Alchemia a kuźnia

Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Podbijam temat
0 x
Awatar użytkownika
Kazuma
Posty: 848
Rejestracja: 28 kwie 2021, o 13:23
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
GG/Discord: Avarice#3584
Multikonta: Avarice

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Kazuma »

Najlepsza opcja to przygotowane specyfiki na niższe rangi których można się nauczyć tak jak uczy się technik. Uniknie się w ten sposób syfu w kuźni z zapchajdziurami, a jak ktoś potrzebuje zrobić coś specyficznego czego nie będzie albo chce się bawić w Panoramixa nikt mu nie broni. Natomiast zmuszanie ludzi do tworzenia czegoś czego nie potrzebują w żaden sposób nie wpływa pozytywnie na rozgrywkę i dokłada dodatkowej pracy moderatorom, której można uniknąć.

Gotowe specyfiki można uzyskać bardzo łatwo pytając ludzi z UN czy nie chcieliby ich użyczyć na potrzeby zmiany. Oczywiście ich wrzucenie jako gotowce byłoby w porządku jedynie przy ich zgodzie. W przeciwnym wypadku trzeba coś nowego opracować. A rangi to już sobie tam ustalajcie w gronie administracyjnym. Imo gotowce pewnie D i C a od B to już niech robią swoje, ale na upartego przykładowe truty czy inne rzeczy na wyższe rangi też mogłyby być bo właściwie ograniczenie nic nie wnosi poza tym że mamy rozłożony w czasie rozwój - a blokady są bo mamy wymogi dziedzin na określonej randze więc to takie jest bo ma być.
0 x
~ Zawsze i wszędzie, reberu j... będzie ~ Obrazek
Henge
Awatar użytkownika
Tamaki Hyūga
Martwa postać
Posty: 1830
Rejestracja: 18 maja 2019, o 03:00
Wiek postaci: 19
Ranga: Wyrzutek C
Krótki wygląd: Niska, szczupła, długie, ciemnoniebieskie włosy, białe oczy klanu Hyuuga
Widoczny ekwipunek: Czarny płaszcz z kapturem, czarne rękawiczki
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Toshiki Oden
Lokalizacja: To tu, to tam

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Tamaki Hyūga »

Tak jak wyżej było powiedziane, najlepszym rozwiązaniem tej sytuacji będzie dodanie kilku trutek/lekarstw niższych poziomów żeby nie trzeba było na siłę przepychać czegoś przez kuźnię, tylko po to aby odblokować wyższy poziom. Trutki można wziąć od jakichś martwych/porzuconych postaci, które miały coś takiego już opracowane ewentualnie zapytać się tych w dalszym ciągu aktywnych czy użyczą swoich projektów, które już były przyklepane w Kuźni. Oszczędzi to czasu trucicielom a także moderatorom Kuźni, którzy nie będą musieli zajmować się takimi pierdołami jak trutka zapychacz tylko po to żeby zdobyć wyższy poziom.

Ewentualnie alternatywnym wyjściem mogłoby być zrobienie "pustego" treningu gdzie po prostu ktoś sobie coś tam miesza/przyrządza w ramach eksperymentowania i działałoby to tak że to dosłownie to samo co jakby robił jakąś konkretną trutkę do nauki tylko jej po prostu nie robi i tyle.
0 x
Obrazek Kuźnia | Ryo | KP | PH | WT
Awatar użytkownika
Ayatsuri Yuu
Posty: 578
Rejestracja: 25 wrz 2020, o 14:23
Wiek postaci: 22
Ranga: Ogar
Krótki wygląd: szczupły, delikatnie umięśniony, czarnowłosy, zielonooki
Widoczny ekwipunek: odznaka ninja, duża torba, bandaże na rękach, dwie kabury na broń, duży pojemnik na substancję na ramieniu (pełen piasku), Yakei, płaszcz

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Ayatsuri Yuu »

Imho tutaj powtarzacie tylkoto, co już było powiedziane, co jest trochę bez sensu. Jak nie ma żadnych nowych propozycji to czekamy na administrację, a nie nabijamy posty nic nie wnosząc do tematu.

Podsumowując, propozycje rozwiązania problemu:
1. usunięcie konieczności tworzenia specyfików na początkowych poziomach do awansu, zamiast tego trening w formie czytania w bibliotece czy czegoś
2. stworzenie ogólnodostępnych kilku przepisów (można wykorzystać rzeczy porzuconych postaci, ewentualnie zapytać grających o udostępnienie)
2b) pojawiła się tu też propozycja, by umożliwić samodzielne robienie sklepowych trutek

Proszę więc kogoś z administracji o wypowiedź
0 x
Awatar użytkownika
Boyos
Moderator
Posty: 3827
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Boyos »

Jestem w kuźni dość sporo na tym forum i przyznam szczerze, że przepchnięcie specyfików pierwszego poziomu to jest kwestia czasem po prostu godzin, albo minimalnej liczby dni. W dodatku to już nie jest trening dla samej postaci, a dla gracza z tym, co poprawić i na co sobie może pozwolić, bo nie jest pierwszy raz w temacie z trucizną.

Zmieniła się z kolei bardzo ważna rzecz, mianowicie to, że można uzupełnić sobie cały zbiornik jednym treningiem - jeden post, a wpisuje się ile zużyło się ziół i dostaje się te 10x tyle specyfików. To już zmienia mnóstwo w kwestii treningów. Jeśli ktoś cały czas ma inny wytwór w kuźni, to jego sprawa, ma wybór co wrzuca. Jeśli one zalegają, to zapewne będą podobnie zalegały trucizny, kusze, czy jakikolwiek inny szmelc, który wrzuca.

Sprawa jest po stronie użytkowników i tym, że chcą jak najsilniejsze, jak najdłuższe efekty zamiast oprzeć się na prostocie.

Nie twierdzę, że alchemia nie wymaga zmiany, ale nie w kwestii tego, jak się rozwija, ale w tym, co możemy osiągnąć na danych poziomach, bo są to rzeczy nielogiczne, powodując, że na przykład 3. poziom jest słabszy od 2. A jeśli chodzi o działanie, to są ludzie na całkiem wysokich poziomach, można ich podpytać o poradę.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Kisuke
Martwa postać
Posty: 2178
Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach
Multikonta: Daisuke

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Kisuke »

Pomysł właściwie wprowadzony. Może warto go przenieść do odpowiedniego działu?
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Alchemia a kuźnia

Post autor: Support nr 6 »

warto więc przenoszę
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości