Techniki klanu Inuzuka dotyczące walki w zwarciu nie dają im bonusowych statystyk na czas używania techniki. Taijutsu, Bukijutsu oraz klany jak Akimichi, Kaguya czy Hyuuga również mają bonusowe punkty w technikach.
ROZWIĄZANIE
Dodać punkty do statystyk.
- Nazwa
- Tsūga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 25 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +10 do szybkości
- Opis Jedno z podstawowych jutsu ofensywnych klanu Inuzuka. Użytkownik po aktywacji tej techniki zaczyna kręcić się wokół własnej osi z dość znaczącą prędkością. Gdy podczas obracania natrafi on na cel (np. człowieka), zadaje mu dość duże obrażenia, działając nieco na zasadzie wiertła. Technika jest na tyle silna, by używający jej shinobi mógł bez problemu przeszyć sobą dość grubą gałąź.
- Nazwa
- Gatsūga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Wymaga znajomości Tsūgi
Na czas używania techniki dostajemy +20 do szybkości - Opis Szersza wersja Tsūgi. Shinobi tym razem jednak porusza się szybciej, a żeby tego było mało - jednocześnie ze swoim czworonogim towarzyszem. Dzięki temu mogą we dwóch zadać dosyć znaczące obrażenia przeciwnikowi, na którego natrafią, a ich siła spokojnie pozwala na zniszczenie kamiennej ściany. Pies może poruszać się niezależnie od właściciela, dzięki czemu mogą oni zaatakować z różnych stron, utrudniając unik.
- Nazwa
- Gatenga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 10 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +30 do szybkości
- Opis Swego rodzaju wariacja na temat Gatsūgi. Tym razem jednak zarówno shinobi, jak i jego pies wirują wokół innej, poziomej osi obrotu, co sprawia, że zmieniają się oni w coś w rodzaju dysków. Krańce tychże wytworów są bardzo ostre, co skutkuje ogromnymi obrażeniami zadanymi celowi. Nie mówiąc już o tym, że drzewa i kamienne ściany są bez szans. Dyski poruszają się ze znaczącą prędkością i trudno ich uniknąć.
- Nazwa
- Garōga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Na czas używania techniki dostajemy +40 do szybkości - Opis Technika wymaga użycia Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō. Po zmianie w wielkiego dwugłowego wilka użytkownik i pies zaczynają się kręcić, tym samym wprowadzając w ruch wilka. Jest to podobna technika do Gatsugi. Bezpośrednie trafienie tą techniką najczęściej kończy się śmiercią. Jedynym minusem tej techniki jest to, że wilkiem ciężko się steruje, ponieważ nic się nie widzi, dlatego również niezbędne jest użycie techniki Dainamikkumakingu, w celu naznaczenia celu. Dzięki temu użytkownik może trafić w cel, za pomocą węchu.
- Nazwa
- Ooiga Gatenga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 50 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Kongō Henge: Santōrō
Na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości - Opis Potężniejsza wersja Gatengi wykorzystująca przemianę w trójgłowego wilka Santōrō. Tak samo jak w poprzedniej wersji użytkownik zaczyna się kręcić wokół pionowej osi tworząc niesamowicie ostry dysk. Technika jednak umożliwia oderwanie się od podłoża i obracanie dyskiem ustawiając go pod dowolnym kątem do gleby. Również można nim sterować skręcając na boki mimo większej siły. Przecinanie głazów czy nawet stalowych kolumn nie jest problemem. Prędkość również wzrasta co w połączeniu ze sterowaniem sprawia, że technika ta jest niemal nie do uniknięcia.
- Nazwa
- Chō Garōga
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Należy uprzednio użyć Jinjū Konbi Henge: Sōtōrō
Na czas używania techniki dostajemy +50 do szybkości - Opis Technika będąca jedynie usprawnieniem jutsu Garōga. Wykonanie jest niemalże identyczne, lecz tym razem użytkownik wraz ze swoim Ninkenem potrzebują chwili czasu na przygotowanie się, by po chwili ruszyć wielokrotnie szybciej i z większą siłą niż w słabszej wersji. To jednak nie koniec - technika nie wymaga jak poprzedniczka użycia Dainamikkumakingu, by trafić w cel. Zakres sterowania jest równie niski jak w przypadku techniki Garōga. Słabsza wersja niemalże przebijała jedną bramę Rashōmon, to jutsu bez problemu przebija się przez Kuchiyose: Sanjū Rashōmon, czyli trzy bramy nie tracąc nawet na swojej początkowej sile. To właśnie brutalna moc czyni tą technikę tak potężną.
Brak.