Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Awatar użytkownika
Ren
Posty: 370
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
GG/Discord: rahsim
Lokalizacja: Sabishi

Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Ren »

Heja, event wyraźnie zmierza ku końcowi, a wraz z tym częściej zaczyna się myśleć o przyszłym rozwoju postaci - właśnie dlatego dzisiaj przychodzę z propozycją zmiany pod siebie i przyszłe pokolenia Kagujek. <catmariner>

PROBLEM

Aktualnie niektóre elementy mechaniki klanu Kaguya straciły sens z momentem, gdy wprowadzono nowy - bardziej oparty na liczbach niż ocenie mg - system ran.


W opisie klanu znajdujemy więc tabelkę z rozpisaną wytrzymałością kości (uzupełniłam o wartości liczbowe w oparciu o tematy dot. ekwipunku):

A: Pierwszy, mniejszy problem: Nie spotkałam się chyba jeszcze na forum z mechaniką porównywania tego, z jakimi broniami ruszają na siebie przeciwnicy. Ale skoro tak - czym jest w takim razie ta nieznana wytrzymałość, jaką kość ma na rangach D-C?
Inna sprawa, że wytrzymałość stali od rangi B to trochę późno - taki kościany miecz D-C jest gorszy niż sklepowy kunai. XD

B: Drugi problem: Aktualnie mechanika wytrzymałości kości Kaguya nie ma wpływu na to, jakie obrażenia może przyjąć shinobi o szkielecie wytrzymałym jak stal kantajska.
W momencie bardziej opisowego systemu ran było to faktycznie brane pod uwagę. Pierwsza postać Osamu (Yoshimitsu Kaguya) przeżyła (choć została poturbowana) bardzo duży upadek z wysokości ze względu na to, że posiadała właśnie szkielet Kaguya. Warto zaznaczyć, że w momencie tamtego werdyktu postać nie posiadała techniki Hokkotsu no Yoroi - kościanej zbroi.
W tym momencie ten aspekt wytrzymałości kości jest zupełnie ignorowany i skupia się na wytrzymałości wyrobów poza ciałem - niestety.

C: Trzeci problem: Regeneracja również zupełnie nie została dostosowana do aktualnego systemu ran - opieram to na moim niedawnym doświadczeniu z eventu, gdzie postać po usunięciu uszkodzonej kości i zastąpieniu jej nową otrzymała takie same obrażenia, jak gdyby kość została w ciele.
W takiej postaci wydaje mi się to po prostu fluffem, który pozwala na opisanie fajnej scenki, ale ma raczej mało sensu. Skoro po odniesieniu obrażeń problem w postaci uszkodzonej kości został (kosztem chakry) usunięty, to czy rana nie powinna być mniej dotkliwa?

Pod spoilerem tabelka dot. regeneracji:

ROZWIĄZANIA

A: Modyfikacja tej tabelki dot. wytrzymałości kości - tutaj niestety nie mam na to pomysłu, ale czym jest ta wytrzymałość większa od kości innych shinobi? Kim jest inny shinobi?

B: Powrót do uznawania wytrzymałości szkieletu Kaguya. Może dodanie pasywnej wytrzymałości dla klanu Kaguya (np. D +5, C +10, B +15, A +20, S +25)?

C: Uwzględnienie regeneracji kości podczas oceny tego, jaką ranę otrzymuje postać w przypadku uszkodzenia kości. Może obniżenie rany o rangę w momencie usunięcia uszkodzonej kości (ciężka -> średnia, średnia -> lekka, lekka -> brak rany)? Można by wtedy pomyśleć o innych kosztach.

DODATKOWE UWAGI

Pokombinujmy <catuwu>
5 x
Awatar użytkownika
Baji
Postać porzucona
Posty: 590
Rejestracja: 11 paź 2021, o 09:49
Wiek postaci: 19
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Siwe włosy, blizna, szczupły i wysoki shinobi o jasnozielonych oczach
Widoczny ekwipunek: Łuk refleksyjny, kołczan, strzały, Zbroja [Ciemnoszare płyty i czarne łączenia]
Multikonta: Amida, Manjiro
Aktualna postać: Baji

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Baji »

Kurde jak wiadomo nie od dziś jestem zwolennikiem wszystkich zmian. Szczególnie jeśli dotyczą nerfienia kogoś innego <catuwu>
No ale tu się zgodzę że w sumie to faktycznie kagujki straciły kagujkowatość. Więc w sumie powinny pójść do piachu. Taki żart, nie zabijajcie mnie <cathug>
Co do redukcji obrażeń czyli punkt C to moim zdaniem raczej zbyt OP opcja. Jak już to bardziej bym widział zmniejszone minusy do fizycznych niż po prostu usowanie ran. W ten sposób nawet z rana śmiertelną mogli by się ruszyć jakiś tam zryw zrobić ostatni w życiu ale nie ze raptem magicznie znika im krwotok czy coś bo kość ogonową wywalili przez nogawkę
0 x
Obrazek
Dziennik
"Pazerność,
gdy raz już zawładnie człowiekiem,
nie zna granic."

~Henning Mankell, Piramida
Awatar użytkownika
Osamu
Posty: 152
Rejestracja: 7 lut 2023, o 12:58
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Białowłosy i wysoki młodzieniec przyozdobiony kilkoma białymi tatuażami.

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Osamu »

Baji tu raczej chodzi o to, że rana taka jak złamana ręka powinna być usuwana po wydaniu chakry na regenerację tej kości.
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Rika Kari Matsubari »

Na pewno warto ogarnąć te rzeczy, bo faktycznie są mało zrozumiałe, a odkąd pamiętam zawsze ktoś tym klanem był zainteresowany i w nim grał. Największy problem jaki widzę to to, że złamania raczej nie należą do popularnych ran. Można zostać spalonym, zamrożonym, ziluzjowanym, otrutym itd., itd. i co z tego będzie miał Kaguya? A no nic, bo nie ma złamania. Nawet przy pobiciu może dojść do urazu tkanki czy jakiegoś narządu, a niekoniecznie złamania. Sama oberwałam ze sto tysięcy razy i nigdy nie było to złamanie. Dlatego trudno mi się nie uśmiechnąć na widok mechaniki dot. regeneracji kości małych, średnich i dużych. Chyba usunęłabym wszystkie te bzdury i zastąpiła podpunktem B z propozycji Reni, czyli dodaniem pasywnego bonusu do wytrzymałości. Czy patrząc na zdolności Kagujków, klan ten zasługuje na taki ogólny buff? Ani trochę. Ale generalnie powinni być nieco twardsi od innych wojowników, a na pewno bardziej przydadzą im się bonusy do najlepszego atrybutu niż jakieś puste mechaniki.
0 x
Awatar użytkownika
Ren
Posty: 370
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
GG/Discord: rahsim
Lokalizacja: Sabishi

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Ren »

@Baji
Tak jak Osamu napisał wcześniej - w przypadku mojej propozycji obniżania poziomu odniesionej rany chodzi mi wyłącznie o rany, które przydzielane są w momencie złamania kości. Nie chodzi mi o leczenie np. rany ciętej tym, że Kaguya sobie w tym miejscu akurat wyciągnie kość.

@Rika
Wydaje mi się, że złamanie nie jest aż tak abstrakcyjną raną, gdy wybiera się grę postacią znajdującą się raczej w bliskim kontakcie - tak jak typowa Kaguya. Możliwe, że obrażenia Twojej postaci są po prostu inne niż mojej. Nie trzeba sięgać daleko - przykładem jest event, gdzie takie złamanie właśnie miało w przypadku mojej postaci miejsce. No i doszło do sytuacji, gdzie moja postać biegała ze średnią raną, którą odniosła w momencie złamania - mimo tego, że złamanie zostało usunięte, a chakra zapłacona. XD
Nie uważam więc, że powinniśmy więc rezygnować z możliwości usuwania i regeneracji uszkodzonych kości. Tym bardziej, że mimo moich zażaleń co do mechaniki, to był to jeden z momentów, gdzie faktycznie mogłam poczuć, że ~gram Kaguyą~. Usuwanie złamanych kości na Kaguyi to po prostu duży fun.
Nie wiem, czy można to też nazwać buffowaniem, gdy są to cechy klanu, które funkcjonowały przed wprowadzonym reworkiem - miał więc miejsce nerf, który pewnie miał być naprawiany z ramach ogólnego planu naprawczego forum. A ten, jak wszyscy wiemy, nie doszedł do skutku. xd
0 x
Awatar użytkownika
Ichirou
Posty: 3928
Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
Wiek postaci: 35
Ranga: Seinin
Krótki wygląd: Chodzące piękno.
Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
Lokalizacja: Atsui

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Ichirou »

A. Szczerze mówiąc, to nie wiem, czy ktokolwiek się bawi w temat niszczenia się broni w walce, więc skoro ta tabelka jest taka kłopotliwa, to może po prostu ją wywalić? Zamiast tego skupić się na tym, co mogłoby mieć faktyczne przełożenie w praktyce i jest charakterystyką klanu. Rozwiązania dla opcji B i C w sumie brzmią okej i nie są to jakieś gamechangery.

Tak swoją drogą, to wydaje mi się, że Kaguya to jeden z bardziej pokrzywdzonych klanów różnymi ostatnimi zmianami, bo wiele rzeczy u nich po prostu przestało działać. Oprócz tego, co wspomniano wyżej, ich styl aż się prosi o jakąś poprawkę, bo obecnie płaci się w nim chakrę jedynie za efekciarstwo. Wcześniej tworzenie ostrych broni w klanie opartym na taijutsu było wyraźnym plusem - w systemie opisowym ataki cięte czy kłute często były w ocenach mg po prostu bardziej śmiertelne od pięści. Obecnie to już nie działa i te tańce Kaguya może wyglądają cool, ale mechanicznie równie dobrze można bić się tai uniwersalnym, bo efekt taki sam, a przynajmniej chakra nie znika. XD
No ogólnie, to trochę odstają od innych klanów tai jak Inuzuka, Hyuuga czy Juugo.
0 x
Obrazek
KP PH bank głos koty dziennik
Awatar użytkownika
Souei
Posty: 1106
Rejestracja: 29 gru 2020, o 12:45

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Souei »

A: Wywalić
B: dodać wytki
C: można jakoś uprościć tą mechanikę i potem jeszcze (UWAGA!) zacząć ją uznawać, bo jak Ren pisze że zrobiła myk z kością a i tak dostała ranę jakby go nie zrobiła, to przede wszystkim wina betonowego MG.
1 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Obi Wan Nerobi »

1 x
Awatar użytkownika
Ren
Posty: 370
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
GG/Discord: rahsim
Lokalizacja: Sabishi

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Ren »

Cieszę się, że jak na razie wszyscy (z nielicznymi wyjątkami) dostrzegamy problemy, jakie powstały w przypadku tego klanu po ostatnich reworkach. No to lecimy.
Problem A: Wyrażona opisowo/numerycznie wytrzymałość kości

Dwie opcje rozwiązania problemu: wywalić całkowicie albo zamienić na numerki.

Nowa wersja tabelki z samymi numerkami:
Ja szczerze mówiąc im dłużej na to patrzę, tym mniej mam poczucie, że to daje mi jakieś wartościowe informacje. Jak dla mnie chyba faktycznie można to po prostu wyrzucić, skoro w przypadku broni nie patrzymy na statystyki materiałów.

Problem B: Pasywny bonus do wytrzymałości dla Kaguya

Tutaj chyba jak na razie nikt nie wyraził się negatywnie. Podbijam w takim razie pierwotną propozycję bonusów:
Wydaje mi się, że +5 co rangę to wyważona wartość, która nie jest w tym przypadku zbytnim przegięciem. Tak jak napisał Obi - Kaguya nie ma twardej skóry, Kaguya ma twarde kości. Tego logicznego problemu nie rozwiążemy nigdy ze względu na nową mechanikę ran, która jest ślepa na takie detale, ale w ten sposób możemy to jakoś “załatać”.
To mniejszy przyrost statystyk niż ma np. Inuzuka w momencie wejścia w zwierzęcy tryb, ale równocześnie byłby to bonus stały. No i można by jakoś te bonusy wyrównać w momencie rozważania zmian stylu - co porusza punkt D.

Problem C: Usuwanie złamanych kości

Mamy jak na razie dwa możliwe podejścia dla tego tematu. Oba rozwiązania oczywiście dotyczą wyłącznie ran wywołanych złamaniem.

C1: Stały koszt + zmniejszenie rany o jeden poziom.
Tutaj do rozważenia, jaki to miałby być koszt.

C2: Różny koszt w zależności od kości + całkowite usunięcie rany.
Proponowana tabelka z propozycją nowych kosztów:
Rana lekka Uszkodzone niewielkie kości, takie jak palce:
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Rana średnia Uszkodzone kości przeciętnej wielkości, takie jak przedramiona czy uda:
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Rana ciężka Uszkodzony kręgosłup:
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dla mnie z oczywistych powodów atrakcyjniejsza jest ta druga opcja - Kaguya, który ma możliwość usunięcia uszkodzonego kręgosłupa. Brzmi super cool, trzeba za to zapłacić, a równocześnie jest bardzo sytuacyjne, więc nie da się tego nadużywać jako leczajki na byle obrażenia.

Problem D: Styl walki Kaguya

Dodaję po zielonym świetle od Obiego.
Styl Kaguya w tym momencie rzeczywiście odstaje od pozostałych klanów, które nastawione są na walkę w zwarciu. Tak jak napisał Iczir - wysuwanie kości było atrakcyjne gdy graliśmy na forum, gdzie, cytując klasyka, Hyuuga lepiej by walczył, gdyby do rąk przyczepił sobie kunaie. XD
Bonusy do ataków faktycznie są takie same jak w taijutsu uniwersalne (które siłą rzeczy Kaguya rozwija, gdy podbija statystyki), tylko trzeba za nie zapłacić.

W spojler wrzucam wybrane techniki klanowe, których dotyczy ten problem i będzie trzeba uwzględnić w rozważaniach.
Nazwa
Yanagi no Mai
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Długość kości - 40 centymetrów maksimum
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 8 wysunięć, minimum 2) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)
Dodatkowe
+10 szybkość (w trakcie ataków)
Opis Pierwszy z tańców bojowych Kaguya, stanowiący preludium do kolejnych, coraz potężniejszych ruchów. Yanagi no Mai pozwala podczas walki na gwałtowne wysuwanie ostro zakończonych kości z konkretnych punktów na ciele - dłoni, łokci, barków i kolan, przy czym są one przedłużeniem już istniejących kości (nie mogą być wysunięte do nich prostopadle). Maksymalnie osiem szpikulców służących do ataku jak i obrony. Co więcej, technika pozwala też na równie gwałtowne wsunięcie ich z powrotem bez śladu. Długość tych nietypowych broni oscyluje w okolicach czterdziestu centymetrów. Oczywiście, w przypadku posiadania kolców na dłoniach nie można składać pieczęci. Podczas tego tańca Kaguya bazuje na zwinności i wyprowadzaniu prostych uderzeń oraz kopnięć, które wsparte są już wysuniętymi lub wysuwanymi w trakcie ataku kolcami. Seria ciosów może być krótka lub rozciągnięta na długą sekwencję. Do walki Yanagi no Mai potrzeba przynajmniej dwóch wysuniętych kości.
Nazwa
Tsubaki no Mai
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Długość kości
Koszt
Brak, wykorzystujemy już wcześniej stworzony miecz
Dodatkowe
+20 szybkość (w trakcie ataków)
Opis Drugi z tańców klanu Kaguya, bardziej przypominający ataki kenjutsu, niż Yanagi no Mai. By rozpocząć Tsubaki no Mai potrzebny jest kościany miecz stworzony za pomocą Hokkotsu no Yaiba - standardowe bronie nie dadzą tak dobrego rezultatu. Cały taniec opiera się na zadawaniu szybkich i chaotycznych pchnięć skierowanych w przeciwnika. Praktycznie nie da się więc zaplanować ataku, by wszystkie ciosy były skierowane w głowę, klatkę piersiową czy inny wybrany punkt ciała. W teorii tańcem tym można posługiwać się bez przerwy, jednak jego użytkownicy w całości skupiają się na ofensywie kosztem własnej obrony. No i początkowy impet tańca wygasa po dłuższej chwili (dwie tury) - oczywiście zawsze można użyć go po przerwie ponownie.
Nazwa
Karamatsu no Mai
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Długość kości - 60 centymetrów maksimum
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 40 wysunięć, minimum 10) (koszt za wysuwanie kości, chowanie darmowe)
Dodatkowe
+30 szybkość (w trakcie ataków)
Opis Trzeci z tańców klanu Kaguya, będący rozwinięciem Yanagi no Mai. Również polega na tworzeniu ostrych kości w trakcie walki, przy czym jest ich znacznie więcej, bo aż czterdzieści. Ponadto, mogą one zostać wysunięte jako przedłużenia lub prostopadle do istniejących kości z dowolnych miejsc na ciele za wyjątkiem głowy. Długość kolców również ulega poprawie i może ona wynieść teraz sześćdziesiąt centymetrów. Sama ilość kościanych ostrzy czyni użytkownika Karamatsu no Mai niebezpieczną w zwarciu, a wykorzystanie pełnego potencjału daje niemalże nietykalność. Ciosy lub nawet bronie miotane mogą zatrzymać się na kolcach. Walka tym tańcem jest usprawnieniem pierwowzoru, bazuje na zwinności, szybkich uderzeniach i kopnięciach wspieranych przez dużą ilość wysuwanych kolców. Do walki Karamatsu no Mai potrzeba przynajmniej dziesięciu wysuniętych kości.
Nazwa
Tessenka no Mai: Tsuru
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
10 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
+20 szybkość, +20 percepcja (w trakcie ataków)
Opis Czwarty, przedostatni taniec klanu Kaguya, a precyzując - pierwsza część Tessenka no Mai. W tej technice użytkownik wyciąga ze swojego ciała kręgosłup. By tego dokonać musi najpierw złamać swój kręgosłup na odcinku szyjnym i złapać końcówkę dłonią, wyciągając kręgosłup przed siebie. W jego miejsce natychmiastowo powstaje nowy, a ten wyciągnięty zostaje wydłużony dzięki uformowanym chrząstkom, nadającym specyficznej broni elastyczności, dzięki czemu można nią operować jak batem. Walka przy pomocy tego tańca polega na smagnięciach kościanym batem, zadających dodatkowe obrażenia dzięki niewielkim kolcom na kręgach wydłużonego kręgosłupa. Możliwe jest równie dążenie do spętania przeciwnika.
Nazwa
Tessenka no Mai: Hana
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Długość wiertła
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
+40 siła (w trakcie ataków)
Opis Druga część czwartego tańca klanu Kaguya. Tak jak w Tsuru użytkownik kontrolował jedną dłonią bicz ze swojego kręgosłupa, tak teraz zajmuje drugą dłoń na rzecz gigantycznego wiertła. Broń kształtuje sie na ręce Kaguyi z kilku zakręconych kości które oplatają kończynę od palców prawie do łokcia - dzięki temu można używać jej dość swobodnie, a nawet w części do defensywy jako ochrona boku. Wytrzymałość i możliwości penetracyjne tej broni są naprawdę ogromne. Do czasu schowana kości niemożliwe jest wykonywanie pieczęci. Choć technika jest zaliczana do klanowych tańców, to stanowi pewien wyjątek, ponieważ sama w sobie nie stanowi sekwencji ataku, tylko gwarantuje broń wzmacniające ciosy daną kończyną, dlatego możliwe jest łączenie jej z technikami taijutsu, o ile do tych da się zaadaptować uzbrojone w wiertło ramię.
Tutaj możemy rozważać przynajmniej dwa kierunki modyfikacji stylu:
D1: Po prostu zwiększenie bonusów, by uzasadnić ponoszony koszt chakry.
D2: Na czacie Obi rzucił myśl, by przemodelować mechanikę klanu Kaguya na wzór bramowców lub Juugo.

Na razie jeszcze wstrzymuję się z moją propozycją tego, jak mogłoby to wyglądać, bo jest to temat dość świeży i wymaga namysłu - ale warto, by został tutaj podbity.
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Obi Wan Nerobi »

A

B

C
D
1 x
Awatar użytkownika
Mujin
Postać porzucona
Posty: 1143
Rejestracja: 1 paź 2019, o 22:14
Wiek postaci: 34
Ranga: Wyrzutek
Krótki wygląd: Wysoki (197cm). Kobieca uroda i długie włosy ukryte pod czapką. Wątłej, niepozornej budowy. Maska na twarzy. Bandaże na rękach. Kurta, workowate spodnie, czapka z niewielkim daszkiem. Wszystko w ciemnozielonym kolorze. Lekkie buty ninja.
Widoczny ekwipunek: Duża torba przy prawym boku, duży zwój na plecach, po bukłaku przy pasie, ręce obwinięte bandażami
GG/Discord: Wolfig#2761

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Mujin »

Cóż, w przypadku gdyby chciało się zablokować wyrastającą kością jakiś atak, choiciażby przy jednym z tańców, to wypadałoby dać kościom odpowiednią wytrzymałość by dało się je przebić, chociażby jak w przykładzie Kiska. Z drugiej korzystanie z kości jako oręża nie powinno uwzględniać ich wytrzymałości bo nie robi się tego nigdzie.

Jestem serdecznie za dodatkową pasywną Wytką skalującą się z rozwojem dziedziny jako pokazaniem, że twarde kości mają realny wpływ na postać, nawet jeśli są ukryte.

Co do regeneracji powiem pokrótce że nie za bardzo podoba mi się dawanie Kagyua możliwości medycznych równych najlepszym Iryojutsu. Nawet jeśli jest to tylko dla siebie, to w połączeniu z ich dodatkową wytrzymałością będą jeszcze bardziej niezabijalni. Nie lepiej pozwalać im zmniejszać ranę o 1 w dół przez wyjmowanie kości? Tym sposobem nie będą mieli darmowej karty "jednak przebiłeś moją wytkę sike daj mi chwilę wyleczę sobie ciężką ranę powodzenia dalej frajerze".

A z tańcami które z czasem dają więcej stat to już odlecenie całkowite jest. Zostawmy to jak jest, ich style i tak pozwalają na korzystanie z ogromnego wachlarza kościanych broni jak żaden inny styl nie pozwala. Bascily mają kilka stylów na raz w klanówce, nie ma potrzeby dawać im więcej stat skoro chcecie dać im pasywną Wytkę i uberduper regenerację.
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Przypominam, że od pomysłów i ich przygotowania jesteście wy. Ja tu tylko przychodzę się poczepiać, podzielić swoją opinią i może na końcu zatwierdzeniem. <winakisuke>
0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Obi Wan Nerobi »

Jeśli nie ma i nie będzie chęci by temat kontynuować, przeniosę go za 24h do archiwum.
Zgodnie z prośbą i wyrażeniem chęci, temat nie wyleci.
0 x
Awatar użytkownika
Ren
Posty: 370
Rejestracja: 6 kwie 2020, o 14:25
Wiek postaci: 21
Ranga: Akoraito
Krótki wygląd: Bardzo wysoka, muskularna, o ciemnej skórze. Ma krótkie i ciemne włosy. Na czole wytatuowane czerwone kropki. Głowa owinięta chustą - tak, by ukryć klanowy tatuaż. Od stóp do głów okryta jasnym płótnem, zniekształcającym sylwetkę.
Widoczny ekwipunek: Duża torba u dołu pleców.
GG/Discord: rahsim
Lokalizacja: Sabishi

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Ren »

Wracam do tematu. Sorry, że tyle mi na to zeszło <catcry>
1 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Wytrzymałość i regeneracja kości Kaguya

Post autor: Obi Wan Nerobi »

1 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości