W technice Sōen: Hitomi Gokū są dwie rzeczy, które trzeba by doprecyzować :
- Statystyki człowieka w trakcie kontroli przez marionetkarza. Wiem, że jest to wiedza znana przez administrację, jednakże nigdzie nie jest spisana. Proponuję dodać do opisu to, że człowiek traktowany jest jako Kukiełka Średniej Wagi i z godnie z tym jest ustalana szybkość jego poruszania oraz siła z jaką atakuje. Wytrzymałość pozostaje bez zmian. Oczywiście oznacza to, że jeśli kontrolowana osoba ma za małą wytrzymałość, to przy ruszaniu i ciosach może sobie zrobić krzywdę
- Technika nie mówi tego wprost, ale kontrolowanie ludzi oznacza, że można też kontrolować nieprzytomnych ludzi bądź też martwe ciała. Byłbym za tym, aby taki szczegół także dodać do opisu, żeby nie było niedomówień.
Technika
- Nazwa
- Sōen: Hitomi Gokū
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika ta jest rozwinięciem podstawowej techniki klanowej - Chakura no Ito. Tym razem nici chakry nie są przyczepiane do naszej marionetki, a do organizmu żywego. W ten sposób tworzymy z sojusznika, bądź oponenta, żywą kukiełkę, którą jesteśmy w stanie sterować. Nie jest to jednak zadanie proste, bowiem z uwagi na złożoność organizmu lalkarz musi używać pięciu nici by odpowiednio sprawnie kierować ludzkim ciałem. Do sterowania sojusznikiem, potrzebna jest jego zgoda (brak opierania się wymuszonym ruchom) lub przewaga siły fizycznej w przypadku stawiania czynnego oporu przez wroga. W przypadku znaczącej przewagi (dwa progi - 80 punktów siły) możliwa jest pełna kontrola nad poczynaniami ofiary. W przypadku mniej wyraźnej przewagi (próg - 40 punktów) wymuszanie ogólnych ruchów wciąż jest możliwe, ale jest ono mniej dokładne i następuje przy sporym trudzie marionetkarza. W przypadku niewielkiej przewagi (siła większa od ofiary o mniej niż próg) możliwe jest jedynie utrudnianie ofierze swobodnego poruszania się. Do wymuszonej kontroli trzeba użyć aż dziesięciu nici chakry.
ROZWIĄZANIE
Uzupełnienie opisu techniki, przy okazji można usunąć informacje o progach, które dalej zawierają się w opisie. Czerwonym kolorem wskazałem co uważam, że powinno zostać dopisane.
Rozwiązanie
- Nazwa
- Sōen: Hitomi Gokū
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika ta jest rozwinięciem podstawowej techniki klanowej - Chakura no Ito. Tym razem nici chakry nie są przyczepiane do naszej marionetki, a do organizmu żywego. W ten sposób tworzymy z sojusznika, bądź oponenta, żywą kukiełkę (traktujemy takiego człowieka jako kukiełkę wagi średniej), którą jesteśmy w stanie sterować. Nie jest to jednak zadanie proste, bowiem z uwagi na złożoność organizmu lalkarz musi używać pięciu nici by odpowiednio sprawnie kierować ludzkim ciałem. Do sterowania sojusznikiem, potrzebna jest jego zgoda (brak opierania się wymuszonym ruchom) lub przewaga siły fizycznej w przypadku stawiania czynnego oporu przez wroga. W przypadku znaczącej przewagi (dwa progi - 80 punktów siły) możliwa jest pełna kontrola nad poczynaniami ofiary. W przypadku mniej wyraźnej przewagi (próg - 40 punktów) wymuszanie ogólnych ruchów wciąż jest możliwe, ale jest ono mniej dokładne i następuje przy sporym trudzie marionetkarza. W przypadku niewielkiej przewagi (siła większa od ofiary o mniej niż próg) możliwe jest jedynie utrudnianie ofierze swobodnego poruszania się. Do wymuszonej kontroli trzeba użyć aż dziesięciu nici chakry. W razie gdy cel techniki jest martwy bądź nieprzytomny, traktujemy go tak samo jakby wyraził zgodę na sterowanie.
- Nazwa
- Ura Shirohigi: Jikki Uematsu no Shū
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 100 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Znajomość Sōen: Hitomi Gokū. Wykonywane przy pomocy nici z techniki Chakura no Ito
- Opis Technika pozwala na przejęcie kontroli nad kilkoma osobami (maksymalnie dziesięć - jedna osoba, jeden palec), dzięki czemu nawet bez marionetek jesteśmy w stanie siać śmierć na polu bitwy. Technika, mimo bycia wyraźnym rozwinięciem swojej poprzedniczki, ma tą samą wadę. W przypadku znaczącej przewagi (80 punktów siły) możliwa jest dość dokładna kontrola nad poczynaniami ofiary. W przypadku mniej wyraźnej przewagi ( 40 punktów) wymuszanie ogólnych ruchów wciąż jest możliwe, ale jest ono mniej dokładne i następuje przy sporym trudzie marionetkarza. W przypadku niewielkiej przewagi (siła większa od ofiary o mniej niż próg) możliwe jest jedynie utrudnianie ofierze swobodnego poruszania się. Kontrolowane osoby nie są w stanie wykonywać perfekcyjnych ruchów i przeważnie używa się ich w roli mięsa armatniego.