Argumenty ZA obecnym systemem:
1. "mi to nijak nie przeszkadza w rozgrywce." - Było wspomniane, że niektórzy piszą posty nieco dłużej, przez co takiej przerwy nie zauważają. Są też osoby, które mają akurat w tym momencie chwilkę, a będzie ich blokowało głupie ograniczenie
2. Zabezpieczenie, przed zbyt szybkim uciekaniem - Obecny ciąg zdobywania informacji przez infobrokerów jest na tyle długi, że nawet 4h "odczekanie" na szlaku nie sprawia, że ktoś nie będzie w stanie uciec. A jak stosuje wyłącznie OOC to zasługuje na karę i cofnięcie. Poza tym, nawet jak ten czas minie, a gracz zmienia prowincje, to może zostać cofnięty. Tak przecież jest obecnie, więc ten czas oczekiwania jest całkowicie bez sensu.
Argumenty PRZECIWKO obecnemu systemowi:
1. Bezsensowność - Obecne rozwiązanie miałoby być lekarstwem na bardzo specyficzną sytuację, która nie zdarza się praktycznie wcale. Natomiast gdy już miałoby się w takiej sytuacji przydać to i tak jest ta mechanika naginana "na chłopski rozum" i bardziej fabularne rozwiązanie. Tak samo czepianie się spam-misji. Można przecież zrobić taką przed wyruszeniem w drogę, a potem walnąć podróż(i pójść sobie pograć albo spać), natomiast już z podróżą w środku sztucznie to wydłuża całą misję.
2. Strata czasu - Nie wszyscy mają możliwość częstszego wchodzenia na forum, a chciałyby coś załatwić. Ktoś np. wie, że już do kompa nie usiądzie a po wejściu następnego dnia, chciałby już popisać z osobą umówioną na fabułę. Niestety ma jeszcze przejść przez kilka prowincji, więc gdy wejdzie na forum musi najpierw czekać aż czas podróży minie, potem może się okazać, że nie ma już czasu. Oczywiście rozwiązaniem było np. wstawienie takiego posta w środku nocy, wtedy rano jest się wolnym, ale specjalne wchodzenie na forum żeby odwalić coś takiego to trochę kuriozum.
3. Dobra zabawa - Chyba wszyscy są na forum dlatego aby dobrze się bawić, po co w takim razie są nam systemy przeszkadzające, a nie dające nic w zamian. Podobieństwo do systemu "energii" w grach mobilnych wydaje mi się tutaj nieprzypadkowe. "Możesz zapłacić i