Katon

Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Katon

Post autor: Hikari »

PROBLEM
Obecnie nie ma sensu rozwijać tego żywiołu na rangę S, ponieważ ma on jedynie trzy techniki i wszystkie dodatkowo zakazane.
Nazwa
Katon: Zukokku
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na wytworzeniu początkowo małego płomyczka, który rozrasta się do ogromnych wielkości. Jeśli wspomożemy tą technikę żywiołem wiatru to można dodatkowo zwiększyć jej moc kilkukrotnie, przez co stanie się wielkim ognistym huraganem, który niszczy wszystko w promieniu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Katon: Gōka Messhitsu
Pieczęci
Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna potężna technika Katonu. Polega ona na wytworzeniu ogromnego płomienia, który leci w kierunku przeciwnika tak, aby spopielić go całkowicie. Jest on dosyć szeroki, ale i tak jego największą cechą jest jego długość. Może pokonywać bardzo długie odległości, aby dostać się do ofiary i zniszczyć ją. Jakikolwiek kontakt z techniką zazwyczaj kończy się śmiercią.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Katon: Gōka Mekkyaku
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ogromnej ściany ognia, która przemieszcza się w kierunku celu z dużą prędkością. Dzięki temu może unicestwić wiele istnień. Najprawdopodobniej, najlepsza technika Uwolnienia Ognia, jeśli chodzi o eksterminację kilkunastu bądź kilkudziesięciu osób naraz. Jedynie silne techniki Suitonu są w stanie ugasić ten ogień, ale i tak nie od razu. Ściana jest szeroka na 25 metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.

ROZWIĄZANIE
Proponuję zrobić ogólnodostępne chociaż Katon: Zukokku, bo wydaje się najmniej destrukcyjny. Wystarczy jednak zdjęcie tego wymagania z jednej techniki. Nie muszę ja wybierać.



DODATKOWE UWAGI
Brak
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon

Post autor: Hitsukejin Shiga »

W kwestii balansu:
Fuuton: 1 Ska niezakazana na 2 techniki S ogólnie.
Suiton: 2 techniki niezakazane na 3 techniki S ogólnie.
Doton (który ma mieć jakiś rework): 5 technik, 2 niezakazane ale z wymogiem znania zakazanej A (still good, nyeh?)
Raiton: 9 technik S! 1 Ska niezakazana bez wymogu innych zakazanych, 3 techniki S niezakazane, wymagające znajomości zakazanej B....

I uwaga, najgorszy i najsłabszy katon - Tyle technik, co Fuuton bo aż 3 i wszystkie zakazane.

Oczywiście podtrzymuje pomysł Kana na dodanie technik S do katonu niezakazanych lub revamp istniejących w postaci "przemyślenia i zdjęcia z którejś zakazania".
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Masachi

Re: Katon

Post autor: Masachi »

A ja się nie zgodzę. Bo nic nie stoi na przeszkodzie żebyś zrobił własną technikę jako katon S. Własne techniki to nawet coś bardziej poręcznego niż zwyczajne
0 x
Awatar użytkownika
Yami
Posty: 2959
Rejestracja: 25 paź 2017, o 20:14
Wiek postaci: 25

Re: Katon

Post autor: Yami »

A ja poprę bo mimo wszystko techniki S można robić dopiero od pewnego poziomu PH. Wówczas osoba mającą inny żywioł jest w wstanie korzystać z silnych technik wyższej rangi niż katonowiec bez konieczności spełnienia progu tworzenia S.
Nie licząc też faktu, że to jest dość bolesny zakup (WT S).
Może być Zukkoku, może być i Katon: Gōka Mekkyaku. Choć biorąc pod uwagę, że zrobił to ktoś z kasty S (Kakuzu) a nie SSS (Madara) to wówczas lepiej byłoby podać Zukkoku temu przywilejowi.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Katon

Post autor: Hikari »

Nie wiem też czy Masachi wie, ale ilość WT jest ograniczona że względu na PH (jedną technika S zabiera 500PH, co boli bo jest jedyna opcja do korzystania z tej rangi zywiolu) i zmuszenie gracza aby po zdobyciu rangi lub mając na A robił tylko WT nie mając nawet żadnego kanonu, na którym możemy się podeprzeć jako argumentacja. Techniki własne nigdy nie będą tak mocne jak zakazane, więc nawet nie wiadomo jakby było oceniać range A, która musi być mocniejszą niżeli A, słabsza niżeli S zakazane.

Chyba też nie muszę mówić, że to jest jedyna taka dziedzina z ogólnodostępnych poza klanami i buki czy tai? Możesz tworzyć WT nie jest żadnym argumentem, a jedynie pokazuje ignorancję problemu.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Rokuramen Sennin
Support
Posty: 1033
Rejestracja: 12 lut 2015, o 13:07
Multikonta: Akihiko Maji i Jugo Misaki

Re: Katon

Post autor: Rokuramen Sennin »

Sądzę, że można zdjąć jedną technikę z zakazanych.
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Awatar użytkownika
Yamanaka Inoshi
Postać porzucona
Posty: 3431
Rejestracja: 12 lut 2018, o 22:35
Wiek postaci: 18
Ranga: Dōkō
Krótki wygląd: - Akcent Karmazynowych szczytów - Francuski
- Blond włosy długością do ramion
- Zielone oczy - w stylu Yamanaka
- Wzrost 161
- Łuskowaty kombinezon
- Widoczne bandaże na dłoniach.
Widoczny ekwipunek: Stalowe elementy pancerza, maska
Duży miecz na plecach
Plecak
Kabura z prawej strony na udzie.
GG/Discord: Tario#3987/64789656
Multikonta: Hoshigaki Maname
Aktualna postać: Jun
Lokalizacja: Soso

Re: Katon

Post autor: Yamanaka Inoshi »

Wypadałoby jedną zdjąć albo dodać nową nie zakazaną
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Katon

Post autor: Jawa »

No myślę, że można zdjąć którąś z S. Jak nikt nie ma nic przeciwko to do wprowadzenia.
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Katon

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Fajnie by było jedną zdjąć rzeczywiście, ale jednocześnie niefajnie jest zrushować katon na S i walnąć komuś ognistą obszarówką bez szansy na unik. Z jednej strony dziwnie to wygląda, że te Ski katonu są wszystkie zakazane, ale jedyne co ja bym z nimi podziałał to obniżył rangi wypraw po nie, no może po 2 z 3 (Keizo w sumie zaczął to robić wczoraj a propos innego tematu z pomysłów, więc myślę ze na Wielkanoc będzie można wrzucać).
Tym sposobem będą one dostępne dla ludzi od około 3k PH potrzebne do ukończenia wyprawy A, a nie 1,5k i na takim poziomie rozgrywek dopiero bym widział te techniki w użyciu.
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Katon

Post autor: Tsukune »

To może tą jedną co się będzie zdejmowało zmniejszyć nieco obrażenia i zostawić tez ją jako "zakazaną" po prostu po zdobyciu tej zakazanej wzmocni sie jej moc jakbyśmy poznali jak naprawdę z niej korzystać bo aktualnie po prostu była to "uboga wersja"

Trochę jak z Chidori...jest to gorsza wersja Raikiri...taki przykład i propozycja z mojej strony
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Katon

Post autor: Hikari »

Co do próby szybkiego wbicia Katonu S, aby wszystko niszczyć podobnie masz w innych żywiołach.

Raiton S:
Nazwa
Raiton: Jūrokuchū Shibari
Pieczęci
Szczur → Małpa → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
55 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Raiton: Shichū Shibari
Opis Technika wymagająca znajomości Shichu Shibari. Użytkownik tworzy ogromne filary, które spadają na przeciwnika i zamykają go. Następnie atakują wieloma falami elektryczności, aż umrze. Jutsu jest idealne do złapania wszystkich, czy to ludzi, czy summonów.
Spadające z nieba filary, których trudniej uniknąć. Nie obronisz się przed tym przykładowo Suitonem rangi S przed tym.

Suiton S:
Nazwa
Suiton: Suijinchū
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
20 metrów przed sobą; ochrona sojuszników do 5 metrów od użytkownika
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Zasoby
Tworzy duże zasoby wody, znajomość Suiton: Suijinheki
Opis Ewolucja techniki Wodnej Ściany, tym razem zaadaptowana do skali najsilniejszych technik obszarowych innych żywiołów. Jutsu dodatkowo jest zdolne wytworzyć ogromne zasoby wody, choć jego główne zastosowanie to defensywa. Po złożeniu pieczęci, shinobi wypluwa przed siebie strumień wody pod dużym ciśnieniem, którego tor od razu zostaje zakrzywiony przed wykonującym. Dzięki temu powstaje podtrzymywana kilka sekund ogromna fala pod dużym ciśnieniem, stanowiąca barierę przed nadchodzącymi atakami, głównie obszarowymi. Wszelkie zagrożenie zmierzające w kierunku użytkownika zostanie po prostu zmyte na bok i tym samym zneutralizowane. Technika ma na tyle duże pole działania, że potrafi ochronić nie tylko wykonującego jutsu, ale również jego kompanów znajdujących się w niedużej odległości. Ze względu na zakrzywienie fali tworzącej barierę, użycie Suijinchū nie przyniesie dobrych efektów zastosowane w ofensywie.
Obrona pełna przed tym, jak masz UN mistrz Suitonu to jeszcze za pomocą lustra możesz to odbić i zabić. 1500 PH i wyprawa B
Nazwa
Fūton: Shinku Renpa
Pieczęci
Szczur → Wąż → Koń → Wąż → Pies
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użyteczne i silne jutsu dostępne dla użytkowników Fūtonu. Tak jak w większości przypadków, użytkownik gromadzi sporą ilość powietrza w jamie ustnej i płucach, po czym uwalnia je stopniowo krótkimi, silnymi podmuchami, tworząc szerokie ostrza tnące z różnych stron i pod wszelakimi możliwymi kątami. Pozwala to na uszkodzenie technik wroga lub zbicie ich z uprzedniego kierunku. Jest ona również w stanie przeciąć każde istniejące ciało stałe.
Futon S z ostrzami lecącymi z wszystkich stron z niesamowitą prędkością. Taką samą jak Katon, ciężej się obronić niż przed prosto lecącym płomieniem.

No Doton akurat ma trochę gorzej i również tam można pomyśleć. Chociaż z ciężarem takim śmierć po trafieniu czymś na miejscu.

Jednak powiem jedno, takie zagranie przy kontroli chakry na C będzie zabierać 50%. Dodatkowo MG może to ograć dość łatwo robiąc proste ninjutsu rangi E, technikę podmiany. Wtedy akurat postać robiąca taki build będzie w niesamowitych opałach, nie sądzisz TwoFace?

Osobiście wybrałem technikę najsłabszą, można zmniejszyć zasięg przykładowo do 40 metrów jeżeli to aż tak boli. Jest to dość proste do ogrania, no może nie dla samuraja który nie kupi sobie ninjutsu E.
Nazwa
Katon: Zukokku
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na wytworzeniu początkowo małego płomyczka, który rozrasta się do ogromnych wielkości. Jeśli wspomożemy tą technikę żywiołem wiatru to można dodatkowo zwiększyć jej moc kilkukrotnie, przez co stanie się wielkim ognistym huraganem, który niszczy wszystko w promieniu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Edit: Suiton to jako silniejszy nad Katonem imo A by wystarczył do obrony spokojnie, a tam jest tego trochę.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Katon

Post autor: Hitsukejin Shiga »

OHOHOOHOHO xD O żeś odleciał, jak rakieta. Wyprawa A to przeciwnik 3250 PH. Już widzę jak ktokolwiek z miarę zrównoważonym buildem porywa się na to i przeżywa. Może mojemu Shigiemu by się zaraz udalo, bo wiecie, Jashinizm to nie zdechnie od razu kappa Ale poważnie.

Dopracowanie nieco Zukkoku i zdjęcie go z zakazu, oraz zsunięcie jednej techniki na rangę niżej, zostawiając jedną na randze S (wszyscy wiemy o której mowa) to jak najbardziej uczciwa zagrywka, jak zobaczymy moje porównanie wyżej. Suiton, Fuuton i Raiton mają zwyczajnie albo duzo lepiej (Raiton, Suiton) albo podobnie, co Katon po zaproponowanej przezemnie zmianie.

A doton ma mieć rework (soon tm) więc nie wiem czy jest sens wytykać oczywiste, że też tam coś by się przydało zrobić.
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Katon

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Ten raitonowy shit w ogóle trzeba chyba wywalić albo napisać od nowa, bo to technika na summony D:
Co do pozostałych żywiołów, to nie wydaje mi się, aby zarówno ten suiton jak i futon były większym zagrożeniem od Zukkoku. Imo dopóki będzie to obszarowy, 50 metrowy katon to powinno zostać na zakazanej i tyle. Możecie ewentualnie poszukać może czegoś czego jeszcze nie mamy na forum co by się nadawało na niezakazaną Skę. A Kawarimi czy jest na to skuteczne? Zasięg ma mniejszy niż obszar działania techniki, więc po oberwaniu czymś takim jest szansa, że i tak pojawisz się tam, gdzie wciąż panuje ogień. Na ten moment rzeczywiście tylko ten skopany raiton jest równym zagrożeniem, ale żeby go zamrozić to od ręki dałbym go na zakazaną i żeby w takim stanie poczekał na rework.
0 x
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: Katon

Post autor: Hikari »

To nie można trochę popracować nad tym? Zaproponowałem 40 metrów zasięgu. Dodatkowo początkowo ma mały płomyk, wcale nie jest szeroki. Można dać, że jest to przykładowo 10 metrów. Wtedy zakres trafienia byłby pomiędzy 10 metrami, a 40 od użytkownika. Jak się ktoś zbliży, cóż jest problematyczne. Proponujemy zbalansować, ale zamiast przeczytać opis i pomyśleć jak można jest to od razu odrzucane. Tak właściwie z 10 metrami to uściślenie opisu przy okazji, bo nie wiadomo ile to ma.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Chise

Re: Katon

Post autor: Chise »

Niefajnie jest też rushować sabaku S i zamykać kogoś w piramidzie której nie da się niemal przeżyć czy też Senju S i nasyłać na kogoś drewnianego smoka wielkości bjuu, a mimo wszystko nie wszystkie techniki S, mimo swojej siły, są zakazane. Może dlatego na forum są osoby, które klanowe mają rozwinięte na rangę S, a katonu S to nikt nigdy nie miał. Bo i po?
A przerzucenie wypraw na niższe nie załatwia problemu, który brzmiał przecież "Obecnie nie ma sensu rozwijać tego żywiołu na rangę S, ponieważ ma on jedynie trzy techniki i wszystkie dodatkowo zakazane.". Nadal będą trzy i nadal zakazane XD O tym, że wyprawy A to raczej nie dla kogoś z 3k PH to wspomniał już Shiga. Ciekawi mnie jeszcze dlaczego akurat katon S zasługuje na ten przywilej, by tylko tak silne postacie jedynie go miały? Są inne, równie silne, a może i silniejsze zdolności, nie wspominając nawet o technikach, które można zdobyć od znacznie mniejszego progu PH, zaczynając od wspomagaczy przez UN, kończąc na artefaktach.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości