Strona 1 z 1

Doton techniques

: 7 maja 2021, o 15:28
autor: Kyoushi
Elo

PROBLEM Techniki Dotonu mają źle lub słabo zdefiniowany opis, który należy poprawić.

1. Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Technika polegająca na uformowaniu z kamieni wizualnie idealnej kopii użytkownika. Aby stworzyć Bunshina wymagany jest dostęp do lądu w pobliżu. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Doton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych.
Iwa Bunshin ze względu na swój budulec jest wytrzymały - zwyczajne wbicie lub cięcie kunaiem nie wyrządzi mu wiele szkód. Do pełnej eliminacji konieczne jest wykonanie solidnego ataku, kruszącego ziemię i skały.
Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.</span>
2. Doton: Mogura Tataki no Jutsu
Nazwa
Doton: Mogura Tataki no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Specyficzna pieczęć techniki
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Moguragakure no Jutsu
Opis Najlepsza technika do poruszania się pod ziemią jeśli idzie o prędkość poruszania się. W dodatku nie wymaga też pieczęci więc użytkownik może unikać nawet bardzo szybkich ataków, o ile tyko zdąży zareagować. Równie szybkie znikanie pod ziemią jak i z niej wychodzenie łączy też prędkość poruszania się pod powierzchnią, pozwalając przebyć w krótkim czasie duże dystanse. Użytkownik porusza się ze swoją pełną Szybkością bez ograniczeń.
3.Doton: Iwagakure no Jutsu
Nazwa
Doton: Iwagakure no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwalająca skryć się w ziemi i skale – może być to ściana lub podłoże z ziemi lub kamienia, o ile tylko ma wystarczające gabaryty, by zmieścić użytkownika. Ogranicza się do wniknięcia w dane miejsce, a nie przemieszczania po całej strukturze. Proces wnikania lub wysuwania się jest powolny, dlatego technika nie jest użyteczna w warunkach bojowych i sprawdza się najlepiej do szpiegowania lub ukrywania.
ROZWIĄZANIE
1. Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Nazwa
Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Technika polegająca na uformowaniu z elementu ziemi, który zlepia się w kamienną idealną kopię użytkownika kamieni wizualnie idealnej kopii użytkownika. Aby stworzyć Bunshina wymagany jest dostęp do surowca (kamień, gleba, błoto) w pobliżu. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Doton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych.
Iwa Bunshin ze względu na swój budulec jest wytrzymały - zwyczajne wbicie lub cięcie kunaiem nie wyrządzi mu wiele szkód. Do pełnej eliminacji konieczne jest wykonanie solidnego ataku, kruszącego ziemię i skały.
Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku braku poleceń wywołanych np. krytycznymi ranami użytkownika bądź wykluczenia z walki, klony rozpadają się.</span>
2. Doton: Mogura Tataki no Jutsu
Nazwa
Doton: Mogura Tataki no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Specyficzna pieczęć techniki Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga Znajomości Moguragakure no Jutsu, poruszanie z pełna szybkością pod ziemią
Opis Najlepsza technika do poruszania się pod ziemią jeśli idzie o prędkość poruszania się. W dodatku nie wymaga też pieczęci więc użytkownik może unikać nawet bardzo szybkich ataków, o ile tyko zdąży zareagować. Równie szybkie znikanie pod ziemią jak i z niej wychodzenie łączy też prędkość poruszania się pod powierzchnią, pozwalając przebyć w krótkim czasie duże dystanse. Użytkownik porusza się ze swoją pełną szybkością bez ograniczeń. Dzięki technice użytkownik jest w stanie jedynie wyczuć występujące w promieniu pięciu metrów drgania gruntu wywoływane przez poruszających się ludzi lub cięższe obiekty. Będąc pod ziemią niemożliwe jest wykonywanie innych technik.
3.Doton: Iwagakure no Jutsu
Nazwa
Doton: Iwagakure no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwalająca skryć się w ziemi i skale – może być to ściana lub podłoże z ziemi lub kamienia, o ile tylko ma wystarczające gabaryty, by zmieścić użytkownika. Ogranicza się do wniknięcia w dane miejsce, a nie przemieszczania po całej strukturze. Proces wnikania lub wysuwania się jest powolny, dlatego technika nie jest użyteczna w warunkach bojowych i sprawdza się najlepiej do szpiegowania lub ukrywania. Jeśli jest to ściana, można dzięki tej technice przejść na drugą stronę, jednak nie może być ona grubsza niż 1 metr. Dodatkowo, będąc w ścianie słyszymy dźwięki na około, co przekłada się na sprawne szpiegowanie.
DODATKOWE UWAGI

Przekreślone to co zostało usunięte z oryginalnej techniki - na czerwono wszystko co zostało dodane lub zmienione. <catcoffe>

Re: Doton techniques

: 7 maja 2021, o 15:47
autor: Jun
Napiszę tylko do iwa bunshina

1.Iwa bunshin
- W obecnym zapisie techniki jest zaznaczone [może nie dokładnie], że klon powinien powstawać tylko z ziemi, tylko z podłoża. I o ile kwestia kamieni to jedno, to jednak błoto nie może się tutaj znaleźć, tak samo jak nie powinny kamienne ściany budynków i kto wie co jeszcze.

Moim zdaniem dotonowy klon już jest najlepszym tego rodzaju tworem i dodatkowe poprawianie jego dostępności [która i tak jest niemalże 100%-towa] usuwa wszelką konkurencyjność z innych klonów które to takiej dostępności domyślnie nie mają [Tak, patrzę na suiton]

Re: Doton techniques

: 7 maja 2021, o 17:21
autor: Shinsu
O ile 2 i 3 technika to raczej niewielkie zmiany, które są bardziej doprecyzowaniem, o tyle dla Iwa Bunshin to spory boost. Nie jestem przekonany, czy potrzebny.

Re: Doton techniques

: 14 maja 2021, o 12:33
autor: Tamaki Hyūga
Tutaj chyba nie ma co się rozwodzić, dodane doprecyzowania technik 2 oraz 3 są jak najbardziej sensowne i nie widzę żadnych przeciwwskazań do tego żeby je wprowadzić.

Jeżeli chodzi o to co zostało zaproponowane w Iwa Bunshinie to wydaje mi się lekkim przesadzeniem, to tak jakby ktoś chciał zrobić klona Suitonowego z padającego deszczu.

Najlepiej zmianę zrobić że wychodzi to jedynie z gleby/kamienia i tyle.

Re: Doton techniques

: 17 maja 2021, o 10:28
autor: Support nr 5

Re: Doton techniques

: 19 maja 2021, o 20:14
autor: Support nr 5

Re: Doton techniques

: 22 maja 2021, o 18:29
autor: Sans
Wprowadzone