- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Di
- Ranga
- D
- Początkowy poziom rozwoju Futton no Jutsu pozwala na wytwarzanie chakry Uwolnienia Wrzątku. Nawet pomimo dość niewielkiej siły, technika i tak potrafi się dość dobrze rozprzestrzeniać i przy odpowiednim użytkowaniu - może namieszać w szykach.
- Wrzątek
- Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Rework Terumi
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
Re: Rework Terumi
Nie zgadzam się z tym. Bez dania łatwo otwieralnego trzeciego żywiołu nie o tyle co nie dajemy łatwego dostępu do drugiego KG co w ogóle blokujemy sens jego otwierania. Dzieje się tak gdyż przy lawie dajmy na to rozwiniętej na rangę S po prostu nie opłaca nam się rozwijać Katonu. W ogóle. Doton jest tutaj kwestią dyskusyjną, ale raczej też nie. Zwłaszcza przez to jak wygląda obecnie rozwój dziedzin na forum. Najlepiej zmaksować jedną dziedzinę i lecieć staty. Rozwój innych chyba opłacalny staje się gdy statystyki są tak drogie, że wcale dużo na kolejnych dziedzinach nie tracimy.
Oczywiście zgaduję, że może ci chodzić o możliwość otworzenia 3 żywiołów składowych i równoległego rozwoju dwóch KG. Ogólnie jest to niezbyt opłacalna strategia przy min-maxie, ale faktycznie można. Jeśli tak bardzo nam to przeszkadza to 3 żywioł bez spełniania wymogów mógłby być zablokowany za furtką rozwinięcia pierwszego KG na rangę A-S. I wtedy faktycznie może pojawić się ktoś kto posiada oba te KG. I masz zablokowane dwa KG na początkowym etapie.
Oczywiście zgaduję, że może ci chodzić o możliwość otworzenia 3 żywiołów składowych i równoległego rozwoju dwóch KG. Ogólnie jest to niezbyt opłacalna strategia przy min-maxie, ale faktycznie można. Jeśli tak bardzo nam to przeszkadza to 3 żywioł bez spełniania wymogów mógłby być zablokowany za furtką rozwinięcia pierwszego KG na rangę A-S. I wtedy faktycznie może pojawić się ktoś kto posiada oba te KG. I masz zablokowane dwa KG na początkowym etapie.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~
Henge
Henge
- Isei
- Martwa postać
- Posty: 442
- Rejestracja: 17 wrz 2019, o 23:53
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Dosyć wysoki facet, o kruczoczarnych włosach średniej długości. Wąskie, delikatnie przymróżone oczy również w kolorze czarnym. Wyraźnie widoczne kości policzkowe, które podkreślają kształt twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, pozbawiony kaptura. Na plecach zawieszone złożone Fuuma shuriken, układające się w kształt litery 'X'. Zawsze posiada przy sobie parasol, który często zawieszony jest przy pasie chłopaka. Na prawym palcu wskazującym złoty pierścień z wygrawerowanym emblematem Uchiha.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=125465#p125465
- GG/Discord: Silens#9436
Re: Rework Terumi
Zastanówmy się. Mamy dwa klany które mają 'dwa KG'. Dlaczego Sabaku ma mieć dostęp tylko do jednego piachu, a Terumi ma mieć dostęp do obu KG? Jeszcze przedwcześnie?
0 x
It's pointless...
Don't you know? Because that's the way death works.
Wandering the world of the living unnoticed as a spirit, that isn't a continuation of life.
When you die, that's it... There's nothing more... Nothing new begins.
No matter how much you regret or wish, if you couldn't do something in life, you can't suddenly do it when you die. That's just how it works, no way to defy it, try and you end up like this.
We no longer have future to fight for.
- Sasame
- Posty: 869
- Rejestracja: 21 cze 2021, o 23:40
- Wiek postaci: 23
- Ranga: Sentoki
- Krótki wygląd: ~
- Średniego wzrostu
- Szczupła lecz dobrze zbudowana
- Burza czerwonych włosów
- Błękitne oczy
Ubiór: ~
- Czarna sukienka-kimono w czerwone chmurki
- Wysokie czarne sandały shinobi - Widoczny ekwipunek: ~
- Kabura na lewym udzie
- Kabura na prawym udzie
- Czarna torba przy pasie z tyłu na środku
- Tanto zamocowane poniżej torby
- Czarny płaszcz w czerwony chmurki
- Duży zwój - Link do KP: viewtopic.php?p=177516#p177516
- GG/Discord: MxPl#7094
- Multikonta: Ruushi Fea
- Lokalizacja: Nawabari (Daishi)
Re: Rework Terumi
Ja nie widzę problemu żeby Sabaku mieli dostęp do obu from, jedynie co to bym to bardziej widział w formie trochę takiej jak jest w reberu Yukich. Masz bazowo zwykły piach ale możesz zapłacić więcej chakry i korzystać wtedy przez jakiś czas ze złotego piachu. Tak samo jak widzieliśmy w m&a gdzie Gaara, który korzystał zawsze ze zwykłego piachu, kiedy zaszła potrzeba to korzystał ze złotego piachu. Ewentualnie dać możliwość wyboru któregoś z piachów jako domyślnego i mieć drugi dostępny po wyższych kosztach.
0 x
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
Re: Rework Terumi
Sabaku i Maji to na forku dwa osobne klany. Terumi jest jednym. Jeśli dajemy dostęp do obu KG w teorii to bez sensu jest to na siłę bloczyć tak by nikt tego nie miał. Bo jak wyraźnie pisałem. Jest to nieopłacalne, gdyż wyrzucamy PH dosłownie w piach zamiast zainwestować tak jak należy.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~
Henge
Henge
- Isei
- Martwa postać
- Posty: 442
- Rejestracja: 17 wrz 2019, o 23:53
- Wiek postaci: 24
- Ranga: Doko
- Krótki wygląd: Dosyć wysoki facet, o kruczoczarnych włosach średniej długości. Wąskie, delikatnie przymróżone oczy również w kolorze czarnym. Wyraźnie widoczne kości policzkowe, które podkreślają kształt twarzy.
- Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z wysokim kołnierzem, pozbawiony kaptura. Na plecach zawieszone złożone Fuuma shuriken, układające się w kształt litery 'X'. Zawsze posiada przy sobie parasol, który często zawieszony jest przy pasie chłopaka. Na prawym palcu wskazującym złoty pierścień z wygrawerowanym emblematem Uchiha.
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=125465#p125465
- GG/Discord: Silens#9436
Re: Rework Terumi
Ale sabaku ma kontrole zlotego i zwyklego piachu, ta sama sytuacja w terumi, kwas i lawa z odpowiednikami
0 x
It's pointless...
Don't you know? Because that's the way death works.
Wandering the world of the living unnoticed as a spirit, that isn't a continuation of life.
When you die, that's it... There's nothing more... Nothing new begins.
No matter how much you regret or wish, if you couldn't do something in life, you can't suddenly do it when you die. That's just how it works, no way to defy it, try and you end up like this.
We no longer have future to fight for.
- Sans
- Administrator
- Posty: 5407
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
- Wiek postaci: 8
- Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus
Re: Rework Terumi
Nie czytałam reworku jak na razie, wypowiem się na temat, który rozpoczął się później, a który chyba nieco odchodzi od tematu, by zakończyc offtop:
Sabaku ma albo złoty piach albo zwykły piach. Po prostu kontroluje albo taki albo taki, nie da się przeszczepić drugiego piachu, bo to jest ciągle to samo KG. Terumi ma dwa osobne KG, dlatego można opanować oba na raz (zupełnie jak w przeszczepie) i pod tym względem jest wyjątkowy. Nie mamy intencji by zmieniać KG Sabaku, by nagle można było mieć dwa piaski. Tak samo jak nie uważam, by dobrym pomysłem było udostępnienie Terumim na wczesnym etapie gry obu KG. Po pierwsze ze względów fabularnych, a po drugie, żeby ochronić graczy przed wpadnięciem w pułapkę i rozwojem dwóch KG na raz, które osłabiłyby postać na wczesnym etapie rozwoju, jak to jest w przypadku Elementalisty, który rozwijając na raz kilka żywiołów nie ma tak naprawdę nic dobrego na swój poziom PH. Niestety, ale postać do wszystkiego jest bardzo często do niczego (mówię oczywiście o wczesnym rozwoju postaci).
Sabaku ma albo złoty piach albo zwykły piach. Po prostu kontroluje albo taki albo taki, nie da się przeszczepić drugiego piachu, bo to jest ciągle to samo KG. Terumi ma dwa osobne KG, dlatego można opanować oba na raz (zupełnie jak w przeszczepie) i pod tym względem jest wyjątkowy. Nie mamy intencji by zmieniać KG Sabaku, by nagle można było mieć dwa piaski. Tak samo jak nie uważam, by dobrym pomysłem było udostępnienie Terumim na wczesnym etapie gry obu KG. Po pierwsze ze względów fabularnych, a po drugie, żeby ochronić graczy przed wpadnięciem w pułapkę i rozwojem dwóch KG na raz, które osłabiłyby postać na wczesnym etapie rozwoju, jak to jest w przypadku Elementalisty, który rozwijając na raz kilka żywiołów nie ma tak naprawdę nic dobrego na swój poziom PH. Niestety, ale postać do wszystkiego jest bardzo często do niczego (mówię oczywiście o wczesnym rozwoju postaci).
0 x
- Ayatsuri Yuu
- Posty: 578
- Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Ogar
- Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
- Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz
- Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=33&t=8939
Re: Rework Terumi
Z obu stron jest sporo racji. Pójście od razu w oba KG nie powinno być możliwe, natomiast z drugiej strony zostawienie wymogów, jakie obecnie są do trzeciego żywiołu faktycznie wydaje się przesadą. Może więc rozwiązanie takie: otwarcie trzeciego żywiołu na rangę D możliwe w tym samym momencie, gdy odblokuje się rozwój drugiego - pierwszy żywioł na randze B. Oczywiście dalszy rozwój normalnie dopiero jak pierwsze dwa na A będą.
Nie jest to pewnie idealne rozwiązanie, ale jakiś kompromis, który mam nadzieję potraktujecie jako punkt wyjścia do dalszej dyskusji, w którą stronę z tym pójść.
Nie jest to pewnie idealne rozwiązanie, ale jakiś kompromis, który mam nadzieję potraktujecie jako punkt wyjścia do dalszej dyskusji, w którą stronę z tym pójść.
0 x
- Kisuke
- Martwa postać
- Posty: 2186
- Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Sentoki
- Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=153580#p153580
- Multikonta: Daisuke
Re: Rework Terumi
Uzyskanie dostęp do drugiego w późniejszym etapie rozwoju KG jest moim zdaniem odpowiedni. To bardzo mocne wzmocnienie uzyskać nagle zupełnie nowy żywioł, właściwie za darmo, bo jego poziom jest zależny od klanowki
0 x
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
Re: Rework Terumi
No to zaproponowałem rozwiązanie, które nie wciąga ludzi w pułapkę i nie daje drugiego KG na start. A przy okazji w ogóle stwarza możliwość posiadania obu KG, bo nikt o zdrowych zmysłach nie będzie rozwijał pierwszego KG i potem podnosił dwa żywioły składowe na rangę A, by móc otworzyć trzeci żywioł na D i posiadać drugie KG.
Najlepsza opcją jeśli nic w rozwoju dziedzin się nie zmieni, a na to się nie zapowiada to: A są one bezużyteczne bo właściwie oferują detale, ale większość rzeczy jesteśmy osiągnąć przy pomocy KG. To po co to otwierać, zwłaszcza że rozwój w ten sposób na forum jest po prostu błędem. A obecnie musimy wywalić 1040 PH w błoto jeśli chcemy mieć drugie KG.
Najlepsza opcją jeśli nic w rozwoju dziedzin się nie zmieni, a na to się nie zapowiada to: A są one bezużyteczne bo właściwie oferują detale, ale większość rzeczy jesteśmy osiągnąć przy pomocy KG. To po co to otwierać, zwłaszcza że rozwój w ten sposób na forum jest po prostu błędem. A obecnie musimy wywalić 1040 PH w błoto jeśli chcemy mieć drugie KG.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~
Henge
Henge
- Jun
- Postać porzucona
- Posty: 1735
- Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Kenshi | Akoraito
- Krótki wygląd: Kapelusz
- Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka - Link do KP: viewtopic.php?p=143621#p143621
- GG/Discord: Tario#3987/64789656
- Multikonta: Maname | Kabuki
- Aktualna postać: Kayo
- Lokalizacja: Shigashi no Kibu
Re: Rework Terumi
Actually... Muszą rozwijać drugą dziedzinę Futtonu
Więc rzeczywiste wymagania na drugie kg to
Więc czy ja wiem czy to tak wartościowe mieć 5 dziedzin
Nie mniej jest to kwestia problemu systemowego odnośnie rozwoju, a nie KG samego w sobie.
Więc rzeczywiste wymagania na drugie kg to
Więc czy ja wiem czy to tak wartościowe mieć 5 dziedzin
Nie mniej jest to kwestia problemu systemowego odnośnie rozwoju, a nie KG samego w sobie.
0 x
- Airan
- Posty: 330
- Rejestracja: 31 maja 2021, o 23:10
- Wiek postaci: 25
- Ranga: Akoraito / Rekrut
- Krótki wygląd: Dość wysoka, opalona, kruczoczarne włosy do pasa, fiołkowe oczy.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9681
- Multikonta: Yukirin
Re: Rework Terumi
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, ale jeśli tak, to spieszę ze sprostowaniem. U Terumich rozwija się dwie dziedziny klanowe osobno, tak jak w przeszczepach, tylko nie po zawyżonych kosztach. Osobno lawę i osobno kwas - za osobne PH, a nie w ramach jednej dziedziny klanowej.
Co do wymogów - to jest jakby nie było taki trochę darmowy przeszczep, który nie blokuje slota przeszczepu, ani nie kosztuje więcej PH ani chakry. A przy przeszczepach nie dość, że sobie taki trzeba w ogóle zdobyć z gracza, to jeszcze trzeba też spełniać wymogi żywiołów i nie ma taryfy ulgowej, że sobie coś można wcześniej otworzyć na D, bez rozwijania innych, bo "będzie bezużyteczne", albo "dziedzina w błoto". trudno mi też zrozumieć argument, że "1040 PH w błoto" gdy mowa o dwóch dziedzinach żywiołowych rozwiniętych na rangę A. Ranga A jest bezużyteczna w żywiołach? xD to jest tutaj sugerowane?
Co do wymogów - to jest jakby nie było taki trochę darmowy przeszczep, który nie blokuje slota przeszczepu, ani nie kosztuje więcej PH ani chakry. A przy przeszczepach nie dość, że sobie taki trzeba w ogóle zdobyć z gracza, to jeszcze trzeba też spełniać wymogi żywiołów i nie ma taryfy ulgowej, że sobie coś można wcześniej otworzyć na D, bez rozwijania innych, bo "będzie bezużyteczne", albo "dziedzina w błoto". trudno mi też zrozumieć argument, że "1040 PH w błoto" gdy mowa o dwóch dziedzinach żywiołowych rozwiniętych na rangę A. Ranga A jest bezużyteczna w żywiołach? xD to jest tutaj sugerowane?
0 x
·
nie przetnie białej ciszy pod chmurą ołowianą
lotu swego nie zniży nad łąki złotą plamą
przeraża mnie ta chwila, która jej wolność skradła
jaskółka czarny brylant wrzucony tu przez diabła
- Kazuma
- Posty: 848
- Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
- Wiek postaci: 18
- Ranga: Dōkō
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=9545
- GG/Discord: Avarice#3584
- Multikonta: Avarice
Re: Rework Terumi
Sugerowane jest to, że posiadanie ich jest bez sensu gdy mamy KG, które po prostu w pełni wystarcza. Zwłaszcza, że to wydatki PH, które można chociażby przeznaczyć w siłę chakry i wyjdziemy na tym lepiej w starciu z kimś kto rozwijał się otwierając sobie więcej żywiołów. Pierwszy przykład prosto z brzegu to Katon, który jest absolutnie bezużyteczny gdy mamy lawę. Bo po co go używać gdy Youton robi to właściwie to samo, ale lepiej. Przy obecnym wyglądzie Reberu Futton rozwój Fuutonu (wiatru) oferuje nam właściwie penetrację i tyle. Bo para może sobie dmuchać z dużą siłą i odpychać łamiąc kości (bo mamy tam ogromną siłę). Coś innego właściwie oferują Doton i Suiton. Ze wskazaniem na Suiton.
Argument z przeszczepem kupuję, bo faktycznie może to być tak odbierane. Natomiast równie dobrze ktoś mógłby się rodzić z jednym KG, a drugie musi przeszczepić. Obecnie można opanować oba więc po prostu pokazuję ograniczenia, które sprawią że tego typu postaci nie bardzo opłaca się robić. Jeśli ktoś będzie robił przeszczepy KG wymagających dwóch żywiołów to naprawdę wątpię, że będzie się bawił w otwieranie 3 żywiołu tylko po prostu miał któryś ze składowych. Otwiera sobie drugi i jest "fajnie". Dodatkowo kosztuje to go w sytuacji gdy żywioły były tylko dla KG, 350 PH co jest jeszcze akceptowalne.
Generalnie według mojej wiedzy postać Mei Terumi, 5 Mizukage która zapewne stanowiła inspirację dla wyglądu klanu na forum była unikalna w posiadaniu dwóch KG. I ogólnie były one oddzielnymi limitami krwi. Więc 2 szczepy są bardzo naciągane, ale skoro jest jak jest to przedstawiam argumentację dlaczego nie opłaca się posiadać tych dwóch KG skoro są one w ramach jednego klanu.
EDIT:
A i drobna poprawka. Bo Fuuton tam się nie powinien pojawić bo nie jest składową. Więc mówimy o Katonie, Dotonie, Suitonie.
Argument z przeszczepem kupuję, bo faktycznie może to być tak odbierane. Natomiast równie dobrze ktoś mógłby się rodzić z jednym KG, a drugie musi przeszczepić. Obecnie można opanować oba więc po prostu pokazuję ograniczenia, które sprawią że tego typu postaci nie bardzo opłaca się robić. Jeśli ktoś będzie robił przeszczepy KG wymagających dwóch żywiołów to naprawdę wątpię, że będzie się bawił w otwieranie 3 żywiołu tylko po prostu miał któryś ze składowych. Otwiera sobie drugi i jest "fajnie". Dodatkowo kosztuje to go w sytuacji gdy żywioły były tylko dla KG, 350 PH co jest jeszcze akceptowalne.
Generalnie według mojej wiedzy postać Mei Terumi, 5 Mizukage która zapewne stanowiła inspirację dla wyglądu klanu na forum była unikalna w posiadaniu dwóch KG. I ogólnie były one oddzielnymi limitami krwi. Więc 2 szczepy są bardzo naciągane, ale skoro jest jak jest to przedstawiam argumentację dlaczego nie opłaca się posiadać tych dwóch KG skoro są one w ramach jednego klanu.
EDIT:
A i drobna poprawka. Bo Fuuton tam się nie powinien pojawić bo nie jest składową. Więc mówimy o Katonie, Dotonie, Suitonie.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~
Henge
Henge
- Kisuke
- Martwa postać
- Posty: 2186
- Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
- Wiek postaci: 22
- Ranga: Sentoki
- Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach - Link do KP: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?p=153580#p153580
- Multikonta: Daisuke
Re: Rework Terumi
Nigdy bym nie wpadł na to, że obie klanówki rozwija się oddzielnie
W takim razie jedyną słuszną opcją, jeśli chcemy zostać przy takim rozwiązaniu, jest możliwość otwarcia dziedzin składowych na D, a rozwijania ich dopiero gdy odpowiednio je wbijemy, zgodnie z rozwojem standardowym dziedzin. Czyli rozwiązanie IDENTYCZNE jak w KAŻDYM klanie z żywiołem łączonym.
Inna opcja to zostawienia rozwijania składowych, ale traktowanie obu KG jako jednej dziedziny klanowej.
W takim razie jedyną słuszną opcją, jeśli chcemy zostać przy takim rozwiązaniu, jest możliwość otwarcia dziedzin składowych na D, a rozwijania ich dopiero gdy odpowiednio je wbijemy, zgodnie z rozwojem standardowym dziedzin. Czyli rozwiązanie IDENTYCZNE jak w KAŻDYM klanie z żywiołem łączonym.
Inna opcja to zostawienia rozwijania składowych, ale traktowanie obu KG jako jednej dziedziny klanowej.
0 x
-
- Support
- Posty: 2059
- Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55
Re: Rework Terumi
Ja na razie nie będę brał udziału w dyskusji o otwieraniu dziedzin i płacenia za poszczególne kkg, ale mam kilka uwag co do samego projektu. Nie jest to nakaz moda do wprowadzenia zmian czy coś w tym stylu, tylko feedback ze strony gracza:
Żar - moim zdaniem ta mechanika jest w ogóle do wywalenia. Poszerzenie zasięgu "działania" gorąca z lawy o dodatkowe 3 metry nawet gdy samo reberu czy technika nas nie trafiła jest moim zdaniem po pierwsze zbyt potężne, a po drugie zbyt problematyczne w kontekście płonięcia ubrań na ludziach czy (do czego zaraz dojdę) notek znajdujących się w torbach ludzi.
Guma i przebijanie się przez nią technik - Z tego co pamiętam było powiedziane, że przez gumę bardzo trudno się przebić bo rozprasza energię uderzenia na całej swojej powierzchni i że mogą tego dokonać najsilniejsze techniki penetracyjne. Nie było powiedziane że jest to słaby punkt gumowych osłon. Dlatego nie rozumiem skąd podatność na techniki penetracyjne, moim zdaniem tego debuffa można w ogóle gumie zdjąć.
Zwiększona wytrzymałość wapna/lawy po kontakcie z wodą - Spoko ale trzeba do zdania o tym dopisać, że wówczas wapno/lawa zastygają w danym kształcie i przestają być groźne, to znaczy wapno nie powoduje poparzeń, natomiast lawa... nie powoduje poparzeń też.
"Siła" futtonu - To może dość kontrowersyjne, ale nie wyobrażam sobie wydmuchiwania pary w formie podmuchu o sile 220 czy innej podobnej tak jak tradycyjnych podmuchów wiatrowych. Moim zdaniem wydmuchiwanie pary nie powinno działać tak że zdmuchuje lecące w naszą stronę pociski czy odpycha przeciwników. Ja uwolnienie pary widziałbym w formie szybko rozprzestrzeniającego się obłoku, którego siłą jest możliwość przeżarcia się przez różne materiały. Dlatego tutaj widziałbym specjalną notkę mówiącą o tym, że atrybut siły w przypadku futtonu odnosi się do tego, że jest w stanie przepalić się przez materiały o wytrzymałości niższej niż wartość siły podana w tabelce. Futton jest o tyle specyficzny, że jest niesamowicie groźny na całym obszarze działania. Użytkownik po jego uwolnieniu nie musi skupiać się na tym, aby dodatkowo dojechać przeciwnika swoją parą - wystarczy że ten po prostu znajdzie się w zasięgu działania reberu i koniec.
Podpalanie notek znajdujących się torbie przeciwnika - Na którejś randze to jest - natychmiast do wywalenia. Notki można by w ten sposób zniszczyć jak kartkę papieru, ale nie podpalić.
Uwalnianie pary z ciała, a nie z ust - Tutaj widzę potencjał na zrobienie futtonowca taiusera, który rani przeciwnika ciosami w zwarciu jednocześnie uwalniając ze swojego ciała wrzącą parę, co nie pozwala na kontratak, więc w tym wypadku przy takim wytwarzaniu pary dałbym wymóg trzymania pieczęci, ale to na razie taka miękka sugestia, bo po prostu średnio mi się podoba idea wykorzystywania tego w taki sposób.
Zbrojka Hana - Powinna być artefaktem albo pseudoartefaktem przyznawana misją albo zasługami dla klanu, nie za samą kaskę.
Co do samych statystyk na poszczególnych poziomach to na razie nie będę się wypowiadał, tylko tą poprawioną wersję wziąłbym na warsztat do bety żeby tam nad nimi podyskutować w mniejszym gronie.
Żar - moim zdaniem ta mechanika jest w ogóle do wywalenia. Poszerzenie zasięgu "działania" gorąca z lawy o dodatkowe 3 metry nawet gdy samo reberu czy technika nas nie trafiła jest moim zdaniem po pierwsze zbyt potężne, a po drugie zbyt problematyczne w kontekście płonięcia ubrań na ludziach czy (do czego zaraz dojdę) notek znajdujących się w torbach ludzi.
Guma i przebijanie się przez nią technik - Z tego co pamiętam było powiedziane, że przez gumę bardzo trudno się przebić bo rozprasza energię uderzenia na całej swojej powierzchni i że mogą tego dokonać najsilniejsze techniki penetracyjne. Nie było powiedziane że jest to słaby punkt gumowych osłon. Dlatego nie rozumiem skąd podatność na techniki penetracyjne, moim zdaniem tego debuffa można w ogóle gumie zdjąć.
Zwiększona wytrzymałość wapna/lawy po kontakcie z wodą - Spoko ale trzeba do zdania o tym dopisać, że wówczas wapno/lawa zastygają w danym kształcie i przestają być groźne, to znaczy wapno nie powoduje poparzeń, natomiast lawa... nie powoduje poparzeń też.
"Siła" futtonu - To może dość kontrowersyjne, ale nie wyobrażam sobie wydmuchiwania pary w formie podmuchu o sile 220 czy innej podobnej tak jak tradycyjnych podmuchów wiatrowych. Moim zdaniem wydmuchiwanie pary nie powinno działać tak że zdmuchuje lecące w naszą stronę pociski czy odpycha przeciwników. Ja uwolnienie pary widziałbym w formie szybko rozprzestrzeniającego się obłoku, którego siłą jest możliwość przeżarcia się przez różne materiały. Dlatego tutaj widziałbym specjalną notkę mówiącą o tym, że atrybut siły w przypadku futtonu odnosi się do tego, że jest w stanie przepalić się przez materiały o wytrzymałości niższej niż wartość siły podana w tabelce. Futton jest o tyle specyficzny, że jest niesamowicie groźny na całym obszarze działania. Użytkownik po jego uwolnieniu nie musi skupiać się na tym, aby dodatkowo dojechać przeciwnika swoją parą - wystarczy że ten po prostu znajdzie się w zasięgu działania reberu i koniec.
Podpalanie notek znajdujących się torbie przeciwnika - Na którejś randze to jest - natychmiast do wywalenia. Notki można by w ten sposób zniszczyć jak kartkę papieru, ale nie podpalić.
Uwalnianie pary z ciała, a nie z ust - Tutaj widzę potencjał na zrobienie futtonowca taiusera, który rani przeciwnika ciosami w zwarciu jednocześnie uwalniając ze swojego ciała wrzącą parę, co nie pozwala na kontratak, więc w tym wypadku przy takim wytwarzaniu pary dałbym wymóg trzymania pieczęci, ale to na razie taka miękka sugestia, bo po prostu średnio mi się podoba idea wykorzystywania tego w taki sposób.
Zbrojka Hana - Powinna być artefaktem albo pseudoartefaktem przyznawana misją albo zasługami dla klanu, nie za samą kaskę.
Co do samych statystyk na poszczególnych poziomach to na razie nie będę się wypowiadał, tylko tą poprawioną wersję wziąłbym na warsztat do bety żeby tam nad nimi podyskutować w mniejszym gronie.
0 x
- Ao
- Postać porzucona
- Posty: 297
- Rejestracja: 22 kwie 2021, o 23:19
- Wiek postaci: 16
- Ranga: Samuraj
- Krótki wygląd: Wysoki, szczupły, dobrze zbudowany, przystojny brunet o niebieskich oczach, ubrany w ciemnogranatowe kimono.
- Widoczny ekwipunek: Wakizashi przy pasie.
- Link do KP: viewtopic.php?f=32&t=9506
- GG/Discord: Aka#1339
- Multikonta: Akio Maji, Doge
Re: Rework Terumi
Żar - ok, wywalone
Guma i przebijanie się przez nią technik - ok
Zwiększona wytrzymałość wapna/lawy po kontakcie z wodą - ok
"Siła futtonu": W którym fragmencie reworku jest o tym mowa? Może coś przeoczyłem, bo rework był pisany przez kilka osób, ale chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że to reberu wypala, a nie zdmuchuje :P Mogę to dopisać, jeżeli jest taka potrzeba - notka nr 10.
Podpalanie notek znajdujących się torbie przeciwnika - ok
Uwalnianie pary z ciała, a nie z ust - moim zdaniem proponowana przez ciebie zmiana nic nie wprowadzi. Zgodnie z obecną mechaniką można po prostu otworzyć usta i wypluć pod siebie mgłę bez żadnego konkretnego kształtu, zgodnie z notką nr 6.
Zbrojka Hana - ok. Zasługi dla klanu lub misja rangi A w przypadku nukeninów.
Poniżej zmiany.
Guma i przebijanie się przez nią technik - ok
Zwiększona wytrzymałość wapna/lawy po kontakcie z wodą - ok
"Siła futtonu": W którym fragmencie reworku jest o tym mowa? Może coś przeoczyłem, bo rework był pisany przez kilka osób, ale chyba każdy zdaje sobie sprawę z tego, że to reberu wypala, a nie zdmuchuje :P Mogę to dopisać, jeżeli jest taka potrzeba - notka nr 10.
Podpalanie notek znajdujących się torbie przeciwnika - ok
Uwalnianie pary z ciała, a nie z ust - moim zdaniem proponowana przez ciebie zmiana nic nie wprowadzi. Zgodnie z obecną mechaniką można po prostu otworzyć usta i wypluć pod siebie mgłę bez żadnego konkretnego kształtu, zgodnie z notką nr 6.
Zbrojka Hana - ok. Zasługi dla klanu lub misja rangi A w przypadku nukeninów.
Poniżej zmiany.
Youton
_____________________
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Di
- Ranga
- D
- Pierwszy poziom Uwolnienia Lawy. Na tym poziomie shinobi nie jest jeszcze w stanie wytwarzać lawy. Terumi rekompensuje to jednak w inny sposób. Dzięki swojemu Reberu, potrafi wytwarzać wapno. Choć jego właściwości nie są zatrważające, to kontakt z żywą tkanką może doprowadzić do poparzeń. Ma też inną właściwość - po kontakcie z wodą wapno zastyga, tworząc twarde twory o zwiększonej wytrzymałości. Dodatkowo ninja jest w stanie wytwarzać substancję która szybko zamienia się w gumę. Z uwagi na jej elastyczność jest zaskakująco trudna do przebicia za pomocą prymitywnej siły, niestety techniki penetracyjne nie mają z nią żadnych problemów.
- Wapno
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40. Skutkuje to jednak zastygnięciem substancji, a tym samym anulowanie obrażeń. - Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
- Nazwa
- Yōton: Gomunawa
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Ptak
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 metry)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Kolejna technika, wykorzystująca lawę ze zmodyfikowaną strukturą. Tym razem jednak używa się jej znacznie oszczędniej - zamiast wytwarzać spore przedmioty, shinobi po prostu wypuszcza ją w kształcie powrozu, wytwarzając bardzo mocny sznur z gumowatej liny. Dzięki temu można albo szybko zawiązać ją wokół sojusznika i wyciągnąć go z niebezpieczeństwa, albo obwiązać oponenta i obalić go. Można nawet wykorzystać ją w formie liny do wspinaczki lub... bungee. Lina dość mocno się rozciąga - nawet trzykrotnie, dlatego wytworzenie metra sznura może przy pełnym rozciągnięciu osiągnąć nawet trzy metry.
- Nazwa
- Yōton: Gomumari
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- Rzutu
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kule)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa kule o średnicy 10 centymetrów, wykonane z twardej ale elastycznej gumy, które odbijają się od każdej sztywnej powierzchni. Shinobi potrafi unosić je nad swoją dłonią, jednak atakowanie nimi to po prostu rzut w kierunku celu. Dlatego też obrażenia w głównej mierze zależą od siły użytkownika, jednak trafienie każdą kulą można porównać z trafieniem piłki kauczukowej o odpowiednio większym rozmiarze.
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Rozwinięcie zdolności klanowych Terumi. Kontrola nad materiałami jest dokładniejsza i szybsza, zwiększają się też ich właściwości. Wapno staje się znacznie bardziej żrące i kontakt z nim może doprowadzić do niebezpiecznych poparzeń. Twory z gumy także stają się twardsze i swoją konsenstencją zaczynają przypominać kamień. Wciąż jednak obu wytworom brakuje zjadliwości.
- Wapno
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40. Skutkuje to jednak zastygnięciem substancji, a tym samym anulowanie obrażeń. - Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Nazwa
- Yōton: Sekkaigyō no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Królik → Wół → Pies → Wąż
- Zasięg Max.
- 35 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 pociski)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik może wypluć do trzech kul wapna w krótkich odstępach czasu. Każda z nich ma objętość na tyle dużą, że potrafią pokryć połowę torsu człowieka, czy nogi od ziemi do kolan (drugie porównanie użyte nieprzypadkowo). Pociski mają konsystencję mokrego piasku i same w sobie nie są groźne, można z łatwością się z nich wyswobodzić lub strzepnąć z ubrania. Ich użyteczność objawia się w połączeniu z wodą. Po zmieszaniu wapiennych pocisków z wodą, substancja zaczyna się związywać i w kilka sekund zastyga jako cement. Do jego rozbicia potrzebna jest siła 100, natomiast do wyzwolenia się "od wewnątrz", czyli np. zastygniętych nóg wyszarpując je - 140.
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Bi
- Ranga
- B
- W końcu użytkownik Youtonu ma to po co tu przyszedł. Co prawda lawa nie jest jeszcze znaną i lubianą cieczą, lecz przypomina ona raczej rozżarzony do czerwoności żużel. Nie zmienia to faktu, że wciąż jest śmiertelnie groźna. Kontakt z nią powoduje groźne oparzenia, a sama obecność w okolicy nie jest przyjemna. Guma wciąż jest ciekawą zdolnością, ale na tej randze formy z niej stworzone zaczynają niedomagać.
- Lawa
- Guma
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40. Skutkuje to jednak zastygnięciem substancji, a tym samym anulowanie obrażeń. - Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
- Nazwa
- Yōton: Yōkai no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Koń
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Zaawansowana technika, dostępna dla shinobi, którzy już dość dobrze opanowali kontrolę nad lawą. Tym razem pozwala ona wytworzyć sporą ilość magmy jednocześnie, a następnie wystrzelić ją w jednym momencie w powietrze - tam zaś rozprzestrzenia się, zmieniając się w ogromną, cienką "płachtę" z Yōtonu, która może pokryć nawet dużą powierzchnię płynem o bardzo wysokiej temperaturze. Jako że atak nadchodzi z powietrza, nie da się odskoczyć przed atakiem, więc trzeba być dostatecznie szybkim by móc uciec spod ataku. Dodatkowo technika tworzy gęsty dym, który ogranicza pole widzenia.
- Nazwa
- Yōton: Gomuheki
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Ptak
- Zasięg Max.
- 40 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Najsilniejsza technika defensywna, korzystająca z gumowatej wersji Uwolnienia Lawy. Tym razem użytkownik techniki gromadzi dużą ilość chakry, a następnie po dotknięciu ziemi obiema rękami tworzy ogromne ilości beżowej cieczy nienewtonowskiej, która później na życzenie użytkownika tężeje, zmieniając się w grubą, dużą ścianę z gumy. Jest ona w stanie zablokować nawet silne ataki, toczące się głazy, uderzenia dużych zwierząt i tak dalej - zamiast przyjmować siłę uderzenia, rozprowadza ją na całą powierzchnię. Dzięki temu potrzebna jest naprawdę silna technika penetracyjna, aby móc przebić tę zasłonę.
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Terumi wchodząc na ten poziom w końcu opanowuje zdolność faktycznego manipulowania prawdziwą lawą. Nikt nie powinien się zbliżać do tak destrukcyjnej siły. Roztopiona magma ma konsystencję syropu, przylepia się do wszystkiego - wypalając i niszcząc cele. W związku z tym bezpośredni kontakt z lawą wiąże się ze śmiertelnie groźnymi oparzeniami, zwęgleniem skóry i poważnymi obrażeniami całego ciała, najczęściej skutkującego śmiercią ofiary.
- Lawa
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40. Skutkuje to jednak zastygnięciem substancji, a tym samym anulowanie obrażeń. - Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
- Nazwa
- Yōton: Shakugaikōken
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 ciosy)
- Dodatkowe
- Wymaga aktywacji Yōton no Yoroi
- Opis Technika pochodząca bezpośrednio od Yōton no Yoroi, pozwalająca znacząco wzmocnić cios pięścią, wymierzony w przeciwnika. Zwykły, ordynarny cios kułakiem, wymierzony najczęściej w szczękę przeciwnika. Jaka jest więc różnica? Użytkownik nagromadza sporą ilość chakry w ręku, podgrzewając pancerz wokół niej jeszcze bardziej, czego efektem jest bardzo silna aura - nawet jeżeli uderzenie nie trafi, sama temperatura jest w stanie oparzyć go tak, jakby stał przez 5 minut w żywym ogniu. A jeśli uderzenie trafi... cóż, oponent nie ma szans przeżycia.
- Nazwa
- Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Pies → Wół → Królik → Wąż
- Zasięg Max.
- 35 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 pocisków)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo silna technika dystansowa, będąca w stanie zadać bardzo poważne obrażenia i przebić się przez nawet grube osłony. Użytkownik nagromadza chakrę w ustach, po czym wypluwa ją stopniowo, sporymi porcjami - przyjmują one kształt sporych kul magmy o konsystencji stopionych głazów. Pociski te zostają gwałtownie wystrzelone w różnych kierunkach, uderzając we wszystko z dużą siłą. Ze względu na ich właściwości fizyczne, mogą one bez problemu się przetopić przez sporą ilość obiektów, a dodatkowo - ze względu na ich szybkość - są trudne do uniknięcia.
- Nazwa
- Youton no Jutsu: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Yoton na poprzedniej randze był śmiertelnie groźny dla większości przeciwników. Teraz jest zabójczy dla całej okolicy. Ilości bulgoczącej ognistej cieczy jakie jest w stanie wytworzyć Terumi są wręcz obrzydliwe. Wszystko co oberwie lawą jest wypalane do gołej ziemi i niszczone, Temperatura rośnie do wartości takich wartości, które są nie do wytrzymania dla osób zbliżających się do magmy.
- Lawa
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości.
Wytrzymałość wapna po kontakcie z wodą rośnie o 40. Skutkuje to jednak zastygnięciem substancji, a tym samym anulowanie obrażeń. - Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
- Nazwa
- Kakazan
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Baran → Dotknięcie ziemi
- Zasięg Max.
- 150 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Najpotężniejsza i niezwykle niszczycielska technika klanu Terumi, wpływająca na otoczenie i będąca w stanie zabić wiele celów w dużej odległości. Użytkownik przykłada dłonie do podłoża i przesyła do niego swoją chakrę, która wędruje pod samą powierzchnią ziemi. W wybranym przez użytkownika miejscu wytwarza ona średniej wielkości krater wulkanu, który gwałtownie wybucha, rozrzucając na wszystkie strony stopione głazy i magmę. Efekt jest wyjątkowo niszczycielski zwłaszcza w okolicach lasów. Temperatura lawy jest na tyle wysoka, że jest ona w stanie ciężko poparzyć nawet Bijuu.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
- Nazwa
- Yōton no Yoroi
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Klaśnięcie w dłonie przed sobą
- Zasięg Max.
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Wymaga 80 siły i wytrzymałości. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1. Technika nie obejmuje trzymanych przez użytkownika broni. Niewzmocnione żadnym chakra-flow są one tak samo wrażliwe na jej skutki jak inne przedmioty obce.
- Opis Po złożeniu razem dłoni użytkownik pokrywa całe swoje ciało warstwą lawy wymieszaną z chakrą Yōtonu zyskując tym samym powłokę, której można użyć zarówno do ataku jak i obrony. Możliwości ofensywne lawowej zbroi wynikają przede wszystkim z jej ogromnej temperatury. Ciosy użytkownika w takim stanie mogą powodować najcięższe oparzenia, zwęglać żywe organizmy, przepalać zbroje i defensywy oraz topić stal przy dłuższym kontakcie. Nawet będąc w pobliżu użytkownika Yōton no Yoroi da się poczuć falę gorąca bijącą od lawowego płaszcza, a bezpośrednie podejście do niego na odległość ciosu wiąże się z dużym ryzykiem oparzeń I stopnia (na odkrytej skórze). Siła defensywna zbroi wynika przede wszystkim z możliwości neutralizowania ataków przy pomocy ogromnej temperatury. W skrócie - niewiele ataków zdąży się przez nią przebić, wcześniej nie będąc stopionym na płynną papkę. Atakowanie użytkownika Yoton no Yoroi przy pomocy taijutsu na pewno zrani bardziej samego atakującego, niż sam cel, natomiast shurikeny wbite w lawę pokrywającą użytkownika zostaną stopione, nie zadając żadnych obrażeń. Techniki nie da się "ugasić" niskopoziomowym suitonem czy stłumić dotonem. Tak długo jak jest podtrzymywana, tak długo będzie oddziaływać na otoczenie, choć będąc np. w zbiorniku wodnym oczywistym jest, że jej skuteczność zostanie znacząco zmniejszona. Technika nie chroni jednak przed atakami opartymi na czystej chakrze jak np. Rasengan, a także sama nie zapewnia ochrony w stylu twardego pancerza, więc nie będzie ona również stanowiła dużego oporu dla technik penetracyjnych. Nie topi również broni pokrytych technikami chakra-flow.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Shi
- Ranga
- C
- Na tej randze użytkownik może się już pochwalić dość dobrą kontrolą Futtonu. Zasięg techniki dość znacząco rośnie, podobnie jak i gęstość gazu - teraz łatwiej się rozprzestrzenia. Temperatura pary również rośnie. Nawet pojedynczy dech powoduje spory ból w płucach.
- Wrzątek
- Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Bi
- Ranga
- B
- Trzecia ranga klanowa Terumi pozwala na bardzo duże poprawienie kontroli Futtonu. Oprócz kolejnego wzrostu objętości wytwarzanego jednorazowo gazu, rośnie również jego stopień rozprzestrzeniania oraz temperatura. Dłuższy kontakt będzie owocował gotowaniem się przeciwników. Na tym poziomie Terumi zyskuje możliwość nadania parze właściwości kwasu.
- Wrzątek
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -15 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Kwas:
E: 45% | D: 35% | C: 25% | B: 20% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Ei
- Ranga
- A
- Przedostatni poziom Futton no Jutsu. Daje on kilka dodatkowych umiejętności, które pozwalają na łatwiejsze kontrolowanie pola walki. Oprócz tradycyjnego wzrostu objętości, zasięgu i rozprzestrzeniania, shinobi otrzymuje możliwość kontrolowania kształtu chmury i kierunku, w którym będzie ona zmierzać. Ponadto od tego poziomu gęsta para nie musi być wypuszczana przez usta, lecz przy pomocy całego ciała. Wysoka temperatura sprawia, że przeciwnicy doznają ciężkich oparzeń już w wyniku najmniejszego kontaktu z parą. Od tego poziomu (przy pełnym skupieniu) można kontrolować kwas/parę tak, aby nasi towarzysze nie zostali poparzeni.
- Wrzątek
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -20 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Kwas:
D: 56% | C: 44% | B: 31% | A: 19% | S: 13% | S+: 7% (na turę)
- Nazwa
- Futton: Kairiki Musō
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Koń
- Zasięg Max.
- 2 m
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- opis Użytkownik poprzez wrzenie chakry emituje ze swojego ciała duże ilości gorącej pary. Może ona poparzyć przeciwników którzy podejdą zbyt blisko, a także zneutralizować techniki Suitonu i Hyotonu (do rangi B), w promieniu dwóch metrów od użytkownika.
Dodatkowo użytkownik tej techniki jest w stanie wykorzystać strumienie generowanej pary by zwiększyć swoją szybkość i siłę ataków (+20 siły i szybkości postaci na czas działania techniki).
Istnieje możliwość zdobycia specjalnej zbroi, która podwaja przyrost siły i szybkości uzyskiwanych za pomocą tej techniki.
- Nazwa
- Futton no Jutsu: Reberu Esu
- Ranga
- S
- Ranga mistrzowska. Na tym poziomie użytkownik może wytwarzać ogromne chmury Uwolnienia Wrzątku zdolne obejmować spore połacie terenu. Objętość gazu i rozprzestrzenianie się stają się na tyle duże, że ucieczka przed nim jest bardzo trudnym zadaniem. Nasza magła - zarówno wrzątkowa jak i kwasowa - osiąga tak wysoką temperaturę, że może doprowadzić do zapłonu ubrań czy też wypalenia notek znajdujących się w torbie oponenta. Bezpośredni kontakt najczęściej kończy się natychmiastowym zgonem wroga.
- Wrzątek
- Kwas Używając zwiększonej ilości chakry, Terumi jest w stanie zamienić swoją parę w kwas. Zachowuje on oryginalne statystyki pary, ale dodatkowo potrafi oddziaływać żrąco zarówno na żywe organizmy, jak i na wszelkiego rodzaju struktury, znacząco zmniejszając ich wytrzymałość. Z oczywistych względów przebywanie w takich warunkach nie tylko wymęcza wrogów, ale również wpływa na ich ogólny stan postrzegania i reagowania na zagrożenie.
Na tej randze, po zetknięciu się z kwasem, struktury i przeciwnicy otrzymują karę -25 wytrzymałości i percepcji. Efekt kumuluje się co każdą kolejną turę spędzoną w kwasie i trwa do momentu wyleczenia przez medyka/odbudowy. - Zasięg kontroli
- Objętość
- Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
- Koszt Para:
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Kwas:
C: 63% | B: 50% | A: 38% | S: 25% | S+: 13% (na turę)
_____________________
- Nazwa
- Zbroja Jōki no Yoroi
- Typ
- Ubranie
- Objętość
- 500
- Opis Specjalna zbroja zaprojektowana przez klan Terumi. Jest to ciężki pancerz ze stali kantaiskiej, stworzony by zwiększać potencjał bojowy Uwolnienia Wrzątku. Zbroja pokrywa użytkownika niemal w całości gwarantując niesłychanie skuteczną obronę. Lecz to nie wszystko. Poprzez wyjątkowy układ szczelin i otworów ubiór ten jest w stanie ukierunkować, skupić i zwiększyć ciśnienie wydzielanej przez ciało użytkownika pary.
- Wymagania
- Dodatkowe W przypadku nieosiągnięcia pełnej sprawności, nasza szybkość spada o taką samą wartość, jaka brakuje nam w atrybucie wytrzymałości lub siły, oprócz tego szybciej się męczymy. Jeśli posiadamy statystyki wymagane do pełnej sprawności, przestajemy odczuwać jakiekolwiek ujemne modyfikatory, a sam pancerz stanowi dla naszego ciała odpowiednik zwykłej koszuli, nie przeszkadzając absolutnie w niczym, a przy tym zapewniając ochronę.
Jest to przedmiot specjalny, możliwy wyłącznie do zdobycia za zasługi dla klanu. W przypadku Nukeninów wymagana jest misja rangi A. - Cena
- 6000 Ryō
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość