Kilka nieścisłości w klanie Hyuga:
Jūken
- Nazwa
- Jūken
- Zasięg
- Bezpośredni
- Specjalizacja
- Ataki w organy wewnętrzne i system chakry - tenketsu
- Koszt
- Brak (styl walki dostępny po otwarciu dziedziny klanowej)
- Opis Podstawa dla każdego posiadacza białych oczu, Juken, czyli styl walki z którego słynie klan Hyūga. Jest on wyjątkowo specyficzny i tylko ci, którzy posiadają Byakugana i są niezwykle zręczni, są w stanie go opanować. Dlaczego? Styl ten polega na atakowaniu nie ciała, a organów wewnętrznych i układu chakry w seriach precyzyjnych uderzeń wymierzonych w tenketsu wroga za pomocą własnej chakry (minimalne ilości). Nawet niewielkie uderzenia mogą zadać silny ból i dość brutalnie uszkodzić przeciwnika, zaburzając przy tym jego przepływ chakry poprzez zamykanie, lub otwieranie tenketsu (koszta używanych technik przez ofiarę mogą rosnąć/maleć, zależnie od celu Hyūgi i ilości otrzymanych ciosów).
- Dodatkowe <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Użytkownik Byakugana posiada ten styl od urodzenia, nie może wybrać innego na początek! Drugi i trzeci styl może opanować według regulaminu.
Styl pozwala na nauczenie się technik jakie są zawarte w temacie o taijutsu uniwersalnych, ale przy nich nie wchodzą obrażenia od KC Hyuugi z racji Jūken'a.
MG/Sędzia sam ocenia obrażenia płynące z tego stylu, biorąc pod uwagę ilość i celność ciosów, KC Hyuugi, oraz wytrzymałości przeciwnika i wszelkich innych czynników.</span>
- Nazwa
- Hakke Kūshō
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki dostajemy +20 do percepcji
- Opis Specyficzna technika, która pozwala na przeprowadzenie perfekcyjnie dokładnego ataku na niczego nieświadomym przeciwniku. Otóż użytkownik techniki skupia się bardzo dokładnie poprzez wykorzystanie Byakugana na punktach witalnych, a następnie posyła w ich stronę szybkim ruchem dłoni sprężone z chakrą powietrze, które odrzuca przeciwnika przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Jūkenpō Ichigekishin
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 1 metr wokół ciała
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika pozwala na wykorzystanie punktów tanketsu na dowolnej części swojego ciała, a następnie wypuszczeniu z niej fali chakry, która skutecznie jest w stanie odepchnąć atakującego bądź przytrzymującego nas przeciwnika bez potrzeby odwracania się w jego stronę.
- Nazwa
- Hakke Kūhekishō
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 30 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (koszt na obie dłonie)
- Dodatkowe Wymaga znajomości Hakke Kūshō i drugiego członka klanu / kage bunshina / użycia obu rąk
- Opis Technika ta jest pochodną Hakke Kūshō. Do jej wykonania potrzebni są dwaj członkowie klanu Hyuuga ze znajomością techniki Hakke Kūshō, można też posłużyć się klonem lub użyć obu rąk. W trakcie wykonywania techniki obaj użytkownicy posyłają ze swoich dłoni druzgocąco silną falę chakry wraz ze sprężonym (wynikającej z siły uderzenia) powietrzem posyłając przeciwnika mocno w powietrze przy równoczesnych obrażeniach zewnętrznych.
- Nazwa
- Hakke Hasangeki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Odrzut na 50 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Wymagana znajomość Hakke Kūshō
- Opis Odmiana techniki Hakke Kūshō, która wydaje się znacznie potężniejsza od swojej poprzedniczki. W trakcie techniki użytkownik zbiera chakrę w dłoni, a następnie uderza nią w przeciwnika poczynając groźne uszkodzenia wewnątrz organizmu przeciwnika, a także odrzucając go mocno do tyłu i zwalając z nóg. Siła uderzenia jest na tyle silna, że przeciwnik który po drodze wpadnie na skałę lub drzewo – niszczy je.
Jūken
Juken dzieli się na 2 rodzaje ciosów:
- otwartą dłonią -> atakuje niewielki obszar ciała, wtłacza chakrę do układu chakry przeciwnika i tym samym może uszkodzić te organy, która są najbliżej trafionego obszaru.
- palcami - uderzenia punktowe, skierowane w Tenketsu. Każde trafienie otwiera lub blokuje dany punkt, przez co nieświadomy rywal przy próbie uwolnienia zeń chakry, zaszkodzi sobie jeszcze bardziej (Hinata, która próbowała uwolnić chakrę przez zablokowane Tenketsu na rękach).
Hakke Kūshō
- otwartą dłonią -> atakuje niewielki obszar ciała, wtłacza chakrę do układu chakry przeciwnika i tym samym może uszkodzić te organy, która są najbliżej trafionego obszaru.
- palcami - uderzenia punktowe, skierowane w Tenketsu. Każde trafienie otwiera lub blokuje dany punkt, przez co nieświadomy rywal przy próbie uwolnienia zeń chakry, zaszkodzi sobie jeszcze bardziej (Hinata, która próbowała uwolnić chakrę przez zablokowane Tenketsu na rękach).
Określenie zasięgu, proponowałbym 5m + tak jak w opisie 15m odrzutu.
Jūkenpō Ichigekishin
W m&a była to technika troszkę bardziej precyzyjna - Neji użył jej będą uwięzionym w Wodnym Więzieniu (walka Gai vs Kisame) więc warto byłoby określić, że ma to szansę nawet zaszkodzić innym technikom (np. defensywnym).
Hakke Kūhekishō
Określenie zasięgu, proponowałbym 10m + tak jak w opisie 30m odrzutu.
Hakke Hasangeki
Określenie zasięgu, proponowałbym 20m + tak jak w opisie 50m odrzutu.
DODATKOWE UWAGIHakke Kūshō
Hakke Kūhekishō
Hakke Hasangeki
Tutaj jestem lekko niepewny czy tak miało być czy może jest to niedopatrzenie. Otóż w najsilniejszej wersji można doczytać, że rywal otrzymuje obrażenia wewnętrzne, zaś w dwóch poprzednich są podane tylko obrażenia zewnętrzne.
Wewnętrzne - rozumiem że spowodowane chakrą więc trochę tak jakby ktoś dostał Jukenem, a zewnętrzne no bo dostał potężną falą wiatru - zrozumiałe. Tylko czemu w takim razie ta chakra nie robi obrażenia nie występują w słabszych wersjach?