Śmierć Postaci
: 1 lut 2017, o 10:40
PROBLEM
Od pewnego czasu zauważyłam dość przykrą zasadę, która wcześniej nie funkcjonowała na forum, a która jest dość krzywdząca dla graczy. Nie mam pojęcia skąd się wzięła i dlaczego została wprowadzona, ale postaram się wykazać, że nie jest w porządku.
Chodzi mi tutaj o wynagrodzenia za misję/wyprawę, gdy użytkownik umrze, a konkretniej brak tego wynagrodzenia.
Przypuśćmy, że Reika i Yoichi mieliby teraz na sam koniec wyprawy zginąć, bo tak się niefortunnie złoży. Pięć miesięcy i ponad sto postów w wyprawie idzie się rypać i zamiast ponad setki PH, dostajemy kopa w dupę bo tak. Bo śmierć postaci. Cały nasz wkład, starania i poświęcony na to czas, nagle przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo przesądza to śmierć. Przykre? Oczywiście, że przykre, jeszcze jak.
Wcześniej czegoś takiego nie było, bo zawsze dostawało się jakąś nagrodę pocieszenia za sam wkład i starania, w zależności jaka była ranga misji/wyprawy i ile postów dana osoba napisała. Zauważcie, że nawet na eventach dostaje się PH za śmierć postaci, bo brało się udział, coś się robiło, a tutaj nagle nic, jakby wszystko nagle przestało mieć znaczenie, bo śmierć. Tym samym gracze są pozbawiani dodatkowych punktów na lepszy start nowej postaci i zwyczajnie odechciewa im się brać ponowny udział w takich misjach/wyprawach. Śmierć postaci nie powinna przekreślać wcześniejszych starań, poświęconego czasu i wkładu, jakie włożył w to wszystko gracz. Zamiast go karać za to, że mu się nie udało, powinno się go nagrodzić, żeby zmotywować do dalszej gry i zachęcić do kolejnych wyzwań.
ROZWIĄZANIE
Zmiana tej zasady i naliczanie PH według określonych do tej pory standardów misji/wyprawy.
DODATKOWE UWAGI
Ci, którzy do tej pory zostali pokrzywdzeni w ten sposób, czyli Shigeru, Inoue i pozostali, którzy zginęli, a nie dostali nic, powinni otrzymasz punkty dla nowych postaci.
Od pewnego czasu zauważyłam dość przykrą zasadę, która wcześniej nie funkcjonowała na forum, a która jest dość krzywdząca dla graczy. Nie mam pojęcia skąd się wzięła i dlaczego została wprowadzona, ale postaram się wykazać, że nie jest w porządku.
Chodzi mi tutaj o wynagrodzenia za misję/wyprawę, gdy użytkownik umrze, a konkretniej brak tego wynagrodzenia.
Przypuśćmy, że Reika i Yoichi mieliby teraz na sam koniec wyprawy zginąć, bo tak się niefortunnie złoży. Pięć miesięcy i ponad sto postów w wyprawie idzie się rypać i zamiast ponad setki PH, dostajemy kopa w dupę bo tak. Bo śmierć postaci. Cały nasz wkład, starania i poświęcony na to czas, nagle przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo przesądza to śmierć. Przykre? Oczywiście, że przykre, jeszcze jak.
Wcześniej czegoś takiego nie było, bo zawsze dostawało się jakąś nagrodę pocieszenia za sam wkład i starania, w zależności jaka była ranga misji/wyprawy i ile postów dana osoba napisała. Zauważcie, że nawet na eventach dostaje się PH za śmierć postaci, bo brało się udział, coś się robiło, a tutaj nagle nic, jakby wszystko nagle przestało mieć znaczenie, bo śmierć. Tym samym gracze są pozbawiani dodatkowych punktów na lepszy start nowej postaci i zwyczajnie odechciewa im się brać ponowny udział w takich misjach/wyprawach. Śmierć postaci nie powinna przekreślać wcześniejszych starań, poświęconego czasu i wkładu, jakie włożył w to wszystko gracz. Zamiast go karać za to, że mu się nie udało, powinno się go nagrodzić, żeby zmotywować do dalszej gry i zachęcić do kolejnych wyzwań.
ROZWIĄZANIE
Zmiana tej zasady i naliczanie PH według określonych do tej pory standardów misji/wyprawy.
DODATKOWE UWAGI
Ci, którzy do tej pory zostali pokrzywdzeni w ten sposób, czyli Shigeru, Inoue i pozostali, którzy zginęli, a nie dostali nic, powinni otrzymasz punkty dla nowych postaci.