UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Kamiru

UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Kamiru »

1. Obecne UW możliwe do wybrania...
  • ...można w gruncie rzeczy podzielić na te brane i te leżące odłogiem. Elementalista, sensor, żelazne ciało. Te trzy ciesza się pewnym powodzeniem (może dlatego, że obecnie na forum jest zaledwie trzech/czterech bezklanowców?). Uświadamia to jednak fakt, że choć bezklanowcy mogą posiadać 5 dziedzin po normalnych kosztach PH i UW, które są pewnym substytutem zdolności klanowych, to wizja gry klanowcem i jest po prostu bardziej zachęcająca. Dodatkowo niektóre z UW są po prostu słabe, a np. pasożyt, niedokładnie opisany. Mniejsza ze wstępem, do rzeczy.
2. Moje uwagi, zmiany, propozycje.

a)
  • Sensor - osoba posiadająca ten talent posiada wrodzone predyspozycje sensoryczne, co pozwala jej wykrywać wszelkie możliwe źródła chakry na znaczące odległości. Dodatkowo użytkownik posiadający tę umiejętność potrafi rozpoznać poznane uprzednio źródła chakry, co daje mu możliwość domyślenia się kogo/co wyczuwa, nawet bez konieczności widzenia tego źródła. Posiadacz wrodzonej umiejętności sensorycznej potrafi wyczuwać cele na odległość 300 metrów, i dystans ten rośnie co rangę o kolejne 200 metrów (1100 metrów na poziomie Seinina).
  • Niczego bym w niej nie zmieniał, po prostu jest dobre.
b)
  • Pasożyt - osoba z tą umiejętnością wrodzoną może się pochwalić bardzo plastycznym materiałem genetycznym. Daje to bardzo wiele możliwości - shinobi będący Kiseichu może udźwignąć o jeden więcej przeszczepiony Kekkei Genkai niż pozostali shinobi, a do tego ma zwiększoną szansę na to, że przeszczep się przyjmie. Wszystkie kary związane z przeszczepem, a trzecie przeszczepione Kekkei Genkai ma takie same ograniczenia jak drugie (wszystkie ceny rozwoju dziedzin i koszt technik x2, a maksymalną dziedziną jest A).
  • Opis pasożyta jest chyba niekompletny. Co dzieje się z karami związanymi z przeszczepem? UW powstało chyba z myślą o Kabuto, który przeprowadził na sobie naprawdę wiele zabiegów/wszczepów/modyfikacji. Poprawiony (czyli zboostowany) opis:
    • Pasożyt - osoba z tą umiejętnością wrodzoną może się pochwalić bardzo plastycznym materiałem genetycznym. Daje to bardzo wiele możliwości - shinobi będący Kiseichu może udźwignąć o jeden więcej przeszczep niż pozostali shinobi (razem trzy), a do tego mają stu procentową szansę na przyjęcie się pierwszego przeszczepu. Pierwsze przeszczepione Kekkei Genkai postać z tym UW traktuje jak normalną dziedzinę, drugi przeszczep liczy jak się pierwszy u innych graczy, a trzecie przeszczepione Kekkei Genkai ma takie same ograniczenia jak drugie (wszystkie ceny rozwoju dziedzin i koszt technik x2, a maksymalną dziedziną jest A).
c)
  • Mistrzowska Kontrola - shinobi dzierżący tę umiejętność wrodzoną potrafi zarządzać swoimi zasobami chakry w sposób mistrzowski, nie musząc nawet zbytnio się przy tym wysilać - jest to dla niego zupełnie naturalne. Efektem tej umiejętności jest zmniejszenie kosztu wykonywanych technik o 1/3 (skalowane normalnie), a co z tym idzie - użytkownik może pozwolić sobie na wykorzystanie większej ilości technik niż inni.
  • W tym przypadku nie ma się czego uczepić, co najwyżej dodać zmniejszony koszt rozwoju KC o np. 10%, albo zmniejszony czas nauki kolejnego poziomu KC, bo jakby nie było, postać jest w tym geniuszem.
d)
  • Ślepiec - ta umiejętność wrodzona jest po części uwarunkowana cechami shinobi. Najważniejszym z nich jest to, że jest on zupełnie ślepy od urodzenia. W zamian jednak wszystkie pozostałe jego zmysły - połączone z chakrą - drastycznie się wyostrzyły, co pozwala mu funkcjonować identycznie, jak shinobi w pełni zdrowy. Cechuje się również czułym słuchem (najmniejszy szelest jest w stanie zdradzić mu ruch przedmiotu lub czyjeś położenie), poprawioną percepcją (+25% do stanu przed buffem) i odpornością na wzrokowe Genjutsu.

e)
  • Odporny na ból - ciekawa cecha wrodzona. Chociaż, lepszym sposobem opisania tego byłaby "choroba". Otóż shinobi ten od urodzenia jest w pełni odporny na ból. Nie oznacza to, że nie odczuwa dyskomfortu fizjologicznego, pod tym względem funkcjonuje normalnie. Tutaj chodzi o odporność na ból ze wszelakich ran. Z jednej strony wygląda to wspaniale, lecz ma też swój minus - osoba ta nie jest świadoma tego, że coś jej się stało, i może próbować walczyć nawet ze złamaniami otwartymi, lub nie mając świadomości że właśnie się wykrwawia.
  • Huh... Z jednej strony, można walczyć pomimo przebitego płuca (inna sprawa, że nawet chwili śmierci nie poczujemy) a samodzielne wyjście z genjutsu uda się tylko przy najsłabszych iluzjach. Może lekki boost w kierunku wytrzymałości? 5-10%
f)
  • Słabe zdrowie - jest to po części odwrotność tego poprzedniego. Osoby tak obdarzone przez naturę są bardzo podatne na choroby, odznaczają się wątłą posturą i bladą skóra. Do tego bardzo brutalnie odczuwają wszelkie obrażenia - słowem, ich wytrzymałość jest drastycznie zmniejszona. W zamian jednak posiadają one niesamowitą inteligencję i obdarzone są górnolotnymi umysłami - łatwiej opanowują wszelkie techniki (mogą pisać treningi 25% krótsze niż inni), a do tego doskonale potrafią korzystać ze swoich darów (+25% Psychiki i Konsekwencji).
  • Tutaj bez zmian, ciekawy wybór dla osób idących w supporta / postać trzymającą się na dystans.
g)
  • Elementalista - mówiąc najprościej, osoba dzierżąca tę umiejętność posiada naturalne predyspozycje do kontrolowania przemian natur chakry, co pozwala im opanować WSZYSTKIE z nich. Sprawia to, że mogą one być znaczącym niebezpieczeństwem na polu walki dzięki możliwości dopasowania technik do przeciwnika. Pierwszy i drugi żywioł można posiąść na dziedzinie D, omijając zakaz dotyczący rangi B na pierwszym żywiole. Trzeci poznajemy, mając pozostałe dwa na randze C. Pozostałe dwa żywioły poznajemy zgodnie z zasadami.
  • Także bez zmian, jest dobre.
h)
  • Wielka Chakra - osobnik dzierżący tę umiejętność wykazuje się niesamowitymi pokładami chakry jak na możliwości człowieka. Dzięki temu nie musi nawet w jakiś znakomity sposób kontrolować swoich pokładów - po prostu może on zastąpić jakość ilością. Może on również wykonać znacznie więcej technik, niż inni. Efektem posiadania tej UW jest permanentnie zwiększona chakra o 25% (zamiast 100%, posiada on 125%).
  • Uzależnić ilość bonusowej chakry od poziomu KC (na E - 5% D - 10% ... S+ - 35%).
  • Zwiększyć ilość bonusowej chakry o 5%.
  • Zostawić jak jest.
i)
  • Żelazne ciało - shinobi dzierżący ten wrodzony talent wykazują się niezwykle rozszerzonym talentem, jeśli chodzi o użytkowanie Taijutsu. Dzięki niezwykłej wytrzymałości fizycznej, jaką posiada taka osoba niemalże od urodzenia, jest ona w stanie znacznie łatwiej wytrzymywać trudy walk i codziennego życia, nie ma najmniejszego problemu nawet z ciężkimi treningami lub długotrwałymi pracami fizycznymi. Dzięki doskonałej znajomości swego ciała jest ona również w stanie opanować otwieranie Bram Chakry. (+10% Wytrzymałość (zaokrąglane na korzyść), dostęp do wszystkich Bram Chakry).
0 x
Awatar użytkownika
Reika
Martwa postać
Posty: 2046
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 19:21
Wiek postaci: 28
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Popatrz na Avatar, a po szczegóły zapraszam do mojej KP <3
Widoczny ekwipunek: Kabura na prawym udzie, torba na uzbrojenie przy pasie i dwie katany na plecach
Multikonta: Brak

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Reika »

Zgadzam się, że UW potrzebuje ulepszenia, zresztą tak samo jak UN, ale po kolei.

a) Sensor - Jedno chyba z najlepszych UW i dających spore korzyści w wykrywaniu chakry. Ja bym tu troszkę jednak zmniejszyła zasięgi, bo są znacznie lepsze niż ma taki Yamanaka, a tak raczej nie powinno być, bo jest zbyt OP.

b) Pasożyt - Jestem z zmianą Kamiru.

c) Mistrzowska Kontrola - Zostawiłabym bez zmian. Mniejszy koszt chakry za techniki o 1/3 jest całkiem spoko.

d) Ślepiec - Zostawiłabym w spokoju, ale określiła zasięg tego wyostrzonego słuchu.

e) Odporny na ból - Wywaliłabym. Moim zdanie zbędna umiejętność i w porównaniu z innymi, nie ma wiele do zaoferowania. A co do progu bólu, to za to odpowiada też wytrzymałość, więc jeśli chce się być choć trochę niewrażliwym, to trzeba pakować w tą statystykę.

f) Słabe zdrowie - Również bym wywaliła. Kolejna, niepotrzebna rzecz.

g) Elementalista - Bez zmian.

h) Wielka Chakra - Tak jak zaproponował Kamiru, uzależnić ilość bonusowej chakry od poziomu KC. Taki osobnik zaczynałby ze 105% chakry z KC E, ze względu na to, że urodził się z większym pokładem i z każdym nowym poziomem, mógłby podnosić sobie o te kolejne 5%. Bardzo dobry pomysł i jestem jak najbardziej za. (Kamiru, coś mi to przypomina :333)

i) Żelazne ciało - Dałabym tu +20 do wytrzymałości.
0 x
Kamiru

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Kamiru »

Sensor - tyle, że Yamanaka nie bazują tylko na swoich zdolnościach sensorycznych (w końcu przejmowanie duszy ma nieograniczony zasięg, tak samo komunikacja mentalna, a kontrola ciała czy wchodzenie do umysłu są bardzo kontaktowe) i pewnie dlatego UW > Yamanaka > UN sensora

Pasożyt - nic dodać xD

Mistrzowska kontrola - to tylko propozycja, zdaję sobie sprawę z boostu płynącego z tego UW. Inni?

Ślepiec - zasięg słuchu określa pewnie percepcja, a nawet na niskim poziomie dotyczy pewnie najbliższych metrów, by postać mogła normalnie funkcjonować.

Odporność na ból - ale wytrzymałość nie zmniejsza odczuwanego przez nas bólu, zwiększa jedynie odporność na ataki (ciężej jest nam złamać rękę, ale jak się komuś uda to ból będzie ten sam. Albo się mylę ~). Nie jest więc to kopia

Słabe zdrowie - nie niepotrzebna, a nie używana. I oferuje ciekawe wzmocnienia kosztem odporności postaci, co jest dość interesującym UW, bo podobnie jak ślepiec i odporność na ból, osłabia nieco gracza.

Elementalista - nic dodać xD

Wielka chakra - hum...

Żelazne ciało - +20 to równowartość stylu walki i nie wiem, czy jest to boost współmierny do tworzenia postaci pod nadludzkie obciążenie organizmu, warto poznać opinie innych






Ogólnie nie wywalałbym żadnego z UW, bo każde ma pewien potencjał, jedne bardziej, inne mniej, ale jeśli nikomu nie wadziły do tej pory, a w przyszłości być może ktoś się na nie skusi... Po co wywalać? Tym bardziej, że mam w głowie kilka pomysłów na nowe, ale najpierw chciałbym zobaczyć co wyniknie z tych zmian.
0 x
Hitoshi

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Hitoshi »

Ogólnie zgadzam się z prawilniakiem Kamiru.

Żelazne ciało - shinobi dzierżący ten wrodzony talent wykazują się niezwykle rozszerzonym talentem, jeśli chodzi o użytkowanie Taijutsu. Dzięki niezwykłej wytrzymałości fizycznej, jaką posiada taka osoba niemalże od urodzenia, jest ona w stanie znacznie łatwiej wytrzymywać trudy walk i codziennego życia, nie ma najmniejszego problemu nawet z ciężkimi treningami lub długotrwałymi pracami fizycznymi. Dzięki doskonałej znajomości swego ciała jest ona również w stanie opanować otwieranie Bram Chakry. (+10% Wytrzymałość (zaokrąglane na korzyść), dostęp do wszystkich Bram Chakry).

Tutaj zamieniłbym na przelicznik w wytrzymałości taki jak mają samurajowie, albo zostawił jak jest. Tak też jest fajnie.
0 x
Yoichi

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Yoichi »

Również nie jestem zwolennikiem wywalania UW, a sprawienia, że będą użyteczne i ktoś kiedyś może na nie się zdecyduje. Jestem za wszystkimi zmianami jednak jak już bawiliśmy się w sprawienie, że rangi to jedynie estetyka, to również z UW Sensor powinno zniknąć. Uzależniłbym to od KC tak jak teraz to robimy w wielu tematach. No bo na dobrą sprawę - co ma ranga do wykrywania? Jest to tak samo zbędne jak w Bramach.

Żelazne Ciało - tutaj rzeczywiście potrzebna jest zmiana, bo boost 10% to bardzo mało. Albo boost 20%, albo opcja Kamirczaka - aby mieli przelicznik Wytki z Samurajów.
0 x
Hitoshi

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Hitoshi »

Jako chyba jedyna osoba, która używa Żelaznego Ciała jestem zadowolony z każdego z rozwiązań.
0 x
Kari

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Kari »

Mi się tylko nie podoba uzależnienie dodatkowych pokładów od KC. Powinna być jeszcze jakaś statystyka, "Zasoby Chakry", która zwiększałaby jej ilość. Nierealne jest jednak wprowadzenie nagle nowej statystyki, mimo to nie trzeba dobrze kontrolować chakry by mieć jej dużo (lol, Naruto - choć on miał demona, jednak uzależniać chakrę z UW od KC to jak uzależniać chakrę od demona od KC).
0 x
Senshizu

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Senshizu »

Za. Chciał bym zobaczyć jeszcze UN
0 x
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Defrevin »

Sensor - osoba posiadająca ten talent posiada wrodzone predyspozycje sensoryczne, co pozwala jej wykrywać wszelkie możliwe źródła chakry na znaczące odległości. Dodatkowo użytkownik posiadający tę umiejętność potrafi rozpoznać poznane uprzednio źródła chakry, co daje mu możliwość domyślenia się kogo/co wyczuwa, nawet bez konieczności widzenia tego źródła. Posiadacz wrodzonej umiejętności sensorycznej potrafi wyczuwać cele na odległość 300 metrów, i dystans ten rośnie co rangę o kolejne 200 metrów (1100 metrów na poziomie Seinina).
Pytanie moje - czy to nie powinno zostać uzależnione od KC, skoro ustaliliśmy, że Rangi nic u nas na forum nie dają poza większą rozpoznawalnością...
Pasożyt - osoba z tą umiejętnością wrodzoną może się pochwalić bardzo plastycznym materiałem genetycznym. Daje to bardzo wiele możliwości - shinobi będący Kiseichu może udźwignąć o jeden więcej przeszczep niż pozostali shinobi (razem trzy), a do tego mają stu procentową szansę na przyjęcie się pierwszego przeszczepu. Pierwsze przeszczepione Kekkei Genkai postać z tym UW traktuje jak normalną dziedzinę, drugi przeszczep liczy jak się pierwszy u innych graczy, a trzecie przeszczepione Kekkei Genkai ma takie same ograniczenia jak drugie (wszystkie ceny rozwoju dziedzin i koszt technik x2, a maksymalną dziedziną jest A).
Ok.
Mistrzowska Kontrola - shinobi dzierżący tę umiejętność wrodzoną potrafi zarządzać swoimi zasobami chakry w sposób mistrzowski, nie musząc nawet zbytnio się przy tym wysilać - jest to dla niego zupełnie naturalne. Efektem tej umiejętności jest zmniejszenie kosztu wykonywanych technik o 1/3 (skalowane normalnie), a co z tym idzie - użytkownik może pozwolić sobie na wykorzystanie większej ilości technik niż inni.
Tutaj bym tak jak Reika, również zostawił bez zmian. Samo w sobie obniżenie kosztów o 1/3 uważam za wystarczająco silne.
Ślepiec - ta umiejętność wrodzona jest po części uwarunkowana cechami shinobi. Najważniejszym z nich jest to, że jest on zupełnie ślepy od urodzenia. W zamian jednak wszystkie pozostałe jego zmysły - połączone z chakrą - drastycznie się wyostrzyły, co pozwala mu funkcjonować identycznie, jak shinobi w pełni zdrowy. Cechuje się również czułym słuchem (najmniejszy szelest jest w stanie zdradzić mu ruch przedmiotu lub czyjeś położenie), poprawioną percepcją (+25% do stanu przed buffem) i odpornością na wzrokowe Genjutsu.
Również pozostawiłbym to tak jak jest z tego względu, że to nie jest Samuraj, przechodzi inne szkolenie i wcale nie jest gorszy w użytkowanych dziedzinach.
Odporny na ból - ciekawa cecha wrodzona. Chociaż, lepszym sposobem opisania tego byłaby "choroba". Otóż shinobi ten od urodzenia jest w pełni odporny na ból. Nie oznacza to, że nie odczuwa dyskomfortu fizjologicznego, pod tym względem funkcjonuje normalnie. Tutaj chodzi o odporność na ból ze wszelakich ran. Z jednej strony wygląda to wspaniale, lecz ma też swój minus - osoba ta nie jest świadoma tego, że coś jej się stało, i może próbować walczyć nawet ze złamaniami otwartymi, lub nie mając świadomości że właśnie się wykrwawia.
W tej UW chodzi o to, że użytkownik nie czuje bólu. Wytrzymałość odpowiada za zdolność działania organizmu pomimo odniesionych obrażeń - proszę wiec nie mylić tych dwóch kategorii. A ta UW to taki odpowiednik prawdziwej choroby jaką jest Analgezja wrodzona. Tą UW pozostawiłbym również taką jaka jest z tego względu, że to wcale nie czyni nas wytrzymalszymi. Po prostu nie czujemy bólu. Organizm swoje ponosi.
Słabe zdrowie - jest to po części odwrotność tego poprzedniego. Osoby tak obdarzone przez naturę są bardzo podatne na choroby, odznaczają się wątłą posturą i bladą skóra. Do tego bardzo brutalnie odczuwają wszelkie obrażenia - słowem, ich wytrzymałość jest drastycznie zmniejszona. W zamian jednak posiadają one niesamowitą inteligencję i obdarzone są górnolotnymi umysłami - łatwiej opanowują wszelkie techniki (mogą pisać treningi 25% krótsze niż inni), a do tego doskonale potrafią korzystać ze swoich darów (+25% Psychiki i Konsekwencji).
Ok, zostawiamy jak jest, chociaż określiłbym tutaj jakiś wskaźnik takiego zmniejszenia wytrzymałości.. (moze mechanicznie podwyższym koszty zakupy tego atrybutu?)
Elementalista - mówiąc najprościej, osoba dzierżąca tę umiejętność posiada naturalne predyspozycje do kontrolowania przemian natur chakry, co pozwala im opanować WSZYSTKIE z nich. Sprawia to, że mogą one być znaczącym niebezpieczeństwem na polu walki dzięki możliwości dopasowania technik do przeciwnika. Pierwszy i drugi żywioł można posiąść na dziedzinie D, omijając zakaz dotyczący rangi B na pierwszym żywiole. Trzeci poznajemy, mając pozostałe dwa na randze C. Pozostałe dwa żywioły poznajemy zgodnie z zasadami.
Ok, zostawiamy jak jest.
Wielka Chakra - osobnik dzierżący tę umiejętność wykazuje się niesamowitymi pokładami chakry jak na możliwości człowieka. Dzięki temu nie musi nawet w jakiś znakomity sposób kontrolować swoich pokładów - po prostu może on zastąpić jakość ilością. Może on również wykonać znacznie więcej technik, niż inni. Efektem posiadania tej UW jest permanentnie zwiększona chakra o 25% (zamiast 100%, posiada on 125%).
Jeśli obstajecie przy tym to możemy uzależnić od KC z wzrostem 5%. Przy KC S+ to będzie 35%, a więc:
  • KC E - 105%
  • KC D - 110%
  • KC C - 115%
  • KC B - 120%
  • KC A - 125%
  • KC S - 130%
  • KC S+ - 135%
UW po przeróbce:
  • Wielka Chakra - osobnik dzierżący tę umiejętność wykazuje się niesamowitymi pokładami chakry jak na możliwości człowieka. Dzięki temu nie musi nawet w jakiś znakomity sposób kontrolować swoich pokładów - po prostu może on zastąpić jakość ilością. Może on również wykonać znacznie więcej technik, niż inni. Efektem posiadania tej UW jest permanentnie zwiększona chakra o 5% dla każdego poziomu Kontroli Chakry (KC D - 110%, KC C - 115%, KC B - 120%, KC A - 125%, KC S - 130%, KC S+ - 135%).
Żelazne ciało - shinobi dzierżący ten wrodzony talent wykazują się niezwykle rozszerzonym talentem, jeśli chodzi o użytkowanie Taijutsu. Dzięki niezwykłej wytrzymałości fizycznej, jaką posiada taka osoba niemalże od urodzenia, jest ona w stanie znacznie łatwiej wytrzymywać trudy walk i codziennego życia, nie ma najmniejszego problemu nawet z ciężkimi treningami lub długotrwałymi pracami fizycznymi. Dzięki doskonałej znajomości swego ciała jest ona również w stanie opanować otwieranie Bram Chakry. (+10% Wytrzymałość (zaokrąglane na korzyść), dostęp do wszystkich Bram Chakry).
Samurajowie to inna bajka - już o tym wspominałem... Zamiast +10% zmieniamy na 20% wytrzymałości przed buufem [tak jak w przypadku UW Ślepiec], czy też zmieniamy w UW Ślepiej na permanentne +25% więcej percepcji po każdym doładowaniu statystyki i tak tutaj +20% więcej wytrzymałości po każdym doładowaniu statystyki [20% czy 25%?]
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Hikari
Martwa postać
Posty: 2488
Rejestracja: 24 sie 2015, o 18:56
Wiek postaci: 26
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Prawe oko mocna zieleń, lewe intensywnej czerwieni. Długie kruczoczarne włosy sięgające do połowy ud. Ogólnie mówiąc dobrze zbudowany mężczyzna mierzący 182cm.

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Hikari »

~ Jestem za 20% do wytrzymałości, ponieważ dodaje dostęp do wyższych bram. Chyba wystarczy taki boost tego.
W reszcie nie mam nic do dodania.
<Oczywiście Hitoshi więcej też chętnie przyjmie, ale po prostu prawdę mówiąc już wtedy bardzo dużo dawałoby to. Niech ślepiec ma te 5% więcej i inne odgrywanie ślepej postaci mimo wszystko trochę.>
0 x
I'm never on fire
Cause i'm the real fire.
Kari

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Kari »

Za wszystkim, co napisał Def. Poza Wielką Chakrą, to bym zostawił tak jak jest.
0 x
Kamiru

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Kamiru »

Pasują mi te poprawki, można wprowadzać?
0 x
Awatar użytkownika
Nikusui
Gracz nieobecny
Posty: 1028
Rejestracja: 17 kwie 2015, o 12:58
Wiek postaci: 29
Ranga: Sentoki
Krótki wygląd: Białe, długie włosy, część z nich zapleciona w cztery warkocze - https://i.imgur.com/W0LDdj1.jpg; żółto-zielone oczy; jasna cera
Widoczny ekwipunek: Bicz przymocowany przy prawym biodrze; torba nad lewym pośladkiem; kabura na broń na prawym udzie
Multikonta: Sayuri

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Nikusui »

Rozwiązania Defrevina mi odpowiadają. Niezależnie od tego czy są dwie opcje do wyboru, bo każda z nich jest korzystna.
0 x
Obrazek
"W życiu licz na najlepsze, ale przygotuj się na najgorsze."
Awatar użytkownika
Defrevin
Założyciel Forum
Posty: 2109
Rejestracja: 11 lut 2015, o 22:31

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Defrevin »

Sensor - osoba posiadająca ten talent posiada wrodzone predyspozycje sensoryczne, co pozwala jej wykrywać wszelkie możliwe źródła chakry na znaczące odległości. Dodatkowo użytkownik posiadający tę umiejętność potrafi rozpoznać poznane uprzednio źródła chakry, co daje mu możliwość domyślenia się kogo/co wyczuwa, nawet bez konieczności widzenia tego źródła. Posiadacz wrodzonej umiejętności sensorycznej potrafi wyczuwać cele na odległość 200 metrów, i dystans ten wzrasta z każdą rangą Kontroli Chakry (KC E - 200m, KC D - 400m, KC C - 600m, KC B - 800m, KC A - 1000m, KC S - 1200m, KC S+ - 1400m).

Pasożyt - osoba z tą umiejętnością wrodzoną może się pochwalić bardzo plastycznym materiałem genetycznym. Daje to bardzo wiele możliwości - shinobi będący Kiseichu może udźwignąć o jeden więcej przeszczep niż pozostali shinobi (razem trzy), a do tego mają stu procentową szansę na przyjęcie się pierwszego przeszczepu. Pierwsze przeszczepione Kekkei Genkai postać z tym UW traktuje jak normalną dziedzinę, drugi przeszczep liczy jak się pierwszy u innych graczy, a trzecie przeszczepione Kekkei Genkai ma takie same ograniczenia jak drugie (wszystkie ceny rozwoju dziedzin i koszt technik x2, a maksymalną dziedziną jest A).

Mistrzowska Kontrola - shinobi dzierżący tę umiejętność wrodzoną potrafi zarządzać swoimi zasobami chakry w sposób mistrzowski, nie musząc nawet zbytnio się przy tym wysilać - jest to dla niego zupełnie naturalne. Efektem tej umiejętności jest zmniejszenie kosztu wykonywanych technik o 1/3 (skalowane normalnie), a co z tym idzie - użytkownik może pozwolić sobie na wykorzystanie większej ilości technik niż inni.

Ślepiec - ta umiejętność wrodzona jest po części uwarunkowana cechami shinobi. Najważniejszym z nich jest to, że jest on zupełnie ślepy od urodzenia. W zamian jednak wszystkie pozostałe jego zmysły - połączone z chakrą - drastycznie się wyostrzyły, co pozwala mu funkcjonować identycznie, jak shinobi w pełni zdrowy. Cechuje się również czułym słuchem (najmniejszy szelest jest w stanie zdradzić mu ruch przedmiotu lub czyjeś położenie), poprawioną percepcją (+25% percepcji) i odpornością na wzrokowe Genjutsu.

Odporny na ból - ciekawa cecha wrodzona. Chociaż, lepszym sposobem opisania tego byłaby "choroba". Otóż shinobi ten od urodzenia jest w pełni odporny na ból. Nie oznacza to, że nie odczuwa dyskomfortu fizjologicznego, pod tym względem funkcjonuje normalnie. Tutaj chodzi o odporność na ból ze wszelakich ran. Z jednej strony wygląda to wspaniale, lecz ma też swój minus - osoba ta nie jest świadoma tego, że coś jej się stało, i może próbować walczyć nawet ze złamaniami otwartymi, lub nie mając świadomości że właśnie się wykrwawia.

Słabe zdrowie - jest to po części odwrotność tego poprzedniego. Osoby tak obdarzone przez naturę są bardzo podatne na choroby, odznaczają się wątłą posturą i bladą skóra. Do tego bardzo brutalnie odczuwają wszelkie obrażenia - słowem, ich wytrzymałość jest drastycznie zmniejszona (-25% wytrzymałości). W zamian jednak posiadają one niesamowitą inteligencję i obdarzone są górnolotnymi umysłami - łatwiej opanowują wszelkie techniki (mogą pisać treningi 25% krótsze niż inni), a do tego doskonale potrafią korzystać ze swoich darów (+25% Psychiki i Konsekwencji).

Elementalista - mówiąc najprościej, osoba dzierżąca tę umiejętność posiada naturalne predyspozycje do kontrolowania przemian natur chakry, co pozwala im opanować WSZYSTKIE z nich. Sprawia to, że mogą one być znaczącym niebezpieczeństwem na polu walki dzięki możliwości dopasowania technik do przeciwnika. Pierwszy i drugi żywioł można posiąść na dziedzinie D, omijając zakaz dotyczący rangi B na pierwszym żywiole. Trzeci poznajemy, mając pozostałe dwa na randze C. Pozostałe dwa żywioły poznajemy zgodnie z zasadami.

Wielka Chakra - osobnik dzierżący tę umiejętność wykazuje się niesamowitymi pokładami chakry jak na możliwości człowieka. Dzięki temu nie musi nawet w jakiś znakomity sposób kontrolować swoich pokładów - po prostu może on zastąpić jakość ilością. Może on również wykonać znacznie więcej technik, niż inni. Efektem posiadania tej UW jest permanentnie zwiększona chakra o 5% dla każdego poziomu Kontroli Chakry (KC D - 110%, KC C - 115%, KC B - 120%, KC A - 125%, KC S - 130%, KC S+ - 135%).

Żelazne ciało - shinobi dzierżący ten wrodzony talent wykazują się niezwykle rozszerzonym talentem, jeśli chodzi o użytkowanie Taijutsu. Dzięki niezwykłej wytrzymałości fizycznej, jaką posiada taka osoba niemalże od urodzenia, jest ona w stanie znacznie łatwiej wytrzymywać trudy walk i codziennego życia, nie ma najmniejszego problemu nawet z ciężkimi treningami lub długotrwałymi pracami fizycznymi. Dzięki doskonałej znajomości swego ciała jest ona również w stanie opanować otwieranie Bram Chakry. (+20% Wytrzymałość (zaokrąglane na korzyść), dostęp do wszystkich Bram Chakry).
Wszystko się zgadza? Wielka chakra zostaje taka jak tutaj podałem, czy pozostajemy przy tym jak do tej pory było?
0 x
Jeśli masz ważną sprawę, pytanie lub potrzebujesz pomocy związanej z funkcjonowaniem forum, proszę wyślij do mnie prywatną wiadomość. Z chęcią zapoznam się ze sprawą i rozwieje wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
Vulpie
Posty: 2545
Rejestracja: 17 lut 2015, o 17:36
Multikonta: Misae Misaki

Re: UW v1 (bo na więcej nie mam czasu)

Post autor: Vulpie »

Większość w tym i ja jestem za nową wersją wielkiej chakry. Reszta jest gites.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości