Strona 1 z 4

AnK

: 15 maja 2024, o 00:02
autor: Rei Uta

Re: AnK

: 15 maja 2024, o 09:46
autor: Brook
Co z karami, które obecnie są po wyjściu z AnK? Ja wyjdziesz po jednej turze to dostajesz -20, a potem odpalisz drugi raz na jedną turę i znowu dostajesz -20?

Re: AnK

: 15 maja 2024, o 10:53
autor: Rei Uta

Re: AnK

: 16 maja 2024, o 13:56
autor: Brook
Szczerze mówiąc to jak patrzę na te kary to wypadałoby je zamienić na rany przede wszystkim i wtedy można by było na tym normalnie operować. Uruchamiasz AnK kiedy chcesz i w zależności od tego na jakim liczniku tur kończysz to dostajesz odpowiednią ranę po wyłączeniu. I wtedy miałbyś możliwość uleczenia się z tego przed kolejnym użyciem, żeby te rany się nie stackowały do jakiegoś poważnego stanu. I wtedy licznik schodziłby do zera tak jak resetuje się w SM czyli po 24h fabularnych. W sumie w SM też wtedy należałoby zastosować podobny treatment, że można używać kilka razy na fabularną dobę jeśli nie wykorzystało się limitu tur.
Opracuj zmianę żeby AnK dostawało ranę lekką/średnią/ciężką w kolejnych fazach zamiast ujemnych statów jak teraz i wyedytuj to co proponowałeś że można wtedy odpalać wielokrotnie i zobaczymy jak to będzie wyglądać.

Re: AnK

: 21 maja 2024, o 07:58
autor: Brook
Panie Reiu zapraszam do opracowanka

Re: AnK

: 21 maja 2024, o 09:05
autor: Rei Uta
Nie wiem jak ja to zrobiłem... Ale przeczytałem że ty to opracujesz. Dzisiaj do tego siądę na spokojnie <catmariner>

Re: AnK

: 21 maja 2024, o 22:24
autor: Rei Uta
[/quote]
Poprawiłem zgodnie z planem, oraz dodałem coś od siebie. <catmariner>

Re: AnK

: 23 maja 2024, o 01:14
autor: Brook
Zgodnie z w tym co mamy obecnie to po skończeniu pierwszej fazy pierwszego poziomu też powinniśmy mieć ranę lekką.
Teoretycznie w ostatniej fazie na obu poziomach gdzie pieczęć wyłącza się automatycznie to powinna być rana równa śmiertelnej z dwóch ciężkich, to znaczy postać żyje, ale bez pomocy umrze.
Ten dopisek trochę do przeredagowania żeby to wrzucić ale to już ja się tym zajmę. Na razie zawołam jeszcze Jawę żeby spojrzał na to na co zwróciłem uwagę wyżej.

Re: AnK

: 23 maja 2024, o 06:48
autor: Jawa
No jeżeli Rei jest usatysfakcjonowany takimi zmianami to można wprowadzać

Re: AnK

: 23 maja 2024, o 09:04
autor: Aoi
W sumie, nie wiem czy z tymi zmianami na otrzymywanie ran nie będzie to jeszcze gorszy wspomagacz niż teraz. Wygrałeś walkę, ale dostałeś ładny oklep w trakcie? Umierasz bo miałeś już ciężką i średnią ranę, a byłeś sam bez pomagierów. Czy przy dłuższych walkach już wystarczy jedna ciężka by samemu się załatwić <catsweat>

Re: AnK

: 23 maja 2024, o 09:58
autor: Rei Uta
Wydaje mi się że rany lekkiej już nie powinno być w pierwszym poziomie... Zwłaszcza przy wytrzymałości postaci powyżej 200 dlatego dałem bez rany.
Teoretycznie tak ale praktycznie będzie to kolejny spory minus do wspomagacza który i tak nie jest zbyt łaskawy dla użytkownika. Tak jak napisałem można to chyba też uzasadnić wytrzymałością posiadacza.

Poprzednio odbierał po 80 w każdej statystyce która jest do czegoś przydatna więc ta klątwa i tak była zrobiona dość chaotycznie. Ale masz rację, nie pomyślałem o tym że rany z walki + wyłączenie trybu zbyt późnomoże spowodować że i tak umierasz. <catpat>

Re: AnK

: 25 maja 2024, o 15:28
autor: Sumi
Obrazek

Re: AnK

: 26 maja 2024, o 00:09
autor: Rei Uta
Ja to dopracuje, dajcie mi 48h <catmariner>

Re: AnK

: 26 maja 2024, o 12:18
autor: Brook
Właściwie to zamiana debuffów na rany to był mój pomysł, więc Rei uniewinniony. Ale zgadzam się, że taka zmiana rodzi inne niechciane komplikacje, więc to co sobie obgadaliśmy na admińskim i zaproponował Shinsu:
Za każdą turę używania AnK dostajesz -5% statów fizycznych (siła, speed, wytka, perca) po wyjściu z AnK. Kolejne aktywacje są wtedy możliwe i podczas korzystania z AnK te debuffy nie są obecne.
To znaczy - odpalasz AnK, dostajesz pełny buff na pełnych statach i trzymasz go przez 1 turę. Wyłączasz AnK po 1 turze więc masz -5% do statów. Odpalasz AnK znowu po chwili i masz znowu pełny buff i pełne staty bez żadnego minusa. Po wyłączeniu masz już -10% do wszystkich statów.
Górny licznik trwania pozostaje niezmieniony - 7 pełnych tur po których AnK wyłącza się automatycznie.
Na drugim poziomie debuff funkcjonowałby tak samo tylko wynosiłby -10% zamiast -5%.
Usunięcie debuffa nie jest możliwe przez iryo - tylko porządny odpoczynek, sen albo odczekanie fabularne 24h od ostatniej aktywacji.
Do przedyskutowania pozostaje możliwość wydłużania limitu zarówno na pierwszym jak i drugim poziome AnK od pewnego poziomu wytki.
Regularne rany oczywiście zmniejszają bonus z AnK normalnie tak jak teraz, tutaj bez zmian.

Re: AnK

: 26 maja 2024, o 12:40
autor: Rei Uta
A to nie wyjdzie czasem gorzej niż jest obecnie <catwhat>

Tutaj dochodzą wszystkie statystyki, w obecnym systemie mamy tylko trzy. Rozumiem że w stosunku do wzmocnionej kary dojdzie też coś co to wyrówna do poziomu wartego użycia?