Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Awatar użytkownika
Jun
Postać porzucona
Posty: 1735
Rejestracja: 31 maja 2020, o 01:14
Wiek postaci: 22
Ranga: Kenshi | Akoraito
Krótki wygląd: Kapelusz
Widoczny ekwipunek: Zbroja
Duża torba
Miecz i śpiwór
Manierka
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Maname | Kabuki
Aktualna postać: Kayo
Lokalizacja: Shigashi no Kibu

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Jun »

A czemu nie miałyby się skalować z siłą chakry skoro uniwersalnie wszystko, co ma statystykę, zależną od dziedziny klanowej/zwykłej się skaluje?
0 x
" RP/PBF to nie zabawa już "
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1834
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Kakita Asagi »

Bo klanówka nie wpływa na materiał z jakiego się korzysta (o ile nie jest efektem używania klanówki, patrz np., Senju)? To, że mam klanówkę na S nie sprawia, że mój miecz staje się wytrzymalszy - tylko kenryuto się wzmocni, a to, że pośrednio wzmacnia to miecz, to inna kwestia. U lalkarzy nie masz chakra flow, więc nie widzę podstaw, by ich klanówka jakkolwiek im lalkę miała wzmacniać - no chyba, że sobie ktoś zrobi chakraflow po nici chakry na fragment broni lalki, albo całą lalkę - no wtedy by to było liczone na normalnych zasadach chakra flow.

EDIT
bo mnie szturchnięto na SB:
  • Owady Aburame żerują na jego chakrze, więc mogę być silniejsze wraz z klanówką (rozumiem to). Co więcej, proszę zauważyć, że Aburame startuje z mniejszą ilością chakry właśnie dlatego, że mu ją owady zżerają.
  • Ewentualnie można by dać, że poziom wytrzymałości danego materiału zależy już nie od opłacanie, tylko istotnie od klanówki. Że do rangi B dolna wartość atrybuty, na A środkowa, a na S najwyższa. Niestety - drewno pozostanie drewnem. Ayatsuri korzysta z materiałów jakie ma, nie tworzy ich za pomocą chakry, to słabość tego klanu.
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Akiba
Postać porzucona
Posty: 356
Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
Wiek postaci: 16
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Białe włosy, około 170cm wzrostu, zawsze towarzyszy mu Fuyu - wilczyca o białym umaszczeniu.
Widoczny ekwipunek: Włócznia w dłoni, 2x kunai w kaburach
GG/Discord: Aka#1339

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Akiba »

Nie przesadzajmy. To kwestia balansu i jak najbardziej moim zdaniem Siła Chakry mogłaby wzmacniać te ich marionetki. Ten klan i tak ma ostro przesrane. Koszty + męczarnia z kuźnią + wymóg rozwoju praktycznie wszystkiego. Zabranie im w miarę normalnego endgamu i skalowania sprawi, że granie nimi będzie ciężkie, a na dodatek nie da profitu.
0 x
Obrazek
Jeżeli nie sprawdziłem twojej rzeczy w kuźni w ciągu 48h, proszę napisz do mnie na discordzie :)
Awatar użytkownika
Kakita Asagi
Gracz nieobecny
Posty: 1834
Rejestracja: 15 gru 2017, o 17:45
Wiek postaci: 28
Ranga: Samuraj (Hatamoto)
Krótki wygląd: Mężczyzna o ciemnych włosach i niebieskich oczach, wzrostu około 170 cm. Ubrany w kremowe kosode, z brązową hakama oraz granatowym haori z rodowym symbolem. Na głowie wysłużony, ale nadal w dobrym stanie kapelusz.
Widoczny ekwipunek: - Zbroja
- Tachi + Wakizashi
- Długi łuk + Kołczan
GG/Discord: 9017321
Multikonta: Hayabusa Jin
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Kakita Asagi »

Skalowanie? Czego z czym? Wyjaśnij to jakkolwiek logicznie - co ze wzrostem chakry/klanówki chakra Ayatsuri zaczyna przenikać na lalki i tworzyć im pancerz chakrowy? (Ario, chwytaj pomysła do WT!)
0 x
Obrazek

Poza tym, uważam, że należy skasować Henge i Kawarimi.


Heroic battle Theme|Asagi-sensei Theme|Bank|Punkty historii|Własne techniki| Przedmioty z Kuźni | Inne ujęcie | Pieczątka
Lista samurajek, które były na forum, ale nie zostały moimi uczennicami i na pewno przez to nie grają.
  • Mokoto (walczyła na Murze)
  • Mitsuyo (nigdy nie opuściła Yinzin)
  • Inari (była uczennicą Seinara)
  • Sakiko (byłą roninką, obierała ziemniaki na misji D)
Awatar użytkownika
Akiba
Postać porzucona
Posty: 356
Rejestracja: 19 lis 2020, o 13:11
Wiek postaci: 16
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Białe włosy, około 170cm wzrostu, zawsze towarzyszy mu Fuyu - wilczyca o białym umaszczeniu.
Widoczny ekwipunek: Włócznia w dłoni, 2x kunai w kaburach
GG/Discord: Aka#1339

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Akiba »

Tak jak powiedziałem - chodzi o możliwość rozwoju. Tylko i wyłącznie. Tak jak mają inne jutsu/staty. To kwestia balansu, tyle. To jest gra.
0 x
Obrazek
Jeżeli nie sprawdziłem twojej rzeczy w kuźni w ciągu 48h, proszę napisz do mnie na discordzie :)
Awatar użytkownika
Ario
Posty: 2149
Rejestracja: 18 maja 2020, o 10:21
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Pomarańczowo-włosy chłopak, noszący na plecach płaszcz z znakiem Kropli.
Widoczny ekwipunek: Na plecach ma duży, dziwny plecak, a na jego barku spoczywa czarna salamandra w zółte kropki.
GG/Discord: Boyos#3562

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Ario »

0 x
Awatar użytkownika
Kisuke
Martwa postać
Posty: 2188
Rejestracja: 26 wrz 2020, o 15:40
Wiek postaci: 22
Ranga: Sentoki
Widoczny ekwipunek: ~ Zbroja
~ Gurda przy lewym boku
~ Kabura na prawej i lewej nodze
~ Torba z tyłu na pasie
~ Duży zwój na plecach
Multikonta: Daisuke

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Kisuke »

Przyszła mi też jeszcze jedna sprawa do głowy, którą warto uwzględnić.

Siła lalki w zależności od mechanizmu. Czym innym przecież będzie wlecenie lalką w przeciwnika, a czym innym przywalenie mu przy użyciu specjalnego mechanizmu bokserskiego. Moim zdaniem oprócz progów statystyk dla lalek w zależności od klanówki powinny niektóre mechanizmy dodawać bonusy do siły ataku czy szybkości. Trochę na takiej zasadzie jak bonusy do sił z tai/bukijutsu czy z różnego rodzaju Domu albo innych wierteł Kaguya.
0 x
Support nr 6
Support
Posty: 2059
Rejestracja: 9 cze 2015, o 22:55

Re: Ayatsuri i ich problemy mechaniczne

Post autor: Support nr 6 »

Dziękujemy wszystkim za długą, wyczerpującą dyskusję, która zaobfitowała w mnogą liczbę pomysłów, które są godne osobnego rozpatrzenia. Kwestie dotyczące wartości oraz ostatecznego kształtu zostaną opracowane już po naszej stronie. Nie mniej jednak dziękuję za poświęcony czas i pracą jaką włożyliście w rozwój naszego forum.

Czekajcie na zmiany :)
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości