Drobne poprawki technik Ninjutsu

Awatar użytkownika
Rika Kari Matsubari
Postać porzucona
Posty: 1091
Rejestracja: 6 mar 2018, o 12:34
Wiek postaci: 19
Ranga: Sentoki

Drobne poprawki technik Ninjutsu

Post autor: Rika Kari Matsubari »

PROBLEM
Wiem, że Ninjutsu czeka rework i może nie ma sensu poprawiać teraz tego, o czym wspomnę, ale chciałabym, aby w przyszłości wykluczyć kilka nieścisłości. Uwagi dot. poszczególnych technik w spojlerach:

ROZWIĄZANIE
Kanashibari no Jutsu
Nazwa
Kanashibari no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Użytkownik musi mieć wyższą Kontrole Chakry niż cel
Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie skutecznie unieruchomić przeciwnika poprzez sparaliżowanie jego układu nerwowego. Wykonujemy to koncentrując chakrę w koniuszkach palców, które następnie przykładamy do szyi oponenta. Niestety aby technika zadziałała należy pamiętać, że nasza Kontrola Chakry musi być wyższa niż u przeciwnika. W przeciwnym wypadku nie przyniesie ona żadnych efektów.
Technika wymaga doprecyzowania jak długi musi być ten kontakt z szyją ofiary. Milisekundę, dwie sekundy?
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Nazwa
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Cień danej postaci
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe W przypadku jeżeli przeciwnik jest silniejszy od nas, wtedy możliwe jest przetrzymanie jedynie przez 1 turę
Opis Jutsu o charakterze infiltracji, pozwalająca nam dosłownie wejść w cień danej osoby, a następnie w pewnym stopniu kontrolować ciało ofiary. Aby technika była efektywna przeciwnik musi być w jakiś sposób osłabiony, na przykład poprzez znajdowanie się pod wpływem iluzji, w innym przypadku będzie walczyć i w przeciągu od dwóch do kilku tur uwolni się spod wpływu techniki (ustala prowadzący). Kontrolując ciało ofiary jesteśmy w stanie poruszać się i porozumiewać, ale wykonanie jakichkolwiek technik wymagających użycie chakry natychmiast dezaktywuje technikę.
Myślę, że warto tu wspomnieć, czy użytkownik techniki może w całości zniknąć w cieniu, czy musi mu wystawać np. głowa czy tułów.
Hitei Musho
Nazwa
Hitei Musho
Ranga
C
Pieczęci
Połowa pieczęci Barana
Zasięg Max.
20m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specyficzne jutsu, pozwalające nam dość tanio wytworzyć dużą chmarę pocisków. Użytkownik przesyła chakrę do swojej jamy ustnej, a następnie formuje ją w miniaturowe igiełki, które gromadzi w ustach i przełyku. Następnie, po złożeniu odpowiedniej pieczęci, wyzwala wszystkie pociski, kierując je na swojego oponenta. Może nie są wybitnie celne, ale zazwyczaj jest ich na tyle dużo, że na pewno coś trafi - a na penetrację nie mogą narzekać.
W bardzo podobnej technice Hari Jigoku (senbony z włosów) za ten sam koszt wypuszczamy 20 senbonów i możemy dopłacić chakrą za kolejne tyle. Warto tu dopisać ile igiełek albo ile czasu trwa ta technika za domyślny koszt. Problematyczny jest też dopisek o tym, że "na penetrację nie można narzekać". Czy to jest technika penetrująca, która ma dodatkowe obrażenia do barier?
Hari Jizo
Nazwa
Hari Jizo
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Koń → Świnia → Baran → Szczur → Wąż
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na szybkim utwardzeniu naszych włosów, które następnie gwałtownie się rozrastają dzięki czemu możemy się nimi nawet otoczyć. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie. Włosy mogą wytrzymać atak małych broni takich jak strzały czy kunaie.
Ta technika ma jeden zasadniczy problem. Broni jedynie przed broniami miotanymi. A kiedy już lecą to złożenie 6 pieczęci jest dużym problemem. Dlatego apeluję o malutki buff i zmniejszenie liczby pieczęci. Bardzo podoba mi się ta technika i irytuje, że tak ciężko o okoliczności, w których można ją dobrze wykorzystać. Druga rzecz - skoro igły pełnią także funkcję ofensywną, to jak silne są?
Utsusemi no Jutsu
Nazwa
Utsusemi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Trzeba utrzymywać pieczęć
Opis Prosta technika, z kalibru tych podstawowych, mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki tej technice możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.
Mam wrażenie, że technika wymyka się mechanice forum. Obecnie jest to Ninjutsu, które tworzy dźwięk, ale... słyszany tylko przez jedną osobę. Jak prawdziwy dźwięk może być słyszany przez jedną osobę z wykluczeniem pozostałych? Rozumiem, gdyby to była iluzja uderzająca w pojedynczy cel, ale obecnie tak nie jest. Wydaje mi się, że ta technika powinna albo mieć możliwość uderzenia dźwiękiem we wszystkich znajdujących się w pobliżu ludzi (co pewnie by się wiązało z podniesieniem rangi), albo pozostać bez zmian, ale z przeklasyfikowaniem na Genjutsu i wtedy nadać jej typ pojedynczy lub towarzyszący, z dodatkowym kosztem za kolejne osoby.
DODATKOWE UWAGI
Brak
1 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Drobne poprawki technik Ninjutsu

Post autor: Obi Wan Nerobi »

0 x
Awatar użytkownika
Obi Wan Nerobi
Posty: 506
Rejestracja: 1 lip 2019, o 18:38
Aktualna postać: Kisuke

Re: Drobne poprawki technik Ninjutsu

Post autor: Obi Wan Nerobi »

W Kanashibari zostanie to doprecyzowane.
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu nie potrzebuje doprecyzowania, według mnie jest to jasno zrozumiałe. Zarówno przez wzgląd na opis jak i użycie w anime.
Hitei Musho według mnie nie ma potrzeby zamieniać ją w pociskową, zostaje jako "obszarowa". Oczywiście nadal nie jest penetracyjną.
Hari Jizo i Utsusemi no Jutsu przy okazji ogólnego reworku zostaną bardziej dostosowane do bycia użytecznymi.
0 x
Zablokowany

Wróć do „Wprowadzone”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości