Kiedy na siłę dano Suikenowi możliwość korzystania z chakry żeby mógł walczyć na wodzie, zapomniano o berserkerze, który jakby nie patrzeć na o niebo większe do tego podstawy. Jest to stan, w który gracz wprowadza się sam, świadomie i nagle zapomina jak się korzysta z chakry. Bezsens ale co poradzić
Berserker — niebezpieczna umiejętność pozwalająca wojownikowi wprowadzić się w swoisty trans. Wojownik taki tylko za pomocą własnej woli i chęci mordu może całkowicie zatracić się w potrzebie przelewania krwi przeciwników, tym samym częściowo tracąc świadomość. Cały proces wejścia w ten stan jest znacznie łatwiejszy, gdy osoba chcąca tego dokonać jest w jakiś sposób zraniona. Pobudzenie pierwotnych instynktów wiąże się z niemożnością korzystania z wszelakich technik wymagających użycia chakry, jednak rekompensuje to tymczasowym wzrostem statystyk na okres 3 tur (+20% Siły, Wytrzymałości, Szybkości, maksymalnie +40 do pojedynczej statystyki). Po wyjściu z tego stanu użytkownik jest mocno zmęczony. Do użycia raz na walkę. Bonusy nie łączą się z UN Uniwersalizm
ROZWIĄZANIEDać te same możliwości co Suiken - podstawowe używanie chakry.
DODATKOWE UWAGI
Brak