siebie i tyle. To powinno być dostępne, ale nie oznacza jednocześnie tego, że jest praktyczne w walce. ALE może być praktyczne jak w walce na Wojnie, gdzie Shikamaru posłał cień na ślepo, bo prowadził go Kakashi i takie sytuacje chcecie graczom odebrać.

Z jakiegoś powodu duży zasięg cienia, uzasadniony faktami z mangi jest problematyczny, ale niezniszczalne zbroje Uchiha, niegasnące płomienie, pociski niszczące góry, teleporty itd. jest git. No ja w tym sensu nie widzę, żeby udupiać proste klany. Nic dziwnego, że gracze będą się bardziej skłaniać do grania tym, co jest OP, bo po co grać czymś normalnym i wykazać się pomysłowością, pokombinować trochę, musieć używać taktyki w misjach czy walkach, jak można polecieć na łatwiznę.

1/10
0 x
Awatar użytkownika
Shindo
Postać porzucona
Posty: 418
Rejestracja: 13 wrz 2023, o 05:31
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Aparycja - avatar
- Szara lniana koszula
- Czarne spodnie
- Czarne buty
Widoczny ekwipunek: - Zbroja (czarna)
- Duża torba z tyłu za plecami
GG/Discord: shindo1313
Multikonta: Tapion
Aktualna postać: Kaito Mizukane

Re: Nara buff

Post autor: Shindo »

MANGA

DYSTANS
Nara walczyli w pół dystansie (jak będzie potrzeba to znajdę ten cytat Shikamaru z mangi), więc z jakimiś dużymi odległościami to bym nie przesadzał.

SZYBKOŚĆ
Nara w cień łapali podstępem albo nieświadomych w otwartej walce nie złapali nikogo(prawie nikogo). Obniżyłbym szybkość do prędkości Dotonu.

KageMane vs nieświadomi przeciwnicy = wszyscy złapani
Shikaku vs typki z dźwięku - złapani
Shikamaru vs typki z dźwięku - złapani
Shikamaru vs Hidan przy śmierci Azumy - złapany

KageMane vs świadomi przeciwnicy = żaden nie złapany(chyba, że podstępem)

Podstęp
Shikamaru vs Temari (finał, Temari za wachlarzem) - złapana
Shikamaru vs Tayuya (finał jak Tayuya podchodzi) - złapana
Shikamaru vs Hidan (chytre rozegranie przez Shikamaru) - złapany

Początki tych walk i pierwsze ataki cieniem - nikt nie złapany na samą prędkość cienia

FORUM

Powiedzmy sobie szczerze w M&A były klany takie jak Nara które posiadały Hijutsu jak imitacja cienia i to nie robiło takiej furory jak klany które słyneły z tego, że posiadają Kekkei Genkai czy Kekkei Tota. Jak potrzeba dodać to tu to tam aby uatrakcyjnić to spoko, ale pamiętajmy o powyższym aby nie zatracić granicy Hijutsu, a Kekkei Genkai.
0 x
Narrator / Myśli / Mowa KP | PH | BANK Prowadzone Misje:
  1. Shabondama Haruki - Misja D
  2. Zakata Hyuga - Misja D
Zablokowany

Wróć do „Odrzucone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości