Doton - w większości gotowe, róbcie co chcecie
: 7 maja 2017, o 14:13

- Nazwa
- Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
- Pieczęci
- Zasięg
- Koszt zwykłego
- E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
- Koszt ulepszonego
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Błoto zbliżone objętością do użytkownika.
- Opis Pochodna podstawowego Kawarimi no Jutsu. Tym razem użytkownik po przygotowaniu podmiany w chwili otrzymania obrażeń rozlewa się w lepkie błoto. Trzeba jednak być świadomym nadchodzącego ciosu. Oczywiście najpierw potrzebne jest posiadanie jego odpowiedniej ilości i wiedzy, gdzie się ono znajduje - inaczej nici z użycia techniki. Jeśli przeciwnik zaatakuje w zwarciu to jego pięść, noga czy broń mogą na chwilę utknąć w błocie. Po opanowaniu ninjutsu na rangę A otrzymujemy dostęp do ulepszonej wersji kawarimi. Działa ona tak samo jak pierwowzór, jednak nie wymaga od nas wykonywania pieczęci. Przypłaca się to jednak znacznie większym wydatkiem chakry jak i małym zasięgiem.
- Nazwa
- Doton: Tsuchi Nami no Jutsu
- Pieczęci
- Wąż → przyłożenie dłoni do ziemi
- Zasięg
- 10 metrów wokół użytkownika
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi podłoże wokół użytkownika zachowuje się niczym wzburzone morze. Grunt faluje na tyle mocno, że trzeba skupić się by nie upaść. Sam wykonawca nie odczuwa efektu techniki będąc w jej centrum. Jutsu trwa tak długo jak użytkownik dotyka dłonią ziemi i płaci swoją chakrą. Tsuchi Nami no Jutsu pozwala też aktywować pułapki w otoczeniu, choć ze względu na zasięg działania może okazać się to niebezpieczne dla użytkownika.
- Nazwa
- Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Użytkownik musi znajdować się pod ziemią.
- Opis Znajdując się pod ziemią użytkownik może złapać przeciwnika na powierzchni i wciągnąć go pod ziemię, samemu zajmując jego pozycję na górze. Potrzebna jest dokładna wiedza, gdzie znajduje się cel, inaczej nici ze schwytania go w pułapkę. Jeśli jednak wszystko się powiedzie, to ofiara jest odsłonięta na atak w głowę, co zazwyczaj kończy walkę. Oczywiście z pułapki tej można się wydostać za pomocą własnej siły, trwa to jednak dłuższą chwilę (około dwóch tur, przy sile 50 maleje do jednej). Natychmiastowe wyrwanie się jest możliwe przy aktywowaniu dużej ilości chakry (SM, Akuma no Kigo, Hachimon etc.), lub dzięki sile powyżej 100.
- Nazwa
- Doton: Doryūsō
- Pieczęci
- Ptak
- Zasięg Max.
- 10 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 kolce)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu wyrastają maksymalnie metrowe kolce z ziemi, które mogą przebić ciało przeciwnika. Twory te mogą wyrastać z podłoża, ścian czy też sufitu - z każdej skalnej i ziemnej powierzchni. Wystarczy jednak uderzenie o sile 40, albo technika ofensywna tej samej rangi by zostały zniszczone na kawałki. Tworzenie się kolców jest całkiem szybkie jak na jutsu D.

- Nazwa
- Doton: Daichi Ganshō
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od ściany)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na stworzeniu ściany lub kilku. Mogą one zablokować ruchy przeciwnika. Jutsu ma wiele użyć, wystarczy stworzyć dwie, aby wróg nie mógł zrobić uników na boki, albo cztery, aby go zamknąć i pozbawić przez chwilkę możliwości wyjścia. Technikę można stosować również w defensywie, aby osłonić samego siebie. Wystarczy jednak uderzenie o sile 65 lub technika rangi C do zniszczenia ścian. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Iwadeppō no Jutsu
- Pieczęci
- Małpa → Baran → Tygrys → Wół → Małpa
- Zasięg
- 25 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 pociski)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypuszcza ze swoich ust kamienne pociski mknące przed siebie z dużą prędkością. Największym atutem jutsu jest zdolność pocisków do gwałtownego zwiększenia rozmiaru. Przy wystrzale wielkością przypominają kamyki do puszczania kaczek, ale po kilku metrach rosną do kształtu sporego arbuza. Oberwanie więc choćby jednym pociskiem dla przeciwnika o małej wytrzymałości może skończyć się utratą przytomności, czy nawet śmiercią.
- Nazwa
- Doton: Dochū Eigyo no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Maksymalna prędkość poruszania się - 40
- Opis Technika przydatna w chwili, kiedy często potrzebne jest wchodzenie i wychodzenie z ziemi. Użytkownik przy wnikaniu wewnątrz i wychodzeniu na zewnątrz nie robi otworów, a proces "wtapiania" się w podłoże jest cichy i szybki. Możliwe jest wysunięcie zaledwie części ciała, zaatakowanie i ponowne zniknięcie pod ziemią zanim przeciwnik zdąży wykonać kontratak. Jutsu nie jest przeznaczone do poruszania się na większe dystanse bo pod ziemią wykonawca jest bardzo powolny względem podobnych technik.
- Nazwa
- Pieczęci
- Zasięg
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika jest na wiki o ile mnie pamięć nie myli, w spisie technik dotonu (mowa o eng, ojczystej nie patrzyłem)
- Nazwa
- Doton: Doroku Gaeshi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo proste do pojęcia Jutsu. Użytkownik przykłada ręce do ziemi i wytwarza ścianę(wymiary: 2 metry szerokości x 3 metry wysokości x 30 centymetrów grubości), która potrafi obronić go przed częściowymi atakami. Plusem tej techniki jest to, że ściana zasłania nie tylko użytkownika, ale i np. jego sojuszników, którzy mogą stać obok. Bardzo przydatne Jutsu, jeśli chodzi o obronę kilku osób. Wystarczy uderzenie o sile 75 lub technika rangi C do zniszczenia tworu. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Dochū Senkō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Maksymalna prędkość poruszania się +40
Należy używać już innej techniki od poruszania się pod ziemią (koszta obu technik sumują się). - Opis Aby móc użyć Dochū Senkō potrzebna jest aktywna technika pozwalająca znaleźć się i przemieszczać pod ziemią. Co prawda połączenie jutsu (a właściwie wspomaganie bazowej za pomocą Dochū Senkō) jest dość kosztowne w utrzymaniu. Efektem jest jednak znacznie większa prędkość poruszania się pod ziemią - przydatna sprawa kiedy czas jest cenny. Ponadto można wystawić na powierzchnię broń, albo rękę, choć nie niesie to ze sobą żadnych skutków.
- Nazwa
- Doton: Doro Kōgeki
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 4 pociski)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika nie wymaga złożenia pieczęci, a jedynie skumulowania chakry i wyplucia jej pod postacią błotnych pocisków. Trafienie błotem można porównać do solidnego oberwania pięścią zdolnego powalić słabych przeciwników. Ponadto pociski na chwilę przylepiają się do trafionego punktu, więc trafienie w nogi może spowolnić, albo i zatrzymać oponenta. Dwa pociski w jednym punkcie dają wystarczającą ilość błota do wykonania Dotonowej wersji Kawarimi.
- Nazwa
- Doton: Doro ōkami
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 wilki)
- Dodatkowe
- W pobliżu musi być źródło błota
- Opis Technika polegająca na wytworzeniu dowolnej ilości błotnych wilków. Nie są one specjalnie uzbrojone, ale mogą odwrócić uwagę przeciwnika. Dzięki temu użytkownik zyskuje czas na ponowny cios. Dodatkowym plusem tego Jutsu jest to, że wilki da się z łatwością odnowić, wymagane jest tylko źródło błota do stworzenia ich. Inaczej nici z całego planu. Do wykonania techniki potrzebne jest błoto! Nie zrobiona - działa na zasadzie pułapki na terenie (patrząc na użycie w anime).
- Nazwa
- Doton: Ganchūrō no Jutsu
- Pieczęci
- Szczur → Koń → Pies → Wąż
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 6 kolumn)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu wyrastają kamienne, czterometrowe kolumny. Mogą one posłużyć jako bariera, albo improwizowane więzienie. Twórca sam wybiera, jak rozłożone mają być kolumny, ale ograniczeniem jest wymóg wyrastania jednej (maksymalnie odległość metra) obok drugiej. Twory te nie są zbyt wytrzymałe, więc kilka ciosach o sile 70 je zniszczy, podobnie jak techniki ofensywne tej samej rangi.
- Nazwa
- Doton: Ganchūrō no Jutsu
- Pieczęci
- Przyłożenie dłoni do ziemi
- Zasięg Max.
- 20 metrów w linii prostej od użytkownika
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po przyłożeniu dłoni do ziemi użytkownik wysyła przed siebie "pocisk" stworzony z warstwy podłoża, działając podobnie do małej lawiny. Osuwisko jest na tyle silne, że wyrwie i pociągnie ze sobą napotkane po drodze drzewo, a bezpośrednie oberwanie techniką może skończyć się złamaniami i przysypaniem przez stertę ziemi. Rozmiar jutsu nie jest duży więc trudno jest za jego pomocą wyrządzić większe szkody.
- Nazwa
- Doton: Gansetsukon
- Pieczęci
- Wyciągnięcie ręki przed siebie
- Zasięg
- Stworzenie obok użytkownika | wystrzelenie na 15 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 włócznie)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Przydatna technika polegająca na wytworzeniu ze skały włóczni, ewentualnie kija. Broń taka jest wytrzymała jak materiał, z którego powstała i pozwala na używanie niektórych ataków stylu Mokuzai. Inną opcją użycia jutsu jest wystrzelenie w wybranym kierunku kamiennych pocisków - ich szybkość jest porównywalna z bronią miotaną. Zadają też całkiem spore obrażenia ze względu na swoją masę i kształt, o ile tylko trafią w cel. Samo powstawanie włóczni trwa chwilę, dlatego lepiej nie próbować używać techniki kiedy przeciwnik jest tuż obok.
- Nazwa
- Doton: Iwa Bunshin no Jutsu
- Pieczęci
- Baran → Małpa → Koń → Baran
- Zasięg
- Klon nie może się oddalić na więcej niż 50 metrów od oryginału
- Koszt E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
- Dodatkowe Szybkość równa 1/2 oryginału; Reszta statystyk równa użytkownikowi, za wyjątkiem wytrzymałości.
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa z ust kamienie, z których powstają jego repliki. Klony te są więc w pełni materialne, potrafią mówić, posiadają też ekwipunek oryginału (za wyjątkiem notek wybuchowych, pigułek żywnościowych itp.). Ponadto posiadają wolną wolę, więc nie trzeba skupiać się ciągle na ich kontrolowaniu. Mogą też używać wszystkich technik Dotonu (o ile dostaną na nie chakrę od oryginału) i walczyć w zwarciu za pomocą Taijutsu i Bukijutsu. Iwa Bunshin charakteryzuje się niezwykłą wytrzymałością z racji bycia skałą - potrzeba więc naprawdę silnego ataku by je unicestwić. Jednocześnie przez swój budulec są znacznie wolniejsze od innych klonów.
- Nazwa
- Doton: Moguragakure no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Maksymalna prędkość poruszania się - 60
- Opis Technika pozwalająca na całkiem szybkie przemieszczanie się pod ziemią. Szybkość nie jest największa, ale samo wejście i wyjście pozwoli uniknąć ataku, jak i nagle zaatakować z ukrycia. Jedynym śladem użycia techniki są otwory w ziemi, a wyjściu towarzyszy drżenie ziemi - odpowiednio wyszkolony shinobi zdąży na to zareagować. Oczywiście użytkownik techniki traci jakikolwiek rozpoznanie tego, co dzieje się na powierzchni o ile nie jest sensorem.
- Nazwa
- Doton: Retsudo Tenshin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Uprzednie wykonanie techniki Doryūha
- Opis Użytkownik Doryūha dodając chakry potrafi wytworzyć ostrą, kamienną igłę na czubku węża. Uderzenie tak ulepszonym tworem potrafi bez problemu przebić człowieka, czy też przebić się przez niektóre bariery równej rangi. Kolec ten jest na tyle kruchy, że po jednokrotnym użyciu jest już praktycznie do niczego.
- Nazwa
- Pieczęci
- Zasięg
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jest na wiki.
- Nazwa
- Doton: Retsudo Tenshō
- Pieczęci
- Świnia → Wół → Specyficzna pieczęć techniki
- Zasięg Max.
- 15 metrów w linii prostej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w linii prostej od użytkownika ziemia wypiętrza się, by pogrzebać wszystko na swojej drodze. Atak ten jest bardzo hałaśliwy więc zaskoczenie nim wroga jest praktycznie niemożliwe, a i jego prędkość nie jest oszałamiająca. Technika przydaje się do niszczenia budynków i murów na krótkich dystansach. W walce ze zwinnym przeciwnikiem nie ma większego sensu.
- Nazwa
- Doton: Doryū Taiga
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci przed użytkownikiem pojawia się rzeka błota pędząca w wybranym przez niego kierunku. Ilość błota i jego siła jest na tyle duża by porwać ze sobą przeciwnika i spowolnić jego ruchy, a w przypadku najsłabszych rywali - utopić w mknącej mazi. Doryū Taiga ma jednak niewielki zasięg więc najlepiej używać jej z zaskoczenia tuż przy przeciwniku, inaczej szanse na złapanie go są niewielkie. Błoto powstałe z tej techniki można wykorzystać do innych jutsu Dotonu.
- Nazwa
- Doton: Rokkusherutā
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 4 metry
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Defensywna technika Dotonu. Polega ona na stworzeniu małej pół kopuły, pod którą maksymalnie może schować się od 1 do 3 osób. Twór jest dosyć wytrzymały, dzięki czemu da się przetrwać niezłe ataki. Kolejnym plusem techniki jest to, że można wytworzyć sobie okienko o sporej szerokości, dzięki czemu możemy obserwować sytuację. Niestety, trzeba być wtedy ostrożnym, bo coś może przez nie wpaść do środka. Nie zrobiona.

- Nazwa
- Doton: Chidōkaku
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Płat ziemi 5x5m na wysokość 30 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (podniesienie/zniżenie o 2 metry)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Potężna technika Dotonu, polegająca na wywyższeniu, albo obniżeniu danego kawałka ziemi. Daje to potężne możliwości, ponieważ można w ten sposób uwięzić przeciwnika wiele metrów pod nami, albo wznieść samego siebie dając sobie czas na ucieczkę, albo przygotowanie ataku. Aby wykonać jutsu, trzeba dotknąć ziemię jedną ręką. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Domu
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg
- Na całe ciało
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na ciało)
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za kończynę) - Dodatkowe
- +50 siła uderzenia
- Opis Po złożeniu pieczęci węże ciało użytkownika (lub wybrana jego część) przybiera ciemną barwę i staje się twarda niczym diament. Dzięki temu rośnie także siła ciosów (ale nie tężyzny jako takiej). Użytkownik na czas korzystania z Domu staje się odporny na ataki bronią miotaną, notki wybuchowe i większość ataków Taijutsu oraz Bukijutsu. Techniki obszarowe również nie wyrządzą mu większej krzywdy. Jedyną słabością jutsu jest Raiton, zwłaszcza techniki penetrujące, które bez trudu przebiją się przez zmienione ciało. Ataki fizyczne o sile powyżej 220 mogą już zrobić krzywdę. Możliwa jest przemiana pojedynczej kończyny by jedynie wzmocnić uderzenie albo zablokować nadchodzący cios.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Doro Hōshi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 25 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę) (
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika Dotonu, polegająca na kontroli błota. Jest to Jutsu o tyle przydatne, że można nim zasłonić jakiś atak, złapać przeciwnika, przybrać dany kształt - ogółem, ma bardzo wiele możliwości. Dzięki temu stosowane jest do ofensywy, ale i do defensywy. Technikę można wspomóc używając jakiegokolwiek Suitonu, albo sprawić, żeby błoto stwardniało, używając jakiegoś Katonu. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Dorō Dōmu
- Pieczęci
- Uderzenie dłońmi w ziemię
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe Użytkownik musi ciągle dotykać kopuły, by ta wysysała chakrę (15% od każdej uwięzionej istoty na turę).
- Opis Nietypowa technika polegająca na wytworzeniu z ziemi kopuły, w której można uwięzić do dziesięciu osób. Twór ten nie byłby szczególny gdyby nie fakt, że wysysa on chakrę z istot przebywających w środku. Przez to nie da się zniszczyć kopuł standardowymi jutsu - choć zostaną wykonane to po chwili kopuła je po prostu wchłonie. Rasengan, czy Gōkakyū no Jutsu - techniki znikną nie robiąc ścianom większej krzywdy. O ile w ogóle uda się je wykonać, bo skoncentrowanie chakry możliwe jest tylko przy KC A i wyższej. Tak samo użycie jutsu do przemieszczania się pod ziemią, by wydostać się na zewnątrz nie wchodzi w grę, podłoże także jest częścią jutsu. Jedyną "standardową" metodą by zniszczyć kopułę jest użycie siły fizycznej - seria szybkich ciosów o sile 200, by zrobić sobie przejście. Ewentualnie skorzystać z ataku fizycznego o dużej sile (150) zajmującego duży obszar (np. Nikudan Sensha). Słabością techniki jest związanie z użytkownikiem, mianowicie im dalej od wykonawcy, tym słabsza jest defensywa i tym wolniej się regeneruje. W tym miejscu wystarczy szybka seria ataków o sile 120, lub technik pokroju Nikudan Sensha z siła 70. Ściany kopuły są tym wytrzymalsze, im bliżej do miejsca kontaktu z użytkownikiem.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 4 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Doryūkatsu
- Pieczęci
- Królik → Świnia → Szczur → Koń → Tygrys → Wąż → przyłożenie dłoni ziemi
- Zasięg Max.
- 100 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Konieczność ciągłego kontaktu dłoni z ziemią
- Opis Po złożeniu pieczęci i przyłożeniu dłoni do ziemi użytkownik może podnieść wybrany pas ziemi, a następnie rozdzielić go na pół tworząc coś przypominającego kanion. Techniki tej można użyć też do zniszczenia murów i budynków przez uszkodzenie ich fundamentów, jak i rozerwanie budowli. Jeśli wykonawca odejmie dłoń od podłoża, teren wróci do stanu wyjściowego, grzebiąc w kanionie każdego kto nim wędrował, lub też został do niego wrzucony.
- Nazwa
- Doton: Dosekidake
- Pieczęci
- Przyłożenie dłoni do ziemi
- Zasięg
- 20 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po przyłożeniu rąk do ziemi w wybranym przez użytkownika miejscu szybko wysuwają się cztery, trzymetrowe kamienne kolce. Ich celem jest przebicie przeciwnika znajdującego się w środku kwadratu tworzonego przez ów kolce. Technika jest szybka i bez problemu przebije ciało, o ile tylko trafi w oponenta.
- Nazwa
- Doton: Doryūha
- Pieczęci
- Szczur → Wąż → Tygrys
- Zasięg
- Do 15 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wytwarza kamienny twór przypominający węża. Twór ten porusza się według woli twórcy, który może na nim jeździć. Ponadto, użytkownik może stworzyć dodatkowe kamienne odnogi, które mogą zgnieść przeciwnika. Technika nie należy do najszybszych (120), ale wystarczy by pokonać słabszych przeciwników, lub zagnać ich w ślepy zaułek.
- Nazwa
- Doton: Doryūheki
- Pieczęci
- Tygrys → Królik → Świnia → Pies
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Bardzo silne Jutsu Dotonu, polegające na stworzeniu ogromnej ściany o wymiarach 30m wysokości x 3m grubości x 25m długości. Jest ona w stanie obronić nas przed większością ataków, nawet rangi A. Mur można zniszczyć siłą o wartości 120. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Doryō Dango
- Pieczęci
- Przyłożenie rąk do ziemi
- Zasięg
- 35 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Minimum 180 siły do użycia
- Opis Jutsu pozwalające zebrać najbliższe podłoże przed użytkownikiem w kształt gigantycznej skały (technika odcina pocisk od reszty ziemi), którą następnie można podnieść i rzucić. Oczywiście, by zrobić coś takiego potrzebna jest duża siła, bez której niczego nie wskóramy. Kiedy jednak uda się podnieść głaz, wtedy pojawia się jego wszechstronność. Cisnąć we wrogów? Przygnieść summona? A może zniszczyć mur broniący osady, albo spróbować zamknąć dziurę w tamie? Możliwości jest bardzo dużo.
- Nazwa
- Doton: Doryū Jōheki
- Pieczęci
- Tygrys
- Zasięg
- Obszar o powierzchni 10 000m²
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za standardową wysokość)
- Dodatkowe
- Użytkownik musi stać na zmienianym terenie
- Opis Po złożeniu pieczęci wybrany przez użytkownika teren zostaje gwałtownie wyniesiony w górę o dwadzieścia metrów. Może być to obszar o kształcie kwadratu, prostokąta, trójkąta etc. byleby nie przekraczał maksymalnego zasięgu jutsu. Uzyskaną w ten sposób "wyspę" można przeznaczyć do dowolnych celów bez obawy, że wróci ona do poprzedniego stanu.
- Nazwa
- Doton: Dosekiryū
- Pieczęci
- Pies → Baran → Świnia
- Zasięg Max.
- 25 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika wytwarzająca lawinę. Można dzięki niej przewrócić przeciwnika, a następnie dobić. Niestety, aby Jutsu zadziałało, trzeba znajdować się chociażby na minimalnym wzniesieniu. Inaczej technika nie zadziała. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Doton Kage Bunshin
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu
- Opis Jest to ulepszona wersja Kage Bunshin no Jutsu. Klony powstałe za jej pomocą pod względem zasad działania nie różnią się w żaden sposób od podstawowych wersji. Chakra nadal jest dzielona na równo, repliki są w pełni materialne, mogą używać ekwipunku i wszystkich znanych twórcy jutsu, a po zniszczeniu przekazują wiedzę i doświadczenie oryginałowi. W przypadku otrzymania śmiertelnych obrażeń bunshin nie "puffa" w obłoku dymu, a zamienia się w lepkie błoto. Zniszczenie go w walce w zwarciu może zakończyć się więc chwilowym zatrzymaniem ręki, nogi czy też broni w papce, która jeszcze przed chwilą była ciałem przeciwnika.
- Nazwa
- Doton: Ganban Kyū
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci wokół ofiary wyrasta więzienie z ziemi które szybko zamyka go w niewielkiej przestrzeni. Pułapka jest tak szczelna, że nie dopuszcza do obiegu powietrza z zewnątrz, przez co schwytana ofiara już po chwili zaczyna się dusić. Utrata świadomości następuje po trzech turach, śmierć postaci po czterech. Z grobowca najłatwiej jest się wydostać techniką od przenikania przez skały, czy też technik penetrujących (zwłaszcza Raitonu). Ewentualnie wybić sobie drogę na wolność ciosami o sile 150, choć to zajmie dłuższą chwilę.
- Nazwa
- Doton: Ganchūsō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 5 kolców)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na nagłym wytworzeniu kolców, obok przeciwnika. Można ich stworzyć maksymalnie pięć. Jutsu jest bardzo przydatne, bo takie nagłe przebicie kogoś może zakończyć walkę w ciągu jednego ruchu. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Iwagakure no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Maksymalna prędkość poruszania się - 120
- Opis Jutsu pozwala na przemieszczanie się z dużą prędkością po skałach i innych tego typu powierzchniach. Co ważne, użytkownik nie znika pod powierzchnią skał, ale zachowuje się jakby został spłaszczony i do nich "przylepiony". Iwagakure no Jutsu pozwala nawet podróżować po ścianach i sklepieniach jaskiń. W trakcie używania techniki shinobi wtapia się w tło, przez co trudno jest go wykryć bez posiadania zdolności sensorycznych lub dobrze rozwiniętej percepcji. Dałem tylko szybkość przemieszczania się.
- Nazwa
- Doton: Doryūka no Jutsu
- Pieczęci
- Koń → Pies → Ptak → Wół → Wąż
- Zasięg Max.
- Powstaje obok użytkownika, kontrola do 50 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci przed użytkownikiem wyrasta z ziemi smocza paszcza, a wraz z nią reszta wężowego ciała. Twór ten porusza się podobnie do kryształowego smoka Koseki, czyli lewituje tuż nad powierzchnią z możliwością krótkiego wybicia się na większą wysokość. Kamienny smok jest całkiem wytrzymałym i szybkim tworem zdolnym zmiażdżyć przeciwnika masą, lub zgnieść go w swoich szczękach. Można za pomocą technik ofensywnych tej samej rangi.
- Nazwa
- Doton: Iwayado Kuzushi
- Pieczęci
- Tygrys → Szczur → Wąż
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Należy znajdować się w pomieszczeniu z sufitem
- Opis Po złożeniu pieczęci następuje zawalenie się stropu budynku, jaskini czy innego miejsca z sufitem, w którym aktualnie przebywa wykonawca techniki. Wielkość pomieszczenia ani budulec nie robi różnicy. Użytkownik musi jednak pamiętać o tym, by samemu nie znaleźć się w zasięgu jutsu, więc zaraz po złożeniu pieczęci powinien opuścić pomieszczenie.
- Nazwa
- Pieczęci
- Zasięg
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jest na wiki.
- Nazwa
- Doton: Doryūdan
- Pieczęci
- Baran → Koń → Smok
- Zasięg Max.
- Smok obok użytkownika, pociski do 25 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci przed użytkownikiem pojawia się smocza paszcza stworzona z błota, strzelająca przed siebie lepkimi pociskami. Na turę można uzyskać do dwudziestu błotnych kul, których siłę uderzenia można porównać do ciosu pięścią o sile 80. Istnieje możliwość podpalenia pocisków by zwiększyć zadawane przez nie obrażenia. Technika nie należy do najszybszych więc dobrze jest używać jej w połączeniu z czymś, co ograniczy szanse na uniknięcie jej przez przeciwnika. Ponadto pociski nie są wycelowane w konkretne miejsce, a raczej pokrywają wybrany obszar naprzeciwko smoczej paszczy (nie można nią w żaden sposób obracać). Każde trafienie spowalnia ruchy przeciwnika - błoto ciężko jest oddzielić od ciała.
- Nazwa
- Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu
- Pieczęci
- Świnia › Pies › Ptak › Małpa › Baran
- Zasięg Max.
- Cel może być maksymalnie 50 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania paktu
- Opis Technika wymagająca naznaczenia przeciwnika swoją krwią. Następnie użytkownik składa pieczęci do techniki przywołania i summon (lub summony) zostają wysłane pod ziemią prosto do przeciwnika. Następnie wyskakują na niego, a dalsze wypadki zależą od szczegółów paktu. Psy mogą wgryźć się w cel i go skutecznie unieruchomić; węże oplotą się wokół niego i tak dalej. Efektem końcowym w każdej wersji powinno być schwytanie przeciwnika.
- Nazwa
- Doton: Kengan no Jutsu
- Pieczęci
- Wąż → Baran → Pies → Szczur → Wąż → Tygrys
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika wytwarzająca głaz na naszej pięści tak, że zwiększa on naszą siłę. Dokładnie, o 50 punktów. Dzięki temu można nagle zaskoczyć przeciwnika i zmiażdżyć go atakując przeważającą mocą. W końcu takie uderzenie jest niezwykle potężne. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Ton'neru no Jutsu
- Pieczęci
- Królik → Pies → Szczur → Ptak → Przyłożenie dłoni do ziemi
- Zasięg
- Wejście obok użytkownika | Długość tunelu zależna od wydanej chakry
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 75 metrów)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu pojawia się tunel, którego długość zależy od ilości wydanej chakry. Jest on na tyle szeroki i wysoki, że w środku pomieszczą się bez problemu dwie osoby średniego wzrostu i wagi. Żeby jednak uniknąć przykrych niespodzianek (jak np. natknięcie się na podwodną rzekę, która zaleje tunel), lepiej zrobić krótkie rozpoznanie terenu przed użyciem jutsu.

- Nazwa
- Doton: Arijigoku no Jutsu
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg Stworzenie do 20 metrów od użytkownika, wir ma maksymalnie promień 20 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika działająca jednocześnie jako defensywa i ofensywa. Użytkownik wytwarza ogromny wir, który wciąga wszystko w swoim zasięgu. Sam wykonawca może stać z bezpiecznej odległości i podziwiać efekty jutsu, lub też znajdować się w centrum wiru - widoczny, lub skryty pod warstwą ziemi, nie grozi mu niebezpieczeństwo własnej techniki. Jutsu to niszczy podłoże i wciąga pod ziemię wszystko w swoim zasięgu - drzewa, głazy itd. Ofiara wciągana w dół nie ma większych szans na wyrwanie się bez pomocy osób trzecich. Kiedy zaś znajdzie się pod powierzchnią ziemi zostanie zgnieciony, a nawet jeśli jakaś defensywa pozwoli mu przetrwać, to brak powietrze dokończy dzieła. Technika trwa przez dwie tury, później w miejscu użycia pozostaje głęboki lej.
- Nazwa
- Doton: Banri Doryūheki
- Pieczęci
- Pies → Wąż
- Zasięg Max.
- 10 metrów przed użytkownikiem
- Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (od jednego segmentu ściany)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa przed siebie błoto przybierające postać ziemnej ściany. Można ją wykonywać większą grupą tworząc tym samym długi i wytrzymały mur. Pojedynczy segment takiej bariery to ściana o długości pięciu metrów, czterech wysokości i dwóch szerokości. Samo powstawanie Banri Doryūheki jest dość powolne, więc lepiej nadaje się do przygotowania pola bitwy, niż blokowania nią szybkich technik. Technika cechuje się dużą wytrzymałością - przebiją się przez nią jutsu penetracyjne równej rangi, a Raiton rangę niżej też może dać sobie z tym radę. Ciosy Taijjutsu o sile 200 też zdołają się przebić po kilku ciosach.
- Nazwa
- Doton: Dorobodi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Ciało + 20 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Nietypowe jutsu Dotonu pozwalające na przemianę własnego ciała w błoto. Jego ilość może ulegać zmianie - podstawą jest objętość użytkownika. Możliwe jest jednak znaczne zwiększenie tej ilości by np. przybrać formę błotnej ściany zatrzymującej ataki. Szybkość poruszania się pod postacią błota jest równa podstawowej szybkości wykonawcy. Ponadto Dorobodi pozwala tworzyć "ręce" z błota którymi można schwytać przeciwnika i "utopić" go w błocie. Kończyny takie mogą mieć nawet 20 metrów długości. Żeby zabić użytkownika w tej formie potrzebne są techniki obszarowe zdolne rozrzucić błoto na dużym obszarze lub je zniszczyć. Jednak największą słabością są jutsu penetrujące Raitonu, które (o ile trafią w "tułów") niemal na pewno zabiją wykonawcę Dorobodi.
- Nazwa
- Doton: Yomi Numa
- Pieczęci
- Świnia → Tygrys
- Zasięg Max.
- Przed użytkownikiem | Bagno o promieniu 25 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci wybrany przez użytkownika obszar dość szybko zamienia się w błotne bagno o głębokości dochodzącej do trzech metrów. Technika przydaje się przy zatrzymaniu większej ilości osób, podtopienia większych summonów czy nawet spowolnienia Bijuu. Siła fizyczna niewiele pomoże gdy się już w nie wpadnie, możliwe jest nawet utopienie się w tym tworze. Po błocie można utrzymać się za pomocą Suimen Hoko no Waza, ale technika musi być aktywna przed kontaktem z bagnem.
- Nazwa
- Doton: Gōremu no Jutsu
- Pieczęci
- Połowa pieczęci Barana
- Zasięg
- Stworzenie do 20 metrów od użytkownika, kontrola do 100 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% ("Mały" i wielkości człowieka)
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (Średni)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (Duży) - Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa (w przypadku golema wielkości człowieka), lub wytwarza z ziemi golema. Twór ten jest bardzo wytrzymały i dysponuje znaczną siłą zdolną bez problemu zabić przeciwnika. Dużą wadę stanowi jego powolność i konieczność wydawania mu konkretnych komend. Golem może iść, atakować, czuwać, służyć za tarczę, a im dokładniejsza komenda, tym lepiej. Przykład - "zaatakuj tego shinobi", a "zaatakuj tego shinobi prawą ręką tak, by go zgnieść". Z drugiej strony nie można jednak przesadzić, bo twór ten nie ma świadomości, więc polecania w stylu "idź do Ryuzaku i znajdź shinobiego z żółtymi włosami, a potem przyprowadź go tutaj" jest po prostu niemożliwe do wykonania. Golemy istnieją dopóki nie zostaną zniszczone w walce. Dezaktywują się samoczynnie po upływie fabularnej doby ("wskrzeszenie" kosztuje 1/2 stworzenia). Stwory są na tyle wytrzymałe, że potrzeba monstrualnej siły (250) by pokonać je za pomocą Taijutsu, technik rangi wyżej, albo skorzystać z Raitonu i jego penetrujących jutsu.
- Statystyki
- [/tmax]
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Ulepszone jutsu kakashiego
- Pieczęci
- Zasięg
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jest na wiki
- Nazwa
- Doton: Kajūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Wąż (używane na kimś)| Brak (używane na sobie)
- Zasięg
- Bezpośredni | Dotyk
- Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (osobny za każde użycie)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (Petryfikacja dużych zwierząt / summonów) - Dodatkowe
- +80 siła uderzenia, -80 szybkość
- Opis Niezwykła technika Dotonu pozwalająca użytkownikowi na manipulowanie swoją masą, jak i wszystkiego czego dotknie. Użyte na sobie Kajūgan no Jutsu zwiększa znacząco siłę uderzenia, ale równie mocno spowalnia ciężkiego użytkownika. Użyte na przeciwniku czy przedmiotach może zadziałać na dwa sposoby. Obrócić w kamień - przy czym proces ten jest bardzo szybki i szanse na jego przeżycie są niewielkie. Można też po prostu zwiększyć masę przeciwnika (albo dowolnej rzeczy) by go znacznie spowolnić czy nawet unieruchomić. Trzeba jednak pamiętać, że jego siła także rośnie. Jutsu użyte na barierach znacznie zwiększa ich wytrzymałość.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Keijūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (osobny za każde użycie)
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (lewitacja dużych stworzeń / obiektów) - Dodatkowe
- +80 szybkość, -80 siła uderzenia
- Opis W skrócie można nazwać ów technikę przeciwieństwem Kajūgan no Jutsu. Tym razem zamiast zwiększać, znacząco zmniejszamy masę użytkownika, przeciwników i wszelkich obiektów. Efektem tego jest przyrost szybkości odbywający się kosztem siły uderzenia. Tak jak Kajūgan potrafił zamienić w kamień, tak Keijūgan umożliwia lewitację siebie, wybranych osób i obiektów. Dzięki zmniejszeniu oddziaływania grawitacji na ciało można swobodnie unosić się w przestworzach odpowiednimi ruchami ciała. W ten sposób możliwe jest nawet przeniesienie całej wyspy z miejsca w miejsce choć przemiana tak olbrzymich obiektów wymaga dłuższego przygotowania (około godziny fabularnej). Wadą latania jest prawie całkowite wytracenie siły uderzeń taijutsu jak i za pomocą broni. Nadal jednak możemy używać innych technik.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Kaido Shōkutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 100 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Cel musi być pod ziemią
- Opis Technika polegająca na wytworzeniu czegoś w rodzaju wulkanu, który wyrzuca przeciwników znajdujących się pod ziemią (w obrębie 100 metrów). Dzięki temu można zaskoczyć wroga, który wylatując znajduje się w powietrzu i jest bardzo łatwym celem. Nie zrobiona - można użyć na małą i dużą skalę.
- Nazwa
- Doton: Mogura Tataki no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Maksymalna prędkość poruszania się - 160
- Opis Najlepsza technika do poruszania się pod ziemią jeśli idzie o prędkość poruszania się. W dodatku nie wymaga też pieczęci więc użytkownik może unikać nawet bardzo szybkich ataków, o ile tyko zdąży zareagować. Równie szybkie znikanie pod ziemią jak i z niej wychodzenie łączy też prędkość poruszania się pod powierzchnią, pozwalając przebyć w krótkim czasie duże dystanse.
- Nazwa
- Doton: Nentsuchi Otoshi
- Pieczęci
- Świnia › Pies › Ptak › Małpa › Baran
- Zasięg Max.
- 40 metrów od użytkownika
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu pojawia się otwór w niebie, z którego wylewa się olbrzymia ilość bardzo lepkiego, przypominającego glinę błota. Jego ilość można porównać do niewielkiego jezior - bez problemu zaleje twory wielkości bijuu. Technika średnio sprawdza się przy próbach schwytania pojedynczych, drobnych celów. Schwytany w nie przeciwnik ma bardzo małe szanse na wyrwanie się, a siła fizyczna jest w tym przypadku mało skuteczna. W kontakcie z wodą ulegnie rozwodnieniu (jednak musi być to spory zbiornik), a przy spotkaniu z obszarowym katonem błoto szybko zastygnie tworząc twardą warstwę.
- Nazwa
- Doton: Tekkenrō
- Pieczęci
- Baran → Pies → Królik → Szczur
- Zasięg Max.
- Promień 20 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na stworzeniu okrągłej ściany płytowej, która otacza dany teren. Gleba znajdująca się w kole zostaje zgnieciona i ubita. W ten sposób można doskonale przygotować miejsce do walki, albo zaskoczyć przeciwnika. Nie zrobiona.
- Nazwa
- Doton: Tsuchi Kairō
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 30 metrów od użytkownika
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci na wybranym przez użytkownika obszarze powstaje skalna jaskinia zamykająca w swoim zasięgu wszystkich w środku. Samo kształtowanie się tworu jest szybkie na tyle, że ciężko jest wyskoczyć przed zamknięciem się sklepienia. Najłatwiej wydostać się za pomocą technik poruszania się pod ziemią, jak i jutsu penetrujących, zwłaszcza Raitonu. Można też użyć Taijutsu, jednak potrzebna jest do tego duża (180) siła.
- Nazwa
- Iwa no Yoroi
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe +50 siła uderzenia, -50 szybkość (nawet spełniając wymogi)
Na czas używania pokłady chakry zmniejszone o koszt zbroi.
Minimum 120 siły i wytrzymałości do noszenia. - Opis Iwa no Yoroi tworzy na ciele użytkownika grubą i niezwykle twardą zbroję. Defensywa bez problemu odbije bronie miotane, zatrzyma większość ataków Taijutsu i Bukijutsu, nalepione bezpośrednio notki wybuchowe też nie zdołają jej zniszczyć. Podobnie jak większość technik obszarowych i penetrujących niższych rang. Pokonanie kogoś chronionego przez te jutsu jest niezwykle trudne, ale nie nie możliwe. Postać musi przecież oddychać i jeść, więc zatrucie lub odcięcie dostępu do świeżego powietrza jest najprostszą drogą. Można też użyć monstrualnej (250 i wyżej) siły, dzięki której zbroja zostanie zniszczona. Podobny efekt da użycie technik penetrujących równej rangi, a w przypadku Raitonu nawet te rangi niżej. Równie dużą słabością użytkownika Iwa no Yoroi jest woda - nie może się po niej poruszać nawet za pomocą Suimen Hokō no Waza.
- Nazwa
- Doton: Kiretsu no Jutsu
- Pieczęci
- Pies → Wąż → Koń → Tygrys → Wąż → Pies → Tygrys
- Zasięg
- 15 metrów od użytkownika, obszar o powierzchni 100m²
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci przez użytkownika na wybranym przez niego obszarze następuje nagłe zawalenie się ziemi. W ten sposób powstaje głęboka na dwadzieścia metrów wyrwa, w której można kogoś pogrzebać. Możliwości wykorzystania tego Jutsu jest naprawdę wiele i to nie tylko na polach bitew.
- Nazwa
- Doton: Otoshibuta
- Pieczęci
- Świnia › Pies › Ptak › Małpa › Baran
- Zasięg Max.
- 30 metrów od użytkownika
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci w wybranym przez użytkownika miejscu pojawia się otwór w niebie, z którego spada gigantyczna kamienna kopuła w kształcie świni. Technika pozwala skutecznie unieruchomić duże cele (summony, wielkie stworzenia), ale również posłużyć jako więzienie dla grupy osób, choć wystarczy jutsu do poruszania się pod ziemią, by wyjść na wolność. Równie dobrze można przywołać kopułę by służyła jako defensywa chroniąca spory obszar. Najprostszą drogą do przebicia kopuły jest użycie penetrujących technik Raitonu, lub o silnych ciosów (180), choć zawalenie się całej konstrukcji może być bardziej czasochłonnym zadaniem.

- Nazwa
- Doton: Chōkajūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe +140 siła uderzenia, -140 szybkość
Wymaga znajomości Doton: Kajūgan no Jutsu - Opis Potężniejsza wersja Kajūgan no Jutsu, pozwalająca jeszcze bardziej zwiększyć masę użytkownika, przeciwników i wszelkich obiektów. Efektem tego jest przyrost siły uderzenia odbywający się kosztem szybkości poruszania się. Nawet najcięższe przedmioty stają się lekkie jak piórko - masa obiektu zwiększa się o 99% (np. 100 kilogramów zwiększa swoją masę do 199).
- Nazwa
- Doton: Chōkeijūgan no Jutsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe +140 szybkość, -140 siła uderzenia
Wymaga znajomości Doton: Keijūgan no Jutsu - Opis Potężniejsza wersja Keijūgan no Jutsu, pozwalająca jeszcze bardziej zmniejszyć masę użytkownika, przeciwników i wszelkich obiektów. Efektem tego jest przyrost szybkości odbywający się kosztem siły uderzenia. Nawet najcięższe przedmioty stają się lekkie jak piórko - masa obiektu zmniejsza się o 99% (np. 10 ton zostaje zredukowane do 100 kilogramów).
- Nazwa
- Doton: Sando no Jutsu
- Pieczęci
- Tygrys → Baran → Szczur → Uderzenie dłońmi o ziemię
- Zasięg Max.
- 100 metrów od użytkownika
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Po złożeniu pieczęci na wskazanym przez użytkownika obszarze powstają dwie gigantyczne skalne półkule mknące z dużą prędkością ku sobie. Wszystko co stanie na ich drodze zostanie najpewniej zniszczone. Technika idealnie nadaje się do walk z największymi przeciwnikami (ogromne summony, Bijuu, czy też powiększeni Akimichi). Uniknięcie techniki jest bardzo trudne biorąc pod uwagę rozmiar wykonania. Ciężko jest też wyobrazić sobie wystarczająco silną defensywę (czy to technik, czy siły fizycznej), która pozwoli zatrzymać ów półkule przed zmiażdżeniem każdego kto stanie między nimi.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
- Nazwa
- Doton: Uitenpen
- Pieczęci
- Świnia → Małpa → Ptak → Małpa → Baran
- Zasięg
- Teren wielkości osady
- Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (aktywacja)
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (dalsze manipulowanie tworem) - Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Najpotężniejsze jutsu służące do formowania terenu według własnej myśli. Na początku potrzebne jest namalowanie szczegółowej mapy terenu, który chcemy uzyskać. Użytkownik ma pełną dowolność w kwestii tego, co stworzy. Może być to np. olbrzymi labirynt (pełen prostych pułapek) albo atrapa wioski. Rodzaj podłoża i obecny krajobraz nie jest żadnym problemem, Uitenpen zadziała równie dobrze w gęstym lesie jak i na trawiastej równinie. Kiedy mapa jest już gotowa należy złożyć pieczęci i wylać na mapę trochę swojej krwi (niczym w Kuchiyose no Jutsu). Wtedy to wybrany teren zmienia się w wizję zapisaną na mapie. Na tym się jednak nie kończy, bo jeśli użytkownik zapragnie zmienić coś w swoim tworze, może to zrobić nanosząc poprawki na mapę. Może być to zamknięcie jakiejś drogi, zwalenie na głowę przeciwnika kamiennych głazów itd., jednak ponosi się przy tym dodatkowe koszta chakry. Zniszczenie tworu jest możliwe na dwa sposoby - poprzez zniszczenie zwoju, albo samej struktury. Tak długo, jak istnieje zwój z mapą, do tej pory można odtworzyć wizję w innym miejscu.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
Jeśli nie ma jakichś technik, które obecnie istnieją to z prostego powodu - są zbyt rakowe lub nie występowały czysto w naruto ani na wiki.
Do reszty żywiołowych obrazki macie, więc możecie je wrzucić. ~
Te oznaczone jako nie zrobione wymagają zerknięcia do wiki/anime/mangi i ewentualnej poprawy.
Cała reszta jutsu jest opisana na nowo.
Do reszty żywiołowych obrazki macie, więc możecie je wrzucić. ~
Te oznaczone jako nie zrobione wymagają zerknięcia do wiki/anime/mangi i ewentualnej poprawy.
Cała reszta jutsu jest opisana na nowo.