Pewien kruczek w suikenie, który polega na niemożliwości używania chakry podczas jego stosowania. Spoko. Uważam jednak, że spod tego ograniczenia powinno zostać wyłączone chodzenie po wodzie i ścianach, czyli te dwie E które na to pozwalają. Fakt że suiken trwa 10 tur lub do znoakutowania (spoko) i nie można samemu go "dezaktywować" (też spoko) powoduje, że jeśli ktoś ucieknie przed nami na drzewo, skałę, jezioro to przez 9 kolejnych tur nie mamy go jak dotknąć bo nie możemy używać technik chakrowych, nie dostaniemy się do niego w żaden sposób, a i bronie miotane po pijaku też na pewno odpadają. Sprawia to, że kontrą na to jest ucieczka na drzewo, a po tym przeciwnik może z nami robić co chce co jest dość mega-ogromną wadą tego stylu. Można spokojnie uznać, że jest to na tyle podstawowa umiejętność którą wszyscy shinobi wykonują podświadomie, że nie traci się tej zdolności w suikenie. Oczywiście jakichkolwiek innych chakrowych nie można wciąż używać.
Podobne ograniczenie mamy chyba tylko w Hachimon tonkou, gdzie sam przyrost statów pozwala biegać po wszystkim i skakać wszędzie, co jakby trochę to rekompensuje, ale jednak jest to trochę wyższy poziom od suikena.
ROZWIĄZANIE
- Nazwa
- Suiken
- Zasięg
- Bezpośredni
- Specjalizacja
- Walka wręcz pod wpływem alkoholu
- Opis Specyficzny styl walki bazujący na szczególnej wrażliwości użytkownika na alkohol. Osoba posiadająca Suiken jest w stanie przejść do stanu całkowitego upojenia po zaledwie jednej czarce sake, przez co traci trzeźwy kontakt z otoczeniem, a jej zachowanie staje się nieprzewidywalne. W tym stanie sposób walki użytkownika wychodzi poza wszelkie schematy.
- Właściwości Walka przy pomocy tego stylu jest bardzo nieszablonowa. Zarówno ataki jak i uniki wykonywane przez użytkownika są niemal niemożliwe do przewidzenia i potrafią zmylić nawet doujutsu, które posiadają prekognicję (bonus do percepcji dla posiadacza doujutsu nie jest uwzględniony przy atakach jego przeciwnika posługującego się Suikenem). Wszystkie ruchy oraz ataki wydają się być pokraczne i nieprzemyślane, jednak w rzeczywistości walczący pijanym stylem jest w stanie zaatakować lub bronić się z właściwie dowolnej pozycji. Za negatywne strony Suikenu można uznać to, że nawet sojusznicy mogą zostać zaatakowani przez pijanego, który pochłonięty walką może nie zważać na otoczenie.
Suiken może być łączony z dowolnym, niebazującym na chakrze stylem Taijutsu. Podczas upojenia użytkownik stylu nie jest w stanie poprawnie kontrolować własnej chakry, więc niemożliwe jest wykonywanie technik chakrowych (z wyłączeniem Kinobori no Waza i Suimen Hoko no Waza) lub używanie Hachimon Tonkou. Techniki te jednak nie gwarantują swoich bonusów do statystyk, które są zastępowane przez ten gwarantowany ze stylu Suiken. - Bonusy Na czas trwania Suikenu użytkownik otrzymuje bonusy do atrybutów (zależne od zaawansowania w stylu):
D: Szybkość +5, Percepcja +5
C: Szybkość +10, Percepcja +10
B: Szybkość +15, Percepcja +15
A: Szybkość +20, Percepcja +20
S: Szybkość +25, Percepcja +25
Bonusy na każdej randze nie sumują się.
Dzięki upojeniu alkoholowemu użytkownik Suikenu w mniejszym stopniu odczuwa odniesione obrażenia. Jego wytrzymałość na potrzeby rozpatrywania znoszenia obrażeń jest respektowana tak, jakby była o jeden próg (40 punktów) większa. - Dodatkowe
- Upojenie trwa maksymalnie 10 tur lub do znokautowania.
- Opis Uwaga! Ten styl walki mogą opanować jedynie wybrane osoby, posiadające zgodę Administracji.
DODATKOWE UWAGI
Żeby nie było niedomówień, jest to zmiana pode mnie. Czekam na decyzję czy dostanę ten styl i dlatego się w niego wczytałem, inaczej nie byłoby tego tematu w ogóle. Uznałem jednak że teraz i tak jest najlepszy moment ku temu, a nie tuż po tym jakbym miał szczęście otrzymać pozwolenie lol. JEDNAKŻE i tak uważam, że ta zmiana jest potrzebna bo ten mały bug sprawia że nie warto wydawać na suikena ani jednego pehacza.