Wiem, że Ninjutsu czeka rework i może nie ma sensu poprawiać teraz tego, o czym wspomnę, ale chciałabym, aby w przyszłości wykluczyć kilka nieścisłości. Uwagi dot. poszczególnych technik w spojlerach:
ROZWIĄZANIE
Kanashibari no Jutsu
- Nazwa
- Kanashibari no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Użytkownik musi mieć wyższą Kontrole Chakry niż cel
- Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie skutecznie unieruchomić przeciwnika poprzez sparaliżowanie jego układu nerwowego. Wykonujemy to koncentrując chakrę w koniuszkach palców, które następnie przykładamy do szyi oponenta. Niestety aby technika zadziałała należy pamiętać, że nasza Kontrola Chakry musi być wyższa niż u przeciwnika. W przeciwnym wypadku nie przyniesie ona żadnych efektów.
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
- Nazwa
- Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Cień danej postaci
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Dodatkowe W przypadku jeżeli przeciwnik jest silniejszy od nas, wtedy możliwe jest przetrzymanie jedynie przez 1 turę
- Opis Jutsu o charakterze infiltracji, pozwalająca nam dosłownie wejść w cień danej osoby, a następnie w pewnym stopniu kontrolować ciało ofiary. Aby technika była efektywna przeciwnik musi być w jakiś sposób osłabiony, na przykład poprzez znajdowanie się pod wpływem iluzji, w innym przypadku będzie walczyć i w przeciągu od dwóch do kilku tur uwolni się spod wpływu techniki (ustala prowadzący). Kontrolując ciało ofiary jesteśmy w stanie poruszać się i porozumiewać, ale wykonanie jakichkolwiek technik wymagających użycie chakry natychmiast dezaktywuje technikę.
Hitei Musho
- Nazwa
- Hitei Musho
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Połowa pieczęci Barana
- Zasięg Max.
- 20m
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Specyficzne jutsu, pozwalające nam dość tanio wytworzyć dużą chmarę pocisków. Użytkownik przesyła chakrę do swojej jamy ustnej, a następnie formuje ją w miniaturowe igiełki, które gromadzi w ustach i przełyku. Następnie, po złożeniu odpowiedniej pieczęci, wyzwala wszystkie pociski, kierując je na swojego oponenta. Może nie są wybitnie celne, ale zazwyczaj jest ich na tyle dużo, że na pewno coś trafi - a na penetrację nie mogą narzekać.
Hari Jizo
- Nazwa
- Hari Jizo
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Koń → Świnia → Baran → Szczur → Wąż
- Zasięg
- Na ciało
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polega na szybkim utwardzeniu naszych włosów, które następnie gwałtownie się rozrastają dzięki czemu możemy się nimi nawet otoczyć. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie. Włosy mogą wytrzymać atak małych broni takich jak strzały czy kunaie.
Utsusemi no Jutsu
- Nazwa
- Utsusemi no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg Max.
- 50 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Trzeba utrzymywać pieczęć
- Opis Prosta technika, z kalibru tych podstawowych, mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki tej technice możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.
Brak