Fūton: Kaze Furai

Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Fūton: Kaze Furai

Post autor: Yasuo »

PROBLEM
Nazwa
Fūton: Kaze Furai
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na poruszanie się z ogromną prędkością - w zamian jednak jest ona bardzo wyczerpująca. Shinobi wytwarza silny podmuch ze swojej chakry, który wydobywa się albo z jego stóp, albo z rąk - a najczęściej z obu, tworząc coś w rodzaju napędów odrzutowych. Użyta poprawnie, pozwala nam latać z prędkością dochodzącą do 100 km/h - w zamian jednak nie możemy latać zbyt długo, gdyż w trakcie trwania jutsu chakra dosłownie znika na naszych oczach. Aby wykonać tę technikę, należy przez dwie (KC E-B) lub jedną (A-S+) turę ładować w sobie chakrę, nie podejmując żadnych czynności ofensywnych. Dlatego tej techniki najlepiej używać po prostu do podróżowania.
Jeden z graczy, któremu prowadzę misję postanowił użyć tej techniki, do odszukania ojca, który 6 fabularnych dni temu opuścił osadę (było to powiązane z głównym celem misji). Oczywiście było to możliwe, bo wg Seinaru człowiek przemieszcza się jakieś 60 kilometrów dziennie, a tutaj mamy 100 kilometrów na godzinę. Czyli 4 godziny lotu powinno wystarczyć, żeby go dogonić. Tylko zacząłem się zastanawiać. Jak to przeliczyć na koszt chakry? Ile tur zajmie mu przebycie takiego dystansu? Ile chakry straci? Gdzie się znajdzie po zakończeniu działania tej techniki (Bo w końcu przebył 400 kilometrów, ale czy 400 kilometrów starczyło, żeby opuścił prowincję? Wielkości prowincji nie są podane, więc ta informacja nic mi nie dała). Zacząłem się też zastanawiać czy mogę jego podróż zawrzeć w 1 poście, czy muszę pisać 20 dodatkowych postów w stylu "Dalej lecisz. Nic nie widzisz. Straciłeś X% chakry." i tym samym przeciągać misję? Reasumując, nic w tej technice nie trzyma się kupy. Podczas misji podróż to zazwyczaj 2 czy 3 posty. Podczas solowej gry gracza, podróż to 1 post (wystarczy napisać na trakcie i odczekać 30 minut). Jak mam to odnieść do czegokolwiek? I teraz dalej. Rozmowa z Iczirem dała mi do myślenia. Ichirou uważa, że kontynent na którym dzieje się akcja gry jest na pewno większy niż nasza Polska. Stwierdziłem więc, że jedna prowincja może mieć wielkość Polski (a więc +/- 700 kilometrów średnicy - z Zakopanego do Łeby mamy prawie 685 kilometrów). Stwierdziłem więc, że te 4 godziny pozwolą graczowi na przelot z jednej prowincji do drugiej. Tylko jak to rozbić na ilość postów? Czy 1 post to jedna godzina lotu? Czy jeden post to 15 minut lotu? A może jeden post to miesiąc/rok lotu (bo de facto upływ czasu w postach też nie jest z góry narzucony i post może trwać 3 sekundy, jak np. podczas walk lub np. 30 minut podczas scen erotycznych, gdzie jeden gracz pisze coś w stylu "Przez 30 minut wkładałem i wyciągałem."). Reasumując, musiałem się dopytywać Seinara o każdy praktycznie szczegół wykorzystania tej techniki i naprawdę bym się wkurzył jakbym znowu prowadził komuś jakąś misję i był zmuszony oceniać skutki działania tej techniki.

Nie wiem czy rozumiecie o co mi chodzi. Ta technika jest bardzo niejasna i zagmatwana i przydałaby się jej pewna zmiana.

ROZWIĄZANIE
Nazwa
Fūton: Kaze Furai
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za jedną prowincję
Dodatkowe Technika skraca czas podróżowania między prowincjami do 5 minut. Po takiej podróży gracz musi zregenerować swoją chakrę (na najbliższej fabule/misji/evencie gracz będzie miał tyle chakry ile zostało mu po podróży). Koszt jest 2x mniejszy w przypadku podróży na mniejszych dystansach niż prowincja.
Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na poruszanie się z ogromną prędkością - w zamian jednak jest ona bardzo wyczerpująca. Shinobi wytwarza silny podmuch ze swojej chakry, który wydobywa się albo z jego stóp, albo z rąk - a najczęściej z obu, tworząc coś w rodzaju napędów odrzutowych. Użyta poprawnie, pozwala nam latać z prędkością dochodzącą do 100 km/h - w zamian jednak nie możemy latać zbyt długo, gdyż w trakcie trwania jutsu chakra dosłownie znika na naszych oczach. Aby wykonać tę technikę, należy przez dwie (KC E-B) lub jedną (A-S+) turę ładować w sobie chakrę, nie podejmując żadnych czynności ofensywnych. Dlatego tej techniki najlepiej używać po prostu do podróżowania.
Taki opis wydaje mi się być naprawdę ok. Nie mamy kosztu na turę, który w ogóle się nie sprawdzał, ale mamy koszt na prowincję. Czyli np. podroż z Ryuzaku no Taki do Sogen przy użyciu tej techniki będzie nas kosztowała powiedzmy 28% chakry (mamy KC rangi D). Jednak, żeby nie było czegoś takiego, że ktoś używa tej techniki, żeby w błyskawicznym tempie (bo np. spieszy się na event) przebyć tą odległość i wziąć udział w misji, a w tej misji od razu ma 100% chakry (bo napisał, że idzie spać w jakiejś karczmie, hehe). Po prostu jest to technika typowo użytkowa, ale jakoś trzeba zaznaczyć, że ktoś tej techniki użył, bo w przeciwnym wypadku mielibyśmy technikę o takim dużym koszcie, która technicznie kosztowałaby 0%. Dlatego stwierdziłem, że podczas najbliższej fabuły/misji/eventu gracz ciągle powinien mieć mniej chakry.

Dodatkowo zostawiłem ten dopisek o 100 km/h, bo uważam, że tej techniki można użyć w różnych celach. Chociażby podczas pogoni za kimś właśnie. Wtedy oczywiście znowu MG będzie się musiał zastanawiać, jednak będzie miał znacznie prościej oszacować chociażby koszt.

I biorąc pod uwagę to co się działo w misji tamtego gracza, to uważam, że to co zaproponowałem to mega buff dla tej techniki, ale nic bardziej sensownego nie potrafię wymyślić. Po prostu nie chciałbym się znowu w przyszłości z tą techniką użerać, zwłaszcza, że mam zamiar prowadzić jej użytkownikowi więcej misji i z pewnością w ich trakcie będzie tej techniki używać.

DODATKOWE UWAGI
Brak.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Jawa »

To w ogóle jest komedia.
Nazwa
Doton: Keijūgan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Należy dotknąć celu
Opis Przeciwieństwo techniki opisanej powyżej. To Jutsu umożliwia nam zmniejszenie wagi jakiegoś przedmiotu, albo stworzenia aż o 50%. Dzięki temu można ułatwić sobie dźwiganie danych przedmiotów, albo zwiększyć swoją szybkość. Umożliwia to niezłe kombinacje podczas walki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Nazwa
Hiko Gijutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specyficzne i dość niezwykłe jutsu, które pozwala użytkownikowi na... lot. Poprzez kontrolę wpływu grawitacji na ciało użytkownika, shinobi jest w stanie bez problemu unieść się w powietrze na dowolną wysokość i lecieć z dość dużą prędkością. Dodatkowo warto zaznaczyć, że użytkownik może przenieść tę technikę na inne osoby - wtedy mogą one używać tego jutsu, korzystając z własnej chakry.
Nazwa
Fūton: Kaze Furai
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Silna technika, pozwalająca użytkownikowi na poruszanie się z ogromną prędkością - w zamian jednak jest ona bardzo wyczerpująca. Shinobi wytwarza silny podmuch ze swojej chakry, który wydobywa się albo z jego stóp, albo z rąk - a najczęściej z obu, tworząc coś w rodzaju napędów odrzutowych. Użyta poprawnie, pozwala nam latać z prędkością dochodzącą do 100 km/h - w zamian jednak nie możemy latać zbyt długo, gdyż w trakcie trwania jutsu chakra dosłownie znika na naszych oczach. Aby wykonać tę technikę, należy przez dwie (KC E-B) lub jedną (A-S+) turę ładować w sobie chakrę, nie podejmując żadnych czynności ofensywnych. Dlatego tej techniki najlepiej używać po prostu do podróżowania.
Ja z tych trzech technik zostawiłbym jedynie dotonowe hijutsu, jedyną wersję zgodną z kanonem. Do tego określił szybkość latania na 180 jak dla technik rangi A i dał koszt na turę tak jak jest + limit czasowy jednorazowego użycia i cooldown przed ponownym użyciem w przypadku lotu.Ale to jakby temat na osobną dyskusję jak opracować dobrze dotonową wersję, aczkolwiek moim zdaniem wersje nin i fuutonowa są po prostu do wywalenia. Chciałbym poznać osobę która to opracowała lol.
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Sans »

Podpisuję się pod TF'em
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Papyrus »

Doton który pozwala latać. Toż to absolutnie nie podchodzi pod Doton czyli kontrolę ziemi, więc ten Kanon zdrowo szurnięty. Zgodnie z wiki technika zmieniała też wagę atmosfery wokoło. Czyli Doton który manipuluje powietrzem. Co? Jest to Kanon ale jeśli z dwójki technik, ziemi i powietrza, wybrać tą która ma pozwalać użytkownikowi na lot, to Futon jest bardziej sensowny. No wiecie, technika powietrza do poruszania się w powietrzu. Więc czemu nie zostawić zarówno Dotonu jak i Futonu? Fakt że Futonowcy nie mogliby latać jak chcą, podczas gdy Doton ma taką opcje, jest nielogiczny i wręcz śmieszny.

I nie, wachlarz to nie jest lot, to żart z żałosną prędkością i uzależniony od przedmiotu.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Yasuo »

A ja jestem przeciwny wersji TFa. Z dwóch powodów. Dotonowe Hijutsu pozwala na zmniejszenie wagi przedmiotu. Za lot odpowiada zupełnie inna technika. W mandze/anine dokładnie widać jak Oonoki latał sam z siebie. Czy zmniejszał wtedy swoją wagę? Wątpię. Zwłaszcza, że obecna wersja tej techniki na forum nie ma nic wspólnego z lotem i zmniejszenie wagi o 50% na pewno tego nie umożliwi. Poza tym, usunięcie tych technik to bardzo duży nerf w stosunku do graczy. Kaze Furai daje bardzo fajną przewagę taktyczną, zwłaszcza podczas wojen. No i usunięcie tej techniki nie jest w żaden sposób wytłumaczalne fabularnie. Moim zdaniem techniki te piwinny zostać. Jeśli trza je zreworkować to ok. Jednak moim skromnym zdaniem nie powinno się ich usuwać. A jak usuniecie to moim zdaniem powinniście dać graczom jakąś rekompensatę. Bo ja osobiście bym się wściekł jakby moja ulubiona, atutowa technika nagle została usunięta. Przemyślcie to raz jeszcze.

Podpisuję się pod postem Musa.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Jawa »

To znaczy hmmm... jak na moje to ten dotonowy kanon manipuluje grawitacją, a nie powietrzem samym w sobie.
Nie powinniśmy patrzeć na Keijugana jak na technikę do latania, tylko jak na technikę do zmniejszania wagi, czym w rzeczywistości była i takie było jej pierwotne zamierzenie. Dopiero w konsekwencji tego dowiadujemy się, że limit możliwości tej techniki pozwala na tyle zmniejszyć grawitację działającą na użytkownika czy innych ludzi, że pozwala to na lot.

Poza tym to że Keijugan czy Chokeijugan pozwalał na lot chyba nie podlega dyskusji, no bo dla mnie to była taka wiedza powszechna, że tak powiem.

Co do technik ninjutsu i fuutonu, to gdyby od samego początku nie było ich w spisie technik, to mając w dotonie keijugana nikt nawet nie pomyślałby o opracowaniu takich wersji w innych dziedzinach.
Poza tym nie mieści mi się w głowie idea wyciągnięcia z dotonowej techniki jednego aspektu, zmienienie w niej zapewne wytłumaczenia o grawitacji na coś z wiatrem, a następnie zrobienie z tego techniki fuutonu, z powodu że w uwolnieniu wiatru logiczne byłoby żeby się znalazła jakaś technika od latania.
Dajcie mi źródło, że w kanonie była technika fuutonu do swobodnego lotu, albo że w nin taka była. Wtedy ok, wrzucimy, opracujemy, dopasujemy. Ale w moim rozumieniu spis technik kanonicznych ma być jak najbardziej zbliżony do tego co rzeczywiście było w m&a. I tak, wiem, jest mnóstwo technik i reberu wymyślonych przez nas, ale tylko z tego powodu, aby dane style walki/klany były po prostu grywalne i aby znalazło się w nich cokolwiek. Niemniej jednak, w dziedzinach żywiołowych i podstawowych takich jak nin czy gen ja nie popieram wymyślania jutsu na siłę, "bo tak wypada".
I po raz kolejny, wyobraźcie sobie że tych dwóch technik nie ma od samego początku i ktoś wrzuca obecne ich wersje do brakujących technik. Ktoś by je przepuścił?

PS. Widziałem na innych forach rozwiązania, a właściwie na jednym moim poprzednim, że techniki manipulacji grawitacją i ten nieszczęsny lot, to były umiejętności wrzucone w ogóle w osobny klan z narzuconą pierwszą naturą dotonu. Miałoby to sens, bo w mandze Madara rozpoznaje w Onokim członka rodziny Ryotenbin.
http://s3.mkklcdnv2.com/mangakakalot/r1 ... name/3.jpg
http://s3.mkklcdnv2.com/mangakakalot/r1 ... name/4.jpg
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Sans »

A ja mogę tylko napisać ponownie, że podpisuje się pod TFem w 100%

To jak reworki, jakieś techniki mogą zniknąć i tyle, nikt nie będzie się przejmował czy dany gracz używa danej techniki i dlatego zostawiać coś co nie powinno się nawet pojawić
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3835
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Papyrus »

Jak techniczni twierdzą to nawet dyskusja nie ma sensu skoro i tak wejdzie jak zechcą. Jak na moje można nawet teraz.
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Yasuo »

Z tym, że w obecnej wersji - w tej technice Dotonu nie ma nic o możliwości latania, to raz. Dwa - zmniejsza wagę o 50%. Człowiek ważący 60 kilo nagle waży 30 i potrafi latać? Bezsens. Trzy - technika manipulująca grawitacją to ninjutsu, a nie Doton. Cztery - technika manipulująca grawitacją to Rinnegan, a nie ninjutsu. Czyli reasumując, jak coś to bym wywalił to technikę Dotonu (tj. pozostawił ją jak jest, bo zmniejszenie wagi jest ok) i technikę Ninjutsu, a zostawił Fuuton. Ale mniejsza. Róbcie jak uważacie.

Jednak pozwólcie się jeszcze wypowiedzieć Akirze, jako, że jest jedynym posiadaczem tej techniki (Kaze Furai), którego znam i którego osobiście poprosiłem o to, by coś tutaj napisał.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Jawa »

Yyyy nie chce nic mówić, ale:
Czy ty jakby nie zaprzeczasz sobie w dwóch następujących po sobie zdaniach? :) I nie wiedziałem że Onoki miał Rinnegana btw. Wiadomo że opis dotonowy jest do poprawy, co też wcześniej napisałem:
Jakoś nie wiem czy wy dobrze łapiecie definicję pojęcia "kanoniczne"...
0 x
Awatar użytkownika
Yasuo
Posty: 1517
Rejestracja: 20 lip 2017, o 20:57
Wiek postaci: 28
Ranga: Kosho
Widoczny ekwipunek: Link do widocznych przedmiotów znajduje się na samej górze KP
GG/Discord: .iwaru
Multikonta: Tenshi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Yasuo »

Oonoki nie miał Rinnegana, ale może używał Fuutonu do latania? XD Kij wie. I tak. Wiem, że zaprzeczam sobie w dwóch kolejnych zdaniach (chociaż na dobrą sprawę Rinnegan to coś w rodzaju ninjutsu, hehe). Specjalnie tak napisałem, żeby było efekciarsko i w ogóle cool i mądrze-brzmiąco.

Dobra. A co w takim razie z tą podróżą między prowincjami z użyciem tej techniki? Zakładając oczywiście, że ktoś miałby odpowiednio dużą kontrolę chakry. Czy to już całkowicie wywalacie? Moim zdaniem, fajnie by było jakby ten element został, bo to naprawdę wyjątkowa technika.

Ale chyba dopracowanie wersji dotonowej warto by zostawić na inny temat. W każdym bądź razie. Wstrzymajcie się jeszcze trochę. Dajcie jakieś 24h na wypowiedź i potem do wprowadzenia czy jak to tam działa. Chociaż wątpię, żeby ktokolwiek (albo cokolwiek co nie jest doładowaniem forum za 1.000.000 dolarów i najnowszymi maluchami za 300.000 zł dla każdego administratora) zdołało zmienić waszą decyzję :P.
0 x
- Mowa
"Myśli"
Prowadzone Misje: -

Wzór Misji:
Wzór Nowej Lokacji:
[/list][/fieldset]
Plotki i Ciekawostki
  • Brak - brak
[/quote][/code]
Akira

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Akira »

To że technika kanonem nie jest to oczywiste, najbardziej przypomina sposób poruszania się z avatara legendy aanga/kory, więc jeśli argument jest że żywiołowe trzeba utrzymać kanonicznie to jak najbardziej jestem za usunięciem.

Co do ogólnej jednak dyskusji to podpisywanie manipulacji grawitacją pod czysty doton czy ninjutsu jest głupotą, wtedy analogicznie trzeba by pozwolić tworzyć własne techniki dotonu/ninjustu które polegają na grawitacji, a tego to by chyba żaden oddział onkologi na świecie nie zdołał opanować.
Wydaje mi się (nie mam tutaj poparcia niczym) że umiejętność kontroli grawitacji przez onkiego wynika z jego władzy nad Jintonem (którego na forum nie ma / nie jest odkryty), lub jest połączeniem przynajmniej kilku żywiołów (fuuton i doton?).

Co z tym zrobić? Moim zdaniem usunąć obie techniki latające, a jeśli nie ma parcia na 100% kanoniczności to zostawić futonową wersję bo taka technika jak najbardziej mogłaby istnieć.
Tego dotonu z zmniejszaniem masy nie ruszać, z resztą nie ma po co skoro to zakazana wyskokiej rangi. Jej użycie na forum jest tylko czysto teoretyczne.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Jawa »

Taka moja propozycja Keijugana, nin i fuuton bym wywalił. Poszkodowany dostanie możliwość wymiany usuniętej techniki na inną tej samej rangi z opanowanych dziedzin.
Nazwa
Doton: Keijūgan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
brak
Opis Keijūgan no Jutsu jest oryginalną techniką dotonu, pozwalającą na zmniejszenie ciężaru danego przedmiotu (tylko materia nieożywiona). Użytkownik musi dotknąć celu, aby w kilka sekund zmniejszyć jego wagę o maksymalnie 300 kilogramów. Zmniejszenie masy w mniejszym zakresie dzieje się proporcjonalnie szybciej. Efekt ten utrzymuje się przez godzinę czasu fabularnego, po którym masa przedmiotu wraca do pierwotnej wartości.
Lot - wyjątkowe zastosowanie techniki Keijūgan no Jutsu na sobie lub innym człowieku pozwala na tymczasowe zmniejszenie masy ciała do tego stopnia, że zaczyna ono unosić się w powietrzu. Pozwala to na lot postaci z szybkością 180, jednakże zmniejszony ciężar przekłada się na mniejszą siłę zadawanych ciosów (-50% siły). Wciąż jednak obowiązuje godzinny limit czasowy zmniejszenia wagi. Efekt na osobie trzeciej przestaje działać po jej wylądowaniu, natomiast nie dotyczy to samego użytkownika. Może on dezaktywować ten tryb wcześniej wedle życzenia, a samo lądowanie go nie przerywa.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
0 x
Akira

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Akira »

Wydaje się okay, chociaż tej siły dałbym mniej niż 50%, ale to nieistotne bo i tak zapewne techniki nie ujżymy.
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Fūton: Kaze Furai

Post autor: Jawa »

Wprowadzam pomysł, tzn. opis tej techniki, a pozostałe dwie usuwam.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości