Strona 1 z 3

Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 21:43
autor: Ao
After all these years, thanks to me, myself and I, Kutaro, Junowi, Yamiemu i wszystkim innym, którzy polegli w walce z biurokracją - rework Terumich, w szczególności kwasowych.

PROBLEM
Terumi niczym Shabondama zostali zapomniani i nie mieli podanych żadnych wartości reberu. Dodatkowo techniki zakładały, że możesz wroga pokryć coca-colą albo mydłem, i inne tego typu głupoty.

ROZWIĄZANIE
Wprowadzić poniższy pomysł do życia.

DODATKOWE UWAGI

Zmiany:
  • Określenie siły, szybkości i (w przypadku Youtonu) wytrzymałości tworzonych przez klan rzeczy.
  • Futton (kwas) ze względu na brak technik ma wprowadzoną nową mechanikę - kwas. Działa on na podobnej zasadzie jak chociażby lód Yuki. W tym przypadku jednak osoby przebywające w kwasie otrzymują zmniejszone statystyki. Ostatecznie połączenie reberu + kwas daje odpowiednik siły reberu = 240. Sądzimy, że powinno to być najsilniejsze pod tym względem reberu, bo jak widzieliśmy w anime, było to jedne z nielicznych, które było w stanie topić najpotężniejsze bariery typu Susanoo.
  • Youton - czyli wytworzenie lawy. Trzeba było wybierać między balansem, a realizmem tego Kekkei Genkai. Jak wszyscy zapewne wiemy - nawet kropelka lawy byłaby cholernie niebezpieczna, a co dopiero rzyganie nią na prawo i lewo. W związku z tym standardowa zdolność lawowych Terumi została lekko zmodyfikowana. Z początku będzie to po prostu wapień, który może wywołać poparzenia, a dopiero potem będzie się to przeobrażać w lawę (przy zachowaniu statystyk siły reberu). W pewnym momencie lawa oczywiście prześciga wapno, jednak nic nie stoi na przeszkodzie, by robić wapienne WT w przyszłości.
  • Lekki rework Kairiki Musō (zbroi futtonowej)
  • Wywalić technikę "Futton: Kōmu no Jutsu"
Poniżej przerobione techniki i dodane notki.

Youton
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Pierwszy poziom Uwolnienia Lawy. Na tym poziomie shinobi nie jest jeszcze w stanie wytwarzać lawy. Terumi rekompensuje to jednak w inny sposób. Dzięki swojemu Reberu, potrafi wytwarzać wapno. Choć jego właściwości nie są zatrważające, to kontakt z żywą tkanką może doprowadzić do poparzeń. Ma też inną właściwość - po kontakcie z wodą wapno zastyga, tworząc twarde twory o zwiększonej wytrzymałości. Dodatkowo ninja jest w stanie wytwarzać substancję która szybko zamienia się w gumę. Z uwagi na jej elastyczność jest zaskakująco trudna do przebicia za pomocą prymitywnej siły, niestety techniki penetracyjne nie mają z nią żadnych problemów.
Wapno
Guma
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg).
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Rozwinięcie zdolności klanowych Terumi. Kontrola nad materiałami jest dokładniejsza i szybsza, zwiększają się też ich właściwości. Wapno staje się znacznie bardziej żrące i kontakt z nim może doprowadzić do niebezpiecznych poparzeń. Twory z gumy także stają się twardsze i swoją konsenstencją zaczynają przypominać kamień. Wciąż jednak obu wytworom brakuje zjadliwości.
Wapno
Guma
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg).
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
W końcu użytkownik Youtonu ma to po co tu przyszedł. Co prawda lawa nie jest jeszcze znaną i lubianą cieczą, lecz przypomina ona raczej rozżarzony do czerwoności żużel. Nie zmienia to faktu, że wciąż jest śmiertelnie groźna. Kontakt z nią powoduje groźne oparzenia, a sama obecność w okolicy nie jest przyjemna. Guma wciąż jest ciekawą zdolnością, ale na tej randze formy z niej stworzone zaczynają niedomagać.
Lawa
Guma
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40
Techniki penetracyjne użyte na tworze z gumy mają siłę zwiększoną o półtorej progu (zamiast jeden próg).
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Terumi wchodząc na ten poziom w końcu opanowuje zdolność faktycznego manipulowania prawdziwą lawą. Nikt nie powinien się zbliżać do tak destrukcyjnej siły. Roztopiona magma ma konsystencję syropu, przylepia się do wszystkiego - wypalając i niszcząc cele. W związku z tym bezpośredni kontakt z lawą wiąże się ze śmiertelnie groźnymi oparzeniami, zwęgleniem skóry i poważnymi obrażeniami całego ciała, najczęściej skutkującego śmiercią ofiary.
Lawa
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40.
Żar ma zasięg 2 metrów.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Youton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Yoton na poprzedniej randze był śmiertelnie groźny dla większości przeciwników. Teraz jest zabójczy dla całej okolicy. Ilości bulgoczącej ognistej cieczy jakie jest w stanie wytworzyć Terumi są wręcz obrzydliwe. Wszystko co oberwie lawą jest wypalane do gołej ziemi i niszczone, Temperatura rośnie do wartości takich wartości, które są nie do wytrzymania dla osób zbliżających się do magmy.
Lawa
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość lawy po kontakcie z wodą rośnie o 40.
Żar ma zasięg 3 metrów.
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Futton
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Początkowy poziom rozwoju Futton no Jutsu pozwala na wytwarzanie chakry Uwolnienia Wrzątku. Nawet pomimo dość niewielkiej siły, technika i tak potrafi się dość dobrze rozprzestrzeniać i przy odpowiednim użytkowaniu - może namieszać w szykach.
Wrzątek
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Na tej randze użytkownik może się już pochwalić dość dobrą kontrolą Futtonu. Zasięg techniki dość znacząco rośnie, podobnie jak i gęstość gazu - teraz łatwiej się rozprzestrzenia. Temperatura pary również rośnie. Nawet pojedynczy dech powoduje spory ból w płucach.
Wrzątek
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzecia ranga klanowa Terumi pozwala na bardzo duże poprawienie kontroli Futtonu. Oprócz kolejnego wzrostu objętości wytwarzanego jednorazowo gazu, rośnie również jego stopień rozprzestrzeniania oraz temperatura. Dłuższy kontakt będzie owocował gotowaniem się przeciwników. Na tym poziomie Terumi zyskuje możliwość nadania parze właściwości kwasu.
Para
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.

Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -15 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para:
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Kwas:
E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni poziom Futton no Jutsu. Daje on kilka dodatkowych umiejętności, które pozwalają na łatwiejsze kontrolowanie pola walki. Oprócz tradycyjnego wzrostu objętości, zasięgu i rozprzestrzeniania, shinobi otrzymuje możliwość kontrolowania kształtu chmury i kierunku, w którym będzie ona zmierzać. Ponadto od tego poziomu gęsta para nie musi być wypuszczana przez usta, lecz przy pomocy całego ciała. Wysoka temperatura sprawia, że przeciwnicy doznają ciężkich oparzeń już w wyniku najmniejszego kontaktu z parą. Od tego poziomu (przy pełnym skupieniu) można kontrolować kwas/parę tak, aby nasi towarzysze nie zostali poparzeni.
Kwas
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.

Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -20 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para:
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Kwas:
D: 56% | C: 44% | B: 31% | A: 19% | S: 13% | S+: 7% (na turę)
Nazwa
Futton: Kairiki Musō
Ranga
A
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
2 m
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
opis Użytkownik poprzez wrzenie chakry emituje ze swojego ciała duże ilości gorącej pary. Może ona poparzyć przeciwników którzy podejdą zbyt blisko, a także zneutralizować techniki Suitonu i Hyotonu (do rangi B), w promieniu dwóch metrów od użytkownika.
Dodatkowo użytkownik tej techniki jest w stanie wykorzystać strumienie generowanej pary by zwiększyć swoją szybkość i siłę ataków (+20 siły i szybkości postaci na czas działania techniki).
Istnieje możliwość zdobycia specjalnej zbroi, która podwaja przyrost siły i szybkości uzyskiwane za pomocą tej techniki.
Nazwa
Futton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Ranga mistrzowska. Na tym poziomie użytkownik może wytwarzać ogromne chmury Uwolnienia Wrzątku zdolne obejmować spore połacie terenu. Objętość gazu i rozprzestrzenianie się stają się na tyle duże, że ucieczka przed nim jest bardzo trudnym zadaniem. Nasza magła - zarówno wrzątkowa jak i kwasowa - osiąga tak wysoką temperaturę, że może doprowadzić do zapłonu ubrań czy notek wybuchowych znajdujących się w torbie oponenta. Bezpośredni kontakt najczęściej kończy się natychmiastowym zgonem wroga.
Kwas
Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.

Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -25 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy.
Zasięg kontroli
Objętość
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Para:
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Kwas:
C: 63% | B: 50% | A: 38% | S: 25% | S+: 13% (na turę)


_____________________
Nazwa
Zbroja Jōki no Yoroi
Typ
Ubranie
Objętość
500
Opis Specjalna zbroja zaprojektowana przez klan Terumi. Jest to ciężki pancerz ze stali kantaiskiej, stworzony by zwiększać potencjał bojowy Uwolnienia Wrzątku. Zbroja pokrywa użytkownika niemal w całości gwarantując niesłychanie skuteczną obronę. Lecz to nie wszystko. Poprzez wyjątkowy układ szczelin i otworów ubiór ten jest w stanie ukierunkować, skupić i zwiększyć ciśnienie wydzielanej przez ciało użytkownika pary.
Wymagania
Dodatkowe W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaka brakuje nam w atrybucie wytrzymałości lub siły, oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sam pancerz stanowi dla naszego ciała odpowiednik zwykłej koszuli, nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
Jest to przedmiot specjalny, możliwy wyłącznie do zdobycia za zasługi dla klanu i odpowiednią rangę fabularną. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Cena
6000 Ryō

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 21:47
autor: Kutaro
Fantastyczny pomysł, jestem za!

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 22:05
autor: Kisuke
Zdecydowanie Terumi zasługuje na porządny rework. Z grubsza podoba mi się kierunek zmian, aczkolwiek widzę, że to reberu będzie trochę zbyt mocne. Liczby z całą pewnością wymagałyby korekty, chociaż mechanika pary która stopniowo niszczy zbroje podoba misię (chociaż tutaj dałbym dużo mniejszą siłę początkową i większe skalowanie się przy długim staniu w tym).

Brakuje też wielu technik. Zniknęło całkowicie Yoton no Yoroi, o wielu innych Yotonowych technikach nie wspominajac. Jak porządny rework to porządny :)

No i takie czepianie się szczegółów Futton: Kairiki Musō. Bonus do stat wypadałoby umieścic w sekcji "dodatkowej" tak jak jest np w Jugo.
Nazwa
Kassokuken: Ichishiki
Ranga
A
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Na czas korzystania z techniki dostajemy +50 siły i + 30 szybkości.
Opis Jest to jedna z technik dostępnych dla tych członków klanu Jūgo, którzy osiągnęli najwyższy stopień wtajemniczenia w sztuce swego szczepu - transformacji natury poziomu trzeciego. Jest to też wzmocniona wersja Būsutā - Aktywujący tę sztukę przesyła chakrę natury do swojego przedramienia, wytwarzając z niego wzmacniacz odrzutowy. Jak to działa? Po zadaniu ciosu, wzmacniacz ten pozwala dodatkowo napędzić swoją rękę chakrą, sprawiając że uderzenie staje się dosłownie miażdżące. W ramach bonusu można użyć tego jako transportu prawie niczym samochód, pokonując szybko dosyć długie odległości.

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 22:08
autor: Nana
Aww, że wam się chciało. Gratulacje za cały pomysł chłopaki! :3
+1

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 22:13
autor: Ao
@Kisuke

Technik nie brakuje. Po prostu w temacie zostały wrzucone techniki, które podlegały modyfikacji. Yōton no Yoroi jest w miarę dobrze opisane i dlatego jej nei modyfikowałem :P
W sumie racja.

Natomiast osobiście nie zgodzę się z uwagą co do liczb. Uważam, że Futton powinien być najsilniejszym reberu, ponieważ nie posiada absolutnie nic poza atakiem. Nie ma defensywy, nie ma utility, czysty rozpierdziel. Więc niech chociaż w tym dominuje :D

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 22:55
autor: Kazuma
Osobiście zrobiłbym coś z dwoma osobnymi KG w tym klanie. Możliwe, że dał możliwość otworzenia 3 żywiołu na D bez potrzeby spełniania wymagań jak reszta forum. Dalej idąca zmiana to podpiąć je pod tą samą dziedzinę klanową by nie trzeba było tego osobno rozwijać, ale to już prawdopodobnie pójście o krok za daleko. W każdym razie pozostawienie wymogu na trzeci żywioł tak jak jest teraz sprawi, że niemal 100% nie będzie osoby która rozwinie oba KG. Bo to za dużo PH porozwalanych po dziedzinach. W kwestii samych technik i reberu wypowiem się pewnie później.

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 23:16
autor: Kisuke
Są reberu, które nie mają defensywy, nie mają ofensywy, a jednak ich statystyki nie powalają. Futton ma zamiast tego mechanikę ciągłego ataku i osłabiania wytrzymałości, to moim zdaniem rekompensowałoby braki w defensywie.

Re: Rework Terumi

: 9 lip 2021, o 23:30
autor: Jun
Fajnie, że usiadłeś do Terumi na poważnie tak szybko. Chciałbym powiedzieć coś więcej, ale no <catlove>

Osobiście natomiast w Youtonie ograniczyłbym konkretne poziomy danej zdolności i uczynił ją przywiązaną do poziomu wedle tej rozpiski.
Głównie po to, by nie zabierać uniwersalności, ale zabrać trochę jakości, bo ten klan jest przepotężny. a statystyki czegoś po 20 to może ich nawet nie być wcale, bo są "tyle" warte. No i wiadomo - "lawa na D" zawsze była problemem. Tak, zostawiłeś silną Gumę, ale no. Ale i tak kudos za próby. Może to ruszy :) Co do technik, no, jakoś też trzeba te lawowo-gumowo-wapniowe ugryźć.

Ale to tam się wczytać bym musiał w to co pokazałes głębiej :), bo może twoje rozwiązanie jest lepsze.

Co do tych technik które usunąłeś - wydaje mi się, że tamta technika którą wywaliłeś mogłaby być fajną dosłownie - kwasową mizurappą na jakiejś randze.

@Kazuma
Danie możliwości otwieranie drugiego KG wcześnie to przesada.

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 02:03
autor: Shinsu
O. A Kibaku Nendo ma defensywę? Albo Shabondama ma cokolwiek? Nie wydaje mi się, żeby statystyki Futtonu miały być wywindowane w górę, szczególnie, gdy dochodzi mechanika zmniejszania wytrzymałości i percepcji przeciwników (wszystkich w obszarze, to całkiem potężna umiejętność sama w sobie).

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 09:23
autor: Ao
Oba klany, które wymieniłeś, mają utility w postaci chociażby klonów, czy też latania. Shabondama dodatkowo może tworzyć pochodne notek/bombek. Suiho Domu - defensywa u Shabondamów.

U Futtoniarzy nie masz nic poza wypluwaniem kwasu.

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 10:33
autor: Ame Meitou
Rework bardzo na plus. Czasami zastanawiałem się dlaczego tak dobry na papierze klan jest niegrany, ale teraz porównuje to co widzę tu z tym co mamy w mechanice i wszystko stało się jasne (zgadza się, nigdy nie pochyliłem się nad tym na poważnie). Jak dla mnie do wprowadzenia, bo przychylam się do argumentacji Ao co do siły tego KG. Panowie - lepszym argumentem w takiej dyskusji jest kg Haretsu, bo jest w dokładnie takiej samej sytuacji, albo i gorszej, bo nie ma technik i jeszcze wymaga walki w zwarciu, ale to nie jest powód, żeby nie dać więcej siły uwolnieniu wrzątku. To Haretsu powinno zostać dostosowane do tego nowego standardu, który tutaj został wyznaczony. Do tego wszystkiego zgadzam się z Kazumą co do możliwości otwarcia trzech żywiołów w ramach wyjątków. Wątpię, że ktoś skorzysta z takiej możliwości, bo dwie wysoko rozwinięte dziedziny kg kosztują i tak zbyt dużo, a co dopiero jeszcze tak jak przy obecnych warunkach rozwijać dwa żywioły na B. W m/a posługiwanie się obydwoma było możliwe i fajnie by było gdyby jednak ktoś na forum został absolutnym wojownikiem Terumi. W ramach tego ukarałbym ten klan jednym slotem na przeszczep (z racji posiadania genetycznie 2 kg) i to po kosztach drugiego przeszczepu. Wiem, to marna przeszkoda, ale koszty czakry posługiwania się dwoma reberu na raz i tak będą absurdalne, więc wątpię, ze to zagraża równowadze - po prostu chciałbym, żeby to było realnie możliwe gdyby ktoś się na to porwał.

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 11:28
autor: Sasame
Kaminari ma tylko ofensywę i żadnego utility nie ma

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 11:44
autor: Ao
No spoko, nie ma. Na nich kiedyś też przyjdzie pora do reworka. Natomiast rework dotyczy Terumich. Cytując Ame:
Równajmy w górę, a nie w dół. Jaki będzie sens grania takim Terumi, który będzie miał statystyki gorsze/takie same jak np. Sabaku lub Maji? Przecież wtedy cyferki są takie same, a tamte oba klany mają mnóstwo innych rzeczy, które zyskują dzięki swojemu "cielesnemu" reberu.

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 13:50
autor: Sukuna
Bardzo mi się podoba, choć poszedłbym w nieco niższe liczby. Nie jakoś bardzo, ale to taka moja propozycja:
  • Youton
    do reberu C włącznie nic bym nie zmieniał
    na reberu B wydaje mi się, że siła 180 przy szybkości 100 jest całkiem mocna, skłonny byłbym raczej do szybkości 80. Wytrzymałość również obniżyłbym do 80, bonus do wody zostawiłbym taki jaki jest. W sumie przy okazji zapytam, dobrze rozumiem, że lawa polana wodą zastyga, tak jak wapno?
    Reberu A - Siła:180 | Wytka:100(+40 za zastygnięcie) | Szybkość: 120
    Reberu S - Siła: 220 | Wytka: 160(+40) | Szybkość: 180
Tak bym widział Youton, a teraz Futton
  • Futton
    tutaj głównie bym wartość szybkości zmienił. Na reberu C bym dał 80
    Na reberu B dał 100/120
    Na reberu A 140
    Na reberu S max 200, ale bardziej dałbym tu 180
    Siła bez zmian

    wartości tak zmniejszyłem zwracając uwagę na to, że Futton ma w sobie jeszcze debuff, który jest naprawdę mocny, dlatego zmniejszyłbym do takich wartości.
Z takimi wartościami moim zdaniem technika dalej będzie bardzo silna ofensywnie, ale nie będzie OP i będzie najbardziej wyważona imho

Re: Rework Terumi

: 10 lip 2021, o 14:20
autor: Isei
Rework słuszny i potrzebny, ale wartości podane przy tych reberu chyba nieco zbyt duże. Jutro poczytam dokładniej, jak skończe pisać pośmiertną KP i będe miał więcej czasu, bo wolne.