Hyuga, a Ranmaru

Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Hyuga, a Ranmaru

Post autor: Hikari »

PROBLEM
Dopełnienie mechaniki Ranmaru, a brak zrobienia takowej w Hyuga.

ROZWIĄZANIE
Dopisać tam mechanikę Byakugana i dodać poprawioną wersję z ranmaru, z skasowanym widzeniem siły życiowej, dźwięków itd.
Mechanika Tsūjitegana:
  • Tsūjitegan umożliwia aktywne działanie tylko jednego z dwóch trybów - widzenia sferycznego albo widzenia teleskopowego. Patrząc na oddalone obiekty za pomocą przybliżenia, wizja dookoła użytkownika jest nieaktywna i na odwrót.
  • Domyślnym trybem pracy tsūjitegana jest widzenie sferyczne, więc jeśli gracz tego nie sprecyzuje, to właśnie w tym trybie jest aktywne doujutsu. Przełączanie między jednym a drugim trybem zajmuje około sekundę.
  • Podczas widzenia teleskopowego trzeba spoglądać w obszar, który chcemy sobie przybliżyć.
  • Tsūjitegan pozwala widzieć przez przeszkody, nie daje jednak widzenia w ciemności. Energia witalna istot żywych oczywiście wciąż jest widziana mimo braku światła. Będzie więc można zobaczyć, że ktoś przebywa w absolutnie ciemnych podziemiach, jednak nie będzie można zidentyfikować jego tożsamości na podstawie wyglądu.
  • Widzenie przez poszczególne przeszkody jest opcją na życzenie. Domyślnie, mając aktywnego Tsūjitegana, Ranmaru widzi obiekty normalnie, tyle że wszystkie dookoła niego. Znajdując się na ulicy wioski widzi więc normalną zabudowę osady i dopiero na swoje życzenie może przeniknąć przez ścianę wybranego budynku i zajrzeć do jego środka.
  • Notki świetlne oślepiają doujutsu tak jak normalne oczy. Może to nastąpić na przykład w sytuacji, kiedy Ranmaru bada wnętrze jakiegoś pomieszczenia i w nim nastąpi oślepiający wybuch lub wtedy, gdy przeciwnik zdetonuje notkę oślepiającą tuż za plecami Ranmaru, którego doujutsu pracuje w trybie sferycznego widzenia.
  • Widzenie sferyczne nie gwarantuje całkowitej kontroli nad tym, co dzieje się wokół użytkownika. Tak jak w przypadku przeciętnego człowieka, mocno skupiając się na jednym obiekcie straci uwagę na swoim otoczeniu. Wysoka wartość percepcji wspomaga jednoczesne ogarnianie sytuacji dookoła i odbieranie bodźców z różnych stron.
  • Zamknięcie powiek oznacza brak widzenia, tak jak jest to normalnie.
Mechanika Byakugana:
  • Byakugam umożliwia aktywne działanie tylko jednego z dwóch trybów - widzenia sferycznego albo widzenia teleskopowego. Patrząc na oddalone obiekty za pomocą przybliżenia, wizja dookoła użytkownika jest nieaktywna i na odwrót.
  • Domyślnym trybem pracy byakugana jest widzenie sferyczne, więc jeśli gracz tego nie sprecyzuje, to właśnie w tym trybie jest aktywne doujutsu. Przełączanie między jednym a drugim trybem zajmuje około sekundę.
  • Podczas widzenia teleskopowego trzeba spoglądać w obszar, który chcemy sobie przybliżyć.
  • Byakugan pozwala widzieć przez przeszkody, nie daje jednak widzenia w ciemności.
  • Widzenie przez poszczególne przeszkody jest opcją na życzenie. Domyślnie, mając aktywnego byakugana, Hyuga widzi obiekty normalnie, tyle że wszystkie dookoła niego. Znajdując się na ulicy wioski widzi więc normalną zabudowę osady i dopiero na swoje życzenie może przeniknąć przez ścianę wybranego budynku i zajrzeć do jego środka.
  • Notki świetlne oślepiają doujutsu tak jak normalne oczy. Może to nastąpić na przykład w sytuacji, kiedy Hyuga bada wnętrze jakiegoś pomieszczenia i w nim nastąpi oślepiający wybuch lub wtedy, gdy przeciwnik zdetonuje notkę oślepiającą tuż za plecami Hyuga (poza tym 1%), którego doujutsu pracuje w trybie sferycznego widzenia.
  • Widzenie sferyczne nie gwarantuje całkowitej kontroli nad tym, co dzieje się wokół użytkownika. Tak jak w przypadku przeciętnego człowieka, mocno skupiając się na jednym obiekcie straci uwagę na swoim otoczeniu. Wysoka wartość percepcji wspomaga jednoczesne ogarnianie sytuacji dookoła i odbieranie bodźców z różnych stron.
  • Zamknięcie powiek oznacza brak widzenia, tak jak jest to normalnie.
DODATKOWE UWAGI
Raczej poprawiłem wszystko co wymagało, ale warto przeczytać czy na pewno wszystko jest ok w mechanice Byakugana.
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Awatar użytkownika
Boyos
Administrator
Posty: 4139
Rejestracja: 11 lut 2018, o 11:20
Ranga: Starszy Kapral
GG/Discord: Boyos#3562
Multikonta: Ario

Re: Hyuga, a Ranmaru

Post autor: Boyos »

Jak najbardziej do zrobienia. W sumie to nie wiem czemu to pominięto przy reworku Ranmaru. Tak czy siak - przepatrzymy dokładnie zaproponowany przez Ciebie opis i wprowadzimy, dzięki! (:

EDIT: zrobione!
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Posty: 1090
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Hyuga, a Ranmaru

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Pomysł na pierwszy rzut oka wygląda na gotowiec do wprowadzenia. Mi się podoba :)
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości