Fūton: Kaze Furai
: 9 sie 2018, o 16:26
PROBLEM
Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. Ta technika jest bardzo niejasna i zagmatwana i przydałaby się jej pewna zmiana.
ROZWIĄZANIE
Dodatkowo zostawiłem ten dopisek o 100 km/h, bo uważam, że tej techniki można użyć w różnych celach. Chociażby podczas pogoni za kimś właśnie. Wtedy oczywiście znowu MG będzie się musiał zastanawiać, jednak będzie miał znacznie prościej oszacować chociażby koszt.
I biorąc pod uwagę to co się działo w misji tamtego gracza, to uważam, że to co zaproponowałem to mega buff dla tej techniki, ale nic bardziej sensownego nie potrafię wymyślić. Po prostu nie chciałbym się znowu w przyszłości z tą techniką użerać, zwłaszcza, że mam zamiar prowadzić jej użytkownikowi więcej misji i z pewnością w ich trakcie będzie tej techniki używać.
DODATKOWE UWAGI
Brak.
- Nazwa
- Fūton: Kaze Furai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na poruszanie się z ogromną prędkością - w zamian jednak jest ona bardzo wyczerpująca. Shinobi wytwarza silny podmuch ze swojej chakry, który wydobywa się albo z jego stóp, albo z rąk - a najczęściej z obu, tworząc coś w rodzaju napędów odrzutowych. Użyta poprawnie, pozwala nam latać z prędkością dochodzącą do 100 km/h - w zamian jednak nie możemy latać zbyt długo, gdyż w trakcie trwania jutsu chakra dosłownie znika na naszych oczach. Aby wykonać tę technikę, należy przez dwie (KC E-B) lub jedną (A-S+) turę ładować w sobie chakrę, nie podejmując żadnych czynności ofensywnych. Dlatego tej techniki najlepiej używać po prostu do podróżowania.
Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. Ta technika jest bardzo niejasna i zagmatwana i przydałaby się jej pewna zmiana.
ROZWIĄZANIE
- Nazwa
- Fūton: Kaze Furai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za jedną prowincję
- Dodatkowe Technika skraca czas podróżowania między prowincjami do 5 minut. Po takiej podróży gracz musi zregenerować swoją chakrę (na najbliższej fabule/misji/evencie gracz będzie miał tyle chakry ile zostało mu po podróży). Koszt jest 2x mniejszy w przypadku podróży na mniejszych dystansach niż prowincja.
- Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na poruszanie się z ogromną prędkością - w zamian jednak jest ona bardzo wyczerpująca. Shinobi wytwarza silny podmuch ze swojej chakry, który wydobywa się albo z jego stóp, albo z rąk - a najczęściej z obu, tworząc coś w rodzaju napędów odrzutowych. Użyta poprawnie, pozwala nam latać z prędkością dochodzącą do 100 km/h - w zamian jednak nie możemy latać zbyt długo, gdyż w trakcie trwania jutsu chakra dosłownie znika na naszych oczach. Aby wykonać tę technikę, należy przez dwie (KC E-B) lub jedną (A-S+) turę ładować w sobie chakrę, nie podejmując żadnych czynności ofensywnych. Dlatego tej techniki najlepiej używać po prostu do podróżowania.
Dodatkowo zostawiłem ten dopisek o 100 km/h, bo uważam, że tej techniki można użyć w różnych celach. Chociażby podczas pogoni za kimś właśnie. Wtedy oczywiście znowu MG będzie się musiał zastanawiać, jednak będzie miał znacznie prościej oszacować chociażby koszt.
I biorąc pod uwagę to co się działo w misji tamtego gracza, to uważam, że to co zaproponowałem to mega buff dla tej techniki, ale nic bardziej sensownego nie potrafię wymyślić. Po prostu nie chciałbym się znowu w przyszłości z tą techniką użerać, zwłaszcza, że mam zamiar prowadzić jej użytkownikowi więcej misji i z pewnością w ich trakcie będzie tej techniki używać.
DODATKOWE UWAGI
Brak.