Zwoje

Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

PROBLEM
Na forum mamy dostępne trzy rozmiary zwojów: mały, średni i duży. Jednakże w materiale źródłowym tych zwojów jest więcej, widzimy przynajmniej cztery rozmiarówki, co powoduje problemy w określeniu, które są które, nawet wśród administracji panuje niezgoda w tym temacie (zachęcam do zajrzenia na nasz serwer Discordowy na kanał #rozmowy z 19 marca od godziny 16, słowo klucz do lupki "zwoje"). W związku z tym nikt nie wie czy przykładowo zwoje, które nosił Kankuro jak gonił Sasoriego to zwoje średnie (jak uważał wtedy Budyś) czy duże (za czym optował Kabuki)

ROZWIĄZANIE
Wprowadzić do gry zwoje olbrzymie/gigantyczne, większe niż do tej pory (osobiście celowałbym w objętość w granicach 150-200)

DODATKOWE UWAGI
Osobiście uważam, że ciężko mówic, że obecne duże zwoje mające objętość 90 to te gigantyczne od paktów po porównaniu z objętościami na przykład gurdy (270) czy no-dachi (80), natomiast potrzebujemy jakiejś spójnej wersji i najłatwiej uważam, będzie ją uzyskać wprowadzając dodatkowy rozmiar zwoju
0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zwoje

Post autor: Jun »

Warto zaznaczyć, że w marcu nie miałem jeszcze koloru. To tak przypominam <catgiggle>

Więc moja wypowiedź z tamtego okresu jest niczym innym niż opinią gracza.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

A, to to mi umknęło akurat, ale wciąż uważam, że wypadałoby to ogarnąc
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zwoje

Post autor: Support nr 6 »

Nie chcę wyjść na lenia, ale jeśli masz ochotę i czas to możesz zaproponować jakieś opracowanie tego, bo rozwiązanie "wprowadzić" przesunie ten pomysł na koniec kolejki, co może odrobinę opóźnić implementację. Dla mnie nie ma problemu żeby jeszcze bardziej to rozdrobnić, jeśli większość będzie widziała taką potrzebę.
0 x
Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Zwoje

Post autor: Jun »

Nie mniej uważam, że:
Małe zwoje

Średnie zwoje

Duże zwoje

Ogromne zwoje
I nic ponadto bym nie robił. Ale jak Seinar powiedział - Zaproponuj coś zgodnie z obecną tabelą, wpisz to w kod tabeli i zobaczymy. Rozmawianie o zmianach i mówienie, że coś trzeba rozwinąć to jedno - rzuć jasną propozycję z tabelą zwoju i fuinów.
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Trochę nie chciałem od razu tego robić, bo nie wiem nawet czy zostanie to przyjęte, ale ok, trzymajcie.

Do wyposażenia:
Nazwa
Zwój
Typ
Dodatek
Objętość
Długość
Pojemność
Pojemność zwojów opisana jest w dziale z technikami pieczętującymi.
Opis Zwoje, to nic innego jak nawinięte na rolkę połacie materiału, których używa się w wielu dziedzinach życia. Występują w kilku rozmiarach, od małych do ogromnych. Ninja korzystają z nich do pieczętowania przedmiotów, poprzez umieszczenie odpowiednich symboli zgodnych ze sztuką Fuuinjutsu. Na zwojach da się też zapisywać informacje, tak samo jak w książkach, jednak w sposób bardziej trwały. Raz naniesione symbole pozostają na nim na zawsze (z wyjątkiem tworów Szczepu Gazo), muszą być jednak naniesione atramentem. Zwoje są wodoodporne. Zwoje można zapieczętować w innym zwoju tylko wtedy, kiedy w nich samych nie ma nic zapieczętowanego.
Cena
Pozwoliłem sobie oprócz czwartego zwoju dodać do nich długości, które wydają mi się rozsądne - dzięki temu będzie wiadomo, które zwoje można schować w jakie torby, czego do tej pory również brakowało. Trochę na oko, ale oczywiście zapraszam do dyskusji co powiększyć, co zmniejszyć. Ze względu na ograniczenie w znaczniku tbox do maksymalnie trzech kolumn musiałem tak to rozwiązać na ten moment. Nie wygląda najlepiej, ale działa, natomiast fajnie by było, jakby to ogarnąć (nie znam się na BBcode, ale zakładam, że to kwestia implementacji, a nie samego języka), bo jako zwykły user nie mam takiej możliwości.
Pozwoliłem sobie też dodać copy, by łatwo można było przenieść, jeśli zostanie wszystko zaakceptowane. Obrazek z kolei musiałby ogarnąć kto inny, nie znam się na tym.
Dodałem dopisek o tworach Gazo, by w przyszłości ktoś nie chciał exploitować tego, że symbole pozostają na zawsze, jak już zmieniać to od razu porządnie.

Objętości pieczętowania:
Fūinjutsu E
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Wydaje się dosyć dużo, ale w sumie przy objętości jaką ma zwój chyba będzie pasować, choć można delikatnie znerfić(sam mam pewne wątpliwości, bo są duże, no ale muszą być w sumie). Starałem się mniej więcej proporcjalnie ustalić dla D, następnie szedłem kluczem C=1,5D;B=2D;A=2,5D;S=3D, jaki został zastosowany przy pozostałych zwojach.

Mizu Fuin:
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Wół → Zając
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (zapieczętowanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody.
Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Nazwa
Fūin no Mizu
Ranga
D
Pieczęci
Wół → Zając
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (zapieczętowanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozszerzenie Fūin no Jutsu, poszerzające wachlarz przedmiotów możliwych do zapieczętowania o wszelkiego rodzaju ciecze. Dzięki temu możemy zamknąć w zwoju między innymi oliwę, ropę lub rzecz jasna najzwyklejszą wodę. Pieczętowanie chwilę trwa, lecz po zakończeniu procesu możemy nosić w kieszeni zwój zawierający wodę - pozwala to np. używać technik Suitonu tam, gdzie nie ma wody.
Ilość wody, jaką jesteśmy w stanie zmieścić do zwoju, jest zależna od naszej rangi w Fuuinjutsu i wielkości zwoju:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Gwoli wyjaśnienia, zaprezentowałem dwie opcje, gdyż jedna jest idąc kluczem obecnym (odpowiadające sobie wielkości po skosie w poprzedniej tabelce, tu ze względu na inny podział kolumn gorzej to widać), natomiast druga to moja prywatna preferencja, odpowiadająca objętościom z ciał stałych - kwestia, którą poruszałem w tym temacie. Jeśli ona zostanie wprowadzona unikniemy takiego problemu, że przy mniejszej pojemności normalnego pieczętowania cieczy z jakiegoś powodu mieścimy więcej. Wyłamałem się tylko w jednym przypadku - ogromny zwój na S, niby wciąż to trochę mało na olbrzymie zasoby wody, ale myślę, że jak ktoś do tego stopnia rozwinął Fuin i ma największy zwój to można mu pozwolić na to. Oczywiście to moja propozycja, można tam zostać przy dużych, w obu przypadkach uważam, że w tej wersji jest lepiej niż w domyślnej (zgodnie z obecnym kluczem).

Inne techniki pieczętujące do poprawki:

Ayatsuri
Nazwa
Kugutsu no Fūin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (pieczętowanie)
Dodatkowe
Znajomość Fūinjutsu minimum rangi D
Opis Rozwinięcie techniki Fūin no Jutsu używane przez marionetkarzy. Jutsu pozwala zapieczętować dowolną kukłę w zwoju. Proces pieczętowania wymaga chwili skupienia, podczas której na zwoju pojawia się specjalna formuła pieczętowania. Następnym krokiem jest przelanie chakry do pieczęci i kukiełek jednocześnie, czego efektem jest zniknięcie marionetki oraz pojawienie się na zwoju napisu oznaczającego nazwę zapieczętowanego tworu. Możliwości pojedynczego użycia tej techniki zależą tylko od zdolności pieczętowania i dostępnego miejsca w zwoju. By go odpieczętować wystarczy odsłonić ten napis. Rozmiary zwojów, w których można zapieczętować marionetki zależą od poziomu zaawansowania kuglarza w sztuce fuuinjutsu:
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S
Tu się nie bawiłem w jakieś dokładne obliczenia tylko razy 3 i ewentualne zaokrąglenie, jak to przy poprzednich rozmiarach
Niby 100 lalek tylko przy zwoju wewnątrz siebie według techniki z S, ale to chyba dotyczy małego zwoju, najwyżej ktoś tu zmieni przy wprowadzaniu

Gazo
Nazwa
Fūinjutsu: Koshi Tandan
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
3m
Pieczętowanie
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chōjū Giga i Fuuinjutsu rangi B
Opis Specyficzna technika dla tych, którzy rozwinęli techniki pieczętujące do odpowiedniego poziomu. Na ogromnym zwoju należy narysować tygrysa (można równie dobrze przygotować rysunek przed walką co jest zalecane z racji rozmiaru i czasochłonności), następnie po złożeniu pieczęci następuje jego materializacja. (przy pomocy techniki Chōjū Giga). Wcześniej narysowany tygrys wychodzi częściowo ze zwoju, cały czas posiadając z nim połączenie, po czym chwyta ofiarę zębiskami i pazurami, wciągając ją do zwoju. Jednak jest to tylko tymczasowe - po minięciu 24h fabularnych zamknięty w zwoju wydostaje się w dokładnie takim stanie w jakim był zapieczętowany. Złapany nie jest świadom upływającego czasu, z jego perspektywy chwilę po zapieczętowaniu uwalnia się co może powodować mocne zmieszanie i problemy z oceną sytuacji.

Zmiana z dużego zwoju na ogromny

Seido 1
Nazwa
Sōshōryū
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Smok → Małpa→ Zając→ Wąż→ Skrzyżowanie rąk
Zasięg
Do 30 metrów
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny - przy użyciu z ziemi
Dodatkowe Wymagane są zwoje z zapieczętowanymi broniami|Podczas wykonywania techniki: +20 Percepcji.
Opis Bardzo silna technika, mająca dwie opcje wykorzystania. Pierwsza z nich polega na położeniu zwojów na ziemi, które po złożeniu pieczęci rozwijają się błyskawicznie w górę, tworząc coś w rodzaju spiralnego walca. Chwilę później sam użytkownik skacze do góry i utrzymując się w powietrzu zaczyna wyrzucać dużą ilość broni zapieczętowanych w zwojach. W tym przypadku ponosimy koszta chakry związane właśnie z zawiśnięciem w powietrzu. Druga polega na rozwinięciu zwoju i obracaniu się w miejscu. Płótno wiruje razem z użytkownikiem, który na bieżąco wystrzeliwuje zapieczętowane bronie skierowane na przeciwnika - w tym przypadku nie ponosimy kosztu chakry. W zwojach można schować różne bronie, od shurikenów czy kunai'ów, po bomby, granaty dymne, notki wybuchowe, żyłki. By technikę wykonać takowy zwój trzeba oczywiście wcześniej przygotować (najlepiej przed walką). Najporęczniejsze w użyciu są zwoje małe - średnie, duże i ogromne z racji swoich rozmiarów i wagi mogą być znacznie trudniejsze w użyciu.
Dodanie w opisie informacji o zwojach ogromnych

Seido 2
Nazwa
Sōgu: Tensasai
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Koło o promieniu 20 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Potrzebne jest posiadanie dużego lub ogromnego zwoju całkowicie wypełnionego bronią | Podczas wykonywania techniki: +30 Percepcji.
Opis Najsilniejsza z technik Shurikenjutsu, cechująca się tym, że wymaga sporej ilości sprzętu - lecz jest to bardzo opłacalne. Użytkownik wyrzuca w powietrze duży lub ogromny zwój z zapieczętowanymi narzędziami zagłady, które po złożeniu pieczęci wystrzeliwują w przeciwnika z ogromną szybkością. Kontakt użytkownika ze zwojem nie jest wymagany. Technika potrafi całkowicie pokryć obszar spadającym metalem, który z uwagi na ilość i prędkość może pokonywać niektóre osłony do rangi C włącznie. Pole rażenia może być mniejsze bądź większe, zależy to od zapełniania zwoju i wysokości na jaką zostanie wyrzucony.
Dodałem wybór - albo duży albo ogromny, jak to Wam nie pasuje to mogę zostawić tylko ogromny, ale to jest takie bydlę, że ciężko będzie wypełnić je bronią na 100% i moim zdaniem zmniejszy atrakcyjność stylu ze względu na konieczność ogromnych wydatków. Pozwoliłem sobie nie rozróżniać w kosztach chakry między oboma rozmiarami, jeśli zgłosicie takie zapotrzebowanie to mogę to zrobić, ale według mnie nie ma potrzeby.

Fuin, 2 techniki
Nazwa
Fūin Fuda
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg rzutu zwojem
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymagany jest ogromny zwój
Opis Silna technika, stosowana najczęściej na schwytanych kryminalistach. Ninja wysyła ogromny zwój, który oplata przeciwnika, a następnie zakłada dodatkową pieczęć, mniej więcej pośrodku utworzonej w ten sposób mumii. Tak zapieczętowana osoba żyje, lecz nie jest w stanie wykonać najmniejszego ruchu lub używać chakry. Dodatkowo, jeżeli pieczęć została wykonana na osobie przywołanej przez Edo Tensei, jej dusza zostaje uwolniona.
Nazwa
Kekkai Shihō Fūjin
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Wąż → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
60 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od osoby)
Dodatkowe
Techniki muszą użyć jednocześnie cztery osoby
Opis Jutsu czterokątnej bariery pieczętującej, czyli technika pozwalająca na zapieczętowanie Bijuu w specjalnym zwoju (jest on wymagany) z przygotowaną wcześniej pieczęcią. Potrzeba do tego ogromnego zwoju, złożenia odpowiedniej sekwencji pieczęci i utrzymywanie ostatniej przez godzinę, a także cztery małe, aby całość była gotowa. Technika wymaga współpracy czwórki shinobi do wytworzenia pieczęci. Użytkownicy najpierw odblokowują cztery zwoje z pieczęciami, po czym podnoszą swoje prawe ręce w górę. Między nimi pojawia się wtedy duża bariera, którą następnie posyła się w kierunku Bijuu. Jeżeli się to powiedzie, Bijuu znika i zostaje zapieczętowany razem z barierą w zwoju. Tylko jedna osoba musi znać technikę, reszta działa jako przekaźniki chakry.
Zmiana z dużego zwoju na ogromny w obu przypadkach
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3659
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Zwoje

Post autor: Papyrus »

Pozwolę sobie zadać ważne, fundamentalne pytanie. Po co? Czy obecny system 3 zwojów jest zły?
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Nie powiedziałbym że zły, natomiast, jak pisałem wyżej ograniczający i prowadzący do nieporozumień
0 x
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Zwoje

Post autor: Shinsu »

To ja proponuję po prostu w temacie z fuinem dać 3 screeny z wykazem wielkości. Duży, to moim zdaniem ten co miał Naruto do paktu, średni, ten co miał Kankuro, a małe ten co trzyma TenTen.
0 x
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

No można, jak najbardziej, ale wtedy się zastanowić trzeba nad ich rozmiarami. No sorry, nie uwierzę, że objętość 90 to ten ogromny zwój od paktu. No i trzeba dodać długości, bo w tym momencie nie wiadomo - mogę mały zwój włożyć do torby? A może dopiero do dużej? Co ze średnim?
0 x
Awatar użytkownika
Kazuma
Posty: 848
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
GG/Discord: Avarice#3584
Multikonta: Avarice

Re: Zwoje

Post autor: Kazuma »

  • Jak nie przejdzie to pozostaje ewentualnie sobie w kuźni większy zwój zrobić jeśli potrzebujesz <catcoffe>
  • Kwestia tabel to modyfikacje w kodzie. Sam kiedyś coś w nich zmieniałem bo pełno tam było dziur.
Ja tam ogólnie jestem za. Zwrócę tylko uwagę, że ci się w jednej z technik skopały pieczęci przy kopiowaniu (Seido 1). Prześledzę jeszcze wszystko i ewentualnie rzucę edyta jakbym zauważył jakieś dziwne rzeczy.

EDIT: Tabelki do poprawy bo skopane mocno (może zrobię).

Objętości pieczętowania:
Fūinjutsu E
Fūinjutsu D
Fūinjutsu C
Fūinjutsu B
Fūinjutsu A
Fūinjutsu S

Tak po odrobinie zabawy, jeśli nie zmodyfikujemy kodu odpowiadającego za tabele to zmiana robi wielki syf w tabelkach. Więc niech się ktoś tym zajmie bo ja funkcyjnym nie jestem więc ja tego nie zrobię bez dostępu do panelu ¯\_(ツ)_/¯
Po prostu bez podziału na 4 części jest do dupy. Nic dodać nic ująć
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~ Obrazek
Henge
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Zwoje

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Odświeżam temat, najmniej co trzeba zrobić to ustalić wymiary zwojów nawet jeśli nie wprowadzi się czwartego rozmiaru
0 x
Awatar użytkownika
Airan
Posty: 330
Rejestracja: 31 maja 2021, o 23:10
Wiek postaci: 25
Ranga: Akoraito / Rekrut
Krótki wygląd: Dość wysoka, opalona, kruczoczarne włosy do pasa, fiołkowe oczy.
Multikonta: Yukirin

Re: Zwoje

Post autor: Airan »

Tu sie zgadzam, te rozmiary warto określić (: osobiście nasz duży traktowałabym w rozmiarach jak ten ogromny z propozycji, średni i mały tak jak rozpisane.
0 x
Obrazek
·
nie przetnie białej ciszy pod chmurą ołowianą
lotu swego nie zniży nad łąki złotą plamą
przeraża mnie ta chwila, która jej wolność skradła
jaskółka czarny brylant wrzucony tu przez diabła
Awatar użytkownika
Shinsu
Posty: 811
Rejestracja: 18 kwie 2021, o 10:40
Wiek postaci: 23
Widoczny ekwipunek: Dwie torby u pasa.
GG/Discord: Shins#7007

Re: Zwoje

Post autor: Shinsu »

Plus jednen
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Zwoje

Post autor: Support nr 6 »

No właśnie zapewne ku rozczarowaniu Yuu, nie będziemy wprowadzać tego czwartego rozmiaru, tylko określimy długości poszczególnych zwojów tak jak zaproponowano wyżej, przy czym duży będzie ogromnym i tak będzie to wyglądać:
mały: 15cm
średni: 30cm
duży: 90cm

Czekam 48 na feedback co do tych trzech wartości.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości